Δεν ειχα ποτε ηλεκτρολογικο θεμα με τα Τρανσαλπακια μου, εκτος απο μια κακοτεχνια απο ξηλωμα συναγερμου που ειχα περιγραψει στο επομενο νημα
https://www.transalpforum.gr/index.php?topic=23925.0 . Το ΤΑ650 του 2006 που εχω εδω για commuter και για καμια βολιτσα στην Αγγλικη εξοχη το σ/κ ειναι αταλαιπωρητο, δεν τοχω σκισει οπως το αλλο που εχω αφησει με λυμενο κινητηρα και 180Κ χμ. Αυτο εδω εχει 38000μλ/61000χμ και δεν εχει ταλαιπωρηθει καθολου, αλλα εχει φαει βεβαια βροχες, χιονια και δρομους με αλατια για 10 χειμωνες μεχρι τωρα - το πηρα σχεδον καινουργιο με 10000χμ το φθινοπωρο του 2011 - καθως το χρησιμοποιω με οποιονδηποτε καιρο για πηγαινελα στη δουλεια και εχει περασει και ολη τη ζωη του εξω στον καιρο του Νησιου.
Για να μπαινω στο θεμα, πριν τρεις βδομαδες παω να το παρω να παω καπου και καθως ανοιγω κλειδι το μηχανακι νεκρο. Βγαζω το δεξι λαπακι, κοιταω πολους μπαταριας, ολα ενταξει. Αλλα καθως κουναγα το ρελε της μιζας πηγαινοντας να κοιταξω την κεντρικη ασφαλεια, νασου φωτα καθως ειχα αφησει τον διακοπτη ανοιχτο. Οκ λεω καποια κακη επαφη, αλλα που? Δεν τοψαξα αλλο, περιμενοντας να το ξανακανει. Μετα απο καμια βδομαδα και ενω ειχα παει να παρω κατι απ'το σουπερ μαρκετ, με το που παω να φυγω παλι μια απ'τα ιδια. Εργαλεια εξω, δεξι καπακι εξω, λιγο κουνημα της φισας και παλι ολα καλα (αυτη τη φορα δεν ξαναβαλα καν το δεξι καπακι πανω για ναχω ευκολη προσβαση). Την περασμενη Τεταρτη που ειχε τρομερη μερα, παω να το παρω να παω μια βολτα, αντε παλι τα ιδια.
Οποτε αναγκαστικα ανοιγμα αυτης της φισας, και κατι φιδια πεταχτηκανε απο μεσα
Οχι ακριβως φιδια αλλα το πλαστικο που κραταει τους 2 απο τους 4 Ρ connectors στη θεση τους ειχε διαλυθει και οι P connectors ητανε σε πολυ ασχημη κατασταση. Καθαρισα τα παντα οσο μπορουσα με ενα κατσαβιδακι και contact cleaner, φυσηξα τη φισα να φυγουν απομειναρια πλαστικου κλπ και την ξαναβαλα στη θεση της. Ελα ομως που για να μπουν οι 2 P connectors των οποιων χαλασε το πλαστικο γυρω τους ηθελε βοηθεια με το κατσαβιδι. Και οπως εκανα μοχλο στο κατω μερος της φισας που ειναι πανω στο ρελε της μιζας, χωρις να βαλω πολλη δυναμη, εσπασε και ενα κομματακι απο το πλαστικο περιβλημα της
που ειχε γινει brittle/ευθραυστο με τα χρονια. Μικρο το κακο, κουμπωσα τελικα καλα τη φισα, εβαλα και το σπασμενο πλαστικο στη θεση του με μονωτικη ταινια απο πανω και ολα καλα.
Αλλα γιατι εγινε οτι εγινε σ'αυτη τη φισα? Φαινομενο arc απο κακη επαφη, υγρασια λογω καιρου Νησιου, κατι αλλο? Και το προβλημα ειναι οτι το πανω μερος της φισας που χαλασε ειναι ουσιαστικα μερος της πλεξουδας. Μια λυση που σκεφτηκα ειναι να ψαξω να βρω τετοια P connectors και να τα αλλαξω εν καιρω, αλλα γι'αυτο θα χρειαστει να ανοιξω/σκισω το τελευταιο κομματι της πλεξουδας πριν τη φισα και να βαλω τα καινουργια με λιγο επιπλεον καλωδιο, θερμοσυστελλομενο καλυμα κλπ κλπ. Θα μπορουσα βεβαια απλα και να το αφησω ετσι και να το ξανακοιταξω μετα απο καποιο καιρο / χιλιομετρα για να δω αν το φαινομενο συνεχιζεται ή εχει σταματησει μετα το καθαρισμα και τις καλες επαφες που εκανα. Τα φωτα σας λοιπον, και ειδικα απο τον Νικολα-Stoneman.