Hellas Transalp Forum

Συγκριτικό ADV MOTO στη Σικελία!!!

manolo · 11872

Offline manolo

  • MudMonster
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 883
  • Three and the Koukos Band
on: Πέμπτη 09 Ιούνιος 2011, 08:45:32 πμ
Από το Ιταλικό περιοδικό Motociclismo,  ένα συγκριτικό που μάλλον τα δικά μας περιοδικά (κυρίως το Μοτο) δεν....(άντε ίσως τότε που είχε πάει Βουλγαρία)
Με όλα τα πράγματα τους φορτωμένα, με ασφάλτινα ελαστικά και περάσματα μέσα από καταπληκτικά μέρη στην Σικελία.
Κρίμα που δεν καταλαβαίνω γρι. Αν υπάρχει κάποιος που να κατέχει λίγο, ας κάνει τον κόπο να μεταφράσει τα τελευταία 2 λεπτά που είναι και ο σχολιασμός των μοτό.
 
http://www.youtube.com/watch?v=XuQ4HGj4Ifc

ΛΑΣΠΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ!!!!!!!


Όλα είναι δρόμος. Ακόμα και αν φαίνεται ότι δεν υπάρχει, τότε μπορεί να δημιουργήσουμε έναν καινούριο για να φτάσουμε εκεί που θέλουμε.....


Offline cbfaras

  • μην πας πισω μου σταματαω αποτομα!!!!!!!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
    • FUN
Reply #1 on: Πέμπτη 09 Ιούνιος 2011, 09:34:36 πμ
κριμα τα stelvio-vara-caponord-vstrom δεν τα εχουν βαλει το stelvio ntx ειναι πολυ ενδιαφερον


Μην Πλησιαζεις Ταυρο Απο Εμπρος Γαιδουρι Απο Πισω Και Βλακα Απο Πουθενα           
CBF1000 06' CB900fz 79' RMZ450 K5 Και Παλιος XLV 650


Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9688
Reply #2 on: Πέμπτη 09 Ιούνιος 2011, 09:50:08 πμ
Δε ξέρω τι σχόλια κάνουν, αλλά από σκηνοθεσία το βίντεο  :-X

Αν οδηγούσαν στην πραγματικότητα τόσο κοντά και με τέτοια ταχύτητα (ειδικά) στο χώμα, "ντόμινο" θα ήταν συνέχεια.

Δεν άντεξα να δω πάνω από 2 λεπτά...


Παύλος Καρούμπης


Offline mariost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 674
Reply #3 on: Πέμπτη 09 Ιούνιος 2011, 10:12:28 πμ
Από το Ιταλικό περιοδικό Motociclismo,  ένα συγκριτικό που μάλλον τα δικά μας περιοδικά (κυρίως το Μοτο) δεν....(άντε ίσως τότε που είχε πάει Βουλγαρία)
Με όλα τα πράγματα τους φορτωμένα, με ασφάλτινα ελαστικά και περάσματα μέσα από καταπληκτικά μέρη στην Σικελία.
Κρίμα που δεν καταλαβαίνω γρι. Αν υπάρχει κάποιος που να κατέχει λίγο, ας κάνει τον κόπο να μεταφράσει τα τελευταία 2 λεπτά που είναι και ο σχολιασμός των μοτό.
 
http://www.youtube.com/watch?v=XuQ4HGj4Ifc

ΛΑΣΠΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ!!!!!!!
και αν ειδα καλα ,αν οχι ολα,τα πεισσοτερα μηχανακια με ασφαλτινα λάστιχα!


"Βάλαμε φωτιά στα φρένα
Και μας έμεινε το γκάζι...."


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10465
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #4 on: Πέμπτη 09 Ιούνιος 2011, 10:14:01 πμ
Σιγά τα κάστανα ! τα ετήσια εκδρομικά μας (στα βουνα) που έχουν γίνει... ρίχνουν στα αφτιά !
Οι τύποι προφανώς και έχουν κιλά εμπειρίας γι αυτό και δεν διαμαρτύρονταν αν έπρεπε να πάνε σε λάσπες κλπ...
σαν μερικούς άλλους που τα ζηλεύουν μεν... δε τολμούν δε.
Φυσικά είναι σε fastforward πολλά πλάνα, αν και σε πολλά το έστυβαν το γκάζι.

Για το ΤΑ700 αυτό που είπε είναι οτι είναι ένα καταπληκτικό μηχανάκι που οδηγείται σαν σκούτερ, δε θα προβληματίσει πουθενά κλπ φιλοφρονήσεις. Για το tiger Xc δεν είπε τίποτα ιδιαίτερο, απλά καλό μηχανάκι με διπλό χαρακτήρα.


Ο cameraman είχε varadero γι αυτό δεν φαίνεται  ;D


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7552
    • eGeorgalas
Reply #5 on: Πέμπτη 09 Ιούνιος 2011, 10:19:55 πμ


Δεν άντεξα να δω πάνω από 2 λεπτά...

Να αντέξεις να το δεις όλο είναι πολύ όμορφο έστω και σε F-F.


Ωραία μέρη...


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline jon t

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 546
Reply #6 on: Πέμπτη 09 Ιούνιος 2011, 14:24:00 μμ
Η μεγάλη διαφορά σε τέτοιου είδους συγκριτικά σε σχέση με την αντίστοιχη εκδρομή μιας παρέας φίλων είναι οτι οι μοτοσυκλέτες είναι ξένες και η κάθε πτώση ή μηχανική ζημιά από οικονομικής άποψης δεν "πονάει" όπως σε έναν ιδιώτη. Επίσης να μην ξεχνάμε οτι υπάρχει έξοθεν υποστήριξη οτι και να συμβεί.
Και να τα γκάζια, οι τούμπες κλπ . . .  ;)

Ασφαλώς και οι αναβάτες έχουν υψηλότερο επίπεδο του μέσου όρου.

Το συγκεκριμένο βίντεο φτιάχτηκε για να διαφημήσει το τεστ και είναι όμορφο κατά την προσωπική μου άποψη.
Γι' αυτό και στα σημεία που υπάρχει βιντεοσκόπηση πάνε δίπλα-δίπλα όπως λέει και ο Παύλος



Offline KKalantzis

  • HTC ΔΣ
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 2593
  • Where the streets have no name!
Reply #7 on: Πέμπτη 09 Ιούνιος 2011, 15:19:33 μμ
Λοιπόν, έχουμε και λέμε :
 - F800GS : Η μικρή ήταν πολύ αποτελεσματική και αντάξια του θρύλλου
 - R1200GS : Ο θρύλλος που λέγαμε !!!
 - 990 ADV : Απλά επιβεβαίωσε τον τίτλο του "φαινόμενου" τόσο on όσο και off
 - ΧΤ660Ζ Tenere : Η έκπληξη! Πολύ καλό για μονοκύλινδρο
 - Super Tenere : Στο δρόμο βρίσκεται στο στοιχείο της και όχι off (Ο τελευταίος όμως δηλώνει πως αυτή είναι η επόμενη μοτό ΣΟΥ);
 - Transalp : Γεια σου Πρόεδρε ! Τα είπες όλα !!!
 - X800 : Ερωτεύεσαι τον τρικύλινδρο, κατά τα λοιπά μάλλον έτσι κι έτσι. (Ήταν και το μόνο που στούμπωσε το μπροστινό στη λάσπη!)
 Αυτά τα συπεράσματα (περίπου ε;) :)


Keep riding !!!


Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #8 on: Πέμπτη 09 Ιούνιος 2011, 15:25:59 μμ
κριμα τα stelvio-vara-caponord-vstrom δεν τα εχουν βαλει το stelvio ntx ειναι πολυ ενδιαφερον
Για τα stelvio και vara συμφωνω Το caponord ομως δεν παραγεται πια ενω το vstrom δεν ειναι καν ον οφ



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #9 on: Πέμπτη 09 Ιούνιος 2011, 15:36:56 μμ
Αντιθετα με τον Παυλο (και ισως και αλλους ) εγω το συγκεκριμενο βιντεο το απολαυσα! Δεν προσεξα αν ηταν σε FF οπως λεει ο Κωστας αλλα οπως και να 'ναι ταχυτητες αντιστοιχες του βιντεο (αν κρινω καλα) δεν ειναι ασυνηθιστες σε μια χωματινη βολτα εμπειρων οδηγων Δεν γινονται βεβαια ολα τα χλμ σε αυτες τις ταχυτητες και ουτε παει ο ενας παντα κολητα με τον αλλο  αλλα δεν μου κανει και καμια εντυπωση!
Η καλυτερη στιγμη του βιντεο κατα την γνωμη μου ειναι στο 1:35 οπου το μικρο tenere χορευει...!
« Last Edit: Πέμπτη 09 Ιούνιος 2011, 16:36:22 μμ by konkost »



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #10 on: Πέμπτη 09 Ιούνιος 2011, 15:44:12 μμ
Η μεγάλη διαφορά σε τέτοιου είδους συγκριτικά σε σχέση με την αντίστοιχη εκδρομή μιας παρέας φίλων είναι οτι οι μοτοσυκλέτες είναι ξένες και η κάθε πτώση ή μηχανική ζημιά από οικονομικής άποψης δεν "πονάει" όπως σε έναν ιδιώτη. Επίσης να μην ξεχνάμε οτι υπάρχει έξοθεν υποστήριξη οτι και να συμβεί.
Και να τα γκάζια, οι τούμπες κλπ . . .  ;)
Οσοι αποφασιζουν να παρουν ον οφ και να το χρησιμοποιησουν σαν ον οφ να 'σαι σιγουρος οτι δεν βλεπουν καμια διαφορα (ποσο μαλλον μεγαλη) σαν αυτην που βλεπεις εσυ



Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7552
    • eGeorgalas
Reply #11 on: Πέμπτη 09 Ιούνιος 2011, 16:02:34 μμ

Η καλυτερη στιγμη του βιντεο κατα την γνωμη μου ειναι στο 1:15 οπυ το μικρο tenere χορευει...!

Μπορείς να το προσδιορίσεις το σημείο αυτό ξανά;

Εμένα στο 5:39'  ;D


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7552
    • eGeorgalas
Reply #12 on: Πέμπτη 09 Ιούνιος 2011, 16:03:49 μμ
Καλά αυτός με το ΚΤΜ δίνει ρέστα.....


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #13 on: Πέμπτη 09 Ιούνιος 2011, 16:08:22 μμ
Καλά αυτός με το ΚΤΜ δίνει ρέστα.....
Εχεις αποκτηση θεμα με το ΚΤΜ  ;D ;D ;D




Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #14 on: Πέμπτη 09 Ιούνιος 2011, 16:37:22 μμ
Μπορείς να το προσδιορίσεις το σημείο αυτό ξανά;

Εμένα στο 5:39'  ;D
1:35 ηθαλα να γραψω  :goofy:



Offline jon t

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 546
Reply #15 on: Παρασκευή 10 Ιούνιος 2011, 10:57:11 πμ
Οσοι αποφασιζουν να παρουν ον οφ και να το χρησιμοποιησουν σαν ον οφ να 'σαι σιγουρος οτι δεν βλεπουν καμια διαφορα (ποσο μαλλον μεγαλη) σαν αυτην που βλεπεις εσυ

Μάλλον τότε ο κάθε αναβάτης - ιδιοκτήτης μοτο έχει διαφορετική λογική στο θέμα αυτό.

Προσωπικά στις χωμάτινες εκδρομές μου ποτέ δεν οδήγησα στο όριο μου με επιθετική οδήγηση, προκειμένου να αποφύγω πτώση - ζημιά. Ούτε υπερβολικά ρίσκα πήρα και πάντα διάλεγα τις κατά το δυνατόν πιο ανώδυνες διελεύσεις.
(και έφτασα με τo Transalp σε μέρη που δεν το πίστευα :goofy:)
Αυτό το έκανα διότι α) βρισκόμουν σε ελεύθερο χρόνο με σκοπό να απλαύσω τις ομορφιές της φύσης και έχοντας έναν προορισμό και ένα πρόγραμμα να τηρήσω β) τα χρήματα και το χρόνο που θα δαπανούσα σε περίπτωση σοβαρής ζημιάς, θα προτιμούσα να τα διαθέσω διαφορετικά (ζημιές και πτώσεις θα τύχουν, αλλά οδηγόντας όπως οι δημοσιογράφοι στο test σίγουρα τις φέρνεις πιο κοντά)

Αν ήθελα να ανεβάσω το επιπεδό μου οδηγικά και να αποκομίσω από μία χωμάτινη διαδρομή αδρεναλίνη, θα το έκανα με άλλη μοτοσυκλέτα και όχι με ένα σύγχρονο on-off με 200+ κιλά και άφθονη πλαστικούρα.

Αντίθετα οι δημοσιογράφοι την ώρα του τέστ βρίσκονται "εν ώρα εργασίας" και επιστρέφοντας, οτι και και έχουν πάθει οι μοτοσυκλέτες του τεστ, άλλος θα αναλάβει τις επισκευές ενώ η προσωπική τους μοτοσυκλέτα θα τους περιμένει ανέπαφη.
Επίσης λόγω της δουλειάς τους έχουν φτάσει σε υψηλό οδηγικό επίπεδο που η πλειοψηφία των απλών οδηγών δεν έχει.
Επιπλέον μέρος της δουλειάς τους είναι να εξειτάρουν τους αναγνώστες τους με το θέαμα που προσφέρουν.
(Είναι χαρακτηριστικός ο "άγαρμπος" τρόπος που προσπαθούν να περάσουν τα λούκια-χαράδρες στο παραπάνω βίντεο).




Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #16 on: Παρασκευή 10 Ιούνιος 2011, 18:30:16 μμ
Μάλλον τότε ο κάθε αναβάτης - ιδιοκτήτης μοτο έχει διαφορετική λογική στο θέμα αυτό.
Προφανως!

Προσωπικά στις χωμάτινες εκδρομές μου ποτέ δεν οδήγησα στο όριο μου με επιθετική οδήγηση, προκειμένου να αποφύγω πτώση - ζημιά. Ούτε υπερβολικά ρίσκα πήρα και πάντα διάλεγα τις κατά το δυνατόν πιο ανώδυνες διελεύσεις.
Μια απο τα ιδια και γω! Αν και καποιες φορες οδηγω επιθετικα Και για να ειμαι ειλικρινης και καποιες φορες πλησιασα επικινδυνα τα ορια μου  Ευτυχως ομως δεν τα ξεπερασα Αυτο σημαινει οτι σοβαρη πτωση στο χωμα δεν ειχα ποτε (ευτυχως!)  Νομιζω κανεις δεν την επιδιωκει την ζημια Ομως αν συμβει γιατι το παρακανα δεν θα σκασω κιολας Αρκει να 'μαι εγω καλα! Αντιθετα ενα σπασμενο φεριγκ επειδη πχ ξεχασα την κλειδαρια στο δισκοφρενο θα με ποναγε πολυ!
(και έφτασα με τo Transalp σε μέρη που δεν το πίστευα :goofy:)
Σε πιστευω... ;)
Αυτό το έκανα διότι α) βρισκόμουν σε ελεύθερο χρόνο με σκοπό να απλαύσω τις ομορφιές της φύσης και έχοντας έναν προορισμό και ένα πρόγραμμα να τηρήσω β) τα χρήματα και το χρόνο που θα δαπανούσα σε περίπτωση σοβαρής ζημιάς, θα προτιμούσα να τα διαθέσω διαφορετικά (ζημιές και πτώσεις θα τύχουν, αλλά οδηγόντας όπως οι δημοσιογράφοι στο test σίγουρα τις φέρνεις πιο κοντά)
Σωστα αυτα που γραφεις αλλα εγω (και πολλοι αλλοι) επιλεγω να απολαυσω τοσο την  διαδρομη οσο (κατα διαστηματα) και την οδηγηση. Ο δε προορισμος και το οποιο προγραμμα για μενα ειναι, ο μεν  προορισμος η αφορμη για την  διαδρομη, το δε προγραμμα η δικαιολογια να "ταξιδεψω" νοερα απο (αρκετα) πριν προς τον προορισμο
Οσον αφορα το οικονομικο κοστος της οποιας (πιθανης) ζημιας  ολα στη ζωη εχουν το ρισκο τους Μονο αν καποιος εχει την μηχανη μονιμως παρκαρισμενη (ισως) δεν θα παθει τιποτα

Αν ήθελα να ανεβάσω το επιπεδό μου οδηγικά και να αποκομίσω από μία χωμάτινη διαδρομή αδρεναλίνη, θα το έκανα με άλλη μοτοσυκλέτα και όχι με ένα σύγχρονο on-off με 200+ κιλά και άφθονη πλαστικούρα.
Η εκριση αδρεναλινης μερικες φορες μπορει να ειναι και αντιστροφως αναλογη της καταληλοτητας του οχηματος! Το οδηγικο επιπεδο μπορει να ανεβει με οτιδηποτε αρκει να το επιδιωκει καποιος  Και προσωπικα παντως περισσοτερο εχω ανιχνευσει τα ορια μου με το ΤΑ παρα με το LC4 που ειχα Αφου εκεινο "συγχωρουσε" την οποια ασχετοσυνη μου ενω το ΤΑ οχι!

Αντίθετα οι δημοσιογράφοι την ώρα του τέστ βρίσκονται "εν ώρα εργασίας" και επιστρέφοντας, οτι και και έχουν πάθει οι μοτοσυκλέτες του τεστ, άλλος θα αναλάβει τις επισκευές ενώ η προσωπική τους μοτοσυκλέτα θα τους περιμένει ανέπαφη.
Οι δημοσιογραφοι στο τεστ αμφιβαλω αν οδηγωντας κατα αυτον τον τροπο -που για καποιους φανταζει στο οριο- αυξανουν υπερμετρα το ρισκο μιας πτωσης Γιατι και  περαν του οικονομικου κοστους που σαφως και δεν τους νοιαζει συχνα η πτωση στοιχιζει και σε χερια, ποδια κλπ  Και αυτοι μαλλον το ξερουν καλα σαν επαγγελματιες που ειναι
Επίσης λόγω της δουλειάς τους έχουν φτάσει σε υψηλό οδηγικό επίπεδο που η πλειοψηφία των απλών οδηγών δεν έχει.
Σωστο αυτο!
Επιπλέον μέρος της δουλειάς τους είναι να εξειτάρουν τους αναγνώστες τους με το θέαμα που προσφέρουν.
Αυτο και αν ειναι σωστο!!
(Είναι χαρακτηριστικός ο "άγαρμπος" τρόπος που προσπαθούν να περάσουν τα λούκια-χαράδρες στο παραπάνω βίντεο).
:beer:



Offline ΧΡΗΣΤΟΣ 25

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 82
Reply #17 on: Παρασκευή 10 Ιούνιος 2011, 23:32:51 μμ
straordinaria, che poso dire per queste sette moto?
la TRANSALP prente il premio ?

TRANSAP 700 κάνει τη δουλειά του, και την κάνει  πολύ καλά.

ΚΤΜ               η επιβεβαίωση φαινόμενο εκτός δρόμου αλλά και άριστες επιδόσεις εντός.

TENERE 660    η έκπληξη εντός και εκτός.

TENERE 1200  το όνομα που φέρει δεν είναι ακριβός πιστικό (super tenere) οχι τόσο καλό εκτός δρόμου.
                     εντος οπος το GS 1200

 GS 800          αποτελεσματικό εκτός δρόμου,ανετο στην ασφαλτο, προσεγγίζει το μεγάλο αδελφό.

 GS 1200        τα ίδια με το μικρό του αδελφό. 
         



Offline Dimitris TA600

  • Μου αρέσει που είμαι...
  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 338
  • δεν με χωραει ο τοπος...
Reply #18 on: Κυριακή 26 Ιούνιος 2011, 16:02:28 μμ
Αυτοι εχουν καταργησει καθε κανονα οδικης ασφαλειας... :eusa_naughty: :eusa_naughty:Κριμα..!!


Όποιος φοβάται,πέφτει και κοιμάται.Οι υπόλοιποι καίμε λάστιχα.
Μερικοι φορανε ενα ειδικο κρανος, και νομιζουν οτι κανουν εντουρο, ενω δεν κανουν. Και αυτο ειναι αδικο. Γιαυτο αλλωστε λεγεται και εντουρ - αδικο!

Τυχαιο;Δεν νομιζω!!


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2670
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #19 on: Τρίτη 28 Ιούνιος 2011, 07:55:18 πμ
Για τα stelvio και vara συμφωνω Το caponord ομως δεν παραγεται πια ενω το vstrom δεν ειναι καν ον οφ

Το Stelvio σου πέφτει πολύ ασφάλτινο εσένα. ;D ;D ;D


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #20 on: Τρίτη 28 Ιούνιος 2011, 11:49:22 πμ
Αυτοι εχουν καταργησει καθε κανονα οδικης ασφαλειας... :eusa_naughty: :eusa_naughty:Κριμα..!!
Λιγη καφριλα χρειαζεται που και που!
Ειδος μπαχαρικου ειναι και αυτη στην σουπα της μοτοσυκλετιστικης απολαυσης!

Αποψη μου...