Δεν το επιστρέφω γιατί έχει περάσει ένας χρόνος , φταίω σε αυτό , αφού όλο ανέβαλα την τοποθέτηση.
Αλλά αν η παραγγελία έγινε τηλεφωνικά , κ εδώ είναι το κουφό ότι δεν θυμάμαι κάτι τέτοιο, αφήνουμε την περίπτωση στο αυτί του πωλητή.
Ετσι ήταν ο λόγος μου με το λόγο τους , δλδ ο υπάλληλός τους δεν θα έκανε ΠΟΤΕ λάθος, είναι δλδ πολύ δύσκολο κάποιος να μετέφερε ενα F , απο CBF600 δλδ να άκουσε CB600F.
Δεν πειράζει , ετσι είναι η ζωή, ας πρόσεχα.
Θα παραγγείλω απο έξω αυτή τη φορά κ θα έρθει και μισό ευρώ φθηνότερα μαζί με τα μεταφορικά.