Hellas Transalp Forum

θόρυβος απο το μπροστά γρανάζι

trackler · 36464

Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
on: Κυριακή 04 Αύγουστος 2013, 09:46:40 πμ
την πεμπτη το απογευμα βαζω μπρος την μηχανη για να παω μεχρι την παραλια,απο τα πρωτα μετρα ακουγα ενα θορυβο που αλλωτε ηταν συντονισμενος και αλλωτε ασυντονιστος.ενα πραγμα που δεν μπορουσα να καταλαβω τι ηταν.οσο τα χλμ αυξανονταν αυξανοταν και ο ρυθμος του.στην αρχη σκεφτηκα μηπως ειναι το φαιρινγκ το αριστερο που μου εχει σπασει το κουμπωμα αλλα πιανοντας το με το χερι,ο θορυβος συνεχιζε.

επιστρεφω σπιτι και εκανα εναν γρηγορο οπτικο ελεγχο μιας και ειχε σκοτεινιασει.ειδα λοιπον οτι ενα πλαστικο κουμπωμα που βρισκεται κατω απο το ρεζερβουαρ αριστερα και που απλα βρισκεται εκει για να κρατα 2 λαστιχακια-σωληνακια ειχε ξεκουμπωσει απο το ενα σωληνακι,σκεφτηκα λοιπον οτι αυτο χτυπουσε πανω στο ρεζερβουαρ και εκανε τον θορυβο.ηρεμω καπως και την αφηνω ησυχη.

χτες λοιπον καβαλωντας παλι για δοκιμη,ο θορυβος ηταν εκει χωρις να εχει αλλαξει κατι.παω σε ενα φιλο,του δινω την μηχανη να κανει μια βολτα μπας και καταλαβει τιποτα.αμεσως ακουσε τον θορυβο και γυρισε.βγαζω το καπακι απο το μπροστα γραναζι γιατι απο εκει καπου ερχοταν ο θορυβος να δουμε τι γινεται.

και βουαλα...........

Uploaded with ImageShack.com
Uploaded with ImageShack.com
Uploaded with ImageShack.com
Uploaded with ImageShack.com

αν προσεξετε στις φωτο,θα δειτε λιγα ρινισματα και ενα γυαλισμα στο μεταλικο κομματι που εχει μεσα στο καπακι. σε εκεινο το σημειο λοιπον ακουμπουσε κατα διαστηματα η αλυσιδα μου.

μα πως στο διαολο γινεται αυτο?
λεω μηπως θελει τεντωμα η αλυσιδα αλλα μετα απο δοκιμες η αλυσιδα ηθελε μονο κατα 1/8 τις στροφης της βιδας σφιξιμο.
η ασφαλεια του γραναζιου σε καλη κατασταση,προσφατα την ειχα αλλαξει.
μετα το πολυ λιγο τεντωμα της αλυσιδας ακουσα μια φορα ακομα ενα χτυπημα και απο τοτε για τα επομενα σχεδον 2 χλμ που εκανα δεν το ξανακουσα.
2-3 κρικοι της αλυσιδας ειχαν ενα σημαδι ας πουμε απο το σημειο επαφης αλλα οχι τιποτα ιδιαιτερο.
η αλυσιδα εχει 25500 χλμ και εχει ακομα αρκετο περιθωριο για τεντωμα,δεν εχει μπει καν στην πρασινη περιοχη στο αυτοκολητο του ψαλιδιου.

τι μπορει να φταιει?

οι μηχανολογοι και μη του συλλογου δωστε τα φωτα σας.
καπνιστε φυλλα δαφνης,καντε διαλογισμο,ξυστε το κεφαλι σας και αμα βγαλετε πορισμα ριχτε το εδω μεσα.  :P

ΥΓ αν φορουσα κρανος δεν θα ακουγα ποτε αυτο τον θορυβο,τουλαχιστον οχι τοσο πρωιμα και μαλλον οταν θα γινοταν πιο χοντρη ζημια.
μια κοντινη συντομη βολτα και παντα προσεχτικα χωρις κρανος μπορει και να επιβαλεται τελικα.




Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1437
Reply #1 on: Κυριακή 04 Αύγουστος 2013, 10:37:26 πμ
Ως μη ειδικός, εικάζω πως αυτό που είδες λογικά δεν γίνεται...

Επειδή έχουμε να κάνουμε με σταθερά τμήματα (όσον αφορά τις αποστάσεις) δεν μπορεί η αλυσίδα να έφτασε να ξύνει το μεταλλικό στεφάνι του καπακιού...

Και επειδή δεν έχω κανέναν λόγο να μην σε πιστέψω Παναή, σου λέω με επιφύλαξη τούτο: ή στιγμιαία κάτι ''πήρε'' μαζί της η αλυσίδα και αναγκάστηκε να φύγει προς τα έξω τόσο όσο να γίνει αυτό που έγινε, ή (απεύχομαι) να παίζει ο άξονας μέσα έξω... Το δοκίμασες με το χέρι αν έχει ανοχές έτσι ώστε να δημιουργήσει το πρόβλημα ??


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #2 on: Κυριακή 04 Αύγουστος 2013, 10:46:18 πμ
ο αξονας δεν παιζει οχι.

το γραναζι παιζει μεσα εξω αλλα αυτο νομιζω οτι γινεται ετσι και αλλιως.




Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #3 on: Κυριακή 04 Αύγουστος 2013, 10:49:46 πμ
Η το παρουσίαζε καιρό αλλά λίγο λίγο και δεν το πήρες είδηση'
Η το παρουσίασε τώρα με τη μία.

Πιστεύω το πρώτο.
Ρίξε μια ματιά στον αξονα αν κινείται μεσα εξω , πραμα απίθανο σε ΤΑ, ελεγξε την ασφάλεια του γραναζιού για φθορά, αλλά και τον αξονα στο εξωτερικό καρε πριν την αυλακιά που εχει και κοντράρει η ασφάλεια αν εχει εμφανή φθορά.
Πόσο μποσικο εχει η αλυσίδα σου? Εχει τουλάχιστον 1.5εκ με εσένα επάνω?

Αν όλα τα παραπάνω είναι οκ, τότε βάλε αποστάτες στο καπάκι και φέρτο πιο εξω να μην βρίσκει.

Απο αλυσίδες δεν κατεχω και πολλά, παίζει να εχεις βάλει μια πιό 'παχουλή' ? :2hysterical:



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #4 on: Κυριακή 04 Αύγουστος 2013, 11:03:24 πμ
1) επειδη οταν ειναι να παω καπου,κανω μια βολτα μεχρι την παραλια(περιπου 800 μ.) και μετα φοραω το κρανος,θα το ειχα ακουσει πιστευω.
2) η ασφαλεια φανηκε ενταξει,δεν την ελυσα βεβαια αλλα δεν μπορει τοσο συντομα να χαλασε.
3) ο αξονας δεν φανηκε να εχει θεμα,αλλα σκετον δεν το δοκιμασα,ειχε και το γραναζι πανω αλλα δεν ειδα να κουνιεται ο αξονας.
4) η αλυσιδα με μενα πανω εχει 2 εκατοστα τζογο μιας και αυριο θα παω δικαβαλος καπου.
5) για την αλυσιδα που λες τωρα,οταν την εβαλα την ζητησα για ΤΑ 650 και αν θυμαμαι καλα ειχα βαλει αυτην
http://www.motopissaris.gr/parts/%CE%91%CE%BB%CF%85%CF%83%CE%AF%CE%B4%CE%B1_%CE%9A%CE%AF%CE%BD%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%82_DID_%CE%91%CF%85%CF%84%CE%BF%CE%BB%CF%85%CF%80%CE%B5%CE%BD%CF%8C%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%B7_%CE%95%CE%BD%CE%B9%CF%83%CF%87%CF%85%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%B7_ZVMX_X-Ring_525_x_118
ο κουμπαρος μου που το κοιταγαμε μαζι χτες μου ειπε οτι το γραναζι εχει λιγο κενο μεσα στην αλυσιδα,της ταξης του 1 χιλιοστου αλλα επειδη την ζητησα για ΤΑ 650 δεν μπορει να μου εδωσε λαθος ο χρηστος.επισης γιατι το εκανε τωρα και οχι νωριτερα? εχει γραψει 25500 χλμ η αλυσιδα.
το απογευμα θα τσεκαρω παλι για τον αξονα αν και δεν νομιζω οτι εχει κατι,θα το ειχαμε δει χτες.




Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #5 on: Κυριακή 04 Αύγουστος 2013, 11:19:20 πμ
1) Τσέκαρε έναν - έναν τους κρίκους της αλυσίδας. Το πιο πιθανό να βρεις κάποιους (αυτοί που σου κάνουν και το θόρυβο) κολλημένους.

2) Καλού κακού δες και το κεντράρισμα του πίσω τροχού από τους δείκτες



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #6 on: Κυριακή 04 Αύγουστος 2013, 11:43:16 πμ
ο αξονας δεν παιζει οχι.

Καλό αυτό

το γραναζι παιζει μεσα εξω αλλα αυτο νομιζω οτι γινεται ετσι και αλλιως.

Ναι ετσι είναι, απλά σου ζήτησα να βγαλεις τις δύο βίδες και να ελέγξεις τυχόν φθορα στην επαφή αξονα.ασφάλειας, ετσι για να αποκλείουμε ενα ενα τα ενδεχόμενα, (αφού ξερω οτι η ασφάλειά σου είναι καινούργια.)

1) επειδη οταν ειναι να παω καπου,κανω μια βολτα μεχρι την παραλια(περιπου 800 μ.) και μετα φοραω το κρανος,θα το ειχα ακουσει πιστευω.
2) η ασφαλεια φανηκε ενταξει,δεν την ελυσα βεβαια αλλα δεν μπορει τοσο συντομα να χαλασε.
3) ο αξονας δεν φανηκε να εχει θεμα,αλλα σκετον δεν το δοκιμασα,ειχε και το γραναζι πανω αλλα δεν ειδα να κουνιεται ο αξονας.
4) η αλυσιδα με μενα πανω εχει 2 εκατοστα τζογο μιας και αυριο θα παω δικαβαλος καπου.
5) για την αλυσιδα που λες τωρα,οταν την εβαλα την ζητησα για ΤΑ 650 και αν θυμαμαι καλα ειχα βαλει αυτην
http://www.motopissaris.gr/parts/%CE%91%CE%BB%CF%85%CF%83%CE%AF%CE%B4%CE%B1_%CE%9A%CE%AF%CE%BD%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%82_DID_%CE%91%CF%85%CF%84%CE%BF%CE%BB%CF%85%CF%80%CE%B5%CE%BD%CF%8C%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%B7_%CE%95%CE%BD%CE%B9%CF%83%CF%87%CF%85%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%B7_ZVMX_X-Ring_525_x_118
ο κουμπαρος μου που το κοιταγαμε μαζι χτες μου ειπε οτι το γραναζι εχει λιγο κενο μεσα στην αλυσιδα,της ταξης του 1 χιλιοστου αλλα επειδη την ζητησα για ΤΑ 650 δεν μπορει να μου εδωσε λαθος ο χρηστος.επισης γιατι το εκανε τωρα και οχι νωριτερα? εχει γραψει 25500 χλμ η αλυσιδα.
το απογευμα θα τσεκαρω παλι για τον αξονα αν και δεν νομιζω οτι εχει κατι,θα το ειχαμε δει χτες.

1) Δεν μας το είπες αυτό, παλιοκάγκουρα  ;D
2) Σίγουρα, αλλάκαι πάλι δεν ξερεις, αν τραβαει ζόρια απο καποια αιτία
3) Δεν είπα να βγαλεις γραναζι, είπα να βγαλεις ασφάλεια και να τον ελέγξεις.
4) ΟΚ
5) Εχω την εντύπωση οτι η δική μου εχει λιγότερο μποσικο

εχει γραψει 25500 χλμ η αλυσιδα.

Ισως για αυτό, πιστεύω όμως οτι το εκανε και νωρίτερα απλά τώρα το καταλαβες, η απλά τώρα επιδεινώθηκε η κατασταση.

Την αλυσίδα την εψαξες κρίκο προς κρίκο? για σωστό κουμπωμα και για σκαλώματα?
« Last Edit: Κυριακή 04 Αύγουστος 2013, 11:46:05 πμ by Stoneman »



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #7 on: Δευτέρα 26 Αύγουστος 2013, 14:53:36 μμ
επανερχομαι στο θεμα μιας και η μηχανη θα με τρελανει. ή εγω ψαχνομαι χωρις λογο επηρεασμενος απο τους αλλους που λυνουν δενουν συχνα πυκνα.  :P

η μηχανη οταν κυλαει ελευθερα στην κατηφορα χωρς ταχυτητα,ακουω εναν θορυβο απο την αλυσιδα,σαν καπου να βρισκει,νομιζω οτι τον αισθανομαι και στα ποδια μου τον θορυβο αυτο.το ιδιο το κανει και με ταχυτητα μεσα και φορτιο,απλα λεω την περιπτωση χωρις φορτιο για να αποκλεισουμε οτι ειναι κατι απο το σαζμαν ισως.

ειχα βγαλει μια φορα το καπακι της αλυσιδας και μου ειχε φανει οτι η αλυσιδα κοιτωντας την απο πισω απο την μηχανη,εκανε καποιες φορες μια κινηση αριστερα-δεξια.πραγμα που σημαινει οτι καπου κοντραρεται στιγμιαια.σαν να τσουλαει πανω σε στραβο γραναζι δλδ και αυτο να την τεντωνει προς τα αριστερα σε καποιο σημειο για να καταλαβετε τι κινηση εννοω.

τραβηξα ενα βιντεακι και κατι φωτο για να δειτε τα εντοσθια μπας και βγαλουμε καμια ακρη.
εντωμεταξυ πριν λιγο που τραβηξα βιντεο η αλυσιδα δεν εκανε αυτη την κινηση και παραξενευτηκα.ρε μηπως ειμαι τρελος?μηπως βλεπω οραματα? τεσπα θα δειξει.
ελυσα μπροστα καπακι
ασφαλεια μια χαρα,δοντια γραναζιου μια χαρα,αξονας μια χαρα,εκει που χτυπαγε παλια στο σιδερο που εχει το πλαστικο καπακι μεσα,δεν χτυπαει πλεον καθως εχει γρασο πανω του και δεν φαινοταν πουθενα να εχει επαφη με την αλυσιδα οπως στις πιο πανω φωτο.
η πισω ροδα κεντραρισμενη οπως φαινεται και απο τις φωτο του αξονα
βαζω τωρα τις φωτο και μολις ανεβουν και τα βιντεακια τα ριχνω και αυτα.
παρτε ματι και ριχτε κανα info για να μου φυγει απο το μυαλο η ιδεα οτι κατι εχει η μηχανη.
δεν ειναι πολυ καθαρες οι φωτο αλλα ολα φαινονται οκ.


Uploaded with ImageShack.com
Uploaded with ImageShack.com
Uploaded with ImageShack.com
Uploaded with ImageShack.com
Uploaded with ImageShack.com
Uploaded with ImageShack.com
Uploaded with ImageShack.com




Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #8 on: Δευτέρα 26 Αύγουστος 2013, 15:21:07 μμ
και τα βιντεακια σε καλη αναλυση

να συμπληρωσω οτι στα βιντεο εχω ανεβασει το ρελαντι απο την βιδα στις 2000 σαλ.

http://www.youtube.com/watch?v=-zxS8GQyDx8&feature=youtu.be

http://www.youtube.com/watch?v=S-64t80cyx4&feature=youtu.be

« Last Edit: Δευτέρα 26 Αύγουστος 2013, 15:23:15 μμ by trackler »




Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #9 on: Δευτέρα 26 Αύγουστος 2013, 15:39:30 μμ
Κολλημένους πύρους σε κάποιο σημείο έχει στο έγραψα και πιο πάνω. Προσπάθησε να εντοπίσεις το σύνδεσμο που τινάζεται προ τα πάνω και δοκίμασε να το ανοιγοκλείσεις. Θα καταλάβεις τι εννοώ



Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #10 on: Δευτέρα 26 Αύγουστος 2013, 16:28:34 μμ
Αν λαδώσεις σωστά την αλυσίδα σου θα σταματήσει να στο κάνει....

Το ίδιο πρόβλημα είχα και εγώ με τους πίρους των κρίκων της αλυσίδας...........

Επίσης αν βάλεις την μηχανή στο διπλό και περιστρέψεις τη ρόδα θα διαπιστώσεις πως η αλυσίδα σου έχει κάποια μπόσικα και κάποια μαζέματα. Ο λόγος είναι οι κολλημένοι πίροι στην αλυσίδα.....

Είναι έτσι;



"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #11 on: Δευτέρα 26 Αύγουστος 2013, 17:45:21 μμ
Καραμητροοοοοο   16αρι γραναζι εχεις μπροστα    γιάυτο βρισκει λιγο  :-*




Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #12 on: Δευτέρα 26 Αύγουστος 2013, 17:53:56 μμ
Eγω παντως κινηση αριστερα-δεξια δεν μπορεσα να δω
Αυτο που ειδα ειναι οτι η αλυσιδα ειναι στεγνη απο λαδι
Η κινηση πανω-κατω που κανει ειναι φυσιολογικη και οφειλεται στο οτι η αλυσιδα αλλου ειναι πιο τεντωμενη και αλλου πιο χαλαρη και στο οτι δουλευει στο ρελαντι Οπως λεει και ο Aerios, δεν αποκλειεται παντως να εχει και καποιους κολημενους κρικους ή καποιους που δεν κινουνται το ιδιο ευκολα με τους αλλους

Παναγιωτη λιπανε χωρις τσιγκουνιες την αλυσιδα και δες την συμπεριφορα της
Oταν εισαι πανω στην μηχανη η αλυσιδα εχει αρκετο τζογο;



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #13 on: Δευτέρα 26 Αύγουστος 2013, 19:37:52 μμ
Να εκφράσω μια απορία και ερώτηση ταυτόχρονα. Η γλύστρα λογικά πρέπει να αλλάζεται. Κάθε πότε; Πως το παίρνουμε χαμπάρι; Ειναι κάτι που μου δημιούργησε απορία γιατί πάνω της κατα κάποιο τρόπο γλυστράει και την τρίβει όπως και τρίβεται η αλυσίδα. Δεν μπορεί να είναι αθάνατη.
Παλιοί, τα φώτα σας.


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #14 on: Δευτέρα 26 Αύγουστος 2013, 19:58:54 μμ
Κολλημένους πύρους σε κάποιο σημείο έχει στο έγραψα και πιο πάνω. Προσπάθησε να εντοπίσεις το σύνδεσμο που τινάζεται προ τα πάνω και δοκίμασε να το ανοιγοκλείσεις. Θα καταλάβεις τι εννοώ

θα το κανω θαναση,αν και δεν νομιζω οτι ο θορυβος που εννοω και δεν ακουγεται στο βιντεο αφου δεν εχει φορτιο η αλυσιδα,προερχεται απο καποιον κρικο.

Αν λαδώσεις σωστά την αλυσίδα σου θα σταματήσει να στο κάνει....

δεν πρεπει να εχω κανει πανω απο 300 χλμ απο το τελευταιο λαδωμα με γρασο.αυτο που δεν θυμαμαι ειναι αν η αλυσιδα ηταν ζεστη η το εκανα καποιο πρωινο πριν φυγω για καπου μιας και ηθελα λαδωμα.μπορει να εφυγε γρηγορα δλδ το γρασο.

Καραμητροοοοοο   16αρι γραναζι εχεις μπροστα    γιάυτο βρισκει λιγο  :-*

καραμητροοοοοοοοοοοοοο
το 16αρι το εχω 30000 χλμ πανω,τωρα του ηρθε να αποκτησει στενες επαφες?

Eγω παντως κινηση αριστερα-δεξια δεν μπορεσα να δω
Αυτο που ειδα ειναι οτι η αλυσιδα ειναι στεγνη απο λαδι
Η κινηση πανω-κατω που κανει ειναι φυσιολογικη και οφειλεται στο οτι η αλυσιδα αλλου ειναι πιο τεντωμενη και αλλου πιο χαλαρη και στο οτι δουλευει στο ρελαντι Οπως λεει και ο Aerios, δεν αποκλειεται παντως να εχει και καποιους κολημενους κρικους ή καποιους που δεν κινουνται το ιδιο ευκολα με τους αλλους

Παναγιωτη λιπανε χωρις τσιγκουνιες την αλυσιδα και δες την συμπεριφορα της
Oταν εισαι πανω στην μηχανη η αλυσιδα εχει αρκετο τζογο;
κινηση αριστερα δεξια δεν ειδες γιατι δεν το κανει, για αυτο ειπα οτι θα με τρελανει.
δεν δουλευε στο ρελαντι αλλα ανεβασμενο στις 2000σαλ απο την βιδα

Να εκφράσω μια απορία και ερώτηση ταυτόχρονα. Η γλύστρα λογικά πρέπει να αλλάζεται. Κάθε πότε; Πως το παίρνουμε χαμπάρι; Ειναι κάτι που μου δημιούργησε απορία γιατί πάνω της κατα κάποιο τρόπο γλυστράει και την τρίβει όπως και τρίβεται η αλυσίδα. Δεν μπορεί να είναι αθάνατη.
Παλιοί, τα φώτα σας.
στο μυαλο μου εισαι! ηθελα να ζητησω μια φωτο απο καποιον, να μου δειξει σε τι κατασταση ειναι η δικια του γλυστρα.εχω την εντυπωση χωρις να εχω προσεξει αλλες,οτι η δικια μου εχει πεθανει προ πολλου.




Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #15 on: Δευτέρα 26 Αύγουστος 2013, 20:34:14 μμ

καραμητροοοοοοοοοοοοοο
το 16αρι το εχω 30000 χλμ πανω,τωρα του ηρθε να αποκτησει στενες επαφες?

ναι γιατι τωρα το πηρες χαμπαρι ...εφοσον τωρα οδηγησες προσεκτικα χωρις κρανος  :P




Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #16 on: Δευτέρα 26 Αύγουστος 2013, 21:43:08 μμ
@ trackler
Παναγιωτη κουνα το μπροστα γραναζι λοξα αριστερα δεξια και μπρος πισω και δες αν εχει υπερβολικο τζογο πανω στον αξονα
Κατι τετοιο ισως να δικαιολογει τον θορυβο και τους κραδασμους (ελαχιστοι κραδασμοι παντα θα υπαρχουν) οταν ρολαρεις με κλειστο γκαζι  και μεχρι να ευθυγραμιστει ξανα το γραναζι
Ακομα δες αν βρισκει η αλυσιδα πανω στον προφυλακτηρα της (ξεκινα πρωτα απο αυτο)

Η γλυστρα μια χαρα μου φαινεται οσο μπορω να διακρινω



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #17 on: Δευτέρα 26 Αύγουστος 2013, 23:42:08 μμ
κωστα θα το κανω στην πρωτη ευκαιρια,αν και δεν νομιζω να εχει τζογο.οταν το κουνησα μεσα εξω,δεν μου φανηκε να εχει πολλα κενα.



μαλλον πρεπει να αφηνω την μηχανη λυμενη κανα 2 μερες μεχρι να ειπωθουν πολλες πιθανες αιτιες,θα τελειωσει το locktite σε χρονο dt λυσε -δεσε.  :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:

οταν ερθει η ωρα να αλλαξω αλυσιδα,θα προτιμησω να κλεινει με ασφαλεια και οχι με πριτσινωμα. στην συγκεκριμενη περιπτωση θα την εβγαζα πολυ ευκολα και για καθαρισμο και για να ελεγξω τα κρικακια ενα προς ενα.
« Last Edit: Δευτέρα 26 Αύγουστος 2013, 23:44:05 μμ by trackler »




Offline Transalpinos

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 164
Reply #18 on: Τρίτη 27 Αύγουστος 2013, 05:52:29 πμ
φιλε το προβλημα σου προερχεται απο την φθαρμενη αλυσιδα.παρα την ομολογουμενη καλη επιλογη σου η συντηρηση της ηταν ελειπης απ'οτι φανεται...
ειναι σε κακη κατασταση κ τα 25000χιλ ηδη φωναζουν για την αλλαγη αυτης.επισης διακρινω οτι τα γραναζια σου εχουν κανει πατουρα κ αυτο βοηθα στο λαθος πατημα της καδενας.
το οτι ο δεικτης ειναι στο πρασινο δεν λεει κατι διοτι εχει φαει τα ψωμια της κ μετα το επομενο σωστο τεντωμα η χαλαρωση της θα αυξηθει αντιστροφως αναλογα.
δλδ καθε 500 το πολυ χιλιομετρα θα θες τεντωμα κ μετα απο 2-3 ρυθμισεις θα την πεταξεις.
τελος η ρυθμιση της αλυσιδας που εκανες με μονο 1/8 περιστορφης της βιδας -συγχωρα με- αλλα το θεωρω ακυρο καθως το 1/8 σε μια βιδα Μ8 ειναι απλα ισο με το μηδεν.

εδω στην φωτο που παραθετεις φαινεται καθαρα απο τα ρινισματα επανω στην αλυσιδα οτι αυτη προκαλει το θορυβο λογω επαφης με το καπακι.
« Last Edit: Τρίτη 27 Αύγουστος 2013, 05:55:55 πμ by Transalpinos »



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #19 on: Τρίτη 27 Αύγουστος 2013, 07:55:49 πμ
φιλε το προβλημα σου προερχεται απο την φθαρμενη αλυσιδα.παρα την ομολογουμενη καλη επιλογη σου η συντηρηση της ηταν ελειπης απ'οτι φανεται...
ειναι σε κακη κατασταση κ τα 25000χιλ ηδη φωναζουν για την αλλαγη αυτης.επισης διακρινω οτι τα γραναζια σου εχουν κανει πατουρα κ αυτο βοηθα στο λαθος πατημα της καδενας.
το οτι ο δεικτης ειναι στο πρασινο δεν λεει κατι διοτι εχει φαει τα ψωμια της κ μετα το επομενο σωστο τεντωμα η χαλαρωση της θα αυξηθει αντιστροφως αναλογα.
δλδ καθε 500 το πολυ χιλιομετρα θα θες τεντωμα κ μετα απο 2-3 ρυθμισεις θα την πεταξεις.
τελος η ρυθμιση της αλυσιδας που εκανες με μονο 1/8 περιστορφης της βιδας -συγχωρα με- αλλα το θεωρω ακυρο καθως το 1/8 σε μια βιδα Μ8 ειναι απλα ισο με το μηδεν.

εδω στην φωτο που παραθετεις φαινεται καθαρα απο τα ρινισματα επανω στην αλυσιδα [...]

Μπορείς να εξηγήσεις λίγο αυτό σχετικά με την πατούρα? Αυτό που βλέπω εγώ στη φωτό είναι απλώς ένα πολύ λερωμένο από γράσσο και σκόνη γρανάζι.

Αυτό σαν σκόνη ασημί, αριστερά κάτω το βλέπω, ίσως να είναι ρινίσματα, αλλά καλύτερα θα μας διαφωτίσει ο ο trackler, μήπως και είναι κάτι άλλο, ή οι φωτό προέρχονται από την πρώτη φορά που έτριβε η αλυσίδα το καπάκι γιατί κάπου ανέφερε ότι αυτό δεν συμβαίνει τώρα.

@trackler:

Από την κίνηση στα βίντεο και εγώ θα έλεγα ότι κάπου κολλάει. Εγώ είχα κολλημένο εξ αρχής έναν σύνδεσμο στην αλυσίδα. Μέχρι να την καθαρίσω μου έκανε αυτό το θόρυβο που παίζεις στα βίντεο, ο οποίος αυξανόταν όσο η αλυσίδα πλησίαζε τα χιλιόμετρα για λάδωμα. Με ένα καθάρισμα ξεκόλλησε αλλά δεν είναι απαραίτητο ότι θα βρεί εφαρμογή και σε αυτή τη περίπτωση γιατί έχεις αρκετά χιλιόμετρα από ότι διαβάζω.



Offline Transalpinos

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 164
Reply #20 on: Τρίτη 27 Αύγουστος 2013, 08:07:15 πμ
πατουρα=το σημειο επαφης της αλυσιδας με το γραναζι,οπου το δευτερο εχει αφησει το ιχνος του κ ειναι αντιληπτο τοσο οπτικο οσο κ ε το χερι ως σβησιμο της επιφανειας/δοντι η' οπως αλλιως θες πες το...
« Last Edit: Τρίτη 27 Αύγουστος 2013, 08:08:51 πμ by Transalpinos »



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #21 on: Τρίτη 27 Αύγουστος 2013, 08:20:33 πμ
παντως, ασχετο με το προβλημα πα αναφερεις εδω, καπακι μπροστινου γραναζιου τοσο καθαρο, εμενα μου λεει οτι δεν φχαριστηθηκε λαδακι και λιπανση αυτη η αλυσίδα στην ζωή της...

εκτος και αν το καθαριζεις καθε φορα που την λιπαίνεις και πριν την παραπανω φωτογραφηση.
 


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1437
Reply #22 on: Τρίτη 27 Αύγουστος 2013, 08:33:25 πμ
Εγώ θα εστιάσω αλλού... Τα ρινίσματα που φαίνονται στην αλυσίδα είναι μόνο στον κρίκο που βρίσκεται κάτω απο την βίδα της ασφάλειας του γραναζιού. Μήπως έχει χαλάσει ή η βίδα ή το σπείρωμα του γραναζιού απο τα συνεχή λύσε δέσε ???



Όσο για το μάγκωμα που κάνει, κάνε ένα πολύ καλό καθάρισμα και φέρε τον τροχό όσο πιο μπροστά μπορείς έτσι ώστε να αποκτήσει μπόσικα η αλυσίδα. Μετά πάρε μια μια άρθρωση και δες ποια έχει κολήσει και ξεκόλησε την. Ρύρμισε, γράσαρε και είσαι κύριος...


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


pan zak

  • Guest
Reply #23 on: Τρίτη 27 Αύγουστος 2013, 09:56:11 πμ
Διακρινω  κ εγω απο της φωτο οτι εχουν ξεβουρτιση τα σπειρωματα απο το γραναζι εξου κ τα ρινισματα αλλιως βγαλτο κ κοιτα καπακι καρτερ μηπως ακουμπαει η αλυσιδα..οσο για το θορυβο ειχα κ εγω ενα τετοιο θεμα κ ηθελε ξεσφιγμα η αλυσιδα!



Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7324
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #24 on: Τρίτη 27 Αύγουστος 2013, 10:01:30 πμ
Αλλαξε αλυσίδα και μη το παιδευεις.
Ξεχείλωσε στο φάρδος και βουτάει βαθιά μάλλον , δες γυρνώντας αν έχει το ίδιο τζόγο παντού.


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?