Hellas Transalp Forum

Αρρώστησε η γριά...

cookos · 15845

Offline cookos

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 505
Reply #25 on: Πέμπτη 21 Απρίλιος 2016, 09:44:43 πμ
Στο είπα. Αυτού του είδους η συμπεριφορά μαρτυράει 99.9% βουλωμένο σωληνάκι. Κάντη τώρα  μια βόλτα και θα δείς γκάζι που θα ΄χει ;)

Απλά αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι πώς πέρασε τόση γύρη μέσα - το φίλτρο είναι διακοσμητικό;; Σκέφτομαι μήπως έχει τρυπήσει-σκιστεί κάπου το σωληνάκι στη διαδρομή ή η γύρη μπορεί να περάσει από το φίλτρο ;


Spritmonitor.de" border="0


Offline Παύλος

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9928
Reply #26 on: Πέμπτη 21 Απρίλιος 2016, 09:48:55 πμ
Εγώ θα ανησυχούσα πιο πολύ για το πως η γύρη έγινε τζελ.  :o

Κάνε καλό έλεγχο στο φίλτρο αέρα και αν το έχεις πολύ καιρό άλλαξέ το


Παύλος Καρούμπης


Offline cookos

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 505
Reply #27 on: Πέμπτη 21 Απρίλιος 2016, 09:58:08 πμ
Εγώ θα ανησυχούσα πιο πολύ για το πως η γύρη έγινε τζελ.  :o

Κάνε καλό έλεγχο στο φίλτρο αέρα και αν το έχεις πολύ καιρό άλλαξέ το

Ίσως με υγρασία ;;; Το φίλτρο ήταν σχετικά καινούργιο και καθαρό. Αυτή η καθαρότητα με ανησυχεί.


Spritmonitor.de" border="0


Offline cookos

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 505
Reply #28 on: Δευτέρα 25 Απρίλιος 2016, 23:44:40 μμ
Μετά από λίγη χρήση φαίνεται πως αποκαταστάθηκε το πρόβλημα και το σωληνάκι ήταν ο κύριος υπεύθυνος για όλη την ταλαιπωρία. :eusa_clap:


Θέλω να σας περιγράψω την εμπειρία μου αυτέ τις ημέρες για να ξέρω αν είμαι εγώ ο υπερβολικός στις απαιτήσεις μου ή το θεωρείτε πως είναι φυσιολογικό..

Άφησα τη μηχανή σε συνεργείο το οποίο μου κράτησε τη μηχανή 6 ημέρες. Στο συγκεκριμένο συνεργείο είμαι παλιός πελάτης, από τότε που είχα ένα σκούτερ, λίγα χρόνια πριν. Σε γενικές γραμμες ήμουν πολύ ευχαριστημένος γιατί ποτέ δεν είχα κάποιο απρόβλεπτο, όλες οι επισκέψεις ήταν προγραμματισμένες να γίνουν στα πλαίσια μιας γενικής συντήρησης..

Σε αυτές τις 6 ημέρες αφού αναγνώστηκε το πρόβλημα της υπερβολικής ποσοτητας βενζίνης στον εμπρός κύλινδρο έγινε έλεγχος και καθαρισμός στα καρμπ. Αρχικά με ενημέρωσαν πως φταίει η βελόνα. Θεώρησα πως από τη στιγμή που έγινε "έλεγχος" θα "ελέγχθηκαν" και τα περιφερειακά που σχετίζονται με αυτό..Κατα την (πρώτη) παραλαβή με ενημέρωσαν ότι δυσκολεύτηκαν στη σωστή ρύθμιση των καρμπς αφού το έλυσαν δύο (!) φορές, πως καλό θα ήταν αν τη δοκιμάσω τη μηχανή για 1-2 μέρες "να δούμε πως θα πάει γιατί μαυρίζει ακόμα το μπουζί" αλλά όλα καλά να μην τη φοβάμαι τη μηχανή.
Πιστεύοντας στην κρίση του μάστορα πήρα το θάρρος να βγω έξω από την πόλη σε μια απόσταση που αν πάθεις κάτι γυρνάς μόνο γερανάτος, να ζορίσω τη μηχανή (140χλμ/ω για αρκετή απόσταση) και αποδείχτηκε την επόμενη ημέρα πως ήμουν αρκετά τυχερός γιατί στα 100 επόμενα χιλιόμετρα η μηχανή έγινε δύο φορές χειρότερη από όταν την πήγα. Η μυρωδιά της βενζίνης με οδηγούσε στην υπερχείλιση (πάλι) στον κύλινδρο. Με το πραγματικά φτωχό μου σε μηχανολογικά μυαλό αλλά με την κοινή λογική σκέφτηκα πως αφού καθάρισαν καρμπς και τελικά δεν φταίει η βελόνα αλλά κάτι άλλο απροσδιόριστο, το πλούσιο μείγμα βενζίνης δεν μπορεί να σημαίνει μόνο υπερχείλιση από κάπου αλλά θα μπορούσε να είναι και έλλειψη αέρα, συμπίεσης,καύσης και η βενζίνη που μπαίνει μέσα στη σωστή ποσότητα απλά μένει άκαφτη. Το άφησα όμως στους "ειδικούς" γιατί "άσχετος είμαι,μάλλον βλακείες θα λέω". Την επομένη το πρωί και με 1000 βάσανα κατάφερα να φτάσω τη μηχανή στο συνεργείο με όλη τη διαδρομή να τη λειτουργώ στο "γκάζι-νεκρά-γκάζι-νεκρά" γιατί μπούκωνε ο εμπρός κύλινδρος και έκοβε..


Στην δεύτερη λοιπόν παράδοση, παρά το γεγονός πως ανέφερα 2-3 φορές τη λέξη σωληνάκια/αέρας με διαβεβαίωσαν πως είχαν ελεγχθεί ("ε αφού σου λέω δυο φορές την έχω λύσει τη μηχανή"), τελικά μετά από άλλες 3 ημέρες (σύνολο 9 δηλαδή) μου ανακοίνωσαν πως πλέον η μηχανή είναι κομπλέ γιατί "ήταν βουλωμένο το σωληνάκι που πάει στον παπά" . Με τα νεύρα πάνω από το κεφάλι αλλά και με αυτοσυγκράτηση και ευγένεια ρώτησα τί έλεγχο είχαν κάνει την πρώτη φορά στα σωληνάκια και η απάντηση ήταν "ε, τί το ψάχνεις, συμβαίνουν αυτά, ήταν στη γωνία, δε φαινόταν..". Και συνολικό κόστος 80€ εργασία.. Για ένα βουλωμένο σωληνάκι που ίσως (?) θα έπρεπε να είχαν ελέγξει εξ αρχής ώς άμεσα εξαρτώμενο από το σημείο που είχαν εντοπίσει αρχικά τη δυσλειτουργία.. Εδώ ο συμφορουμίτης (aerios) χωρίς καν να έχει δει ποτέ του τη μηχανή από τις περιγραφές εύστοχα επεσήμανε μια πιθανή αιτία με μεγάλη σιγουριά και πράγματι δικαιώθηκε!

Λίγα χιλιόμετρα μετά λοιπόν και αφού πλέον εξαφανίστηκε το συγκεκριμένο πρόβλημα, τώρα έχουν πληθύνει τα σκασίματα σε κατηφόρες με κλειστό γκάζι.. Σαν επιδόσεις μπορώ να πω πως η μηχανή έγινε πιο ζωντανή, πιο νευρική χωρίς φυσικά να ανάβει φωτιές στην άσφατο..
Σχεδόν 20,000 μετά την τελευταία ρύθμιση ένα συγχρονισμό κάρμπς τον θέλει. Δεν θα έπρεπε κάποιος μάστορας ο οποίος ήταν αυτός που είχε κάνει τον τελευταίο συγχρονισμό και γνώριζε, αν ήθελε να παραδώσει "χαρτί" μια μηχανή, να το δεί/ακούσει και να το ρυθμίσει αφού πρώτα με ενημερώσει για τις προθέσεις του;

Για να μην πολυζαλίζω, είμαι υπερβολικός;

Υγ. Εννοείται πως η ρύθμιση θα γίνει αλλού.
« Last Edit: Δευτέρα 25 Απρίλιος 2016, 23:46:18 μμ by cookos »


Spritmonitor.de" border="0


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2772
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #29 on: Τρίτη 26 Απρίλιος 2016, 11:31:11 πμ
Όσο παλιό και να είναι το συνεργείο, αν δεν γνωρίζει από τρανσάλπ, ή τέλος πάντων από τα τελευταίας γενιάς ιαπωνικά καρμπυρατέρ θα παιδευτεί.
Ο Αεράτος είναι γάτα!


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!