Hellas Transalp Forum

Συντήρηση Start Kill Switch XL650V

Stoneman · 22543

Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
on: Τετάρτη 03 Απρίλιος 2013, 16:01:07 μμ
Εδώ και καιρό παρατήρησα μια σχέση του Kill Switch και του HISS και οχι μόνο στο δικό μου μηχανάκι. Δλδ μερικές φορές ηθελε κάποια μαγικά για να σβήσει το πράσινο λαμπάκι κάτι οχι και τόσο λογικό.
Ετσι είπα οτι απλά είναι κάτι που μπλοκάρει και με το παίξιμο του διακόπτη ξεμπλοκάρει. Απο την στιγμή μάλιστα που δεν έχεις πρόβλημα με τον συγκεκριμένο διακόπτη γιατί να ασχοληθείς?
Ομως είχα μια σκέψη οτι ίσως το κύκλωμα να απαιτεί οσο το δυνατόν μηδενική αντίσταση, η αλλιώς καλή επαφή του διακόπτη για να λειτουργήσει.
Ετσι τώρα που η ΤΑ ηταν τεύχη είπα να το επιχειρήσω, μετά μάλιστα απο την 100% επιτυχή επισκευή του διακόπτη αλλαγής σκάλας του προβολέα και των φλάς, είπα οτι μια απο τα ίδια θα είναι.
Η λύση του καθαριστικού επαφών η του WD40 δεν μ΄άρεσε αφού ηθελα μια μόνιμη λύση και όχι κάτι προσωρινό και βλέπουμε.

Αρχικά πρέπει να χαλαρωθεί η γκαζιέρα, η πάνω βίδα της αρκεί ωστε να τραβηχτεί πρός τα εξω και να φανεί η πίσω βίδα του διακόπτη αλλά και να μπορέσει να ανοίξει αυτός ωστε να αφαιρεθεί.



Μετά αφαιρούμε το καλώδιο μέχρι το βίσμα ...



... που βρίσκεται εδώ (μια πιό πανοραμική) ...



... και με λίγη ακόμα προσπάθεια ο διακόπτης βρίσκεται στον πάγκο:



Μην ξεχάσουμε οτι οι βίδες που τον συγκρατούν είναι διαφορετικές σε μήκος :



Επίσης προσοχή κατά την αφαίρεση γιατί στο κάτω τμήμα του υπάρχει ο διακόπτης της μίζας και τα καλώδιά του κρατάνε τα δύο μέρη του διακόπτη ενωμένα.
Βασικό: Για όσους χαρακτηρίζονται ως σιδεροφάγοι η ανυπόμονοι καλό θα ηταν σε αυτό το σημείο να κάνουν ενα μπάνιο τον διακόπτη με καθαριστικό επαφών δίχως λάδι και να τον επανατοποθετήσουν, γιατί σε λίγο θα είναι αργά να κάνουν πίσω.

Μια συμβουλή, επειδή εδώ μέσα εχω παρατηρήσει οτι πολλοί θεωρούν το WD40 ΤΟ εργαλείο για κάθε δουλειά τέτοιας φύσης να σας πληροφορήσω οτι δεν είναι δυστυχώς. Απαγορεύεται η χρήση χημικών πετρελαικής βάσης στις επαφές, επειδή μακροχρόνια τις οξειδώνουν, ενα σπρευ επαφών είναι οτι καλύτερο, μόνο που αργεί να κάνει δουλειά, μερικές φορές και κάποιες ώρες.

Εχουμε λοιπόν τον διακόπτη στα χέρια μας:



Και εδώ βλέπουμε την μία απο τις δύο σταθερές επαφές που ενώνει το μπρούτζινο λαμάκι που κινεί το κόκκινο τμήμα του διακόπτη.



Αλλάζοντάς του κατάσταση φαίνεται και η δεύτερη σταθερή επαφή:



Επαναλαμβάνω μέχρι εδώ μπορείτε να καθαρίσετε τις επαφές με σπρέυ και επανατοποθετηση, αφού φαίνονται πολύ καλά.





Οσοι για λόγους μαζοχισμού θέλετε κατι περισσότερο συνεχίστε το διάβασμα. :2hysterical:

Προσέξτε την βρώμα που εχει πάνω του το λαμάκι (κόκκινο βέλος) :



Μια τελευταία απο τις επαφές:



Στην συνέχεια πατάμε με δύο ψιλά κατσαβίδια η οτι άλλο διαθέτετε τα πλαστικά κλίπ που βρίσκονται στις 4 αυτές τρύπες , δύο σε κάθε πλευρά, δεν χρειάζεται πολύ δύναμη απλά μέχρι να απασφαλίσουν , οχι υπερβολές ...



...ωστε να απελευθερωθεί νο διακόπτης που είναι τοποθετημένος συρταρωτά:



Και τον σύρουμε πρός τα έξω, ευτυχώς δεν εχει κάτι που να συγκρατεί ενα ελατήριο και δεν υπάρχει φόβος να πεταχτεί κανένα μικρό ανταλλακτικό με κίνδυνο να χαθεί.
Και τελικά έχουμε τον διακόπτη έξω απο το καπάκι:



Και συνεχίζουμε με τον ίδιο τρόπο , πιέζοντας τα δύο αυτάκια που συγκρατούν το κινητό τμήμα του διακόπτη , βασικά ο διακόπτης είναι σαν ενα ''Π'' με μια παύλα στο κάτω μέρος του που τον κλείνει σε τετράγωνο:



Ετσι με προσοχή αφαιρείται το κάτω μέρος του ''Π'', να πώ οτι αυτό ηταν κατα πολύ ευκολότερο απο τα 4 πλαινά κουμπώματα αλλά θέλει και αυτό προσοχή και οχι υπερβολικό άνοιγμα, μια πλευρά την φορά:



Εχουμε λοιπόν φθάσει στις σταθερές επαφές ...



 ... και στο λαμάκι που εχει σχήμα ''Π'' και αγκαλιάζει το κινητή μέρος του διακόπτη:





Αφαιρούμε το κινητό τμήμα του διακόπτη ...



 ... και ανασηκώνουμε το λαμάκι αυτό :



Βγάζοντας την μικρή τύπου Philips βίδα απο την άλλη μεριά βγάζουμε το κάλυμα του διακόπτη της μίζας, που είναι απο τους στεγανούς οπότε δεν εχουμε και πολλά να κάνουμε παρά μόνον λίγο σπρευ λάδι σιλικόνης για να λιπάνουμε τον άξονά του και ξανακλείνουμε και πάλι (ατιμη περιέργεια).



Εχοντας τα πάντα λυμένα προχωράμε σε καθαρισμό.
 Πρώτα το λαμάκι καθαρίζεται με μια γώμα (ναι γώμα ,) και μάλιστα με το μπλέ μέρος της, παλιά και καλή μέθοδος, τρίβουμε μέχρι να γυαλίσει και το φυσάμε αν μείνουν μερικά σκουπιδάκια γώμας. Προσοχή εδώ μην το στραβώσουμε η τσακίσει, αν και είναι αρκετά γερό.
Επίσης αφού το καθαρίσουμε να μην ερθει σε επαφή με λάδια, γράσο , κλπ.



Λίγο γράσο σιλικόνης στο σημείο που παίζει η μπίλια του διακόπτη, σιλικόνης γιατί δεν τρέχει ωστε να απλώνει παντού ...



... λίγο και στην ίδια την μπίλια ωστε να μείνει στην θέση της



Ελάχιστο γράσσο στα πλαινά απο το λαμάκι ωστε να μπορεί να μετακινείται ανετα, οχι οτι δεν μετακινείται αλλά τόση δουλειά .... σε μια λεπτομέρεια θα κολήσουμε?



Τοποθέτηση και πάλι .



Και έτοιμο ...



.... το κινητό μέρος του διακόπτη στην θέση του :



Αφού εχουμε καθαρίσει με ενα υγρό που δεν αφήνει υπολείματα η λάδι, πχ οινόπνευμα τις σταθερές επφές, τις τρίβουμε με την γώμα και τις καθαρίζουμε καλά για τυχόν σκουπιδάκια, και τέλος ακολουθεί κούμπωμα του πλαινού :



Το δουλεύουμε μερικές φορές σαν σύνολο ωστε να είμαστε σίγουροι οτι δουλεύει σωστά, αφού η διαδικασία για να το ξαναβγάλουμε είναι δύσκολη και θέλει υπομονή και προσοχή.

Η συναρμολόγηση είναι φυσικά η αντίστροφη διαδικασία.

Καλές δουλειές, σε όσους το επιχειρήσουν.
« Last Edit: Τρίτη 17 Οκτώβριος 2017, 19:18:43 μμ by Stoneman »



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #1 on: Τετάρτη 03 Απρίλιος 2013, 23:24:50 μμ
 :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:




Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #2 on: Πέμπτη 04 Απρίλιος 2013, 08:06:50 πμ
Ρε "ψειρα" μια χαρα ηταν ο διακοπτης σου
Αν ανοιξω εγω τον δικο μου να δεις! Κροκοδειλοι θα βγουν απο μεσα Αλλα παρ'ολα αυτα μια χαρα δουλευει

Παντως σου βγαζω το καπελο ρε συ Εισαι απαιχτος!! :eusa_clap: :eusa_clap:



Offline ~DIMITRIS_AEK~

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 577
  • ΔΕΣΤΕ ΤΟΥΣ ΤΡΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΖΕΥΓΑΡΩΝΕΤΕ.
Reply #3 on: Πέμπτη 04 Απρίλιος 2013, 10:21:47 πμ
τι υπομονη ειναι αυτη ρε θυριο...

μπραβο σου μου μας ανοιγεις τα ματια με την λεπτομερια χειρουργικης επεμβασης.
να υποθεσω οτι η μοτο λαμπει καθε μερα??

υ.γ.:  κερναω μπυρα, θα σου ψισω και πανσετες.
ερχεσε μια βολτα Καβαλα??  :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:




Offline dionysis

  • δεν ειμαι οδηγαρα λεμε!!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 607
Reply #4 on: Πέμπτη 04 Απρίλιος 2013, 11:08:51 πμ
ουτε ο γιακουμπ να εισουνα.... :2hysterical:


παντα ορθιοι παντα ορθοι


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2748
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #5 on: Πέμπτη 04 Απρίλιος 2013, 11:12:16 πμ
Αδικείσαι παιδί μου αδικείσαι!
Νευροχειρούργος έπρεπε να γίνεις.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #6 on: Πέμπτη 04 Απρίλιος 2013, 18:19:02 μμ
Ευχαριστώ όλους για τα καλά σας λόγια.

Ο σκοπός του θέματος είναι για να μένει το φωτογραφικό υλικό ετσι ώστε αν κάποιος εχει μελλοντικά πρόβλημα να μπορέσει να ασχοληθεί και να αποφύγει λάθη που κοστίζουν.



Offline ~DIMITRIS_AEK~

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 577
  • ΔΕΣΤΕ ΤΟΥΣ ΤΡΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΖΕΥΓΑΡΩΝΕΤΕ.
Reply #7 on: Παρασκευή 05 Απρίλιος 2013, 07:51:18 πμ
Ευχαριστώ όλους για τα καλά σας λόγια.

Ο σκοπός του θέματος είναι για να μένει το φωτογραφικό υλικό ετσι ώστε αν κάποιος εχει μελλοντικά πρόβλημα να μπορέσει να ασχοληθεί και να αποφύγει λάθη που κοστίζουν.


αν καποιος μελλοντικα εχει προβλημα το πιο σιγουρο ειναι οτι θα σε παρει τηλ..
ευχαριστουμε πολυ που προσφερεις τις γνωσεις σου σε εμας με τοσο κατατοπιστικο τροπο...




Offline junior CAESAR

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1309
  • ...¨Οποιος έχει μυαλό το προστατεύει!!
Reply #8 on: Παρασκευή 05 Απρίλιος 2013, 08:48:57 πμ
 :2bowing: :2bowing: :2bowing:
Αναλυτικοτατος Bravo!!!!!!


Salonica Iron Club

ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑΞΙ
Η ΑΣΚΟΠΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΠΩΛΕΙΑ ΖΩΗΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΜΑΣ
ΠΡΟΣΟΧΗ!
ΜΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΠΟΤΕ ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΣΟΒΑΡΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ


Offline leftlane

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1137
Reply #9 on: Παρασκευή 05 Απρίλιος 2013, 17:04:46 μμ
Αδικείσαι παιδί μου αδικείσαι!
Νευροχειρούργος έπρεπε να γίνεις.
+1000  :eusa_clap:



Offline Pezos

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 579
Reply #10 on: Παρασκευή 05 Απρίλιος 2013, 17:35:10 μμ
Εξαιρετική περιγραφή  :eusa_clap:  :eusa_clap:  :eusa_clap:



Offline ntinos50

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1714
  • Η αγαπη μου Honda XL 650 V Transalp
    • pagkas
Reply #11 on: Παρασκευή 05 Απρίλιος 2013, 20:38:55 μμ
και μετα ελεγες πως ειναι ο δικος μου διακοπτης ..ο δικος σου δεν παει πισω  :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #12 on: Δευτέρα 29 Απρίλιος 2013, 08:53:26 πμ
Μετά τον καθαρισμό του διακόπτη, είναι τώρα 25 μέρες που κυκλοφορώ το μηχανάκι και εχω ξεχάσει το πρόβλημα με το λαμπάκι του HISS.
Αρχίζω να πιστεύω οτι υπάρχει σχεση του διακόπτη με το HISS.

Στο ηλεκτρικό διάγραμμα ο Kill Switch είναι αυτός που παίρνει τάση απο την ασφάλεια της ανάφλεξης των 10Α, και την στελνει στο μπουτόν της μίζας και στους δύο πολλαπλασιαστές. Αρα οταν είναι πατημένος δεν γυρίζει η μίζα και δεν εχουμε ανάφλεξη.
Ισως επειδή η ECU ελέγχει σε δύο ανεξαρτητες εξόδους τους πολλαπλασιαστές, αλλά και είναι υπεύθυνη για το αναμα της ένδεικης του HISS, οταν κόβουμε τους πολλαπλασιαστες απο τον KILL SW με κάποιο τρόπο να το καταλαβαίνει.
Δεν βρίσκω κάποια  άλλη εξήγηση.

Για όσους θέλουν ενα καλό ηλεκτρικό διάγραμμα εδώ:  http://rapidshare.com/files/3493929575/23%20-%201.jpg

Τις πρώτες μέρες ελεγα οτι ηταν τυχαίο και αντε σήμερα αυριο θα αρχίσει τα εκνευριστικά κόλπα του και εγώ τα διάφορα μαγικά μέχρι να σβήσει, μέχρι σήμερα λοιπόν όλα ΟΚ, το λαμπάκι σβήνει πάντα στο σωστό χρόνο  :thumbright:,
φτου φτου μη το ματιάσω.  :pope:



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #13 on: Τρίτη 04 Ιούνιος 2013, 15:50:12 μμ
Απο 03 Απρίλιος πέρασαν κάπου δύο μήνες χωρίς να ξαναπαρουσιάσει το πρόβλημα(?) με το HISS.
Και προχθές το εκανε δύο φορές σε ενα πρωινό.
Δεν χρειάστηκε μαγικά και  :pope: απλά εβγαλα και ξαναέβαλα το κλειδί και πήρε.

Τι να πώ ... παραξενιές?  :eusa_think:



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #14 on: Τρίτη 04 Ιούνιος 2013, 16:26:27 μμ
Νίκο, εμένα όσες φορές μου το έκανε εφάρμοσα το εξής κόλπο και πάντα έπιασε (άλλος μου το είπε δηλαδή).
Ανοιχτό το kill ώστα αν μιζάρουμε να πάρει μπροστά.
Κλείνουμε τον διακόπτη.
Πατάμε και κρατάμε το μπουτόν της μίζας.
Με κρατημένο το μπουτόν της μίζας ανοίγουμε τον διακόπτη.
Παίρνει αμέσως μπροστά, και θ' αργήσει να στο ξανακάνει συνήθως.
Αυτός που μου το είπε, μου είπε ότι τα πρώτα Transalp που ήλθαν στη Ελλάδα το παρουσίαζαν συχνότατα.


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #15 on: Τρίτη 04 Ιούνιος 2013, 22:05:47 μμ
Κατι παίζει με την ECU Γιάννη, την εβγαλα εριξα καθαριστικό επαφων αλλά και πάλι δεν.
Οταν κανουμε το κόλπο με την μίζα παρατήρησες οτι παίρνει πρώτα μπροστά ο κινητήρας και μετά σβήνει το λαμπάκι? Κουφό.



Offline XTerminator

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 467
Reply #16 on: Τρίτη 04 Ιούνιος 2013, 22:35:10 μμ
Νίκο, εμένα όσες φορές μου το έκανε εφάρμοσα το εξής κόλπο και πάντα έπιασε (άλλος μου το είπε δηλαδή).
Ανοιχτό το kill ώστα αν μιζάρουμε να πάρει μπροστά.
Κλείνουμε τον διακόπτη.
Πατάμε και κρατάμε το μπουτόν της μίζας.
Με κρατημένο το μπουτόν της μίζας ανοίγουμε τον διακόπτη.
Παίρνει αμέσως μπροστά, και θ' αργήσει να στο ξανακάνει συνήθως.
Αυτός που μου το είπε, μου είπε ότι τα πρώτα Transalp που ήλθαν στη Ελλάδα το παρουσίαζαν συχνότατα.
  Αυτο ξερω και γω.Βεβαια ολο ξεχνω την διαδικασια με την σειρα που γινεται!...Λεω να την κανω σκονακι και να το κρυψω καπου στην μηχανη...για καμμια ατυχη στιγμη σε κανα βουνο... ;) ;) ;)
 


"ΝΑ ΦΟΒΑΣΑΙ ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΤΩΝ ΥΠΟΜΟΝΕΤΙΚΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ"


Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #17 on: Τετάρτη 05 Ιούνιος 2013, 15:56:57 μμ
Κατι παίζει με την ECU Γιάννη, την εβγαλα εριξα καθαριστικό επαφων αλλά και πάλι δεν.
Οταν κανουμε το κόλπο με την μίζα παρατήρησες οτι παίρνει πρώτα μπροστά ο κινητήρας και μετά σβήνει το λαμπάκι? Κουφό.
Έτσι ακριβώς. Αλλά πλέον δεν του δίνω σημασία.


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #18 on: Τετάρτη 05 Ιούνιος 2013, 18:55:42 μμ
εμενα συχνα πυκνα μου κανει κατι αλλο.

ενω περιμενω να σβησει το λαμπακι,οταν αυτο σβησει και πατησω μιζα,το λαμπακι ξαναναβει και μενει 2-3 δευτερολεπτα ενω εχει παρει μπρος η μηχανη.
αυτο συμβαινει συνηθως τα πρωινα στην πρωτη μιζια που δεν παιρνει αμεσως μπρος.την υπολοιπη μερα δεν το εχω ξαναδει.

το κολπο παντως με την μιζα πατημενη και ανοιγμα στον διακοπτη,σε μενα δεν πιανει 2-3 φορες που το εχω δοκιμασει.
αν μεινει αναμενο το λαμπακι δεν παιρνει με τιποτα.απλα περιμενω 2-3 λεπτα γυρνωντας το κλειδι στο off και μετα ολα καλα.

του διαβολου πραματα,τι να πεις.  ;D




Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #19 on: Τετάρτη 05 Ιούνιος 2013, 19:02:59 μμ
Πατάς τον Kill Switch.
Γυρίζεις τον διακόπτη με το κλειδί.
Πατάς μιζα συνέχεια, και
κλείνεις τον Kill Switch ωστε να μιζάρει.
Ετσι παίρνει, και κάνει το κουφό να λειτουργεί εστω για 2-3" ο κινητήρας με αναμένο το λαμπάκι.

Που θα μου παέι θα το βρώ.
Του χρόνου που θα την ξεβρακώσω θα κάνω μετρήσεις στην καλωδίωση και θα δώ τι παίζει.

Επίσης το HISS εχει και αυτοέλεγχο με κατάλληλο τρόπο μπαίνεις σε service mode , φλασαρει το λαμπάκι και σου δείχνει που είναι η αιτία.
Ομως θελει μόνιμη βλάβη, αν σε κοροιδεύει και στο κανει απροειδοποίητα σε παιδεύει.



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #20 on: Τετάρτη 05 Ιούνιος 2013, 19:04:55 μμ
Επίσης το HISS εχει και αυτοέλεγχο με κατάλληλο τρόπο μπαίνεις σε service mode , φλασαρει το λαμπάκι και σου δείχνει που είναι η αιτία.
Ομως θελει μόνιμη βλάβη, αν σε κοροιδεύει και στο κανει απροειδοποίητα σε παιδεύει.

και αναλογα με το ποσες φορες αναβει το λαμπακι βρισκεις και τον κωδικο σφαλματος νικο?




Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #21 on: Τετάρτη 05 Ιούνιος 2013, 19:20:01 μμ
και αναλογα με το ποσες φορες αναβει το λαμπακι βρισκεις και τον κωδικο σφαλματος νικο?


Nαι, βασικά σου δείχνει αν εχεις σφάλμα στα διάφορα εξαρτήματα, ECU, κεραία κλπ, η που χάνεται ο κωδικός , η πρόβλημα στο κλειδί ....



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #22 on: Τρίτη 17 Οκτώβριος 2017, 19:20:44 μμ
οκ!



Offline Horizons

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 110
  • Χρήστος
Reply #23 on: Τετάρτη 18 Οκτώβριος 2017, 08:31:39 πμ
Έρε τι τράβηξα μέχρι να βρω ότι φταίει το kill switch.. κόλλαγε το hiss, σβήναν - αναβάν τα φώτα, καμιά φορά δεν λειτουργούσε η μίζα.. το έλυσα όλο το μηχανάκι σχεδόν μπροστά και να ψάχνω παντού. Πάνω που είχα απελπιστεί.. ακουμπάω λίγο το χέρι στο χερούλι και αγγίζω ελαφρά καταλάθος το μπουτόν της μίζας και βλέπω τα φώτα ανάψαν.. το ξανα αγγιζω ελαφρα σβηνουν, το ξανα κάνω ανάβουν, ελέγχω το hiss έσβηνε στον σωστό χρόνο και η μηχανή έπερνε κανονικά :goofy:  Το λύνω και ήταν σε άθλια κατάσταση.. επίσης το ένα καλώδιο ήταν σχεδόν ξεκολλημένο πατούσε ίσα ίσα.

Και θα πει ο Νικόλας τώρα:  Μπράβο Βέγγο.. δεν ήξερες.. δεν ρώταγες?  :2hysterical:
« Last Edit: Τετάρτη 18 Οκτώβριος 2017, 08:33:52 πμ by Horizons »



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #24 on: Τετάρτη 18 Οκτώβριος 2017, 17:16:29 μμ
Είχες θέμα κ με τα φωτα?
Μοντελο 2004 κ νεότερο είναι? Με τα μόνιμα αναμένα φώτα?

Αυτό το πρόβλημα είχε κ το CBF δλδ δεν λειτουργούσε ο διακόπτης της μίζας που στα μοντελα με μόνιμα αναμένα φώτα είναι διπλός.
Ενα τμήμα επαφών ενεργοποιεί την μίζα κ ένα αλλο διακόπτει τα φωτα ωστε να μην τραβανε φορτίο απο την μπαταρία οσο λειτουργεί η μίζα.
Ομως ενας μάστορης εδωσε την καλύτερη λύση , απλά σακάτεψε την πλεξούδα κ αφησε τα φωτα μόνιμα αναμένα .



Τον  :humping:  τώρα κύριε πρόεδρε η όχι?  :2hysterical:
« Last Edit: Τετάρτη 18 Οκτώβριος 2017, 18:00:29 μμ by Stoneman »