Hellas Transalp Forum

Περι καδενας? Varadero...

ΕΛΛΗ- ΛΕΥΤΕΡΗΣ (flwrina) · 14852

Offline ΕΛΛΗ- ΛΕΥΤΕΡΗΣ (flwrina)

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 556
  • transalp 1000 cc
on: Κυριακή 11 Σεπτέμβριος 2016, 17:18:13 μμ
Ολα καλα μετα τις πρωτες βολτες με το νεο εργαλειο. Πραγματικα καμμια σχεση με ΤΑ.
θα ηθελα ομως να ρωτησω κατοχους varadero, οταν εχω πχ 2 η 1 ταχυτητα και κλεινω αποτομα το γκαζι ακουω απο  τον μπροστα μαλλον  κυλινδρο εναν ηχο...τακ τακ τακ... σαν καδενα χαλαρη κατι.  Ουτε σε γκαζιες ουτε σε ρελαντι αλλα ουτε σε ξερογκαζιες ακουγεται....μονο οπως προανεφερα.
Αν ειναι καδενα  ρυθμιζεται?ή καποιος τεντωτηρας θελει αλλαγη? Εκτος το κοστος...αν ειναι κατι απο τα 2 παραπανω τι δουλεια ανοιγω? Η μιση μηχανη κατεβαινει?
Παντως σε αναζητηση ειδα οτι και με 15.000χλμ  πολλες ιδιες μηχανες ειχαν θεματα. Αλλοι τα αφησαν ως εχει χωρις προβλημα και αλλοι τα επισκευασαν  γιατι τους την εσπαγε  ο ηχος. Ειπαμε χοντα ειναι δεν χαλανε...
Χλμ.46.000


Ζήσε το σήμερα χωρίς αναστολές

NRG...


Offline dskafidas

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 393
Reply #1 on: Δευτέρα 12 Σεπτέμβριος 2016, 06:32:19 πμ
Καλημέρα
 Αφησέ το όπως είναι έχω 40000 χλμ μην ασχοληθείς . Το έχω από τις 5000 χλμ.



Offline ΕΛΛΗ- ΛΕΥΤΕΡΗΣ (flwrina)

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 556
  • transalp 1000 cc
Reply #2 on: Δευτέρα 12 Σεπτέμβριος 2016, 07:17:07 πμ
Καλημέρα
 Αφησέ το όπως είναι έχω 40000 χλμ μην ασχοληθείς . Το έχω από τις 5000 χλμ.
Καλημερα!
Το χεις ψαξει το θεμα?
Μηπως μας κανει καμμια χοντρη ζημια. Κατα τα αλλα...ας κοπαναει δεν πειραζει.
Η χοντα τι λει περι αυτου?


Ζήσε το σήμερα χωρίς αναστολές

NRG...


Offline ΕΛΛΗ- ΛΕΥΤΕΡΗΣ (flwrina)

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 556
  • transalp 1000 cc
Reply #3 on: Σάββατο 01 Οκτώβριος 2016, 22:22:12 μμ
Καλημέρα
 Αφησέ το όπως είναι έχω 40000 χλμ μην ασχοληθείς . Το έχω από τις 5000 χλμ.
Αν μπορεις στειλε μου mail να στειλω βιντεακι με ηχο να ακουσεις και να μου πεις...


Ζήσε το σήμερα χωρίς αναστολές

NRG...


Offline XL700V ARCHANES

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 891
Reply #4 on: Πέμπτη 06 Οκτώβριος 2016, 16:54:50 μμ
Καλημέρα
 Αφησέ το όπως είναι έχω 40000 χλμ μην ασχοληθείς . Το έχω από τις 5000 χλμ.

Ναι...
Έτσι το άφησε και ένα φιλαράκι μου μέχρι που καρφώθηκαν οι βαλβίδες στα μπιστόνια. (από τεντωτήρα την πάτησε αυτός)



Offline ΕΛΛΗ- ΛΕΥΤΕΡΗΣ (flwrina)

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 556
  • transalp 1000 cc
Reply #5 on: Πέμπτη 06 Οκτώβριος 2016, 20:25:36 μμ
Ναι...
Έτσι το άφησε και ένα φιλαράκι μου μέχρι που καρφώθηκαν οι βαλβίδες στα μπιστόνια. (από τεντωτήρα την πάτησε αυτός)
Λογικα σε αυτον εκανε και γαμω τα κροταλισματα, δεν καρφωσε τα πιστονια με την μια. Πρεπει βρακολαστιχο να ειχε γινει η καδενα του φιλου...


Ζήσε το σήμερα χωρίς αναστολές

NRG...


Offline XL700V ARCHANES

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 891
Reply #6 on: Παρασκευή 07 Οκτώβριος 2016, 09:02:39 πμ
Λογικα σε αυτον εκανε και γαμω τα κροταλισματα, δεν καρφωσε τα πιστονια με την μια. Πρεπει βρακολαστιχο να ειχε γινει η καδενα του φιλου...

Νομίζω "πήδηξε" δόντι. Θά τον δω το ΣΒΚ και θα σου πω................



Offline dskafidas

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 393
Reply #7 on: Παρασκευή 07 Οκτώβριος 2016, 09:32:54 πμ
οι τεντωτήρες δουλεύουν με την πίεση του λαδιού. Αν θέλεις να κάνεις ένα τεστ ξεβιδώνεις την 8αρα βίδα και με το κατσαβίδι γυρνωντας δεξιά η αριστερά θα δείς αν δουλεύει ο τεντωτήρας. Αν τον χαλαρώσεις πολύ θα καταλάβεις τι σημαίνει θόρυβος απο την καδένα. Πάντως τόσα χρόνια δεν έχω ακούσει varadero να χαλάει απο αυτό



Offline ΕΛΛΗ- ΛΕΥΤΕΡΗΣ (flwrina)

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 556
  • transalp 1000 cc
Reply #8 on: Παρασκευή 07 Οκτώβριος 2016, 11:37:42 πμ
Ωραια. Να ρωτησω τωρα...
Για τον εμπρος κυλινδρο πρεπει να βγαλω τεποζιτο? Γιατι δεν την βρισκω.
Επισης για να ακουστει ο ηχος πρεπει να εχει ζεσταθει πολυ καλα ο κινητηρας. Σε κρυο τπτ δεν κανει. Η καδενα λογικα ειτε ζεστο ειτε κρυο το ιδιο βαραει. και σε συγκεκριμενες στροφες. 1500-2500 και εκει οταν κλεινω το γκαζι. Εχω ενα βιντεο οπου ακουγεται αλλα δεν ξερω πως να το ανεβασω...
Καγκελα κλπ συντονισμος που να επηρεαζουν δεν ειναι απο οσο το χω ψαξει


Ζήσε το σήμερα χωρίς αναστολές

NRG...


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #9 on: Παρασκευή 07 Οκτώβριος 2016, 17:08:41 μμ
βαλτο στο youtube
και μετα βαλε εδω το λινκ


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline ΕΛΛΗ- ΛΕΥΤΕΡΗΣ (flwrina)

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 556
  • transalp 1000 cc
Reply #10 on: Παρασκευή 07 Οκτώβριος 2016, 21:41:49 μμ
https://youtu.be/iHAcmZ8WtiE

Για δειτε και πειτε? Συντομο ειναι το βιντεο...μεγαλη ακουστικη προσοχη μετα την μεση του βιντεο


Ζήσε το σήμερα χωρίς αναστολές

NRG...


Offline ΕΛΛΗ- ΛΕΥΤΕΡΗΣ (flwrina)

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 556
  • transalp 1000 cc
Reply #11 on: Σάββατο 08 Οκτώβριος 2016, 05:51:46 πμ
Το παρακατω κειμενο ειναι..."κλεμμενο"απο αντιστοιχο φορουμ... συμφωνειτε με τα λεγομενα του??


Ο τεντωτήρας ΔΕΝ κάνει μεταλικό ψιλό θόρυβο όπως το τσικι-τσίκι που έχω περιγράψει, αλλά ένα μπάσσο χοντρό και άγριο μεταλικό σαν κροτάλισμα πολυβόλου!!!!!
Για να δείς αν είναι από τους τεντωτήρες, αλλά και το πώς ακούγεται ένας χαλασμένος τεντωτήρας)
α)πάρε ένα κοντό κατσαβιδάκι
β)ξεβίδωσε με πολύγωνο κλειδί την 8mm τάπα ενός τεντωτήρα (ό πίσω είναι εύκολος)
γ)χώσε το κατσαβιδάκι μέσα στο άνοιγμα
δ)βρές την εγκοπή της εσωτερικής βίδας του μηχανισμου
ε) βάλε μπροστά τον κινητήρα
στ) ξεβίδωσε1/2+ στροφή το βιδάκι του μηχανισμού και κρατα το (μην στενοχωριέσαι μόλις το αφήσεις επανέρχεται στην αρχική του θέση λόγω ελατηρίου), τότε μόλις η ένταση του ελατηρίου του τεντωτήρα χαλαρώσει στον οδηγό της καδένας θα ακούσεις το.......πολυβόλο!!!!
Ο μεταλικκός θόρυβος που σου ακούγεται και περιέγραψες πίστεψε το ¨η οχι ακούγεται ΜΕΣΑ από την εξάτμιση και ειδικά στο χταπόδι κάτω από τον κινητήρα!!! Τό παρουσιάζουν τα 4 στα 10 Dero από καινούρια (Σαν τα δύο δικά μου ΜΚ1,2) ή μετά από μερικα ή μερικάε χιλιάδες χιλιόμετρα!!!!
Το πού οφείλεται είναι άξιο μνείας αφού μου την έδωσε Γιαπωνέζος αυτοπροσώπος στην Γερμανία, -κατα την επίσκεψη μου με το ΜΚ1 στον πύργο του βασιλιά Λουδοβίκου της Βαυαρίας το 2001 – ο οποίος επισκεπτόταν και ό ίδιος το κάστρο και ήρθε να με συγχαρεί για την εκλογή της μοτοσυκλέτας αυτής διότι ήταν ο ΥΠΕΥΘΥΝΟς ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΣΗς του ΜΚ1 στην Ιαπωνία τότε!!!!! Όταν του είπα τον πόνο μου......χαμογέλασε (εγώ θύμωσα!!) και είπε ότι οι σωλήνες των εξατμήσεων ΔΕΝ εφαρμόζουν ΣΩΣΤΑ λόγω κατασκευής τους (οι κούρμπες δεν είναι όσο σωστές πρέπει) μεταξύ τους με αποτέλεσμα τα ζουάν να μην επιτρέπουν τα καυσαέρια να φύγουν από τις ενώσεις των σωλήνων κατά το άνοιγμα του γκαζιού αλλά σε κάποιες κατασκευές να επιτρέπουν τον φρέσκο, κρύο αέρα να εισέρχεται ΜΕΣΑ σε αυτούς (σωλήνες) κατά το κλείσιμο του γκαζιού και να προκαλούν θορύβους σαν πειράκια ένα πράγμα, λόγω απότομης πτώσεως της θερμοκρασίας των καυσαερίων, διότι η στρέβλωση που υφίστανται οι σωλήνες σε αυτήν την διαδυκασία είναι ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑ του ανοίγματος του γκαζιού. Αυτό το διαπίστωσα στο δυναμόμετρο (για το ΜΚ1) πού όταν άνοιγε το γκάζι οι σωλήνες δεν κουνιόντουσαν (σχεδόν) αλλά όταν έκλεινε τότε πηγαίνανε πάνω κάτω κάπου στον μισό+ πόντο!!!!!!!!
Τώρα πώς θα επαληθε΄θσεις την πρέλευση του ήχου? Πάρε ένα μηχανικό στηθοσκόπιο – αν δεν έχει ή δεν θέλεις να πάρεις έχω εγώ, αγορασμένο γιαυτόν τον λόγω ακριβώς!!! Είχα τρελλαθεί σου λέω – και ψάξε την εξάτμιση από πάνω μέχρι τέλους, θα δείς ότι έχω δίκιο!!!
Θεραπεία? Καμια γνωστή μέχρι σήμερα!!!!!

Γιαυτό το μαμημένο τσικι-τσίκι να σου υπενθυμίσω ότι είχα κάνει άνω κάτω την Χοντα το 2001-2 με αποτέλεσμα να κατεβάσουν και να λύσουν κινητήρα, να μετρήσουν τα πάντα χωρίς φυσικά να βρούν τίποτα!!!!!!!


Ζήσε το σήμερα χωρίς αναστολές

NRG...


Offline XL700V ARCHANES

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 891
Reply #12 on: Σάββατο 08 Οκτώβριος 2016, 09:29:04 πμ
Λοιπόν φίλε μου Λευτέρη. Προτείνω να μην ψυρίζεις την (γνωστή) μαΐμου. Οπως με ενημέρωσαν φίλοι μου με Varadero, οι τεντωτήρες του λειτουργούν με ελατήρια, τα οποία λειτουργώντας ως καστάνια μαζεύουν τα μπόσικα της καδένας, και την κρατούν τεντωμένη. Τά ελατήρια αυτά εκτός του ότι δέν ειναι αθάνατα, ενίοτε σπάνε, λόγω διάβρωσης από υγρασία. Αυτό έπεθε και ο φίλος μου, μέ αποτέλεσμα, να στραβώσουν δύο βαλβίδες. Απ' ότι μου λένε, ειναι εύκολο για μηχανικό, να τα ελέγξει. Αν εχεις πάρει το μηχανάκι μεταχειρισμένο, αρα δέν γνωρίζεις την χρήση και τις συντηρήσεις του, μην το ρισκάρεις. Πήγαινε σε μηχανικό να το ελέγξει.



Offline ΕΛΛΗ- ΛΕΥΤΕΡΗΣ (flwrina)

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 556
  • transalp 1000 cc
Reply #13 on: Σάββατο 08 Οκτώβριος 2016, 11:10:36 πμ
Λοιπόν φίλε μου Λευτέρη. Προτείνω να μην ψυρίζεις την (γνωστή) μαΐμου. Οπως με ενημέρωσαν φίλοι μου με Varadero, οι τεντωτήρες του λειτουργούν με ελατήρια, τα οποία λειτουργώντας ως καστάνια μαζεύουν τα μπόσικα της καδένας, και την κρατούν τεντωμένη. Τά ελατήρια αυτά εκτός του ότι δέν ειναι αθάνατα, ενίοτε σπάνε, λόγω διάβρωσης από υγρασία. Αυτό έπεθε και ο φίλος μου, μέ αποτέλεσμα, να στραβώσουν δύο βαλβίδες. Απ' ότι μου λένε, ειναι εύκολο για μηχανικό, να τα ελέγξει. Αν εχεις πάρει το μηχανάκι μεταχειρισμένο, αρα δέν γνωρίζεις την χρήση και τις συντηρήσεις του, μην το ρισκάρεις. Πήγαινε σε μηχανικό να το ελέγξει.
Οποτε το πιο απλο--ευκολο ελπιζω και πιο πιθανο να εχει καποιο θεμα ο τεντωτηρας.  Η καδενα λιγο χλωμο ρε παιδια. Με 47.000χλμ. Εδω αυτ-τα με 400.000 χλμ δεν τους εχει απασχολησει η καδενα σε οσα εχουν. 
Ελπιζω φθηνα να την βγαλουμε.
Προφανως οσο ευκολα γινεται ο ελεγχος αλλο τοσο αλλαζεται χωρις να χρειαστει να βρουν πλαινα καπακια καμπανας κλπ.


Ζήσε το σήμερα χωρίς αναστολές

NRG...


Offline ΑΝΔΡΕΑΣ Ι.

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 129
Reply #14 on: Σάββατο 08 Οκτώβριος 2016, 15:02:58 μμ
Το κακό με τα μεταχειρισμένα προς πώληση varadero είναι ότι όλα έχουν απο 39000 - 49000χλμ. στο κοντέρ τους Στο μοτέρ τους όμως;;;;
Το δικό μου το vara το πούλησα Μάιο του 2014 με 92000  και ήταν του 2008.
Φαντάζομαι αυτά του 2004 και πάνω δεν θα έχουν περάσει τα 100000;;;;;;; τα περισσότερα τουλάχιστον.


BMW K1200R SPORT


Offline ΕΛΛΗ- ΛΕΥΤΕΡΗΣ (flwrina)

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 556
  • transalp 1000 cc
Reply #15 on: Σάββατο 08 Οκτώβριος 2016, 15:10:12 μμ
Το κακό με τα μεταχειρισμένα προς πώληση varadero είναι ότι όλα έχουν απο 39000 - 49000χλμ. στο κοντέρ τους Στο μοτέρ τους όμως;;;;
Το δικό μου το vara το πούλησα Μάιο του 2014 με 92000  και ήταν του 2008.
Φαντάζομαι αυτά του 2004 και πάνω δεν θα έχουν περάσει τα 100000;;;;;;; τα περισσότερα τουλάχιστον.
:eusa_naughty: :eusa_naughty: :eusa_naughty: :eusa_naughty:
γεια σου φιλε!!!
λοιπον...πριν την αγορα τσεκαρα στο κτεο που περνουσε την μηχανη καθως ειχε χασει τα χαρτια οταν του τα ζητησα,(ειχα φιλο και βρηκα ακρη ευτυχως αλλιως δεν θα το παιρνα) αν συμφωνουσαν τα χλμ. το 2012 ειχε 34.000  το 2014 ειχε 41.000 και πριν ενα μηνα που την πηρα 47.000.
εξαλλου 55 χρονων ανθρωπος ειναι μαλακιες δεν θα εκανε. αν ηταν να κατεβασει χλμ θα εκαν μπαμ. ρωτησα και πολλους κοινους γνωστους. η μηχανη διαμαντι ειναι. τωρα αν εχει ενα θεμα με τεντωτηρα σιγα τα αυγα...ουτε αυτος ηξερε κατι. το θεμα ειναι να ξερω τι ειναι να το επισκευασω αν πρεπει...
« Last Edit: Σάββατο 08 Οκτώβριος 2016, 15:15:09 μμ by ΕΛΛΗ- ΛΕΥΤΕΡΗΣ (flwrina) »


Ζήσε το σήμερα χωρίς αναστολές

NRG...


Offline giamar4

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2025
Reply #16 on: Σάββατο 08 Οκτώβριος 2016, 21:32:28 μμ
Λευτερη,πηγαινετο στη Honda και κανε του ενα κανονικο
 ελεγχο, δεν νομιζω οτι θα κοστισει πολυ.
Γενικως κοιτα να το βαλεις σε μια σειρα.
Ετσι θα σου φυγουν ολοι οι ενδοιασμοι και θα εισαι σιγουρος 100%
για το vara σου.  ;)



Offline ΕΛΛΗ- ΛΕΥΤΕΡΗΣ (flwrina)

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 556
  • transalp 1000 cc
Reply #17 on: Δευτέρα 10 Οκτώβριος 2016, 15:00:05 μμ
Χοντα εδω κοντα μονο Σαλονικη εχει...
Εξαλλου χειμωνιασε κιολας...
Ειδωμεν ως ανοιξη πια. Θα κανω μια προσπαθεια σε ενα τοπικο συνεργειο να δει τον τεντωτηρα καποια στιγμη και αναλογα θα πραξω.


Ζήσε το σήμερα χωρίς αναστολές

NRG...