Hellas Transalp Forum

Θύρα usb & alarm

τρανσαλπ 600 · 1266

Offline τρανσαλπ 600

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 73
on: Σάββατο 27 Μάιος 2017, 20:22:37 μμ
Καλήσπερα σας. Μήπως γνωρίζει κανείς να μου πεί πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι να βάλω μια θύρα usb και έναν διακοπτη για αλάρμ στο 600?



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9445
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #1 on: Πέμπτη 22 Ιούλιος 2021, 19:45:13 μμ
Και τα δύο είναι εύκολα .

θα αγοράσεις μια θύρα με καλώδιο κ ασφάλεια , θα ανοιξεις μια τρύπα στο κάλυμα των οργάνων η αν έχει βαση για το τιμόνι την στερεώνεις εκεί , μετα τραβας το καλώδιο και το συνδέεις στην μπαταρία .

Για τα αλάρμ παίρνεις καλώδιο απο τα δύο μπροστινά φλας και ενώνεις με ενα διακόπτη τα δυο καλώδια , ετσι   με τον κεντρικό διακόπτη με το κλειδί  ανοικτό  ανάβεις δεξί η αριστερό φλας , πατας τον διακόπτη κ εχεις αλάρμ.
Μονο αρνητικό σε αυτη την πατέντα είναι α) οτι θα εχεις αλαρμ μόνο με τον διακόπτη ανοικτό ενώ σε κανονική λειτουργία αν ανοιξεις αλαρμ ενω δουλευει ο κινητηρας κ σβησεις τον κινητηρα τα αλαρμ συνεχίζουν να λειτουργουν και β) δεν ξερω αν αντεξει το ρελέ των φλάς το διπλασιασμό του φορτίου.



Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1345
Reply #2 on: Παρασκευή 23 Ιούλιος 2021, 05:14:27 πμ
θα αγοράσεις μια θύρα με καλώδιο κ ασφάλεια , θα ανοιξεις μια τρύπα στο κάλυμα των οργάνων η αν έχει βαση για το τιμόνι την στερεώνεις εκεί , μετα τραβας το καλώδιο και το συνδέεις στην μπαταρία .


Μόνο εγώ είμαι ο βλαμμένος που έβαλα ρελέ για να ανοίγει μόνο με τον διακόπτη ανοικτό ? ? ?


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline papg

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 19
Reply #3 on: Παρασκευή 23 Ιούλιος 2021, 07:25:56 πμ
Σε αντίστοιχη  εγκατάσταση (Αναπτήρα + usb+βολτομετρο με ενσωματωμένο διακόπτη επάνω) που έκανα στο 600σάρι,  ρεύμα απο μπαταρία με ξεχωριστή γραμμή και ασφάλεια, τον χειμώνα δίνω αντίστροφα ρεύμα για συντήρηση της μπαταρίας .Απ την ίδια γραμμή με ρελέ και έλεγχο απ τον κεντρικό διακόπτη τροφοδοτώ πλακέτα για 5v για την dashcam.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9445
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #4 on: Παρασκευή 23 Ιούλιος 2021, 08:50:14 πμ
Παντελή το ρελέ είναι πολύ πιο σωστό αλλά οταν ο αλλος δυσκολευεται ακόμα κ να συνδέσει το κόκκινο στο κόκκινο κ το μαύρο στο μαύρο
δεν τον μπλέκεις μη πάρει κ μκαμμιά φωτιά  ;D
Αλλά σε περίπτωση που θες να συνδέεις κ ενα φορτιστη θέλεις δρόμο διπλής κυκλοφορίας κ όχι μονόδρομο  :2hysterical:

Καλή ιδέα αυτό το όλα σε ενα κ νοικοκυρεμένα , κ ρευματολήπτης που μπαίνει και εξοδος φορτιστή αλλά και ανταπτορας για επιπλέον USB, και USB για τα 5 βολτ και βολτόμετρο .

Το μόνο κακό είναι οτι σε όλα αυτα για να ρίξουν το κόστος δεν έχουν υλικά κ προδιαγραφες κάποιας ποιότητας .
Επειδή δεν καπνίζω στο αυτοκινητο εβγαλα τον αναπτηρα κ εβαλα σε μια στιγμή τεχνολογικής έξαρσης ενα βολτόμετρο με δυο USB.
Δείχνει 13,1 βολτ και η πραγματική είναι 13.5 , επειδή αλλαξα πηγή ήχου κ εβαλα αλλη εχασα το ρολόι , ετσι εβαλα ενα ομορφο ρολόι που τα κάνει όλα εκτός απο φραπέ  ;D,   δλδ ρολόι, θερμόμετρο εσωτερική κ εξωτερικής ,  κ βολτόμετρο , αυτό δείχνει τα 13.1 σε 13.3 , στην τριτη προσπάθεια ισως το πετύχω . :2hysterical: