Hellas Transalp Forum

θόρυβος απο το μπροστά γρανάζι

trackler · 27346

Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #25 on: Τρίτη 27 Αύγουστος 2013, 13:54:55 μμ
θα μπορουσα να πιστεψω το οτιδηποτε μου πειτε αλλα το οτι δεν λαδωνω την αλυσιδα συγνωμη παιδια αλλα δεν το δεχομαι.
σχεδον ευλαβικα καθε 500 χλμ την λιπαινω και θα μπορουσα να πω και υπερβολικα.

καθε το πολυ 1500 χλμ η αλυσιδα καθαριζεται με παραφινελαιο και πινελακι και αμεσως πλενεται ολη η μηχανη και φυσικα λαδωνεται η αλυσιδα.

το εμπρος καπακι αποτελει μερος του καθαρισμου της αλυσιδας και εδω και καιρο καθαριζεται και αυτο.λιγο πριν τον θησαυρο του συμοφε το ειχα καθαρισει και ειχα τρομαξει μολις το ανοιξα με το τι βγηκε απο εκει μεσα.μιλαμε για γρασσο που ανετα γεμιζες ενα αδειο μπουκαλι σπρευ.
το οτι δεν εχει πλεον τοσο πραγμα εκει μεσα ειναι γιατι το καθαριζω,ισως οχι τοσο σχολαστικα καθε φορα αλλα τα χοντρα χοντρα φευγουν.

αυτο που ειπε ο φιλος για την πατουρα θα το κοιταξω παλι.


ξαναλεω
ο θορυβος που εννοω και που δεν ακουγεται στο βιντεο δεν ειναι αυτος που ακουτε και ειναι ο κλασικος θορυβος της αλυσιδας που θελει λιπανση.

τελος τα ρινισματα που βλεπεται δεν ειναι ρινισματα μεταλλου αλλα τα υπολειματα του locktite που επεσαν μολις ξεβιδωσα τις βιδες της ασφαλειας.




Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #26 on: Τρίτη 27 Αύγουστος 2013, 14:01:07 μμ
σωτο οι φωτο που βλεπεις απο το καπακι ειναι μετα απο καθαρισμο του,ειχε μεινει πανω απο 1 ωρα μεσα σε πλαστικο δοχειο με πετρελαιο και επεσε πολυ τριψιμο.μετα λουστηκε με σπρευ σιλικονης ωστε να καθαριζεται ευκολα και να μην κολα πανω του σαν τσιχλα το γρασο λογο φυγοκεντρου.
απο την ημερομηνια θα δεις οτι ειναι λιγο παλιες οι φωτο αυτες,ενω αυτες που εβαλα τωρα ειναι φρεσκιες,λιγων ημερων.ειχα καθαρισει και την περιοχη γυρω απο τον αξονα πανω στο γραναζι αλλα μαλλον ηθελε να του ριξω λιγο λαδακι για να μην εχει αυτη την οψη που μπρδευει οτι ειναι πολυ καιρο χωρις λιπανση η αλυσιδα.
ενταξει μια φορα την ειχα αφησει και εφτασε 800 χλμ χωρις λιπανση αλλα ηταν μετα απο ταξιδι και δεν ειχα ορεξη,αλλα δεν ειχα κανει και πολλα χλμ νομιζω.
το συνηθεστερο παντως ειναι οτι καθε 2-3 φορα που λαδωνω,την καθαριζω κιολλας αφου ταυτοχρονα πλενω και ολοκληρη την μηχανη.


ΥΓ. επι της ευκαιριας,ποσο κραταει ενα μπουκαλι σπρευ γρασο? αυτα τα κλασικα των 400 ml νομιζω οτι ειναι.
σε μενα δεν φτανει για σωστο 5ο λαδωμα της αλυσιδας.δλδ την 5η φορα που θα ριξω στην αλυσιδα γρασο τελειωνει το μπουκαλι και δεν ειμαι ικανοποιημενος απο την ποσοτητα γρασου που εχω βαλει,πρεπει να εχω αλο ενα μπουκαλι διπλα μου για να πω οτι ειναι οκ.
« Last Edit: Τρίτη 27 Αύγουστος 2013, 14:06:48 μμ by trackler »




Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3359
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #27 on: Τρίτη 27 Αύγουστος 2013, 14:08:03 μμ
Παναγιώτητη σχεδόν όλοι σου γράψαμε ότι έχει κολημμένους συνδέσμους. Τι δεν καταλαβαίνεις?.
Στο βίντεο φαίνεται μια αλυσίδα που σ΄ένα σημείο είναι βρακί και σε ένα άλλο είναι σίδερο. Πάς για αλλαγή...δυστυχώς. Τα ίδια είχε και η δικιά μου και την άλλαξα...τη μηχανή ;D



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #28 on: Τρίτη 27 Αύγουστος 2013, 14:17:59 μμ
θαναση ειπα οτι αυτο θα το κοιταξω,αν ομως ειχες την ευκαιρια να την οδηγησεις για 50 μ το πολυ,θα υποπτευοσουν και εσυ οτι αυτος ο θορυβος ειναι λιγο δυσκολο(οχι απιθανο ομως και για αυτο ειπα θα το κοιταξω) να προερχεται απο κολημενους κρικους.δυστηχως μονο οδηγωντας την μπορει καποιος να καταλαβει τον θορυβο.το βιντεο εγω το εβαλα για αλλο λογο και επισης οχι για τον θορυβο που κανει τωρα επειδη θελει λαδωμα.
τεσπα,θα την καθαρισω σχολαστικα και θα δουμε.




Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #29 on: Τρίτη 27 Αύγουστος 2013, 22:32:47 μμ

ΥΓ. επι της ευκαιριας,ποσο κραταει ενα μπουκαλι σπρευ γρασο? αυτα τα κλασικα των 400 ml νομιζω οτι ειναι.
σε μενα δεν φτανει για σωστο 5ο λαδωμα της αλυσιδας.δλδ την 5η φορα που θα ριξω στην αλυσιδα γρασο τελειωνει το μπουκαλι και δεν ειμαι ικανοποιημενος απο την ποσοτητα γρασου που εχω βαλει,πρεπει να εχω αλο ενα μπουκαλι διπλα μου για να πω οτι ειναι οκ.

Εγώ βγάζω αρκετά με ένα μπουκάλι, παραπάνω ίσως από 8 λαδώματα. Βέβαια ίσως να μην χρησιμοποιούμε το ίδιο σπρέυ. Λαδώνω κάθε 500 χιλιόμετρα και κάνω "ένα πέρασμα" ή  το πολυ "δυο περάσματα" ανάλογα με το αν ξέχασα και αντί για 500 πέρασα στα 600~700, ποτέ δεν έχω πάει πιο πάνω. Συνήθως ο θόρυβος με προειδοποιεί και είναι το σημάδι που θα σταματήσω τα "περασματα". Με τον όρο πέρασμα, εννοώ ότι φέρνω την αλυσίδα στο σημείο που είναι πριτσινωμένοι οι κρίκοι και με πατημένο το σπρέι περιστρέφω τη ρόδα με το χέρι μέχρι να τους ξανασυναντήσω. Αν κάνω πάνω από δύο περάσματα η αλυσίδα πιτσιλάει το φτερό πίσω.

Όταν είχα κάνει τον καθαρισμό με παραφινέλαιο παρατήρησα ότι αυτό μένει στην αλυσίδα και θέλει καλό σκούπισμα. Εάν λάδωνα μετά το παραφινέλαιο χωρίς να καθαρίσω σωστά, τότε αυτό έκανε το γράσσο να στάζει και να μην κολλάει στην αλυσίδα με ότι αυτό συνεπάγεται (φθορά, αλλά ειδικότερα για την περίπτωσή σου, θόρυβος σαν να είχα κολλημένο κρίκο). Φυσικά και ο stoneman με είχε προειδοποιήσει, και προσπάθησα να καθαρίσω το παραφινέλαιο όσο γινόταν, αλλά δεν μπορώ να πώ ότι τα κατάφερα με επιτυχία.

Ο πρώτος καθαρισμός που έκανα ήταν με καθαρή βενζίνη, η οποία στέγνωνε από την αλυσίδα μόνη της και δεν παρουσίαζε τη συμπεριφορά του παραφινέλαιου, γιατί δεν περιέχει κάποιο λάδι. (απλά για την ιστορία). Φαντάζομαι ότι τα παραπάνω τα ξέρεις ήδη, απλά μου κάνει εντύπωση το ότι χρησιμοποιείς τόσο γράσσο και αυτό δεν λερώνει το φτερό ή τη μηχανή. Ίσως κάνω κάτι λαθός εγώ στη δικιά μου.

Πιστεύω ότι η αλυσίδα δεν πρέπει να πάει για αλλαγή, και ότι έχει "ψωμί" ακόμη. (εγώ πάντως θα την άφηνα γιατί δεν θα είχα να την αλλάξω). Όταν είχα πάρει την TA, η δικιά μου αλυσίδα ήταν ξεχασμένη αλάδωτη και είχε τερματίσει σε σφίξιμο, ήταν δηλαδή για σίγουρη αλλαγή. Κατά την κίνηση έκανε σαν να είχα χαλίκια δεμένα με σύρμα και όχι σαν αλυσίδα. Αυτό που έκανα ήταν να τη λαδώσω με βαλβολίνη, και αφού μου "ρούφηξε" περί τα 300ml βαλβολινη ακουγόταν πλέον όπως και η καινούργια που φοράω τώρα. Δεν θέλω να καταλήξω κάπου, πέρα από το ότι έχεις ακόμη περιθώρια για σφίξημο, ακόμη και αν απαιτεί σφίξημο όλο και πιο συχνά, έχει χιλιόμετρα να βγάλει ώσπου να "τελειωσει". Προσωπική μου άποψη.

ΥΓ: Για τον άξονα θα σου πρότεινα να δοκιμάσεις αδιάβροχο γράσσο. Πρίν κατέβω στο χωριό είχα βάλει στον άξονα και μετά από 2000+ χιλιόμετρα δεν έχει εξαφανιστεί τελείως, υπολογίζω ότι μέχρι το επόμενο λάδωμα (σε άλλα 500 από σήμερα) δεν θα χρειαστεί να το φρεσκάρω.

Έντιτ: Ξέχασα και τα σοφά λόγια του Stoneman, ότι το μαμά γρανάζι εκτός από το ότι προστατεύει τον άξονα μειώνει και τους θορύβους. Όταν άλλαξα αλυσιδογράναζα είχα βάλει ιμιτασιόν και εμπρός, όπως βλέπω ότι έχεις και εσύ. Μετά την αλλαγή αν και δεν πίστευα ότι θα γινόταν κάτι παρατήρησα ότι ο θορυβος από εμπρός όντως είχε μειωθεί, σε σημείο να έχει εξαφανιστεί θα έλεγα. Αν και έχεις άλλο μέγεθος μπροστινό γρανάζι από οτι κατάλαβα, ίσως μια δοκιμή (εάν είναι εφικτό) με το μαμά να σου έδειχνε εάν ο θόρυβος προέρχεται τελικά από το ίδιο το γρανάζι ή όχι.
« Last Edit: Τρίτη 27 Αύγουστος 2013, 22:36:40 μμ by Johnny_Nik »



Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4160
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #30 on: Τετάρτη 28 Αύγουστος 2013, 06:53:13 πμ
... το μαμά γρανάζι... μειώνει και τους θορύβους...
Οχι ομως μαμα σαν νουμερο απλα, το μαμα με τα λαστιχακια που βρισκεις στην αντιπροσωπια μονο ειναι πιο αθορυβο. Απλη διευκρινηση.  :goofy:


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #31 on: Τετάρτη 28 Αύγουστος 2013, 08:09:58 πμ
Οχι ομως μαμα σαν νουμερο απλα, το μαμα με τα λαστιχακια που βρισκεις στην αντιπροσωπια μονο ειναι πιο αθορυβο. Απλη διευκρινηση.  :goofy:

Αυτό εννούσα  ;) Θενξ για τη διεκρίνηση. Περασμένη η ώρα βλέπεις, όλο και κάτι θα μου ξέφυγε.  :2hysterical:



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #32 on: Πέμπτη 29 Αύγουστος 2013, 13:30:44 μμ
σημερα,αφου τελειωσα την αγροτικη δουλεια και γυρισα σπιτι κατα τις 10 ειπα να ασχολειθω με το θεμα μου.

πρωτη κινηση λοιπον να βγαλω την αλυσιδα και το μπροστα γραναζι να δω τι γινεται εκει απο πισω και σε τι κατασταση ειναι το εμπρος γραναζι.

ελα ομως που απο την αρχη τα πραγματα δεν ηταν τοσο ευκολα.η αλυσιδα ειναι πριτσινωμενη και το εμπρος γραναζι 16αρι.οσο και να προσπαθησα η αλυσιδα δεν εβγαινε,τουλαχιστον οχι χωρις το ρισκο της ζημιας.οποτε εξω ο αξονας να πεσει η ροδα κατω και να εχουμε περισσοτερο χωρο.
αφου λοιθπον βγηκε η αλυσιδα,εβγαλα ασφαλεια και γραναζι που βγηκε οχι ευκολα αλλα με μια σχετικη δυσκολια ας πουμε και φτανουμε εδω.
Uploaded with ImageShack.com
Uploaded with ImageShack.com

το γραναζι δεν εδειχνε σημαδια φθορας,τουλαχιστον οχι μεγαλης που να δικαιολογει αυτο που εγω ακουγα και με τρομαζε.
εδω πριν το καθαρισω
Uploaded with ImageShack.com
Uploaded with ImageShack.com
Uploaded with ImageShack.com
και μετα απο ενα καθαρισμα γρηγορο με παραφινελαιο και οδοντοβουρτσα
Uploaded with ImageShack.com
Uploaded with ImageShack.com
Uploaded with ImageShack.com
Uploaded with ImageShack.com
Uploaded with ImageShack.com

παρατηρηση πρωτη
αυτο που φαινοταν σαν πατουρα και που υποτιθεται οτι εχει φαγωθει το γραναζι απο την αλυσιδα,δεν ειναι τιποτα αλλο απο το γρασσο που ειχε μαζευτει και επαιρνε αυτη την μορφη,δημιουργωντας την εντυπωση οτι εχει φαγωθει το γραναζι.
τουλαχιστον στα δικα μου ματια το γραναζι ειναι σαν καινουριο και θα μεινει πολυ καιρο ακομα μαζι μου.το πισω δεν το εβγαλα φωτο καθως ειναι στην ιδια κατασταση με το μπροστα.

σειρα της αλυσιδας τωρα.
εγινε ενας σχολαστικος καθαρισμος με οδοντοβουρτσα και παραφινελαιο.
ξεχασα να πω οτι πριν κανω οτιδηποτε δοκιμασα να δω τους κρικους αν ειναι καποιος κολημενος.εξετασα καμια 15αρια κρικους αλλα σταματησα γιατι δεν υπηρχε λογος.κολημενους δεν βρηκα αλλα ειχαν τοσο γρασομουργα πανω τους που με δυσκολια κινιοντουσαν οποτε προχωρησα κατευθειαν στο καθαρισμο.
αφου τελειωσα τον καθαρισμο εριξα νερο στην αλυσιδα γυρνωντας με το χερι τον τροχο* που ειχα ηδη μονταρει.
στην συνεχεια αφου δεν βρηκα βαλβολινη 90αρα στο βενζιναδικο,πηγα στην αποθηκη του πατερα μου και βρηκα μια της bp,energearoil 80-90.
ελουσα την αλυσιδα γυρνωντας παντα με το χερι την ροδα.
δεν νομιζω οτι θα το ξανακανω παλι.εγινε χαμος κατω απο τα λαδια.
στην συνεχεια εβαλα μπρος,και με πρωτη ταχυτητα εχωντας την μηχανη στο διπλο,αφησα να γυρισει για λιγο η ροδα στο ρελαντι και μετα απο λιγο εδωσα λιγο γκαζι.

ο κακος χαμος απο λαδια παντου.  :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:
ευτηχως η γυναικα μου ειχε παει για μπανιο και δεν πηρα χαμπαρι αλλα τωρα που γυρισε μου ειπε οτι κατι βρωμαει στην αυλη.  :goofy:

η αλυσιδα μετα τον καθαρισμο και την βαλβολινη ακουγεται πολυ διαφορετικα και καλυτερα φυσικα.σκουπιζω με χαρτι κουζινας και αφηνω να τρεξει οτι ειναι τρεξει και να τηνκανω μια βολτα να δουμε αν ο θορυβος εμφανιστει παλι.

* οταν εβαζα τον τροχο και τον τραβηξα τερμα πισω για να σταθεροποιηθει καπως χωρις ρυθμιση της αλυσιδας ωστε να την καθαρισω,ειδα οτι το γραναζι "κοιτουσε" λιιιγο δεξια,εριξα μια προσεχτικη ματια και ειδα οτι η αλυσιδα εκανε ας πουμε μια καμπυλη και δεν ηταν εντελως ευθυγραμισμενη.ειμαι σχεδον 100% βεβαιος οτι αυτος ηταν και ο λογος για τον θορυβο που ειχα και δεν μπορουσα να περιγραψω. δλδ στην τελευταια ρυθμιση που εκανα στην αλυσιδα,μαλλον απο την δεξια μερια την μαζεψα περισσοτερο με αποτελεσμα να μην ειναι ευθυγραμισμενη και αυτο δημιουργουσε το προβλημα το ηχητικο,η αλυσιδα δλδ δεν δουλευε σωστα και εκανε αυτο τον θορυβο.σιγουρα χρειαζοταν καθαρισμα,εντυπωση μου εκανε οτι το ειχε αναγκη τοσο γρηγορα,αλλα δεν ηταν μονο αυτο το προβλημα,το προβλημα ηταν στην ευθυγραμιση της,δεν ηταν σωστα ρυθμισμενη.

και λεω ηταν γιατι το προσεξα μετα οταν ηρθε η ωρα να την ρυθμισω και τελικως ο θορυβος εξαφανιστηκε εντελως.πλεον ακουγετα μονο ο θορυβος της γλυστρας.
τελος καλο λοιπον,ολα καλα.

δοκιμασα και κατι ακομα που μου ειπε καποιος φιλος στο τηλεφωνο
προσπαθησα να τραβηξω την αλυσιδα απο την πισω μερια του πισω γραναζιου,δεν τραβιοταν περισσοτερο απο 2 χιλιοστα.εχει πολυ ψωμι ακομα μου ειπε και συμφωνησα μαζι του.

μετα το πλυσιμο που θα της κανω θα της ριξω σπρευ γρασο και ελπιζω να ειναι και η τελευταια φορα αφου μεχρι να ξαναχρειστει,ελπιζω να εχει ερθει το scottoiler που ειπα χτες σε φιλο να μου παραγγειλει,καθως εγω με το ebay δεν τα εχουμε καλα,τα αγγλικα μου δεν ειναι τοσο καλα οσο θα ηθελα για να προχωρησω σε παραγγελια απο εκει.


τελος καλο λοιπν,ολα καλα.
μην βιαζεστε να πεταξετε τις αλυσιδες σας,μια καλη περιποιηση μπορει να δωσει αρκετες χιλιαδες χλμ ζωης ακομα.




Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11447
Reply #33 on: Πέμπτη 29 Αύγουστος 2013, 14:13:22 μμ
καλα της εκανες.
Προφανως το ηθελε αυτο το "restart".

θα παρεις και εσυ αυτο το αυτοματο βρωμιστηρι (scotoiler) ?


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #34 on: Πέμπτη 29 Αύγουστος 2013, 14:30:01 μμ
βρωμιστηρι? μην λες τετοια τωρα και μου χαλας την φαντασιωση!  :2hysterical:

οπως μου ειπε ο φιλος μου,σημερα η αυριο θα το παραγγειλει απο το ebay,καθως ειναι ακομα διακοπες.
θα το παρω γιατι με τον ρυθμο που μου αδειαζε το σπρευ(μαλλον εβαζα αρκετο και γιααυτο η αλυσιδα μαζευε τοση μουργα) ,μεχρι να χρειστει να αλλαξω αλυσιδα,σχεδον θα εχω κανει αποσβεση της αγορας.αν δλδ η αλυσιδα μου βγαλει ακομα 30000χλμ(λεμε τωρα μην βαρατε) θα κανω αποσβεση των χρηματων αλλα περα απο αυτο,μου αρεσει η αισθηση της λαδωμενης αλυσιδας με λαδι και οχι με γρασσο.θα μου μενει μονο να κανω ενα καθαρισμο της αλλα σε πολυ πιο μεγαλο διαστημα.ασε που θα λιπαινεται και πιο σωστα,νομιζω.

στα 90 ευρω το βρηκα σχεδον μαζι με το λιπαντικο της ιδιας εταιριας.




Offline ΓIANNHΣ

  • Γιάννης Αποστόλου
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3741
Reply #35 on: Πέμπτη 29 Αύγουστος 2013, 14:31:51 μμ
Γιατί δεν το ψάχνεις για καμιά ιδιοκατασκευή; Εσένα πιάνουν τα χέρια σου


Ποτέ μην μαλώνεις με έναν ηλίθιο.
Θα σε ρίξει στο επίπεδο του και θα σε νικήσει λόγω μεγαλύτερης εμπειρίας


Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #36 on: Πέμπτη 29 Αύγουστος 2013, 14:37:42 μμ
βαλε οτι ειμαι θυμα του καταναλωτισμου και μου αρεσει το "ωραιο",δλδ γουσταρω το φινιρισμα και την εμφανιση του "εργοστασιακου"
βαλε οτι δεν εχω ιδεα τι υλικα πρεπει να χρησιμοποιησω εκτος απο τα εντελως απλα

τα λεφτα ηταν ηδη στον κουμπαρα και περιμενα να πουλησω την μπαγκαζιερα ωστε να συμπληρωσω για την καινουρια,την οποια δεν βλεπω να αγοραζω συντομα μιας και τον χειμωνα δεν πολυκυκλοφορω οποτε μετατιθεται η αγορα της για ανοιξη μερια μαλλον.ελπιζω και ευχομαι ο κουμπαρας να εχει μαζεψει τα χρηματα μεχρι τοτε.




Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1329
Reply #37 on: Πέμπτη 29 Αύγουστος 2013, 15:47:51 μμ
’ντε, τέλος καλό όλα καλά !

Τώρα που έμαθες πως γίνεται θα σου επιτρέψω να το επαναλάβεις και στην δικιά μου αλυσίδα ! :)


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #38 on: Πέμπτη 29 Αύγουστος 2013, 20:22:36 μμ
με βαλβολινη?

απλα το ξεχνας! εχυσε ο γιος μου λιγο που ειχε μεσα το μπουκαλι το απογευμα και βρωμαει η αυλη.γυρισα σπιτι πριν καμια ωρα κουρασμενος απο το κοψιμο ξυλων και ετριβα με σαπουνια και νερα την βαλβολινη.
ποτε ξανα!

καθαρισμα με παραφινελαιο δεν ειναι τιποτα,μιση ωριτσα δουλεια.




Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7541
    • eGeorgalas
Reply #39 on: Πέμπτη 29 Αύγουστος 2013, 21:55:36 μμ
’ψογα τέλος καλό όλα καλά....


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7283
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #40 on: Παρασκευή 30 Αύγουστος 2013, 09:54:20 πμ
Κάτσε ντε , ένα χαπάκι πήρε ..... :5slick:


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3459
Reply #41 on: Παρασκευή 30 Αύγουστος 2013, 12:51:57 μμ
Τέλος καλό, όλα καλά. Τουλάχιστον τώρα και σίγουρος είσαι και ξαλάφρωσες. Αλήθεια, η συμβία δεν γκρίνιαξε για την χυμένη βαλβολίνη;


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #42 on: Παρασκευή 30 Αύγουστος 2013, 14:01:47 μμ
Αλήθεια, η συμβία δεν γκρίνιαξε για την χυμένη βαλβολίνη;

δεν ειναι ερωτηση αυτη.

απλα περιμενω ποτε θα ερθει η ωρα να πληρωσω το τιμημα που λερωσα την αυλη.




Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9359
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #43 on: Σάββατο 31 Αύγουστος 2013, 19:20:34 μμ
Παναγιώτη, καθαρισε την αλυσίδα καλά με παραφινέλαιο να γυαλίσει.
Λάδωσέ την με βαλβολίνη και ΜΗΝ την ξανακαθαρίσεις ποτέ ξανά.
Απλά αφού εχεις διπλό σταντ κάθε 300χλμ ενα περασμα με βαλβολίνη και θα εχεις δύο σε ενα, και καθάρισμα και λίπανση.
Οσο για την βρώμα και το πιτσίλισμα , εντάξει το εχει αυτό η βαλβολίνη, αλλά καθαρίζεται πολύ πιό εύκολα απο τα γράσσα.
Για το οτι λερώνει κατα την διαδικασία ? δεν λερώνει , απλά την εκανες βιαστικά, αν είχες μια εφημερίδα απο κάτω και ενα μικρό δοχείο δεν θα λέρωνες καθόλου.

Οσο για το αυτόματο λαδωτήρι, δεν αξίζει τον κόπο. Γνώμη μου.

Και για να δείς αν σκαλώνει βάλτη να γυρνά όπως έκανες και πάτα ελάχιστα πίσω φρένο να τεντώνει, τότε θα φανεί περισσότερο αν τελικά το κάνει.

Για τον Γιάννη που ρώτησε για την γλύστρα, η ΤΑ εχει και μια ακόμα απο κάτω σε τετράγωνη μορφή
όπως δείχνει το σχέδιο είναι το Νο16, ενώ η επάνω είναι το Νο14



Οταν είχα βγάλει την επάνω, παρατήρησα οτι είναι κατασκευασμένη απο σκληρό αλλά ταυτόχρονα εύκαμπτο πλαστικό, είχε μια μικρή φθορά στο εμπρός πάνω ακρο , όμως σε σχέση με τα 35000χλμ που έχει το μηχανάκι είναι αμελητέα.
Η απο κάτω δεν είχε εμφανή σημάδια φθοράς.
Βασικά η αλυσίδα τρίβει και στις δύο οταν ο τροχός περιστρέφεται με το μηχανάκι στο κεντρικό σταντ.
Στην πορεία αν η αλυσίδα είναι πολύ χαλαρή λογικά θα βρίσκει και πάλι σε λακκούβες η σε ανοίγματα κλεισίματα του γκαζιού η αλλαγές ταχυτήτων, πιθανολογώ δεν το εχω παρατηρήσει.

Ομως όπως εγραψα σε μια γλύστρα πάχους πάνω απο 3χλστα τι να κάνει μια φθορά λιγότερη απο το πάχος του Α4 σε τόσα χλτρα?



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #44 on: Σάββατο 31 Αύγουστος 2013, 20:57:25 μμ
Παναγιώτη, καθαρισε την αλυσίδα καλά με παραφινέλαιο να γυαλίσει.done
Λάδωσέ την με βαλβολίνη doneκαι ΜΗΝ την ξανακαθαρίσεις ποτέ ξανά.ελπιζω αλλα χλωμο το κοβω
Απλά αφού εχεις διπλό σταντ κάθε 300χλμ ενα περασμα με βαλβολίνη :eusa_naughty: :eusa_naughty: :eusa_naughty: ποτε ξανα(ελπιζω) και θα εχεις δύο σε ενα, και καθάρισμα και λίπανση.λιπανση και ελπιζω και καθαρισμα θα το εξασφαλιζει το scottoiler
Οσο για την βρώμα και το πιτσίλισμα , εντάξει το εχει αυτό η βαλβολίνη,η βρωμα της δεν αντεχεται αλλά καθαρίζεται πολύ πιό εύκολα απο τα γράσσα.με παραφινελαιο μια χαρα δουλεια γινεται
Για το οτι λερώνει κατα την διαδικασία ? δεν λερώνει , απλά την εκανες βιαστικά, αν είχες μια εφημερίδα απο κάτω και ενα μικρό δοχείο δεν θα λέρωνες καθόλου.εκεινη την στιγμη ισως,την επομενη μερα βρηκα κηλιδες διπλα στο πλαινο σταντ και ειχα κανει και μια βολτα με σκοπο να πεταξει οτι περισευε

Οσο για το αυτόματο λαδωτήρι, δεν αξίζει τον κόπο. Γνώμη μου.θα δειξει,μεχρι 14 σεπτεβρη μου ειπε ο φιλος θα εχει ερθει.




Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #45 on: Πέμπτη 18 Φεβρουάριος 2016, 11:48:05 πμ
επανερχομαι στο θεμα

τον οκτωβρη του 2014 ειχα αλλαξει εμπρος γραναζι με μαμησιο γνησιο.
απο τοτε δεν ειχα ασχολειθει ξανα αφου με το αυτοματο βρωμυστηρι δεν υπηρχε λογος να ανοιξω να καθαρισω τα γρασσα.
αν και οπως ειδα ενα καθαρισματακι το θελει.
στο θεμα τωρα
σημερα ειπα να το ανοιξω να ριξω μια ματια μετα απο τοσο καιρο.
χλμ διανυθεντα με το καινουριο γραναζι κατι ψιλα παραπανω απο 5000χλμ.
βγαζω το καπακι και αντικρυζω αυτο










τωρα?  :(

ποσο επικινδυνο ειναι να κυκλοφορησει ετσι η μηχανη?





Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9595
Reply #46 on: Πέμπτη 18 Φεβρουάριος 2016, 12:10:54 μμ
Το κακό είναι ότι δε ξέρεις από πότε είσαι έτσι. Πρέπει να είναι αρκετό καιρό πάντως αφού, αν βλέπω καλά, το τμήμα της βίδας που έχει μείνει μέσα είναι και σκουριασμένο.

Καλό είναι να τη βγάλεις άμεσα και να βάλεις μια νέα. Επίσης να ελέγξεις αλυσίδα και γρανάζι γιατί αλληλοφαγώνονται και δε μπορείς να ξέρεις αυτά τα ρινίσματα μέχρι που έχουν πάει...


Παύλος Καρούμπης


Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3359
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #47 on: Πέμπτη 18 Φεβρουάριος 2016, 12:22:24 μμ
’μεση αντικατάσταση και τις δυο βίδες και τις καινούργιες σφίξιμο με μέτρο γιατί η βίδα άρπαξε στο σφίξιμο


Sent from my iPad using Tapatalk



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #48 on: Πέμπτη 18 Φεβρουάριος 2016, 12:28:22 μμ
ποια ρινισματα λες παυλο?

αυτα που βλεπεις στον αξονα αλλαγης ταχυτητων ειναι πετραδακια,σκονες κτλ.

δεν θυμαμαι αν τοτε ειχα αλλαξει και ασφαλεια.
καλυτερα λοιπον να μπει μια καινουρια.
ειναι δυνατον η βιδα να κοπει εν κινησει η αρπαξε και κοπηκε την στιγμη του βιδωματος?

υποτιθεται οτι ειναι και καλο το συνεργειο που ειχα παει.
 >:(





Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9595
Reply #49 on: Πέμπτη 18 Φεβρουάριος 2016, 12:31:15 μμ
ειναι δυνατον η βιδα να κοπει εν κινησει η αρπαξε και κοπηκε την στιγμη του βιδωματος?

Εν κινήσει, αποκλείεται. Ο μηχανικός στην έκανε "τη δουλειά"...


Παύλος Καρούμπης