Hellas Transalp Forum

Στάξιμο απο αντλία νερού.

sheldon cooper · 42097

Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #75 on: Κυριακή 02 Οκτώβριος 2022, 13:08:35 μμ
Γιατί όντος αντέχει με το σωστό αντιψυκτικό και σωστή εξαέρωση, αλλά και επειδή ο καθένας κάνει το μάρκετινγκ του.

Ναι αντεχει, αλλά οχι κ να παραπονιόμαστε κ μερικοί να το λένε και πρόβλημα , πρόβλημα είναι το πολύσφηνο του κεντρικου του κιβωτίου, η ο ατέρμονας
, που κ πάλι εδώ μπαίνει κ το ζήτημα της φροντίδας/ασχολίας κυρίως απο τον ιδιοκτήτη γιατι αν περιμένουμε απο συνεργεία την έχουμε κάτσει την βάρκα πατριώτη

Εδώ μετράνε αντιψυκτική προστασία και τα αφήνουν 15 χρόνια μέσα, τι να λέμε.

Εδώ δεν το συζητάω, γιατι ισως το λέει και το μανιουαλ


Ακριβώς όπως το λες, αλλά όχι απαραίτητα για να το σπρώξεις.

Ξέρω , ξέρω τα κοκοπίνια τα ατιμα . :2hysterical:




Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #76 on: Δευτέρα 10 Οκτώβριος 2022, 18:23:09 μμ
Στο ΦΡ προέκυψαν 2 πορίσματα για τη μηχανή μου :

(το ότι είναι αξιόμαχο δεν χρειάζεται να το αναφέρουμε, ΤΑ650 rules)

1ον, έκανα καλή δουλειά με τις τσιμούχες στα καλάμια, δεν είχαν διαρροή. Καλό σημάδι.

2ον, ξαναπέταξε το κολάρο στο αριστερό ψυγείο και έσταξε από την αντλία από την τρύπα που προειδοποιεί ότι η φτερωτή δεν έχει στεγανοποίηση πλέον.

Δεν ξέρω αν η αντλία ή το κολάρο έσταξε από πίεση που ανεβάζει το κύκλωμα.
Το υγρό στο παγουράκι πλήρωσης ανεβοκατεβαίνει, που σημαίνει ότι λειτουργεί η τάπα του ψυγείου.
Είτε τα έφαγε όλα η ακινησία (κολλάρο και αντλία)
Είτε κάτι ανεβάζει τη πίεση. (θερμοστάτης? Αργεί να ανοίξει? Βεντιλατέρ? λες? ???)

Σε κάθε περίπτωση, ήθελα να πω ότι παρήγγειλα το κιτάκι επιδιόρθωσης και κάποια στιγμή θα ασχοληθώ, εάν συνεχίσει να βγάζει και είναι τελικά η αντλία.     
Εννοείται πως εάν λυθεί το πρόβλημα δεν θα τη πειράξω.


ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #77 on: Τετάρτη 12 Οκτώβριος 2022, 08:03:02 πμ
 
1ον, έκανα καλή δουλειά με τις τσιμούχες στα καλάμια, δεν είχαν διαρροή. Καλό σημάδι.

Δεν είμαστε οτι κ ότι  :thumbright:

2ον, ξαναπέταξε το κολάρο στο αριστερό ψυγείο και έσταξε από την αντλία από την τρύπα που προειδοποιεί ότι η φτερωτή δεν έχει στεγανοποίηση πλέον.

Ανησυχητικόν μεν , αλλά οχι κ να χασουμε κ την ηρεμία μας δε

Δεν ξέρω αν η αντλία ή το κολάρο έσταξε από πίεση που ανεβάζει το κύκλωμα.
Το υγρό στο παγουράκι πλήρωσης ανεβοκατεβαίνει, που σημαίνει ότι λειτουργεί η τάπα του ψυγείου.
Είτε τα έφαγε όλα η ακινησία (κολλάρο και αντλία)
Είτε κάτι ανεβάζει τη πίεση. (θερμοστάτης? Αργεί να ανοίξει? Βεντιλατέρ? λες? ???)

Το κολάρο ελέγχεται εύκολα , αλλά θα χάσεις ψυκτικό
Στο δοχείο διαστολής ανεβοκατεβαίνει το υγρό παραμένοντας στην ίδια σταθμη?
Ναι η ακινησία είναι ένα θέμα που το έχουμε όλοι μας τωρα που μας περισσεύουν  τα κοκοπίνια  ;D
Το βεντιλατερ δεν το ακούς ? η οι συνθήκες κυκλοφορίας είναι τύπου ανοικτός δρόμος κ δεν παίρνει?  έλεγξέτο γειώνοντας σε μια βίδα το καλώδιο της βαλβίδας
 
Σε κάθε περίπτωση, ήθελα να πω ότι παρήγγειλα το κιτάκι επιδιόρθωσης και κάποια στιγμή θα ασχοληθώ, εάν συνεχίσει να βγάζει και είναι τελικά η αντλία.   
 

Των φρονίμων τα παιδιά .....

Μετα δλδ απο την επισκευή με ντόπια υλικά κ μπόλικη ταλαιπωρία του Γιάννη , θα έχουμε κ δεύτερο επεισόδιο του Νικόλα

 :2bowing:


Εννοείται πως εάν λυθεί το πρόβλημα δεν θα τη πειράξω.

Ετσι , ετσι  :thumbright:
« Last Edit: Τετάρτη 12 Οκτώβριος 2022, 08:06:43 πμ by Stoneman »



Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9891
Reply #78 on: Τετάρτη 12 Οκτώβριος 2022, 08:50:17 πμ
Ένα θα πω μόνο: Είστε απολαυστικοί  ;D  :eusa_clap:


Παύλος Καρούμπης


Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #79 on: Τετάρτη 12 Οκτώβριος 2022, 12:17:23 μμ
Ένα θα πω μόνο: Είστε απολαυστικοί  ;D  :eusa_clap:

Εσύ να δεις... ;)

Χωρίς πλάκα, φτάσαμε σε μια νέα εποχή μηχανολογικών, όχι απλής συντήρησης, αλλά ενισχυμένης...
Εδώ έρχεται η λογική, το παρατάω ή το συντηρώ. Γιατί αν είναι να σε απασχολούν τέτοια ζητήματα - σταξίματα κλπ. θα χάσουμε την ευχαρίστηση που μας δίνει...Χαθήκαμε τότες....


ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #80 on: Τετάρτη 12 Οκτώβριος 2022, 23:21:28 μμ
UPDATE

Ο Θερμοστάτης άλλαξε. Κόστος 15 E. Είχα σκάσει τα 60κάτι για τσιμούχες, δεν είχα διάθεση για άλλα τόσα για γνήσιο.

Εξαέρωση. Κλείσιμο καπάκι. Αναμονή να ζεσταθεί. Δούλεμα βεντιλαντέρ  εκεί που πρέπει. Αναμονή. Έλεγχος στάθμης ψυγείου. Τέλος. Στο παγουράκι φυσικά δεν έκανα κάτι.  Χρησιμοποίησα τα ίδια υγρά. 1/2021 είχαν αλλάξει. (Honda Pro). Δεν είχαν αλλάξει χρώμα. Δεν είχαν βρωμιές.

Αύριο θα φανεί και στην κίνηση η συμπεριφορά του δείκτη θερμοκρασίας, οπότε και θα βγει το πόρισμα εάν ήθελε όντος αλλαγή ο θερμοστάτης, εάν δηλαδή ήταν μόνιμα ολίγον ανοικτός, όπως συμπέρανα.  Φώτο δεν ανεβάζω προς το παρόν, πάντως ήταν πεντακάθαρος, χωρίς άλατα και αυτό δείχνει ότι κάπως καλή δουλειά έγινε με την τακτική αλλαγή του αντιψυκτικού με oem.

Πολύ σημαντική διαπίστωση : Οι σφικτήρες των κολάρων με τη πάροδο των ετών, θέλουν σφίξιμο,  γιατί τα σημεία που σφίγγουν έχουν "πατηθεί" για τα καλά.  Στο κολάρο που μου έσταζε, ήταν ιδιαίτερα χαλαρός ο σφικτήρας, άρα ήταν και ένα αδύναμο σημείο στο όλο κύκλωμα. Υποψιάζομαι ότι και η τσιμούχα της αντλίας, υπέφερε και αυτή από την πίεση και όχι επειδή χρειάζεται επιδιόρθωση.

Αυτά προς το παρόν. Έτσι τα κατάλαβα, έτσι τα παρέθεσα. Ελπίζω να επαληθευτεί το σκεπτικό, μιας και η με το παραμικρό επέμβαση στην αντλία, μπορεί να είναι τελικά κάτι άλλο.  Θα δείξει.



Στο δοχείο διαστολής ανεβοκατεβαίνει το υγρό παραμένοντας στην ίδια σταθμη?

Ναι, φουσκώνει ζεστό και κατεβαίνει όταν κρυώνει. Η στάθμη κατέβηκε όσες φορές πέταξε από κολάρο. Λίγο, όσο έσταξε.
« Last Edit: Τετάρτη 12 Οκτώβριος 2022, 23:25:42 μμ by nikos 238 »


ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #81 on: Πέμπτη 13 Οκτώβριος 2022, 13:01:32 μμ
Νικόλα , σε ότι έχει να κάνει με το δοχείο ρώτησα οχι να η σταθμη ανεβοκατεβαίνει , αλλά αν ανεβοκατεβαίνει παραμένοντας η ίδια .

Ελπίζω να μην πέταξες τον παλιό θερμοστάτη, κάνε του ενα τσεκ σε ενα μπρίκι με βραστό νερό ετσι απο περιέργεια να δείς αν ανοίγει.

Οι θερμοκρασίες στο δικό μου είναι όπως στην φωτό παρακάτω :



Oπου με μπλέ βούλες είναι η θερμοκρασία χειμώνα σε κινηση κ ανοιχτό δρόμο, αντίστοιχα οι κόκκινες για καλοκαίρι και η πράσινη εκεί που
ανοίγει το βεντιλατερ.



  .......    Χρησιμοποίησα τα ίδια υγρά. 1/2021 είχαν αλλάξει. (Honda Pro). Δεν είχαν αλλάξει χρώμα. Δεν είχαν βρωμιές.

Είδες λοιπόν που έχω λόγους να σε θεωρώ σωστό συντηρητή?   ;D
Κάτι τέτοια γραφεις και   :goodpost:  :thankyou:


Αύριο θα φανεί και στην κίνηση η συμπεριφορά του δείκτη θερμοκρασίας, οπότε και θα βγει το πόρισμα εάν ήθελε όντος αλλαγή ο θερμοστάτης, εάν δηλαδή ήταν μόνιμα ολίγον ανοικτός, όπως συμπέρανα.  Φώτο δεν ανεβάζω προς το παρόν, πάντως ήταν πεντακάθαρος, χωρίς άλατα και αυτό δείχνει ότι κάπως καλή δουλειά έγινε με την τακτική αλλαγή του αντιψυκτικού με oem. 

Ποτέ μου δεν εμπιστεύθηκα τους μετρητές/ελεγκτές  ψυκτικών , κ στο μηχανάκι και στο αυτοκίνητο ,  το μηχανάκι το ξεκίνησα με proHonda και ετσι συνεχίζω , βέβαια ο κινητήρας είναι φούλ αλουμίνιο κ δεν ξερω αν αυτό επηρεάζει την επαφή διαφορετικών μετάλλων όπως συμβαίνει με καπάκι/μπλοκ στο αυτοκινητο , αλλά πραγματικά τα ProHonda είναι το κάτι άλλο. Μάλιστα αυτό το μπλέ χρώμα που όταν εχεις διαρροή φαίνεται και στην δείχνει είναι άπαιχτο.

Στο αυτοκίνητο χρησιμοποιούσα Petronas όπως ελεγε, μια φορά σε σερβις βάλανε ενα ροζουλί αγνώστου πατρός και σε έξι μήνες γέμισε ο κινητήρας και το δοχείο απο σκουριά σε απελπιστικό βαθμό, το πλήρωσα με ενα καινούργιο ψυγείο κινητήρα κ καλοριφέρ κ ενα κολάρο που σάπισε απο την σκουριά , έσκασε σε ταξίδι κ κόντεψε να κολήσει ο κινητήρας.

Στο ΦΒ οταν αναφέρονται σε θέματα κυκλώματος ψύξης τους προτείνω τα ProHonda, ελάχιστοι ακόμα και απο αυτούς που ασχολούνται με το μηχανάκι τους τα γνωρίζουν ,
και ακόμα λιγότεροι ακούν τι γράφω .  :2hysterical:
« Last Edit: Πέμπτη 13 Οκτώβριος 2022, 13:20:26 μμ by Stoneman »



Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #82 on: Πέμπτη 13 Οκτώβριος 2022, 21:58:47 μμ
Νικόλα , σε ότι έχει να κάνει με το δοχείο ρώτησα οχι να η σταθμη ανεβοκατεβαίνει , αλλά αν ανεβοκατεβαίνει παραμένοντας η ίδια .

Νόμισα εννοούσες εάν ανεβοκατεβαίνουν για τη λειτουργία της τάπας.
Το παρακολουθώ, αλλά νομίζω είναι εντάξει με τη στάθμη.

Ελπίζω να μην πέταξες τον παλιό θερμοστάτη, κάνε του ενα τσεκ σε ενα μπρίκι με βραστό νερό ετσι απο περιέργεια να δείς αν ανοίγει.

Οι θερμοκρασίες στο δικό μου είναι όπως στην φωτό παρακάτω :

Εννοείται τον κράτησα για βράσιμο.  ;D

Κάπως έτσι και οι δικές μου. Αλλά είχα παρατηρήσει ότι στη κίνηση δεν ανέβαινε, εξ ου και η υποψία για ολίγον ανοικτός θερμοστάτης.

Είδες λοιπόν που έχω λόγους να σε θεωρώ σωστό συντηρητή?   ;D
Κάτι τέτοια γραφεις και   :goodpost:  :thankyou:
...... , αλλά πραγματικά τα ProHonda είναι το κάτι άλλο. Μάλιστα αυτό το μπλέ χρώμα που όταν εχεις διαρροή φαίνεται και στην δείχνει είναι άπαιχτο.

Στο αυτοκίνητο χρησιμοποιούσα Petronas όπως ελεγε, μια φορά σε σερβις βάλανε ενα ροζουλί αγνώστου πατρός και σε έξι μήνες γέμισε ο κινητήρας και το δοχείο απο σκουριά σε απελπιστικό βαθμό, το πλήρωσα με ενα καινούργιο ψυγείο κινητήρα κ καλοριφέρ κ ενα κολάρο που σάπισε απο την σκουριά , έσκασε σε ταξίδι κ κόντεψε να κολήσει ο κινητήρας.

Στο ΦΒ οταν αναφέρονται σε θέματα κυκλώματος ψύξης τους προτείνω τα ProHonda, ελάχιστοι ακόμα και απο αυτούς που ασχολούνται με το μηχανάκι τους τα γνωρίζουν ,
και ακόμα λιγότεροι ακούν τι γράφω .  :2hysterical:

Το παράδειγμα σου είναι μεγάλο κεφάλαιο για όλους τους diy'ers.
Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

Όσον αφορά για τα αντιψυκτικά, κατέληξα στο συμπέρασμα ότι τα Honda είναι αυτά που χρειάζεται για τις μηχανές μας, υπό την έννοια να μην παίζεις με τις προδιαγραφές.

Αλλά κυρίως να μην αναμειγνύεις διαφορετικής σύστασης υγρά.
Οργανικά και Μη οργανικά ή Υβριδικά οργανικά.
Αυτό όμως, δεν γίνεται σε κυκλώματα που δεν αδειάζει το μπλοκ του κινητήρα.
Οπότε, το να χρησιμοποιείς μια μάρκα εις αεί είναι η πιο συμφέρουσα λύση. Και να τα αλλάζεις φυσικά.

Δεν ξέρω, αλλά σε αντίθεση με ότι λέει το manual, επειδή δεν βάζω συμπυκνωμένο αντιψυκτικό, αλλά έτοιμο, δεν βάζω μέσα νερό να το αφήσω να δουλέψει. 

Και αυτό επειδή αποφεύγω το απλό νερό στο ψυγείο, σαν τη γάτα.

Σαφέστατα υπάρχουν πολλές καλές μάρκες επώνυμες, πρέπει όμως να ξέρεις τι σε συμφέρει να χρησιμοποιείς. Για το κάθε μοντέλο και μάρκα.




ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #83 on: Παρασκευή 14 Οκτώβριος 2022, 16:47:53 μμ
Να συμπληρώσω κ κατι ακόμα , οτι σε πολλές περιπτώσεις σύντροχοι χρησιμοποιούν κ ακριβότερα ψυκτικά του εμπορίου .

ΥΓ: Παράγγειλα 50 ροδέλες αλουμινίου στεγάνωσης  M6x12 σε πάχος 1.4 mm κατάλληλες για την τάπα που αδειάζουμε τα ψυκτικά στο CBF  και που είναι ίδιες
πιστεύω  με του 650 πρός 2,67 ευρώ .
Και 20 ροδέλες για την τάπα λαδιού , Μ12x20x2   για το CBF  και  M14x22x2  για το παπί που νομίζω οτι ταιριάζουν στο ΤΑ, 40 ροδέλες πρός 4.75 ευρώ .

Υπάρχουν και εδώ αλλά ενώ βρίσκω σε διάμετρο εσωτερική δεν ταιριάζει η εξωτερική  που είναι μικρότερη κ δεν θέλω να βάζω μικρότερες .
Ενώ ο Σχιστομάτης ali τις εχει ακριβώς σε διάσταση οπως οι γνήσιες.
Θα περιμένω να ερθουν να δώ τι σόι είναι και θα σου πώ.



Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #84 on: Παρασκευή 14 Οκτώβριος 2022, 18:04:40 μμ
Για την τάπα του ψυγείου, ξέρουμε αν ταιριάζει με κάτι που δεν κοστίζει όσο η γνήσια?


ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline papg

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 25
Reply #85 on: Παρασκευή 14 Οκτώβριος 2022, 18:31:30 μμ
Να συμπληρώσω κ κατι ακόμα , οτι σε πολλές περιπτώσεις σύντροχοι χρησιμοποιούν κ ακριβότερα ψυκτικά του εμπορίου .

ΥΓ: Παράγγειλα 50 ροδέλες αλουμινίου στεγάνωσης  M6x12 σε πάχος 1.4 mm κατάλληλες για την τάπα που αδειάζουμε τα ψυκτικά στο CBF  και που είναι ίδιες
πιστεύω  με του 650 πρός 2,67 ευρώ .
Και 20 ροδέλες για την τάπα λαδιού , Μ12x20x2   για το CBF  και  M14x22x2  για το παπί που νομίζω οτι ταιριάζουν στο ΤΑ, 40 ροδέλες πρός 4.75 ευρώ .

Υπάρχουν και εδώ αλλά ενώ βρίσκω σε διάμετρο εσωτερική δεν ταιριάζει η εξωτερική  που είναι μικρότερη κ δεν θέλω να βάζω μικρότερες .
Ενώ ο Σχιστομάτης ali τις εχει ακριβώς σε διάσταση οπως οι γνήσιες.
Θα περιμένω να ερθουν να δώ τι σόι είναι και θα σου πώ.
κάνα σύνδεσμο για τις ροδέλες (απο πού) εαν είναι εύκολο.Ευχαριστώ.



Offline papg

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 25
Reply #86 on: Παρασκευή 14 Οκτώβριος 2022, 18:35:27 μμ
Για την τάπα του ψυγείου, ξέρουμε αν ταιριάζει με κάτι που δεν κοστίζει όσο η γνήσια?
Στο 600σάρι που έχω την είχα πάρει απο ανταλακτικά αυτοκινήτων, δεν θυμάμαι μοντέλο ,την είχα μαζί μου  την είδε ο πωλητής και μου έδωσε στα ίδια bar πίεση με τις ίδιες πατούρες 15€.Δύο χρόνια τώρα δουλεύει οκ



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #87 on: Σάββατο 15 Οκτώβριος 2022, 12:04:36 μμ
κάνα σύνδεσμο για τις ροδέλες (απο πού) εαν είναι εύκολο.Ευχαριστώ.

Ναι φυσικά , τις βρήκα στο aliexpress με τις παρακάτω περιγραφές :

50PCS M1.6 M2 M2.5 M3 M3.5 M4 M5 M6 M8 M10 304 Gasket Stainless Steel Washer Thickened Flat Washer Metal Washer Flat Metal
για το ψυκτικό και παράγγειλα τις M6x12x1.4  απο το Junius' Tool Store

10PCS/Pack Aluminum Washer Gasket Nut and Bolt Set Flat Ring Seal M8/M10/M12/M14 For Oil Drain Plug Gasket Sump Plug
για την τάπα λαδιου και παράγγειλα τις Μ12 και Μ14 στο καταστημα  VEIVO-Automobile Accessories Store




Offline sot econ

  • Administrator
  • Οδηγάρα
  • *****
    • Posts: 360
Reply #88 on: Κυριακή 16 Οκτώβριος 2022, 22:12:31 μμ
ΥΓ: Παράγγειλα 50 ροδέλες αλουμινίου στεγάνωσης  M6x12 σε πάχος 1.4 mm κατάλληλες για την τάπα που αδειάζουμε τα ψυκτικά στο CBF  και που είναι ίδιες
πιστεύω  με του 650 πρός 2,67 ευρώ .
Και 20 ροδέλες για την τάπα λαδιού , Μ12x20x2   για το CBF  και  M14x22x2  για το παπί που νομίζω οτι ταιριάζουν στο ΤΑ, 40 ροδέλες πρός 4.75 ευρώ .

Υπάρχουν και εδώ αλλά ενώ βρίσκω σε διάμετρο εσωτερική δεν ταιριάζει η εξωτερική  που είναι μικρότερη κ δεν θέλω να βάζω μικρότερες .
Ενώ ο Σχιστομάτης ali τις εχει ακριβώς σε διάσταση οπως οι γνήσιες.
Θα περιμένω να ερθουν να δώ τι σόι είναι και θα σου πώ.

Παλι καλά που έχουμε και εσένα, αλλιώς θα τα ακουμπούσαμε συνέχεια στον Σαρακάκη.
Μετά τα oring και ροδέλες  :eusa_clap: :thumbup:



Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #89 on: Κυριακή 16 Οκτώβριος 2022, 22:23:28 μμ
Μια αφελή ερώτηση :

Για να αφαιρέσω αντλία πρέπει να αδειάσω και το λάδι από το κάρτερ, σωστά?




ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #90 on: Δευτέρα 17 Οκτώβριος 2022, 07:56:47 πμ
Λογικά ναι .

Μισό να δώ αν γράφει τπτ παραπάνω απο τον Haynes ο Ιταλός .

Oχι δεν γραφει κάτι τέτοιο , μάλλον το θεωρεί αυτονόητο.

Ομως γραφει :

Inspect the telltale hole for signs of coolant leakage.
If there is a leakage, the mechanical seal is defective and the water pump assembly must be replaced .

Και παρακάτω :

CAUTION : Do not disassemble water pump . Replace the whole pump assemply if it is damaged.

Ομως εμείς θα κάνουμε τα δικά μας  :2hysterical:



Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #91 on: Δευτέρα 17 Οκτώβριος 2022, 10:22:05 πμ
Λογικά ναι .

Και γω έτσι σκέφτομαι.

CAUTION : Do not disassemble water pump . Replace the whole pump assemply if it is damaged.

Ομως εμείς θα κάνουμε τα δικά μας  :2hysterical:

Φυσικά και θα προσπαθήσουμε να μην μας εκμεταλλευτούν, διπλάσια σε βάρος αντλία μηχανική κάνει από 30 έως 70 Ευρώ για το αυτοκίνητο. Ακριβώς επειδή είναι αναλώσιμο, όπως έγραψες παραπάνω.

Αυτό που δεν ξέρω είναι εάν ο άξονας της αντλίας του ΤΑ έχει κάποιο ρουλεμάν εσωτερικό που τον κρατάει στη θέση του και τον κεντράρει, που δεν φαίνεται στο βίντεο, που μάλλον έτσι είναι. 

Στο βιντεάκι φαίνεται από πίσω και η τσιμούχα αυτή του λαδιού, την οποία την έχει το κιτάκι που παρήγγειλα.

Άρα, το βιντεάκι ισχύει, υπό προϋποθέσεις :

- να είναι καλή ποιοτικά η τσιμούχα
- να βάλεις σωστή κόλλα στη φωλιά της μηχανικής τσιμούχας
- να σφηνώνει σωστά η προπέλα στον άξονα
- να είναι σε καλή κατάσταση ο άξονας και να μην πάρει κανά τζόγο χτυπώντας άγαρμπα.

Σε άλλο βίντεο, είδα τη διαδικασία σε πρέσα, να βγαίνει και να ξαναμπαίνει ο άξονας σε αντλία cbf900, ο οποίος είχε και δυο ρουλεμάν.

Αν το έλυσε κανείς, ας το πει να το γνωρίζω πριν ξεκινήσω.   
Πάντως πρέπει να έχει ρουλεμάν πάνω στον άξονα που πάει σφηνωτά στο σώμα της αντλίας.
Άρα θέλει προσοχή στα χτυπήματα.
« Last Edit: Δευτέρα 17 Οκτώβριος 2022, 14:40:17 μμ by nikos 238 »


ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #92 on: Δευτέρα 17 Οκτώβριος 2022, 14:30:37 μμ
Πάντως δεν εξηγείται γιατί δεν υπάρχει ανταλλακτικό και θέλει όλη την αντλία. Μόνο για είσπραξη ενός ακριβού ανταλλακτικού.
« Last Edit: Δευτέρα 17 Οκτώβριος 2022, 14:33:36 μμ by nikos 238 »


ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline sot econ

  • Administrator
  • Οδηγάρα
  • *****
    • Posts: 360
Reply #93 on: Δευτέρα 17 Οκτώβριος 2022, 14:44:20 μμ
Νίκο αυτό το έχεις διαβάσει;



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2746
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #94 on: Δευτέρα 17 Οκτώβριος 2022, 15:03:46 μμ
Να προσθέσω ότι τις δυο τσιμούχες η Χόντα τις δίνει σαν ανταλλακτικό για άλλα μοντέλα, οπότε δεν μπαίνει θέμα ποίτητας. Το ένα είναι η CX 500, νομίζω την mechanikal seal. Ίσως το αναφέρω στην αλλαγή αντλίας στο ΤΑ 600, γιατί για CX δεν έχω γράψει.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #95 on: Δευτέρα 17 Οκτώβριος 2022, 15:15:20 μμ
Δεν το διάβασα το θέμα, ευχαριστώ πάντως !
Θα το διαβάσω.

Η τιμή του ανταλλακτικού που αναφέρεις ξεφεύγει, οπότε επανέρχομαι στο ότι η επισκευή θα είναι ανάλογη - αν πετύχουν όλα τα υπόλοιπα -  με την αντοχή της after market τσιμούχας.


ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #96 on: Δευτέρα 17 Οκτώβριος 2022, 17:14:59 μμ
Εχεις διαβάσει και αυτό που έγραψε ο σύντροχος Ιωάννης ?

https://www.transalpforum.gr/index.php?topic=24731.0


Σκλεφτηκα και ενα κάτι σε ηλεκτρική αλλά όταν είδα τιμές άλλαξα γνώμη  :goofy: :goofy:



Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #97 on: Δευτέρα 17 Οκτώβριος 2022, 22:43:02 μμ
Νίκο αυτό το έχεις διαβάσει;

Το είχα διαβάσει παλιότερα και μου διέφυγε, αλλά βρήκα όλες τις πληροφορίες στο net.

Μάλιστα, το κόστος είναι 15 Ευρώ για τη polo και μηχανοτσιμούχα, όπως είχα γράψει παραπάνω. Επίσης, έχει και τη τσιμούχα λαδιού.

Εγώ σκέφτομαι την λαδιού και το o ring να τα πάρω γνήσια. Περίπου 12 Ευρώ νομίζω.

Θα ήταν καλό να γινόταν μια ενημέρωση, αν τελικά η αντλία άντεξε μετά την επισκευή τα τελευταία χρόνια.

« Last Edit: Δευτέρα 17 Οκτώβριος 2022, 22:59:13 μμ by nikos 238 »


ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #98 on: Δευτέρα 17 Οκτώβριος 2022, 23:29:45 μμ

Αυτό που θέλω να σημειώσω, είναι πως όταν πρεσάρουμε την προπέλα ίσως μια σταγονίτσα κόλλα σπειρωμάτων να είναι απαραίτητη, γιατί υπάρχει ενδεχόμενο να έχει παραμορφωθεί από το λύσιμο και να μη φαίνεται με γυμνό μάτι.

Διαστάσεις:



Αυτό είναι νομίζω το πλέον ευαίσθητο σημείο, μετά το ζήτημα εάν οι τσιμούχες είναι εφάμιλλες των oem.
Εάν υπάρχει περίπτωση να γλιστρήσει η φτερωτή στον άξονα της, θα έχεις μια αντλία που δεν θα στάζει μεν, δεν θα κυκλοφορεί σωστά τα νερά δε.
Οψόμεθα.


ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #99 on: Τρίτη 18 Οκτώβριος 2022, 10:22:55 πμ

Θα ήταν καλό να γινόταν μια ενημέρωση, αν τελικά η αντλία άντεξε μετά την επισκευή τα τελευταία χρόνια.


Ο Γιάννης εκανε την επισκευή , κ κράτησε το μηχανάκι ένα χρόνο αλλά με λίγη χρήση, το πούλησε κ ο νέος ιδιοκτήτης που είναι κ γνωστός δεν
ανέφερε καποιο πρόβλημα μεχρι σήμερα