Hellas Transalp Forum

Battery Thread - Προβλήματα με τη μπαταρία

transalp98 · 361951

Offline mist

  • aka Nrgman
  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 479
Reply #125 on: Τρίτη 17 Φεβρουάριος 2009, 15:28:15 μμ
Η μηχανή κάνει το έξής.

Οταν πάω να την βάλω μπροστά (ιδιαιτερα το πρωί ή αν την έχω αφήσει αρκετές ώρες να μην δουλεύει) ή θα πάρει με την πρώτη (οχι με την πρώτη στροφή της μίζας όμως ) ή θα αρχίσει να ακούγεται ενα κλατσ κλατσ (σαν ρελλέ ακούγεται) απο τα δεξιά (κοντά στην μπαραρία ακούγεται). Υποψιάζομαι οτι φταίει η μπαταρία αλλα το θέμα είναι οτι αν την αφήσεις λίγο ή την μετακινήσεις καμιά φορά  λειτουργεί  η μίζα.
Αν δεν συμβεί ούτε και αυτο υπάρχει πάντα η λύση της κατηφόρας αφου πρώτα μου έχει βγεί η ψυχή να την αναιβάσω απο το υπόγειο πάρκινγ. :P

Έχει κανείς καμιά ιδέα?
« Last Edit: Παρασκευή 27 Φεβρουάριος 2009, 18:52:40 μμ by Chris_de_Ze »


Δεν παίρνεις λογαριασμό ... δεν δίνεις λογαριασμό.


Offline Ghallas

  • Azariah ben Moses dei
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1759
  • Quocunque Jeceris Stabit
Reply #126 on: Τρίτη 17 Φεβρουάριος 2009, 15:51:07 μμ
Η μηχανή κάνει το έξής.

Οταν πάω να την βάλω μπροστά (ιδιαιτερα το πρωί ή αν την έχω αφήσει αρκετές ώρες να μην δουλεύει) ή θα πάρει με την πρώτη (οχι με την πρώτη στροφή της μίζας όμως ) ή θα αρχίσει να ακούγεται ενα κλατσ κλατσ (σαν ρελλέ ακούγεται) απο τα δεξιά (κοντά στην μπαραρία ακούγεται). Υποψιάζομαι οτι φταίει η μπαταρία αλλα το θέμα είναι οτι αν την αφήσεις λίγο ή την μετακινήσεις καμιά φορά  λειτουργεί  η μίζα.
Αν δεν συμβεί ούτε και αυτο υπάρχει πάντα η λύση της κατηφόρας αφου πρώτα μου έχει βγεί η ψυχή να την αναιβάσω απο το υπόγειο πάρκινγ. :P

Έχει κανείς καμιά ιδέα?

κοίτα τις επαφές στα ηλεκτρολογικά σου. Αν είναι καλά βιδωμένοι οι πόλοι στη μπαταρία, και ακολούθησέ τα.

Αν δεν είναι αυτό, ξαναχτύπα να ακούσεις λιγότερο απλά πράγματα



My bike got stolen and all I got was this lousy thread. And the bike back...


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #127 on: Τρίτη 17 Φεβρουάριος 2009, 15:56:11 μμ
Η μπαταρία (και οι επαφές της που ανέφερε ο Γιάννης) είναι ο Νο1 ύποπτος.
Ο Νο2 είναι το ρελέ της μίζας.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline mist

  • aka Nrgman
  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 479
Reply #128 on: Τρίτη 17 Φεβρουάριος 2009, 16:04:33 μμ
Η μπαταρία (και οι επαφές της που ανέφερε ο Γιάννης) είναι ο Νο1 ύποπτος.
Ο Νο2 είναι το ρελέ της μίζας.


Θα τσεκάρω τους πόλους της μπαταρίας και τις επααφές του ρελέ.
Αληθεια πόσο κοστίζει ο συγκεκριμένος ρελές?


Δεν παίρνεις λογαριασμό ... δεν δίνεις λογαριασμό.


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #129 on: Τρίτη 17 Φεβρουάριος 2009, 16:18:34 μμ
Δεν είναι φτηνός. Κανένα 80άρι! (εκτίμηση)
« Last Edit: Τρίτη 17 Φεβρουάριος 2009, 16:46:57 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline kotskofi

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 144
Reply #130 on: Τρίτη 17 Φεβρουάριος 2009, 18:32:22 μμ
   Παιδιά μόλις δοκίμασα να την βάλω μπροστά και πήρε αμέσως με το ίδιο κλειδί, ευτυχώς... Μάλλον ο Θάνος είχε δίκιο. Βέβαια δεν ξέρω αν το σημερινό είναι καμπανάκι για κάτι άλλο, ελπίζω πως όχι. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί άναβε το λαμπάκι του immobilizer όταν πατούσα μίζα. Anyway, ευχαριστώ για την συμπαράσταση :)!


Πρώην ΤΑ 650 (πρώτη αγάπη και παντοτινή) και νυν BMW R 1150 GS...
Dare!


Offline teslafun

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 565
Reply #131 on: Τετάρτη 18 Φεβρουάριος 2009, 00:20:48 πμ
Εγώ πάλι με την ταπεινή μου γνώση πιστεύω ότι το πρωί, με κλειστό το kill switch και με τις προσπάθειες που έκανες (στις οποίες μάλλον άνοιγες και λίγο το γκάζι) απλά "μπούκωσε" (γι αυτό και η μικροέκρηξη)....

Αν δε κάνω λάθος το kill switch κόβει την παροχή καυσίμου, αν είναι έτσι δε μπορεί να του μπούκωσε του ανθρώπου... ίσως να είναι κάτι άλλο. (μπορεί και να κάνω λάθος)



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #132 on: Τετάρτη 18 Φεβρουάριος 2009, 00:39:08 πμ
Με δεδομένο ότι σου άναβε το λαμπάκι του immobilizer όταν προσπαθούσες να βάλεις μπροστά (όπως ανέφερες), αυτό μπορεί να οφείλεται είτε σε πεσμένη μπαταρία είτε σε κάποιο προβληματικό εξάρτημα στο κύκλωμα του immobilizer.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline petervic

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 635
Reply #133 on: Τετάρτη 18 Φεβρουάριος 2009, 09:30:06 πμ
Μη ανησυχειτε, πεσμενη μπαταρια εχει. Οταν πεφτει η ταση κατα τη διαρκεια της εκκινησης αναβει και το λαμπακι του ιμομπιλαιζερ και κανει και σκασιματα, όταν έχω μέρες να κουνήσω τη δική μου και ειδικά τωρα με τα κρυα έτσι κάνει.



Η ασημουλα μου, το 4ο παιδι μου...

Πέτρος
XL650V


Offline kotskofi

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 144
Reply #134 on: Τετάρτη 18 Φεβρουάριος 2009, 13:07:11 μμ
 Τι μπορώ να κάνω για να αποφύγω δυσάρεστα απρόοπτα από πεσμένη μπαταρία; Φόρτιση ή αντικ/ση; Κόστος; Αν κάποιος ξέρει ας δώσει τα φώτα του.


Πρώην ΤΑ 650 (πρώτη αγάπη και παντοτινή) και νυν BMW R 1150 GS...
Dare!


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #135 on: Τετάρτη 18 Φεβρουάριος 2009, 13:19:38 μμ
Υπάρχουν νήματα σχετικά με φορτιστές μπαταρίας. Ρίξε μια ματιά.
Αν δεν παρκάρεις τη μηχανή στο δρόμο και έχεις σπίτι κάποιο χώρο parking, είναι μια καλή λύση για να έχεις τη μπαταρία σου φορτισμένη. Πόσα χρόνια είναι η μπαταρία σου;


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline kotskofi

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 144
Reply #136 on: Τετάρτη 18 Φεβρουάριος 2009, 13:28:34 μμ
 Η μηχανή είναι μοντέλο του 2005, εκ τοτε γράφει χρόνια και η μπαταρία.


Πρώην ΤΑ 650 (πρώτη αγάπη και παντοτινή) και νυν BMW R 1150 GS...
Dare!


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #137 on: Τετάρτη 18 Φεβρουάριος 2009, 14:21:15 μμ
Αν δεν είναι "ταλαιπωρημένη" η μπαταρία, τότε σαφώς αντέχει ακόμα. Δες τη λύση "φορτιστής" (αν την παρκάρεις σε δικό σου χώρο).


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline petervic

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 635
Reply #138 on: Τετάρτη 18 Φεβρουάριος 2009, 16:52:18 μμ
Κατ' αρχάς πας σε ηλεκτρολόγο να σου μετρήσει την μπαταρία, αν σου πει ότι τα στοιχεία της είναι ΟΚ κοιτάς για φορτιστή ή στη φορτίζει ο ηλεκτρολόγος. Το κόστος της μπαταρίας εξαρτάται από που θα την πάρεις, αν πάρεις γνήσια να υπολογίζεις 100+ η οποία είναι μάρκας YUASA και μπορείς να την βρεις και σε καταστήματα ανταλλακτικών για μηχανές η και σε ηλεκτρολογεία. Ο Rastabill την είχε βρει πολύ φθηνότερα κάπου στην Θηβών (Περιστέρι) με τα μισά λεφτά νομίζω. Το πρόβλημα με τη μπαταρία του ΤΑ είναι το σχήμα της και γι' αυτό κοστίζει λιγάκι αλλά ψάξε στο φορουμ με ηλεκτρολογικά θέματα θα βρεις απαντήσεις και μη ξεχνάμε ότι μπαταρία του '05 πλησιάζει στα όρια της (εγώ την άλλαξα στα 5 χρόνια)



Η ασημουλα μου, το 4ο παιδι μου...

Πέτρος
XL650V


Offline kostis zervos

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 72
Reply #139 on: Πέμπτη 19 Φεβρουάριος 2009, 19:06:05 μμ
Μη ανησυχειτε, πεσμενη μπαταρια εχει. Οταν πεφτει η ταση κατα τη διαρκεια της εκκινησης αναβει και το λαμπακι του ιμομπιλαιζερ και κανει και σκασιματα, όταν έχω μέρες να κουνήσω τη δική μου και ειδικά τωρα με τα κρυα έτσι κάνει.

Ακριβώς αυτό μου έχει τύχει και εμένα.Έψαχνα κλειδιά και hiss , όχι οτι δουλεύουν τέλεια , και τελικά άλλαξα συσσωρευτή και τέλος,και ας έδειχνε σχετικά καλά στα όργανα.Και το κρύο βγάζει στη φόρα το γήρας της μπαταρίας πάντα.



tranten

  • Guest
Reply #140 on: Παρασκευή 20 Φεβρουάριος 2009, 00:40:19 πμ
Μη ανησυχειτε, πεσμενη μπαταρια εχει. Οταν πεφτει η ταση κατα τη διαρκεια της εκκινησης αναβει και το λαμπακι του ιμομπιλαιζερ και κανει και σκασιματα, όταν έχω μέρες να κουνήσω τη δική μου και ειδικά τωρα με τα κρυα έτσι κάνει.

Ακριβώς αυτό μου έχει τύχει και εμένα.Έψαχνα κλειδιά και hiss , όχι οτι δουλεύουν τέλεια , και τελικά άλλαξα συσσωρευτή και τέλος,και ας έδειχνε σχετικά καλά στα όργανα.Και το κρύο βγάζει στη φόρα το γήρας της μπαταρίας πάντα.

+650,για μπαταρια πεσμενη.ειχα τα ιδια πριν 2  μηνες περιπου.αλλαξα μπαταρια κ ολα οκ



Offline mist

  • aka Nrgman
  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 479
Reply #141 on: Παρασκευή 20 Φεβρουάριος 2009, 08:21:20 πμ
Εχτες άνοιξα και τσέκαρα την μηχανή.

Πόσή τάση πρέπει να είναι η μπαταρία για να ειναι ΟΚ. Την μέτρησα και είχε 12,7.
Επεισης καθάρισα και λίγο τις επαφες τους ρελε και αυτες που πάνε στα χειρηστηρια και τις αλλες δυο  αλλα το πρόβλημα συνεχίζει να υπάρχει .

Αφου την έβαλα πάλι στην κατηφόρα εχτες και την οδήγησα το πολύ 20 λεπτά (μέχρι να πάω σπίτι μου) την έβαλα στο γκαράζ . Σήμερα το πρωι πήρε κανονικά μπροστά!!!


Δεν παίρνεις λογαριασμό ... δεν δίνεις λογαριασμό.


Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5163
  • Μπαμπάς * 2
Reply #142 on: Παρασκευή 20 Φεβρουάριος 2009, 11:23:10 πμ
Τα 12,7V της μπαταριας ακουγονται σχετικα καλα (κανονικα πρεπει να ειναι 13,2V) αν ηταν απο το βραδυ (αν ηταν μετα απο λειτουργια της μηχανης μαλλον προς το κακο παει...), αλλα δε σημαινει τιποτα απολυτως γιατι ειναι χωρις φορτιο και γιατι ειναι απλα η ταση. Το θεμα ειναι η χωρητικοτητα της. Μετρησε την με αναμενα φωτα να δεις την πτωση τασης, κανονικα δεν πρεπει να πεσει πολυ... (νουμερα δε μπορω να σου πω ομως...).
Την μαμα μπαταρια την αλλαξα στα 5 χρονια. Επαιρνε μπροστα κανονικα, αλλα μια φορα που ειχα αφησει τα αλαρμ ανοιχτα για μια ωρα την ξελιγωσαν. Ποσο καιρο εινια η δικη σου;

Επισης τωρα με τα κρυα μια μπαταρια που ειναι στα τελευταια της επιβαρυνεται ακομα πιο πολυ, ενω το καλοκαιρι δε θα καταλαβαινες τιποτα....
« Last Edit: Παρασκευή 20 Φεβρουάριος 2009, 11:28:13 πμ by Hypersonic »




Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #143 on: Παρασκευή 20 Φεβρουάριος 2009, 11:42:39 πμ
Υπάρχουν σχετικά νήματα για μπαταρία. Όπου αναφέρουμε τάσεις, κλπ. Κάνε ένα search.

ΥΓ: Ο κρύος καιρός επιταχύνει την εμφάνιση προβλημάτων σε μπαταρίες που είναι κοντά στο τέλος του κύκλου ζωής τους.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline mist

  • aka Nrgman
  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 479
Reply #144 on: Παρασκευή 20 Φεβρουάριος 2009, 11:43:53 πμ
Τα 12,7V της μπαταριας ακουγονται σχετικα καλα (κανονικα πρεπει να ειναι 13,2V) αν ηταν απο το βραδυ (αν ηταν μετα απο λειτουργια της μηχανης μαλλον προς το κακο παει...), αλλα δε σημαινει τιποτα απολυτως γιατι ειναι χωρις φορτιο και γιατι ειναι απλα η ταση. Το θεμα ειναι η χωρητικοτητα της. Μετρησε την με αναμενα φωτα να δεις την πτωση τασης, κανονικα δεν πρεπει να πεσει πολυ... (νουμερα δε μπορω να σου πω ομως...).
Την μαμα μπαταρια την αλλαξα στα 5 χρονια. Επαιρνε μπροστα κανονικα, αλλα μια φορα που ειχα αφησει τα αλαρμ ανοιχτα για μια ωρα την ξελιγωσαν. Ποσο καιρο εινια η δικη σου;

Επισης τωρα με τα κρυα μια μπαταρια που ειναι στα τελευταια της επιβαρυνεται ακομα πιο πολυ, ενω το καλοκαιρι δε θα καταλαβαινες τιποτα....

Εχω βάλει την μπαταρία στην φόρτιση. Είναι Yuasa ΥΤΖ12S MF και έχει και λογότυπο της HONDA . Μπορεί να είναι και η μαμά.
Πάντως πριν την βγάλω είχε τάση 12,9 και η μηχανή πήρε μπροστά κανονικά . Θα περιμένω να τελειώσει η φόρτιση και θα ξανατσεκάρω.


Δεν παίρνεις λογαριασμό ... δεν δίνεις λογαριασμό.


Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5163
  • Μπαμπάς * 2
Reply #145 on: Παρασκευή 20 Φεβρουάριος 2009, 12:08:36 μμ
Λογικα ειναι η μαμα...

Το θεμα ειναι αν τη φορτιζει και σωστα η μηχανη... ενα "κακο" κυκλωμα φορτισης καταστρεφει τη μπαταρια.
Αν ειναι παλια η μπαταρια.. οκ... εχει φαει τα ψωμια της.
Αν βαλεις καινουρια πρεπει να πας την επομενη μερα στον μπαταρια να στην ξαναμετρησει αν φορτιστηκε σωστα.




Offline Akis

  • PcDoctor
  • Μέλος HTC
  • Οδηγάρα
  • ***
    • Posts: 408
  • Tragic
Reply #146 on: Παρασκευή 20 Φεβρουάριος 2009, 14:04:07 μμ
Εχω βάλει την μπαταρία στην φόρτιση. Είναι Yuasa ΥΤΖ12S MF και έχει και λογότυπο της HONDA . Μπορεί να είναι και η μαμά.
Πάντως πριν την βγάλω είχε τάση 12,9 και η μηχανή πήρε μπροστά κανονικά . Θα περιμένω να τελειώσει η φόρτιση και θα ξανατσεκάρω.
Αν κρίνω απο τα λεγόμενα Μάλλον η μπαταρία σου είναι η αρχική .
Και μένα που ειναι ΤΑ650 01`  τα ιδια μου έκανε.
Και μόλις την άλλαξα πριν 2 μηνες,καμία σχέση.
Με το που ακουμπούσα τη μίζα επερνε τσακμάκι.Και χωρίς τσοκ.
Άσε που νομίζω οτι έδωσε και 7-8 ίππους παραπάνω . :2hysterical:





Offline Kostas P

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 367
Reply #147 on: Παρασκευή 20 Φεβρουάριος 2009, 21:23:31 μμ
Όταν η μηχανή λειτουργεί στο ρελαντί φορτίζεται η μπαταρία ή χρειάζεται να λειτουργεί σε κάποιες στροφές;;;

Μέτρησα με το πολύμετρο τα εξής :
1200 στροφές 14,5V
1500  -//-    14,3V
2000  -//-    14,0V
2500  -//-   13,8V (με αναμένα φώτα 13,4V)

Λόγω ότι δεν την κινώ, μια φορά τη εβδομάδα την αφήνω και λειτουργεί στο ρελαντί για κανα μισάωρο.
Τις προάλλες μέτρησα, ενώ ήταν κρύα η μηχανή 12,25V, πάτησα μίζα(το πολύμετρο έδειξε 9,κάτιV) και πήρε αμέσως μπροστά.
Κάτι άλλο που παράτήρησα, με την μπαταρία να δείχνει γύρω στα 12V, o φορτιστής(optimate 3) φορτίζει και ελέγχει την μπαταρία σε καμιά ώρα. 
Στο βιβλίο της Haynes δεν βρήκα καμία πληροφορία για τα ampere που παράγονται και σε ποιές στροφές.



Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5163
  • Μπαμπάς * 2
Reply #148 on: Παρασκευή 20 Φεβρουάριος 2009, 22:35:56 μμ
Αν δεν κανω λαθος για να φορτιζει (και οχι να συντηρει) πρεπει να ειναι απο 1100-1200 και πανω...

Απλα οσο ανεβαινουν οι στροφες ανεβαινουν και οι απαιτησεις ρευματος γενικα στο μηχανακι, οποτε ειναι λογικη η πτωση τασης που μετρας πανω στην μπαταρια. Ετσι κι αλλιως οι 12V μπαταριες μολυβδου για να φορτιζουν θελουν γυρω στα 14,4V....

Μια βολτα απο το πολυ καλο http://www.batteryuniversity.com/ θα σας λυσει ολες τις αποριες για ολες τις μπαταριες !!




Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #149 on: Σάββατο 21 Φεβρουάριος 2009, 01:28:18 πμ
Κώστα, φορτίζει η μπαταρία στις στροφές του ρελαντί.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.