Αρχικά να σου πώ πως και οι δικές μου δεν γυαλίζουν, είναι θαμπές, δλδ σαν σατινέ βαφή.
Απλά το φλάς της κάμερας τις παραφωτίζει και φαίνονται ετσι στις φωτό.
Εντάξει, καθαρές είναι

δεν λέω ...
Για εμένα η λύση είναι μια γυαλιστική αλοιφή μετάλων, η μεταλικών επιφανειών. Εκτός που θα καθαρίσουν δεν θα πιάνουν και τόσο εύκολα μπίχλα.
Την 1η φορά θα σε παιδεψει , μετά όμως ακόμα και με ενα πέρασμα με πανί θα καθαρίζουν εύκολα.
Στα πλαστικά στα κέντρα ενα σπρέυ σιλικόνης κάνει θαύματα.