Δευτέρα 11 Δεκέμβριος 2017, 15:30:40 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: ..
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 [2] 3 | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: ΘΟΡΥΒΟΣ ΑΠΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΑ650  (Αναγνώστηκε 12349 φορές)
Padis
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 1135



« Απάντηση #25 στις: Δευτέρα 27 Οκτώβριος 2014, 07:04:58 πμ »

για κάνα 20άλεπτο ....
Καταγράφηκε

«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»
Καψιώτης....
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3060



« Απάντηση #26 στις: Δευτέρα 27 Οκτώβριος 2014, 08:24:53 πμ »

Τελικά, όλο και κάτι βγήκε απ' το ΦΡ 
Παντελή, ακούγεται και όταν είναι σταματημένη ή μόνο όταν κινείτε;
Καταγράφηκε

Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....
trackler
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5407



« Απάντηση #27 στις: Δευτέρα 27 Οκτώβριος 2014, 10:28:42 πμ »

για κάνα 20άλεπτο ....

τιποτα δεν εχει,ιδεα σου ειναι.

βρε μηπως ο θορυβος ειναι απο το κυπελλο που ειχες στην μπαγκαζιερα?
 Tongue
Καταγράφηκε

Padis
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 1135



« Απάντηση #28 στις: Δευτέρα 27 Οκτώβριος 2014, 12:44:05 μμ »

Παντελή, ακούγεται και όταν είναι σταματημένη ή μόνο όταν κινείτε;

Ακούγεται στο ρελαντί, όταν είναι κρύο το μοτέρ. Όταν ζεσταθεί ακούγεται ελάχιστα...

βρε μηπως ο θορυβος ειναι απο το κυπελλο που ειχες στην μπαγκαζιερα?
 Tongue

Όχι, δεν είναι ντενεκεδένιος ήχος...  Tongue
Καταγράφηκε

«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»
Aerios
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3308


Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...


« Απάντηση #29 στις: Δευτέρα 27 Οκτώβριος 2014, 18:27:14 μμ »

Υπάρχει περίπτωση μετά το σκίσιμο κάποια βαλβίδα να άνοξε. Στην περίπτωση αυτή δικαιολογείται και η εξομάλυνση του ήχου όταν ανεβαίνει η θερμοκρασία. Θόρυβο μπορεί να κάνει και ένας φθαρμένος ή κολλημένος τεντωτήρας αλλά αυτός παραμένει ο ίδιος ανεξάρτητα της θερμοκρασίας.
Καταγράφηκε
Padis
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 1135



« Απάντηση #30 στις: Κυριακή 02 Νοέμβριος 2014, 15:58:19 μμ »

Βαλβίδες ρυθμίστηκαν, λάδια αλλάχτηκαν, μπουζί αλλάχτηκαν αλλά το τσίκι τσίκι παραμένει....
Δεν θέλω να πιστέψω πως είναι καδένα ή ο τεντωτήρας της. Βάζοντας ως στηθοσκόπιο ένα μεγάλο κατσαβίδι που έχω και ακούγοντας την καδένα δεν ακούω αυτόν τον οξύ ήχο απο μέσα στο μοτέρ. Οι βαλβίδες ήταν μια χαρά και μόνο της εξαγωγής του εμπρός κυλίνδρου ήθελε ελάχιστο ρεγουλάρισμα.
Τα μπουζί μου φαίνονται λίγο μαύρα τα εμπρός πράγμα που σημαίνει πιο πλούσιο μείγμα.


Σας παραθέτω ένα βιντεάκι μπας και διαλευκανθεί αυτός ο dukatοείχος...
<a href="http://www.youtube.com/v/QxDja1ppnvE" target="_blank">http://www.youtube.com/v/QxDja1ppnvE</a>

Τα φώτα σας παρακαλώ...
Καταγράφηκε

«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»
trackler
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5407



« Απάντηση #31 στις: Κυριακή 02 Νοέμβριος 2014, 17:48:30 μμ »

πω ρε φιλε πως ακουγεται ετσι! οντως ντουκατοηχος.
σαν να εχουν ξεσφιξει ολες οι βιδες ενα πραμα. 

 Tongue Tongue Tongue

πολυ δυσκολο απο αυτη την εγγραφη ηχου να καταλαβεις κατι αλλα ας το ακουσουν και οι πιο εμπειροι.
Καταγράφηκε

Aerios
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3308


Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...


« Απάντηση #32 στις: Κυριακή 02 Νοέμβριος 2014, 18:40:44 μμ »

Για έλεγξε και την pair. Απομόνωσε την για να δεις αν θα αλλάξει κάτι.
« Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή 02 Νοέμβριος 2014, 18:42:54 μμ από Aerios » Καταγράφηκε
Transalpinos
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 164


« Απάντηση #33 στις: Κυριακή 02 Νοέμβριος 2014, 22:04:41 μμ »

απο λαδια μηπως εβαλες τπτ χοντρα τυπου 15-50 κ μεχρι να ζεσταθουν σου ψιλοκοπαναει?
τα προηγουμενα οταν τα εβγαλες ειδες εαν ηταν σωστη ποσοτητα...μηπως ειχες λιγα κ με το 20λεπτο τσιτα ζορισες το μοτερι...
Καταγράφηκε
trackler
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5407



« Απάντηση #34 στις: Κυριακή 02 Νοέμβριος 2014, 22:53:59 μμ »

εγω βαζω 20-50 και μονο τον χειμωνα με τα καλα κρυα ακουγεται λιγο πιο τραχυς ο θορυβος απο τον κινητηρα και αυτο για το πολυ 5 λεπτα στην αρχη.μετα τιποτα.

εδω το μοτερ κοβει στραγαλια,δεν μπορει να ειναι απο τα λαδια.
Καταγράφηκε

Padis
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 1135



« Απάντηση #35 στις: Δευτέρα 03 Νοέμβριος 2014, 07:14:13 πμ »

@Aerios: η βαλβίδα pair είναι αυτή που βρίσκεται πίσω από το δεξί ψυγείο, έτσι δεν είναι ?

@Transalpinos: λάδια δεν τσιμπάει καθόλου. 20/50 είχα και 15/40 έβαλα τώρα λόγο χειμώνα.

@trackler: και το περίεργο είναι πως έντονα ακούγεται μόνο στο ρελαντί. Μόλις περάσει τις 3000sal δεν ακούγεται καθόλου...
Καταγράφηκε

«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»
XLGeorge
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2128


Member of the Pouroduro ..band!


« Απάντηση #36 στις: Δευτέρα 03 Νοέμβριος 2014, 12:48:38 μμ »

@trackler: και το περίεργο είναι πως έντονα ακούγεται μόνο στο ρελαντί. Μόλις περάσει τις 3000sal δεν ακούγεται καθόλου...

Αυτο συνηγορει μαλλον για αλυσιδα εκκεντροφορου, που αν ειναι δεν τρεχει και τιποτα - απλα παρακολουθησε τον θορυβο μηπως αυξηθει/χειροτερεψει. Εχω κι'εγω το ιδιο θεμα στο μικρο XLR250 στο οποιο οταν το ανοιξα για ελατηρια να περιορισω την καταναλωση λαδιου, ειπα προληπτικα ν'αλλαξω και την αλυσιδα εκκεντροφορου και εβαλα μια (μαλλον) κινεζια των 7 ευρω αν και στο κουτι εγραφε DID  Undecided  Μετα απο καποια χιλιομετρα (μονιμα σκισμενο το μικρο, εννοειται  ) αρχισε να χτυπαει για τα καλα στο ρελαντι αλλα με το που ανεβαινουν οι στροφες πανω απο 1800-2000 σταματαει. Εκανα 5000χμ ετσι χωρις προβλημα αλλα τοχω παροπλισει προς το παρον γιατι δεν το χρησιμοποιω πια και σε καποια φαση θα το ανοιξω παλι ν'αλλαξω δισκους συμπλεκτη που θελει και μαζι θ'αλλαξω και την αλυσιδα του εκκεντροφορου με μαμισια την οποια εχω παρει.

Παρακολουθησε το προς το παρον αλλα μην τρελαινεσαι..
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα 03 Νοέμβριος 2014, 12:52:07 μμ από XLGeorge » Καταγράφηκε

XLV650 x 2, VFR800 VTEC, CRF1000
trackler
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5407



« Απάντηση #37 στις: Δευτέρα 03 Νοέμβριος 2014, 16:55:01 μμ »

Μόλις περάσει τις 3000sal δεν ακούγεται καθόλου...

και στους ιταλικους ντενεκεδες ετσι ειναι. 

θα σε ρωτουσα μηπως απλα δεν τον ακους οταν ανεβαινουν οι στροφες αλλα επειδη σε ξερω το προσπερναω.

Καταγράφηκε

Stoneman
Moderator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7777


Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!


« Απάντηση #38 στις: Δευτέρα 03 Νοέμβριος 2014, 20:03:37 μμ »

Χωρίς να είμαι σίγουρος αλλά ο θόρυβος εχει ρυθμό, δλδ επανάληψη σε κανονικά διαστήματα και χαρακτηριστική μεταλική χροιά.

Κατέβασα τον ήχο του βίντεο απο το Γιουτιούμπι , είναι αυτός εδώ:



αναλύοντάς τον φαίνονται οι κορυφές απο τον μεταλικό ήχο που επαναλαμβάνονται σε τακτά χρονικά διαστήματα



Δλδ ο θόρυβος εχει ρυθμό,  σταθερή επανάληψη  και  μεταλική χροιά.
Αλλά δεν είναι σταθερός σε πλάτος, δλδ ένταση παρουσιάζει μικρομεταβολές.


Πιστεύω οτι δεν δημιουργήθηκε τώρα το πρόβλημα, αλλά υπήρχε, κ με τα λεπτότερα λάδια δυνάμωσε.

Αφου οι βαλβίδες είναι σίγουρα ρυθμισμένες , τότε ίσως είναι καδένα.

Και στην δική μου χτυπάει η εμπρός καδένα , όμως κατά πολύ λιγότερο, δεν το ήξερα μέχρι που το πήγα σε ενα χοντάκια και μου εξήγησε τον θόρυβο ώστε να τον ''ακούσω''..
Μου είπε, όπως  πολύ σωστά σνέφερε ο Γιώργος, ότι θέλει παρακολούθηση.
Ομως μετά 5 χρόνια και κάπου 15000χλμ ο θόρυβος παραμένει ο ίδιος. 

Και επειδή τα ''δικά μας '' δεν σπάνε , έπαψα να ασχολούμαι. Grin


« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα 03 Νοέμβριος 2014, 20:05:22 μμ από Stoneman » Καταγράφηκε
giamar4
Gelande/strasse
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1819



« Απάντηση #39 στις: Δευτέρα 03 Νοέμβριος 2014, 20:15:47 μμ »

@stoneman
Πω ρε μαν,ούτε στην αντιτρομωκρατική να δούλευες .
RESPECT μιλάμε
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα 03 Νοέμβριος 2014, 20:17:24 μμ από giamar4 » Καταγράφηκε
rouso
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 78



« Απάντηση #40 στις: Δευτέρα 03 Νοέμβριος 2014, 20:34:13 μμ »

ξαναβαλε τα λαδια που ειχες 20/50 και θα ειναι ο.κ.
Καταγράφηκε
rouso
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 78



« Απάντηση #41 στις: Δευτέρα 03 Νοέμβριος 2014, 20:35:36 μμ »

ποσα χλμ ειπαμε πως εχει ο κιν
Καταγράφηκε
Transalpinos
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 164


« Απάντηση #42 στις: Δευτέρα 03 Νοέμβριος 2014, 22:57:52 μμ »

τα 20-50 ειναι λαδια για φορτωτες κ οχι για μοτερια οπως του ΤΑ,
προσωπικη αποψη...αλλα τα θεωρω αιτια πολλων κακων....
αντε σε κανεναν φαγωμενο κινητηρα να βαλεις 15-50 αλλα 20αρι ειναι ακρως υπερβολικο...

Καταγράφηκε
trackler
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5407



« Απάντηση #43 στις: Δευτέρα 03 Νοέμβριος 2014, 23:08:53 μμ »

οσοι βαζετε σε ΤΑ 650 10-40,δοκιμαστε με μαμα γραναζωμα να κινηθειτε για καμια ωρα πορεια με 6500-7000 και μετα ξανασυζηταμε.

για ΤΑ 600 και 650 μιλαμε που σχεδιαστηκαν την δεκαετια του 80,ασχετα αν ειναι σκυλι μαυρο και η χοντα τον ιδιο κινητηρα το χρησιμοποιουσε μεχρι το 2009 στο 700 με καποιες αλλαγες,οχι για καποιο τερας τεχνολογιας.

Καταγράφηκε

Padis
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 1135



« Απάντηση #44 στις: Τρίτη 04 Νοέμβριος 2014, 07:29:10 πμ »

@stoneman : Ρε συ Νίκο... με έστειλες αδιάβαστο ! Ποτέ δεν σκέφτηκα να κάνω τέτοια ανάλυση... 

@rouso : Τα λάδια ήταν 20w50 amsoil και ακουγόταν το ίδιο. Τώρα έβαλα BelRay EXP 15w50 και δεν άλλαξε το παραμικρό.
               Κινητήρας με 44000km δεν περίμενα να βγάλει κάτι....

Καταγράφηκε

«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»
Transalpinos
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 164


« Απάντηση #45 στις: Τρίτη 04 Νοέμβριος 2014, 12:31:56 μμ »

οσοι βαζετε σε ΤΑ 650 10-40,δοκιμαστε με μαμα γραναζωμα να κινηθειτε για καμια ωρα πορεια με 6500-7000 και μετα ξανασυζηταμε.



αν πηρες ΤΑ για να πηγαινεις 1 ωρα στις 7000σ/λ =150χ/ω τοτε λαθος μηχανη επελεξες...
περαν αυτου εχω κανει αυτο που λες στις 6000-6500σ/λ 2 καβαλος/3βαλιτσος στους 40βαθμους κατακαλοκαιρο με 10-40 χωρις καμια επιπτωση.
εδω κ 15000χιλ μαλιστα βαζω 10-30 κ ελα να ακουσεις το μοτερι... Wink
Καταγράφηκε
rouso
νέος οδηγός
**
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 78



« Απάντηση #46 στις: Τρίτη 04 Νοέμβριος 2014, 13:44:35 μμ »

Μήπως έχει κόλλησε η τρόμος λαδιού και δεν ανεβάζει λάδι στους εκκεντροφορους
Καταγράφηκε
trackler
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5407



« Απάντηση #47 στις: Τρίτη 04 Νοέμβριος 2014, 22:32:29 μμ »

αν πηρες ΤΑ για να πηγαινεις 1 ωρα στις 7000σ/λ =150χ/ω τοτε λαθος μηχανη επελεξες...
περαν αυτου εχω κανει αυτο που λες στις 6000-6500σ/λ 2 καβαλος/3βαλιτσος στους 40βαθμους κατακαλοκαιρο με 10-40 χωρις καμια επιπτωση.
εδω κ 15000χιλ μαλιστα βαζω 10-30 κ ελα να ακουσεις το μοτερι... Wink

την μηχανη δεν την πηρα για να κανω ενα πραγμα αλλα πολλα,ηταν αλλωστε και ο λογος που πηρα ΤΑ -εκτος απο την υπεροχη μουρη του- μεσα σε αυτα ομως ειναι και το να πηγαινω για μια ωρα με 150 προκειμενου να μαζεψω δρομο στην βαρετη εθνικη.

η διαφορα στην καταναλωση λαδιου μεταξυ 6000 σαλ και 7000 σαλ,ειναι πολυ μεγαλη οπως εχουν πει εδω μεσα αλλοι πιο εμπειροι απο μενα.
μαλιστα απο δικη μου εμπειρια,μεχρι τις 6000 σαλ μπορει να μην καψει και καθολου αλλα στις 7000 σαλ μπορει να περασει το μισο λιτρο στα 5000 χλμ.

αν συνηθιζεις να οδηγεις με 6500 σαλ/δικαβαλος και τριβαλιτσος(πραγμα για το οποιο δεν ειναι φτιαγμενο το ΤΑ  Wink ) θα σου συνιστουσα πολυ φιλικα να μην βαζεις 10-30.
βεβαια ο καθενας κανει αυτο που του αρεσει,του γουσταρει η τελος παντων αυτο που νομιζει καλυτερο και πολυ καλα κανει.
εδω απλα ανταλλασουμε αποψεις και δεν χρειζεται να προβαινουμε σε χαρακτηρισμους ή εντονες υποδειξεις.

καλους δρομους να εχουμε και τα υπολοιπα τα βρισκουμε.
 Smiley
Καταγράφηκε

XLGeorge
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2128


Member of the Pouroduro ..band!


« Απάντηση #48 στις: Τρίτη 04 Νοέμβριος 2014, 23:35:32 μμ »

αν πηρες ΤΑ για να πηγαινεις 1 ωρα στις 7000σ/λ =150χ/ω τοτε λαθος μηχανη επελεξες...

Αν και το ΤΑ 650 δεν ειναι για να πηγαινει συνεχεια με 7000σαλ / 150χμω, αυτο δεν ειναι επειδη μπορει να βγαλει προβλημα αλλα επειδη απλα καταναλωνει πολυ βενζινη (και καποιο λαδι). Τις παλιες εποχες που δεν ειχα το VFR και ταξιδευα στην Ευρωπη με το ΤΑ, το πηγαινα με 150-160χμω για ωρες, μαλιστα καποιες φορες δικαβαλος/φορτωμενος χωρις κανενα προβλημα. Παντως μεχρι τις 6500σαλ / 140χμω ειναι ενταξει και με σχετικα προσιτη καταναλωση (μονος με σακ-βουαγιαζ και οχι δικαβαλος με βαλιτσες) αν και η καλυτερη ταχυτητα ταξιδιου ειναι τα 130χμω. Απο αυτη την αποψη, το μηχανακι δεν κανει για ταξιδια με ψηλες ταχυτητες σε αυτοκινητοδρομους, δευτερευοντες δρομοι / επαρχιακοι και χωμα ειναι το στοιχειο του  Wink
Καταγράφηκε

XLV650 x 2, VFR800 VTEC, CRF1000
Padis
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Συνδεδεμένος

Μηνύματα: 1135



« Απάντηση #49 στις: Τετάρτη 05 Νοέμβριος 2014, 20:24:48 μμ »

 Λοιπόοοοοοοον......

Σχεδόν όλοι ξέρουμε τι δουλειά κάνει ο τεντωτήρας της καδένας, ο οποίος είναι αυτός :



Εκεί λοιπόν που υπάρχει το ''λαμάκι'' που πιάνει το ελατήριο, στο δικό μου έγινε έτσι :







Τώρα για ποιο λόγο κόπηκε και το ελατήριο ξεπέρασε το λαμάκι ένας Θεός ξέρει... Δεν νομίζω πως έχει συμβεί σε κάποιον άλλο και δεν πιστεύω πως είναι μία ζημιά που δημιουργείται από τον οδηγό ή από την χρήση. Μάλλον μου έκατσε.
Εκτός κι αν ο κινητήρας έχει κάνει 200000km (πράγμα απίθανο)
Το ευτύχημα στην όλη ατυχία μου είναι πως αφενός δεν κόπηκε κάποιο κομμάτι και να περάσει στο σασμάν με αποτέλεσμα να τα κάνει όλα @@ και πως το ελατήριο έμεινε κι αυτό στην θέση του και δεν είχαμε ντράβαλα.
Τυχερός λοιπόν στην ατυχία μου....
Καταγράφηκε

«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»
Σελίδες: 1 [2] 3 | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!