Hellas Transalp Forum

Ρύθμιση βαλβίδων

επισκέπτης · 101176

rastabill

• Guest
on: Παρασκευή 28 Σεπτέμβριος 2007, 05:01:05 πμ
Με την μηχανή μου έχω κάνει 52000 χλμ και επειδή δεν έχω μπάρμπα  μηχανικό όπως λέγαμε σε άλλο ποστ τα κάνω όλα μόνος μου.Το μόνο που δεν έχω κάνει τόσα χρόνια είναι να ρυθμίσω τις βαλβίδες του μοτέρ δηλαδή δεν έχουν ρυθμιστεί ποτέ και η χοντα λέει κάθε 12000 χλμ θέλουν ρύθμιση .Κάθε τόσο βρίσκω ευκαιρία με φίλο που έχει και αυτός ένα 650 και κάνει όλα τα σέρβις κανονικά και με τον νόμο ,τα στήνουμε δίπλα δίπλα και τα ανοίγουμε,απο σταματημένοι και εν κινήσει ,σχεδόν πάμε δίπλα δίπλα.Ούτε ακούγονται οι βαλβίδες ούτε μου καίει περισσότερο.
Να τις πειράξω ή όχι; Και αν ναι ποια είναι η διαδικασία;Δεν είμαι και άσχετος με τα μηχανολογικά αλλά άμα δεν το έχεις ξανακάνει καλό είναι να ρωτάς.
Ευχαριστώ.
Υ.Γ. Και για όποιον έρθει για βοήθεια , στο υπόγειο εκτός από τσιπουράκι έχω και ένα βαρέλι με κρασί και για μεζέδες θα φροντίσει η κυρα Κατερίνα .
« Last Edit: Σάββατο 07 Φεβρουάριος 2009, 16:49:35 μμ by Chris_de_Ze »

Offline Βάιος ο Βραδύπους_ΤΑ

• Απο
  • Rossi και πάνω !
  • Tie wrap friendly
Reply #1 on: Παρασκευή 28 Σεπτέμβριος 2007, 05:14:32 πμ
μια και ειμαι ασχετος μηχανολογικα ερχομαι για τα υπολοιπα με οποιον ερθει για βοηθεια,σε μια γωνιτσα θα κατσω με τα μεζεδακια δεν θα σας ενοχλησω καθολου.

Πάντα να αφήνεις κάποιον άλλον να οργανώνει τις εκδρομές και τα ταξίδια. Μετά θα έχεις κάποιον να βρίζεις.

flwrina

• Guest
Reply #2 on: Παρασκευή 28 Σεπτέμβριος 2007, 05:27:00 πμ

Να τις πειράξω ή όχι; Και αν ναι ποια είναι η διαδικασία;Δεν είμαι και άσχετος με τα μηχανολογικά αλλά άμα δεν το έχεις ξανακάνει καλό είναι να ρωτάς.
Ευχαριστώ.