Ποιο μηχανάκι ήταν που μπορούσες να ρυθμίσεις την τάνυση της καδένας απ'έξω ? (γκ ?)
Παλαιότερα όταν άρχιζε να ακούγεται η αλυσίδα, την ρύθμιζες με βίδα και κόντρα παξιμάδι. Μετά επικράτησαν οι αυτόματοι τεντωτήρες.
Από Χόντα προβληματική ήταν η κίνηση των εκεντροφόρων στα πρώτης γενιάς V 4, λόγω του πολύ μεγάλου μήκους της αλυσίδας, η οποία έπερνε βόλτα και τους 2 κυλίνδρους και τους 4 εκεντροφόρους.
Στο ΧΧ συνιστάται να αλλάζεται ο τεντωτήρας κάθε 50.000 χλμ και είναι φτηνοδουλειά, η γλύστρα και η αλυσίδα δεν έχουν πρόβλημα. Για ΧΧ Κυκλοφορεί ένας αφτερμάρκετ παληομοδίτικος με βίδα και κόντρα παξιμάδι(!) και ένας βελτιωμένος αυτόματος.
Άλλά σε ΤΑ, δεν έχω ακούσει - διαβάσει κάτι. Έχω και ένα κακοδουλεμένο και κακοσυντηρημένο ΤΑ του 92 που από μηχανολογικά είναι άψογο.
Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!