Hellas Transalp Forum

Στάξιμο απο αντλία νερού.

sheldon cooper · 40202

Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9764
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #100 on: Τρίτη 18 Οκτώβριος 2022, 10:28:57 πμ
 

Εάν υπάρχει περίπτωση να γλιστρήσει η φτερωτή στον άξονα της, θα έχεις μια αντλία που δεν θα στάζει μεν, δεν θα κυκλοφορεί σωστά τα νερά δε.
Οψόμεθα.

Φυσικά , πάντα υπάρχει ο κινδυνος να μην ζυγοσταθμιστή σωστά η να χάσει την ζυγοστάθμισή της η φτερωτή.
Εκει είναι το ρίσκο , αν δεν γινει καλή στεγάνωση θα το δείς σύντομα , τα προβλήματα της φτερωτής ισως να αργήσουν , ισως κ να φανούν άμμεσα αν λόγω μη σωστής ζυγοστάθμισης φθαρεί κ πάλι η στεγανωτική τσιμούχα, αλλά το καλό είναι οτι δεν θα έχεις θέμα με τον κινητήρα .
Εκτός κ αν σε ακραία κατάσταση φρακάρει .




Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #101 on: Τρίτη 18 Οκτώβριος 2022, 16:27:19 μμ
Ο Γιάννης εκανε την επισκευή , κ κράτησε το μηχανάκι ένα χρόνο αλλά με λίγη χρήση, το πούλησε κ ο νέος ιδιοκτήτης που είναι κ γνωστός δεν
ανέφερε καποιο πρόβλημα μεχρι σήμερα

Αυτό είναι πολύ ενθαρρυντικό.
Τα ανταλλακτικά πάντως σήμερα, για το 650, υπάρχουν όλα, ενώ παλιότερα έβρισκες μόνο για το 600.

Εκει είναι το ρίσκο , αν δεν γινει καλή στεγάνωση θα το δείς σύντομα , τα προβλήματα της φτερωτής ισως να αργήσουν , ισως κ να φανούν άμμεσα αν λόγω μη σωστής ζυγοστάθμισης φθαρεί κ πάλι η στεγανωτική τσιμούχα, αλλά το καλό είναι οτι δεν θα έχεις θέμα με τον κινητήρα .
Εκτός κ αν σε ακραία κατάσταση φρακάρει .

Η σχεδίαση της αντλίας και η πιθανότητα η φθορά της τσιμούχας να είναι από συνδυασμό ζυγοστάθμισης του άξονα με φθορά της ίδια της τσιμούχας και όχι μόνο από την σκλήρυνση της ίδιας της τσιμούχας, ίσως να εξηγεί την προτροπή της εταιρείας για αλλαγή της αντλίας.
Ενδεχομένως κάποια στιγμή να μην το γλυτώνεις.

Για μένα, πρώτος λόγος φθοράς είναι η ακινησία. Εάν δεν ζεσταίνεται τακτικά το οτιδήποτε πάνω στη μηχανή, είτε σκληραίνει (πλαστικό) είτε ψωριάζει (μεταλλικό). Συνεπώς, μετά την ακινησία, χίλια κακά έπονται.     


ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9877
Reply #102 on: Τετάρτη 19 Οκτώβριος 2022, 14:06:44 μμ
Για μένα, πρώτος λόγος φθοράς είναι η ακινησία. Εάν δεν ζεσταίνεται τακτικά το οτιδήποτε πάνω στη μηχανή, είτε σκληραίνει (πλαστικό) είτε ψωριάζει (μεταλλικό). Συνεπώς, μετά την ακινησία, χίλια κακά έπονται.     

 :eusa_clap:
Συμφωνώ κι επαυξάνω


Παύλος Καρούμπης


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9764
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #103 on: Τετάρτη 19 Οκτώβριος 2022, 16:28:01 μμ
Ας ελπίσουμε οτι η φτερωτή θα είναι σε καλή κατάσταση. Οσο για τσιμούχα εγώ λέω για την μεταλική που αν φθαρεί δε σωζεται,

Οσο για την φθορά απο μη λειτουργία , ναι το δέχομαι κ ειδικά σε μηχανήματα που έχουν κ μερικά χρονάκια στην πλάτη τους .
Οτι δλδ ήταν να σκορπίσει απλά θα σκορπίσει νωρίτερα .




Επειδή υπήρξαν μερικές απορίες σχετικά


Αρχικά αδειάζουμε τα λάδια της μηχανής, αυτό γιατί η τρόμπα είναι αρκετά χαμηλά και είναι προφανές ότι τα λάδια θα τρέξουν έξω από την τρύπα που θα αφήσει όταν βγει.

Κατόπιν αδειάζουμε τα νερά για να μην την πάθουμε σαν και εμένα που έλυσα την τρόμπα έχοντας πιάσει τα λάστιχα με σφικτήρες που όμως δεν ήταν αρκετά ισχυροί για να κόψουν την ροή του νερού.




Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9764
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #104 on: Σάββατο 29 Οκτώβριος 2022, 11:01:31 πμ
Να κάνω μια μικρή διόρθωση , ο σύντροχος papg ζήτησε πληροφορίες για τις αλουμινοροδέλες στεγάνωσης .

κάνα σύνδεσμο για τις ροδέλες (απο πού) εαν είναι εύκολο.Ευχαριστώ.


Για τις Μ12 και Μ14 όλα είναι σωστά , για τις μικρότερες Μ6 έκανα λάθος κ παράγγειλα Stainless Steel Washer  :goofy: :goofy:

Οπότε αφού ηρθαν τα έβαλα με τον Κινέζο , μέχρι που διάβασα το τι είχα παραγγείλει  :2hysterical:

50PCS M1.6 M2 M2.5 M3 M3.5 M4 M5 M6 M8 M10 304 Gasket Stainless Steel Washer Thickened Flat Washer Metal Washer Flat Metal
για το ψυκτικό και παράγγειλα τις M6x12x1.4  απο το Junius' Tool Store

Τέλος πάντων εγινε νέα παραγγελία κ επειδή μετρώντας με το παχύμετρο η Μ6 βγαίνει με πάχος 1.5 χλστα και εξωτερική διάμετρο κάπου στα 11χλστα
παράγγειλα με στοιχεία 6x10x1.5mm  και 6x12x1.5mm  με περιγραφή  20pcs M3-M26 Aluminum Washers Gasket Flat Metal Washer Gasket Plug Oil Sealing Rings Gaskets Fastener      κ ο πωλητής είναι ο shenzhen zhongfa metel Store  φυσικά στον Aliexpress.

Τώρα γιατί όλο αυτό το νταβαντούριον? Πρώτον γιατι η Χόντα μας το έχει παρακάνει με τις τιμές, κ δεύτερον γιατί βρίσκω στην εδώ αγορά αλουμινοροδέλες
αλλά όχι στις ακριβείς διαστάσεις των γνήσιων . Βέβαια στην ανάγκη έχω χρησιμοποιήσει και απο αυτές μια φορά χωρίς να έχω προβήματα στεγανοποίησης
κ στις ίδιες ροπές σφιξίματος της τάπας .

Στην φωτό παρακάτω δείχνω την διαφορά σε εξωτερική διάμετρο των Μ12 κ Μ14



Και στην παρακάτω φωτό την Μ6



Οσο για την Μ6 που αποστραγγίζει το ψυκτικό , και οι δύο ροδέλες στην φωτό είναι γνήσιες, η πάνω που εχει κωδικό 90430-PD6-003 οπως βλέπετε είναι μικρότερης εξωτερικής διαμέτρου κ ισως η Χοντα να την πάτησε απο τον προμηθευτή της αφού μάλιστα την πουλούσε σε πολύ χαμηλή τιμή αφού αγόρασα 10
τεμάχια στην τιμή που τώρα πλέον κοστίζει το ένα .
Τωρα πλέον έχει καταργηθεί ο κωδικός 90430-PD6-003  και έχει αντικατασταθεί με τον 90463-ML7-000  που είναι η κάτω ροδέλα .