Hellas Transalp Forum

Αρρώστησε η γριά...

cookos · 16192

Offline cookos

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 505
on: Πέμπτη 07 Απρίλιος 2016, 21:41:42 μμ
Σήμερα η γριά μου αρρώστησε και από αύριο θα πρέπει να την πάω να την δουν..

Ετοιμάστηκα το πρωί με όρεξη να την καβαλήσω και να πάω στη δουλειά. Όσο ετοιμαζόμουν (κράνος, γάντια κλπ) την έβαλα μπρος όπως πάντα να δουλέψει 0,5-1 λεπτό στο ρελαντί. Αφού άνοιξα και λίγο το τσοκ, πάτησα τη μίζα και πήρε μπρος όπως πάντα αδιαμαρτύρητα. Κάτι όμως δε μου πήγαινε καλά. Ο ήχος λίγο διαφορετικός και το ρελαντί χαμηλό (600-750). Δούλεψα λίγο παραπάνω το τσοκ να ανεβάσω στροφές αλλά καμία διαφορά. Κλείνοντας, έσβησε και η μηχανή. Ξανά μίζα, ακριβώς το ίδιο, με μυρωδιά από βενζίνη και ο ήχος πάλι διαφορετικός. Για να μην αργήσω στο ραντεβού, ξεκίνησα και θεώρησα πως "θα στρώσει στην πορεία" μόλις ζεσταθεί - ίσιως βαριότανε περισσότερο από μένα να ξεκινήσω τη μέρα μου στη δουλειά.

Από τα πρώτα μέτρα, παρατήρησα μια απροθυμία γενικότερη του κινητήρα στις χαμηλές στροφές (εκκίνηση με 1η) και καθυστέρηση στην απόκριση στο γκάζι. Μάλιστα 1-2 φορές και ενώ έδωσα γκάζι να ξεκινήσω, αφήνοντας το συμπλέκτη δεν ανέβηκαν οι στροφές και παραλίγο να μου σβήσει! Σαν κάτι να τη μπούκωνε. Στην πορεία ήταν αρκετά πιο πρόθυμη να ακούσει στο γκάζι αλλά και πάλι την καταλάβαινα πως έκανε κάποια μικρά "κομπιάσματα".


Η όλη συμπεριφορά της μου θύμησε τη μηχανή όταν μένει από βενζίνη, που σταδιακά χάνει τη δύναμή της μετά κομπιάζει και στο τέλος σβήνει..
Φτάνοντας στον προορισμό μου και ενώ τα συμπτώματα συνέχισαν καθ'όλη τη διαδρομη (περίπου 7χλμ), σβήνοντας τη μηχανή μου μύρισε παλι βενζίνη. Δοκίμασα να την βάλω μπροστά, πήρε με τη μία και ο ήχος το ίδιο παράξενος..
Πιο βαθύς, πιο ακανόνιστος, δε μπορώ να το προσδιορίσω ακριβώς, πάντως σε καμια περίπτωση ο ήχος της μηχανής μου! :geezer:


Οι πρώτες μου σκέψεις πήγαν σε μπουζί ή κακή βενζίνη (*σημ. φουλάρισα τη μηχανή 3 μέρες πριν και είχα κάνει μόλις 20χλμ, αλλά απροβλημάτιστα)


Στον γυρισμό, συνέχισε η ίδια συμπεριφορά και μάλιστα σε μία στάση κάπου με νεκρά, έσβησε η μηχανή μόνη της. Όταν άφηνα το γκάζι με στροφές στον κινητήρα έκανε και σκασίματα.  :badair:Και έχω αρχίσει να μπαίνω σε διάφορες σκέψεις πέρα από τα μπουζί και τη βενζίνη, όπως θέματα ηλεκτρολογικά (που από ότι ακούω έχουν το κόστος και τη βαβούρα τους), με το φίλτρο βενζίνης, μεμβράνες κ.α.

Είχα σκοπό κάποια στιγμή πριν το καλοκαίρι να την πάω στον ντοτόρε για ένα γενικό συμμάζεμα. Ο τεευταίος έλεγχος/ρύθμιση στα καρμπς έγινε πριν από περίπου 9,000χλμ ενώ τσεκάροντας το ιστορικό, μπουζί έχω να αλλάξω πάνω από 15,000 (θα τα άλλαζα στο συμμάζεμα).

Θα την πάω αύριο για έλεγχο και θα επανέλθω με νεότερα..  :pope:
« Last Edit: Πέμπτη 07 Απρίλιος 2016, 21:44:22 μμ by cookos »


Spritmonitor.de" border="0


Offline Παύλος

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9949
Reply #1 on: Πέμπτη 07 Απρίλιος 2016, 22:12:33 μμ
Ηλεκτρονική μήπως;

Οι κύλινδροι ζεστοί και οι δυο, ή μήπως δούλευε μονο ο ένας;

Άσχετο: το τσοκ γιατι το χρησιμοποιείς; Ειδικά με τέτοιο καιρό.


Παύλος Καρούμπης


Offline cookos

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 505
Reply #2 on: Πέμπτη 07 Απρίλιος 2016, 23:24:59 μμ
Ηλεκτρονική μήπως;

Οι κύλινδροι ζεστοί και οι δυο, ή μήπως δούλευε μονο ο ένας;

Άσχετο: το τσοκ γιατι το χρησιμοποιείς; Ειδικά με τέτοιο καιρό.

Ναι, ζεστοί και οι δύο το τσέκαρα.
Δεν ανέφερα κάτι προηγουμένως, πως στο απότομο γκάζι στο κόμπιασμα άκουσα κάποιες φορές ένα κλακ κάτω από τη σέλα, σα ρελεδάκι. ???
« Last Edit: Παρασκευή 08 Απρίλιος 2016, 01:40:12 πμ by cookos »


Spritmonitor.de" border="0


Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3491
Reply #3 on: Παρασκευή 08 Απρίλιος 2016, 06:27:35 πμ
Κάτι αντίστοιχο μου είχε κάνει κι εμένα πρίν 3 χρόνια.
Έστρωσε μ' ενα γενικό service (μουζί, βαλβίδες, φίλτρα, λάδια κι ένα καλό καθάρισμα καρμπυρατέρ).
Ήθελαν λίγο ρύθμισμα οι βαλβίδες, απ' ότι θυμάμαι, τ' άλλα ήταν ας το πούμε στα φυσιολογικά για
την χρήση πλαίσια)
Έστρωσε κι όλα μια χαρά από τότε.


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #4 on: Παρασκευή 08 Απρίλιος 2016, 12:18:20 μμ
Για ηλεκτρονική μου κάνει.
Το ζεστός είναι σχετικό... πόσο ζεστός ? αμα κάνεις τράμπα τις ηλεκτρονικές το στροφόμετρο δουλεύει ?


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #5 on: Παρασκευή 08 Απρίλιος 2016, 12:26:35 μμ
Αυτο θα εκανα και εγω πρωτα πάντως.
Τραμπα την ηλεκτρονικές για τσεκάρισμα.

Μετα, συνενοηση με αλλον εναν εδω μεσα να μου δανεισει μια ηλεκτρονικη για μερικά λεπτα να δοκιμάσω για το 100%. 


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Yianni

  • mods
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7277
Reply #6 on: Παρασκευή 08 Απρίλιος 2016, 12:41:33 μμ
Τραμπα την ηλεκτρονικές για τσεκάρισμα.


Τι μοντέλο είναι το 600? Τα μοντέλα 1997-1999 έχουν μία ηλεκτρονική...



Offline Goikoetxea

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1759
Reply #7 on: Παρασκευή 08 Απρίλιος 2016, 15:12:35 μμ




Offline cookos

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 505
Reply #8 on: Παρασκευή 08 Απρίλιος 2016, 23:05:52 μμ
Παιδιά δεν έχω τις γνώσεις και τη δεξιότητα για να κάνω τέτοιου είδους τεστ (εναλλαγές ηλεκτρονικών και τα σχετικά), μηχανολογικά δεν έχω ασχοληθεί και δεν το έχω πέρα από τα πολύ βασικά.
Βάζοντας το χέρι μου και στους δύο κυλίνδρους μετά από λίγη ώρα λειτουργίας, ήταν και οι δύο σε σχεδόν ίδια θερμοκρασία - δεν κράτησα και πολύ το χέρι μου πάνω γιατί τα δάχτυλα μου θα αποκτούσαν τις ρίγες του τοστ.. ;D
Ήδη σήμερα το πρωί την άφησα στο συνεργείο του φίλου. Είχαμε πει να κάναμε ένα γενικό σέρβις για το καλοκαίρι, ευκαιρίας δοθήσης το επισπεύσαμε. Θα τσεκάρουμε/ρυθμίσουμε καρμπς και βαλβίδες, φίλτρα, μπουζί.. ότι υπάρχει.. Λόγω δικού μου φόρτου εργασίας θα την παραλάβω την Τρίτη αλλά πιστεύω πως θα έχω νεότερα νωρίτερα..
Αν είναι ηλεκτρονική, περίπου για τί κόστος μιλάμε;  ???


Spritmonitor.de" border="0


Offline Goikoetxea

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1759
Reply #9 on: Σάββατο 09 Απρίλιος 2016, 06:22:19 πμ
35 ευρώ (togelos), 45 ευρώ (stelpet) για ταϊβανέζικη/κινέζικη. Γύρω στα 110-120 ευρώ για αργεντίνικη (pissaris). Η γνήσια... μάλλον δεν θέλεις να το ψάξεις.

Αφού την πήγες σε συνεργείο, ο μάστορας κανονικά πρέπει να βρει αμέσως αν είναι αυτό το πρόβλημα, μόνο και μόνο ακούγοντάς τους.




Offline cookos

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 505
Reply #10 on: Τρίτη 12 Απρίλιος 2016, 16:21:15 μμ
Σήμερα με ενημέρωσε πως το πρόβλημα είναι στις βελόνες των καρμπ που τρέχουν και γεμίζουν τον κύλινδρο με βενζίνη (εξ ου τα σκασιματα, η μυρωδιά βενζίνης και η αστάθεια)...
 :'(
Πιο συγκεκριμένα μου ειπε πως περνάει βενζίνη από τη βελόνα στον εμπρός κύλινδρο.
« Last Edit: Τρίτη 12 Απρίλιος 2016, 20:01:10 μμ by cookos »


Spritmonitor.de" border="0


Offline cookos

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 505
Reply #11 on: Τετάρτη 13 Απρίλιος 2016, 14:19:46 μμ
Σήμερα πέρασα από το συνεργείο για νεότερα. Αφού αλλαχτηκαν τα μπουζι τα οποία χρειαζόντουσαν οπωσδήποτε αλλαγή (καπνισμένα μέχρι αηδίας αλλά σε αυτό μάλλον φταίω εγώ που έκανα 15000 χλμ χωρίς αλλαγή και η εκπληκτική ποιότητα βενζίνης που βάζουμε) έγινε έλεγχος και ρύθμιση σε βαλβίδες, καρμπυρατερ, βελόνες, μεμβρανες, λαδια.

Μετά την αλλαγή των μπουζι, την έκανε μια βόλτα και το μπουζι του εμπρός κυλίνδρου ξαναμαυρισε. Ξανά άνοιγμα, έλεγχος και ρύθμιση. Σήμερα που έκανα μια δοκιμαστική για να δούμε και να του μεταφέρω εντυπωσεις,παρατήρησα πως έχει επανέλθει σε πολύ μεγάλο βαθμό η ομαλή λειτουργία του κινητήρα και στο ρελαντί αλλά και στην πορεία. Ομως στις 1500 στροφές κάνει ένα ανεπαίσθητο κομπιασμα (πάλι). Σκέφτομαι χωρίς να είμαι ειδικός μήπως κάνει κανένα κολπάκι η πεταλούδα του γκαζιού;;;; Όλα τα υπόλοιπα έχουν ελεγχθεί. Σε όλο το υπόλοιπο φάσμα στροφών δουλεύει υπέροχα και πιο ζωηρά. Αύριο θα την παραλάβω και θα τη βολταρω για 2-3 μέρες και από Δευτέρα, καλώς εχόντων και απουσία προβλημάτων, θα την ξαναπάω να την ελεγξουμε.

Μέχρι τώρα το κόστος είναι €20+εργασία , αλλά το ψυχολογικό μεγαλύτερο..


Spritmonitor.de" border="0


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2794
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #12 on: Τετάρτη 13 Απρίλιος 2016, 16:13:19 μμ
Σήμερα με ενημέρωσε πως το πρόβλημα είναι στις βελόνες των καρμπ που τρέχουν και γεμίζουν τον κύλινδρο με βενζίνη (εξ ου τα σκασιματα, η μυρωδιά βενζίνης και η αστάθεια)...
 :'(
Πιο συγκεκριμένα μου ειπε πως περνάει βενζίνη από τη βελόνα στον εμπρός κύλινδρο.

Χμμ μα τότε θα έπρεπε να κάνει το πρόβλημα στην αρχή. Μέχρι να κάψει ή να πετάξει τις παραπανίσιες βενζίνες. Εσένα σου παρουσιάζει το πρόβλημα και μετά από πορεία... Βελόνα εδώ εννοούμε τη βελόνα του φλοτέρ λαϊκιστί πυραυλάκι.

... αλλαχτηκαν τα μπουζι τα οποία χρειαζόντουσαν οπωσδήποτε αλλαγή (καπνισμένα μέχρι αηδίας αλλά σε αυτό μάλλον φταίω εγώ που έκανα 15000 χλμ...

Για Τρανσάλπ καλά είναι τα χλμ. Το μαύρο σημαίνει πλούσιο μίγμα.

20€ για 4 μπουζί + εργασία πόσο;


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline cookos

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 505
Reply #13 on: Τετάρτη 13 Απρίλιος 2016, 17:46:29 μμ
Ναι αυτό είναι το παράξενο... €60 εργασία.

Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk



Spritmonitor.de" border="0


Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #14 on: Τετάρτη 13 Απρίλιος 2016, 20:54:09 μμ

20€ για 4 μπουζί + εργασία πόσο;

τι μπουζι ειναι αυτα? απο τι υλικο?

στο βενζιναδικο 3,5 ευρω τα ειχα παρει το ενα.
1,5 ευρω καπελο επειδη ειναι συνεργειο?




Offline Goikoetxea

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1759
Reply #15 on: Τετάρτη 13 Απρίλιος 2016, 21:04:51 μμ
Παναγιώτη, το συνεργείο δεν τα παίρνει 3,5 ευρώ αλλά (πολύ) πιο κάτω ακόμα.




Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #16 on: Τετάρτη 13 Απρίλιος 2016, 21:06:39 μμ
Παναγιώτη, το συνεργείο δεν τα παίρνει 3,5 ευρώ αλλά (πολύ) πιο κάτω ακόμα.

φυσικα!φανταζομαι οτι θα εχει μεγαλυτερη καταναλωση απο το βενζιναδικο,αρα καλυτερες τιμες.

βρε ουστ!




Offline cookos

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 505
Reply #17 on: Δευτέρα 18 Απρίλιος 2016, 07:54:12 πμ
Επανέρχομαι με νεότερα (εντυπώσεις). Μετά από 3ήμερη δοκιμή παρατήρησα τα εξής: Έκανα γύρω στα 150χλμ μέσα και έξω από την πόλη. Η πρώτη εντύπωση όταν την πήρα από το συνεργείο ήταν πως ήταν πιο "νευρική",  έχει ένα κλίκ παραπάνω σπιρτάδας από ότι πριν (μπουζί? ). Μέσα στην πόλη με χαλαρή οδήγηση και γραμμικό γκάζι δεν έκανε κάτι περίεργο.

Το περίεργο το κάνει στις ψηλές στροφές και στα πολλά/απότομα γκάζια. Την έβγαλα εθνική και την έφτασα μέχρι 145 για μεγάλη διαδρομή. Παρατήρησα πως κάνει ένα μεγάλο κόμπιασμα στις 5,500-6000στρ όταν ανοίγω απότομα το γκάζι (πχ ρεπρίζ 0-100). Όταν το πάω γραμμικά 3-4-5-6-7,000στρ κόμπιασε λίγο για μία φορά.. Οδήγησα για αρκετά χιλιόμετρα σε υψηλές ταχύτητες στην εθνική και δε μου παρουσίασε τίποτα άλλο. Μία φορά μόνο προσπάθησα να το κρατήσω με 3η ταχύτητα σταθερά στις 3,500 και έκανε και εκεί μετά από λίγα δευτερόλεπτα 1-2 κομπιάσματα, σα να μπουκώνει.. Το ρελαντί μου το έχει ψηλότερα από πριν, στις 1400 και όταν ζεσταθεί ανεβαίνει στις 1600-1650, ίσως έχει το σκοπό του. Πάντως θα του ζητήσω να μου το κατεβάσει.

Αύριο θα την πάω στο γιατρό να του εξηγήσω τις δοκιμές και τα αποτελέσματα και να την ξαναδεί, όπως μου είχε πει.

Υ.Γ.:Από χθες υποψιάζομαι όλο και πιο πολύ την ηλεκτρονική, μήπως τα έφτυσε και δε δίνει στο σωστό χρόνο ρεύμα στα μπουζί του εμπρός κυλίνδρου οπότε δεν κάνει ανάφλεξη, γι'αυτό και πνίγεται και στο καύσιμο;  ??? ???
« Last Edit: Δευτέρα 18 Απρίλιος 2016, 07:57:51 πμ by cookos »


Spritmonitor.de" border="0


Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3379
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #18 on: Δευτέρα 18 Απρίλιος 2016, 08:06:17 πμ
Κάποια σωληνάκι ( κατα 99% η αναπνοή των carbs) είναι τσακισμένο



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #19 on: Δευτέρα 18 Απρίλιος 2016, 12:11:07 μμ
Υ.Γ.:Από χθες υποψιάζομαι όλο και πιο πολύ την ηλεκτρονική, μήπως τα έφτυσε και δε δίνει στο σωστό χρόνο ρεύμα στα μπουζί του εμπρός κυλίνδρου οπότε δεν κάνει ανάφλεξη, γι'αυτό και πνίγεται και στο καύσιμο;  ??? ???

Με αυτά που περιγράφεις, δεν είναι θέμα ηλεκτρονικής. Είτε θέμα ρύθμισης καυσίμου (βενζίνης/αέρα) είτε όπως λέει ο aerios κάποιο σωληνάκι.
Το φίλτρο αέρα είναι καθαρό ?


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2794
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #20 on: Δευτέρα 18 Απρίλιος 2016, 14:41:59 μμ
Αέριος + Κώστας, τι να πω εγώ; Ας ρωτήσω κάτι άσχετο:
Θυμάται κανείς αν τα 600άρια με 2 ηλετκτρονικές έχουν και 2 μάτια στο βολάν;

Και κατέβασε το ρελαντί εκεί που πρέπει, αν δεν σταθεροποιείται ή σβήνει στις 1200 ~ 1300 στροφές, κάτι τρέχει.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline cookos

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 505
Reply #21 on: Δευτέρα 18 Απρίλιος 2016, 14:44:43 μμ
Ναι, είναι καθαρο. Πνίγεται ο κύλινδρος στη βενζίνη.. Πρίν λίγο που το ξαναβόλταρα έκανε περισσότερα κομπιάσματα και στο σβήσιμο μυρίζει βενζίνη.
Το ρελαντί το κατεβασα στις 1200, δουλεύει οκ.
Θα το αφήσω πάλι αύριο, αν δε γίνει τίποτα θα δοκιμάσω κι αλλο συνεργείο..


Spritmonitor.de" border="0


Offline cookos

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 505
Reply #22 on: Τετάρτη 20 Απρίλιος 2016, 12:07:06 μμ
Εδώ και μία εβδομάδα είχα τη γριά στο συνεργείο για το γνωστό θέμα με τη βενζίνη στον κύλινδρο. Με το που την παρέλαβα για δοκιμή μερικών ημερών τη μηχανή, βρήκα αμέσως ευκαιρία να της γράψω μερικά χιλιόμετρα και μια κοντινή βόλτα με τέτοιο καιρό ήταν ότι έπρεπε..

Το καλό είναι πως ανταποκρίθηκε καλά στη βόλτα (εννοώντας πως δε χρειάστηκα οδική, αλλά και σαν συμπεριφορά κινητήρα ήταν καλή), το κακό είναι πως την επόμενη μέρα ο εμπρός κύλινδρος άρχισε τα δικά του πάλι και είναι για 2η φορά μέσα για φτιάξιμο..
(Στο 9:45 του βίντεο ακούγεται το πρώτο μικρό μπούκωμα..  :-[)

https://youtu.be/zAmLEk4pRxA


Spritmonitor.de" border="0


Offline cookos

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 505
Reply #23 on: Πέμπτη 21 Απρίλιος 2016, 09:13:33 πμ
Περασα σήμερα από το συνεργείο και με χαρά (και λίγο δυσπιστία από μέρους μου ως προς την αιτία) με ενημέρωσαν πως πλέον δουλεύει ρολόι, και υπεύθυνο για όλα τα κακά ήταν ένα βουλωμένο σωληνάκι που πάει από το φιλτροκούτι στον παπά.
Χρησιμοποιώ μια φωτογραφία ενός άλλου μέλους για να δείξω περίπου τί μου έδειξε.




Το σωληνάκι από ότι μου είπε είχε γεμίσει γύρη (σαν τζελ!) και είχε βουλώσει οπότε δεν έπαιρνε καλή τροφοδοσία αέρα το κάρμπ.
Ρε παιδιά παίζει κάτι τέτοιο ή με βρήκαν μικρό και άβγαλτο αμούστακο παιδί και με δουλεύουν?  :goofy: ??? :moped: :shoking:

Y.Γ. Aerios είσαι όνομα και πράγμα αδερφέ μου!  ;D


Spritmonitor.de" border="0


Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3379
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #24 on: Πέμπτη 21 Απρίλιος 2016, 09:15:59 πμ
Περασα σήμερα από το συνεργείο και με χαρά (και λίγο δυσπιστία από μέρους μου ως προς την αιτία) με ενημέρωσαν πως πλέον δουλεύει ρολόι, και υπεύθυνο για όλα τα κακά ήταν ένα βουλωμένο σωληνάκι που πάει από το φιλτροκούτι στον παπά.
Χρησιμοποιώ μια φωτογραφία ενός άλλου μέλους για να δείξω περίπου τί μου έδειξε.




Το σωληνάκι από ότι μου είπε είχε γεμίσει γύρη (σαν τζελ!) και είχε βουλώσει οπότε δεν έπαιρνε καλή τροφοδοσία αέρα το κάρμπ.
Ρε παιδιά παίζει κάτι τέτοιο ή με βρήκαν μικρό και άβγαλτο αμούστακο παιδί και με δουλεύουν?  :goofy: ??? :moped: :shoking:

Y.Γ. Aerios είσαι όνομα και πράγμα αδερφέ μου!  ;D

Στο είπα. Αυτού του είδους η συμπεριφορά μαρτυράει 99.9% βουλωμένο σωληνάκι. Κάντη τώρα  μια βόλτα και θα δείς γκάζι που θα ΄χει ;)