Σήμερα η γριά μου αρρώστησε και από αύριο θα πρέπει να την πάω να την δουν..
Ετοιμάστηκα το πρωί με όρεξη να την καβαλήσω και να πάω στη δουλειά. Όσο ετοιμαζόμουν (κράνος, γάντια κλπ) την έβαλα μπρος όπως πάντα να δουλέψει 0,5-1 λεπτό στο ρελαντί. Αφού άνοιξα και λίγο το τσοκ, πάτησα τη μίζα και πήρε μπρος όπως πάντα αδιαμαρτύρητα. Κάτι όμως δε μου πήγαινε καλά. Ο ήχος λίγο διαφορετικός και το ρελαντί χαμηλό (600-750). Δούλεψα λίγο παραπάνω το τσοκ να ανεβάσω στροφές αλλά καμία διαφορά. Κλείνοντας, έσβησε και η μηχανή. Ξανά μίζα, ακριβώς το ίδιο, με μυρωδιά από βενζίνη και ο ήχος πάλι διαφορετικός. Για να μην αργήσω στο ραντεβού, ξεκίνησα και θεώρησα πως "θα στρώσει στην πορεία" μόλις ζεσταθεί - ίσιως βαριότανε περισσότερο από μένα να ξεκινήσω τη μέρα μου στη δουλειά.
Από τα πρώτα μέτρα, παρατήρησα μια απροθυμία γενικότερη του κινητήρα στις χαμηλές στροφές (εκκίνηση με 1η) και καθυστέρηση στην απόκριση στο γκάζι. Μάλιστα 1-2 φορές και ενώ έδωσα γκάζι να ξεκινήσω, αφήνοντας το συμπλέκτη δεν ανέβηκαν οι στροφές και παραλίγο να μου σβήσει! Σαν κάτι να τη μπούκωνε. Στην πορεία ήταν αρκετά πιο πρόθυμη να ακούσει στο γκάζι αλλά και πάλι την καταλάβαινα πως έκανε κάποια μικρά "κομπιάσματα".
Η όλη συμπεριφορά της μου θύμησε τη μηχανή όταν μένει από βενζίνη, που σταδιακά χάνει τη δύναμή της μετά κομπιάζει και στο τέλος σβήνει..
Φτάνοντας στον προορισμό μου και ενώ τα συμπτώματα συνέχισαν καθ'όλη τη διαδρομη (περίπου 7χλμ), σβήνοντας τη μηχανή μου μύρισε παλι βενζίνη. Δοκίμασα να την βάλω μπροστά, πήρε με τη μία και ο ήχος το ίδιο παράξενος..
Πιο βαθύς, πιο ακανόνιστος, δε μπορώ να το προσδιορίσω ακριβώς, πάντως σε καμια περίπτωση ο ήχος της μηχανής μου!

Οι πρώτες μου σκέψεις πήγαν σε μπουζί ή κακή βενζίνη (*σημ. φουλάρισα τη μηχανή 3 μέρες πριν και είχα κάνει μόλις 20χλμ, αλλά απροβλημάτιστα)
Στον γυρισμό, συνέχισε η ίδια συμπεριφορά και μάλιστα σε μία στάση κάπου με νεκρά, έσβησε η μηχανή μόνη της. Όταν άφηνα το γκάζι με στροφές στον κινητήρα έκανε και σκασίματα.

Και έχω αρχίσει να μπαίνω σε διάφορες σκέψεις πέρα από τα μπουζί και τη βενζίνη, όπως θέματα ηλεκτρολογικά (που από ότι ακούω έχουν το κόστος και τη βαβούρα τους), με το φίλτρο βενζίνης, μεμβράνες κ.α.
Είχα σκοπό κάποια στιγμή πριν το καλοκαίρι να την πάω στον ντοτόρε για ένα γενικό συμμάζεμα. Ο τεευταίος έλεγχος/ρύθμιση στα καρμπς έγινε πριν από περίπου 9,000χλμ ενώ τσεκάροντας το ιστορικό, μπουζί έχω να αλλάξω πάνω από 15,000 (θα τα άλλαζα στο συμμάζεμα).
Θα την πάω αύριο για έλεγχο και θα επανέλθω με νεότερα..
