Hellas Transalp Forum

ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟΥ ΦΤΕΡΟΥ HONDA CB 600 F HORNET 05-13

Stoneman · 2731

Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 10046
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
on: Πέμπτη 27 Σεπτέμβριος 2018, 00:02:30 πμ
 

Περιγραφή: ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟΥ ΦΤΕΡΟΥ HONDA CB 600 F HORNET 05-13
Τιμή πώλησης: 15 euro
Συμβατά μοντέλα: HONDA CB 600 F HORNET 05-13
Χρονολογίες συμβατών μοντέλων: 05-13
Κατάσταση: Καινούριο
Χρώμα: Mαύρο
Άλλες πληροφορίες:

Παράγγειλα αυτό:
https://www.motoraid.eu/index.php?_route_=ext-fenda-cbf

και παρέλαβα αυτό

https://www.motoraid.eu/ext-fenda-honda-cb-f-600-hornet

Είναι ολοκαίνουργιο στην συσκευασία του, με τις ταινίες κ τα πλαστικά πιρτσίνια .



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2117
Reply #1 on: Πέμπτη 27 Σεπτέμβριος 2018, 00:28:24 πμ
Γιατι δεν το επιστρεφεις και ειτε να σου στειλουν το σωστο ειτε να σου επιστρεψουν τα χρηματα;



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2829
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #2 on: Πέμπτη 27 Σεπτέμβριος 2018, 02:21:40 πμ
Ότι σου γράφει ο Κώστας από πάνου, ή αγόρασε και ένα Χόρνετ για το φτερό.  :P


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 10046
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #3 on: Πέμπτη 27 Σεπτέμβριος 2018, 21:41:38 μμ
Δεν το επιστρέφω γιατί έχει περάσει ένας χρόνος , φταίω σε αυτό , αφού όλο  ανέβαλα την τοποθέτηση.

Αλλά αν η παραγγελία έγινε τηλεφωνικά , κ εδώ είναι το κουφό ότι δεν θυμάμαι κάτι τέτοιο, αφήνουμε την περίπτωση στο αυτί του πωλητή.
 
Ετσι ήταν ο λόγος μου με το λόγο τους , δλδ ο υπάλληλός τους δεν θα έκανε ΠΟΤΕ λάθος, είναι δλδ πολύ δύσκολο κάποιος να μετέφερε ενα F , απο CBF600 δλδ να άκουσε CB600F.

Δεν πειράζει , ετσι είναι η ζωή, ας πρόσεχα.

Θα παραγγείλω απο έξω αυτή τη φορά κ θα έρθει και μισό ευρώ φθηνότερα μαζί με τα μεταφορικά.



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #4 on: Πέμπτη 27 Σεπτέμβριος 2018, 22:41:50 μμ
ολες αυτες οι συναλλαγες, με μαιλ... και μόνο!
αμα καεις μια φορά... μαθαινεις...
Εννοω οτι την εχω πατησει και εγώ ετσι με τηλέφωνο (και δεν ειχε περασει ουτε βδομαδα... οχι χρόνος...


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km