Hellas Transalp Forum

ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΑΚΤΙΝΩΝ

jimmys21 · 4977

Offline jimmys21

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 53
on: Τετάρτη 08 Απρίλιος 2015, 04:42:24 πμ
εχοντας και εγω παρασυρθει απο τον καθαρισμο και γυαλισμα των ακτινων στο ta650 αρχισα να παρατηρω τι εχουν οι δικες μου και πως μπορω να τις καθαρισω.επειδη το μηχανακι το προσεχω παρα πολυ και ειναι σε παρα πολυ καλη κατασταση ενιωσα βλακας γιατι οι ακτινες ηταν το μονο σημειο που δεν ειχα ασχοληθει ποτε.κοιταζοντας λοιπον τις δικες μου παρατηρησα οτι δεν εχουν σκουρια επανω απλα εχουν γινει μαυρες.εκανα οτι διαβασα εδω μεσα,απο wd40,απο sonax αλοιφη για χρωμια απο scotch brite αλλα τιποτα.υπαρχει ρε παιδια καποια αλλη λυση να την δοκιμασω?ενταξει δεν προκειται να λαμψουν σαν του αγαπητου φιλου stoneman απλα να ερθουν σε μια καλυτερη κατασταση.

ευχαριστω,



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 10047
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #1 on: Παρασκευή 10 Απρίλιος 2015, 15:57:45 μμ
Αρχικά να σου πώ πως και οι δικές μου δεν γυαλίζουν, είναι θαμπές, δλδ σαν σατινέ βαφή.
Απλά το φλάς της κάμερας τις παραφωτίζει και φαίνονται ετσι στις φωτό.
Εντάξει, καθαρές είναι  :goofy: :goofy:  δεν λέω ...
Για εμένα η λύση είναι μια γυαλιστική αλοιφή μετάλων, η μεταλικών επιφανειών. Εκτός που θα καθαρίσουν δεν θα πιάνουν και τόσο εύκολα μπίχλα.
Την 1η φορά θα σε παιδεψει , μετά όμως ακόμα και με ενα πέρασμα με πανί θα καθαρίζουν εύκολα.
Στα πλαστικά στα κέντρα ενα σπρέυ σιλικόνης κάνει θαύματα.



Offline dengrafiforum

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2182
  • the dark side is here!!
Reply #2 on: Παρασκευή 10 Απρίλιος 2015, 17:17:45 μμ
Καλημέρα σας!!Έτσι για να σας σπάσω τα νεύρα και να μου την μπουνε οι διαχειριστές
του φόρουμ σας λέω να πάτε να αγοράσετε ζάντες χωρίς ακτίνες και μπιρλιμπικια και θα
γλυτωσετες την ταλαιπωρία!!!!!Βαράτε τώρα όλοι μαζί!!!!!!!! :goofy:



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 10047
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #3 on: Σάββατο 11 Απρίλιος 2015, 00:43:14 πμ
Αντε τώρα να συμφωνήσουμε εμείς οι δύο, αν σου πώ οτι ένας απο τους  λόγους που την αγόρασα ηταν και οι ακτίνες,  επειδή είμαι ολίγον ρετρό τύπος  :goofy:

Οι ακτίνες είναι ωραιότερες, μόνο μειονέκτημα οτι θέλουν σαμπρέλες.



Offline dengrafiforum

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2182
  • the dark side is here!!
Reply #4 on: Σάββατο 11 Απρίλιος 2015, 02:35:34 πμ
Και όμως Νικολα θα συμφωνήσω μαζί σου!!!!!



Offline tasosbob

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 353
Reply #5 on: Σάββατο 11 Απρίλιος 2015, 07:24:10 πμ
Αν ειναι να μπεις χωμα μονο ακτινες.....Οι χυτες ειναι για ασφαλτο