Hellas Transalp Forum

Ένα λάδι ρε παιδιά!!!

M. I. Pagalos · 633212

Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #1025 on: Δευτέρα 17 Οκτώβριος 2016, 08:32:11 πμ
(το Racing το αγνοουμε αλλα επισης δεν μας χαλαει εφ'οσον ειναι ημι-συνθετικο  ;))

Ναι, αλλά λένε οτι τα Racing  ΔΕΝ έχουν καθαριστικά πρόσθετα.



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #1026 on: Δευτέρα 17 Οκτώβριος 2016, 18:57:35 μμ
Ναι, αλλά λένε οτι τα Racing  ΔΕΝ έχουν καθαριστικά πρόσθετα.

Ασε τι λενε γενικα Νικολα, δες τι λεει το σαϊτ της BellRay για το συγκεκριμενο ημισυνθετικο λαδι, αντιγραφω:

Features and Benefits: Superior anti-wear. Reduced cylinder and ring wear. Longer bearing life. Superior deposit control. Cleans deposits. Controls sludge and varnish formation. Keeps ring lands and grooves free of carbon build-up. High viscosity stability The shear stability provides superior lubrication and film strength. Minimizes friction for maximum power. Smooth power transfer Prevents clutch grabbing for an easily controlled and efficient gear shifting and clutch operation.

 :)  :)

« Last Edit: Δευτέρα 17 Οκτώβριος 2016, 18:59:48 μμ by XLGeorge »


" the PouroDuro spirit "


Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #1027 on: Δευτέρα 17 Οκτώβριος 2016, 19:04:15 μμ
Ναι, αλλά λένε οτι τα Racing  ΔΕΝ έχουν καθαριστικά πρόσθετα.

 :eusa_naughty: :eusa_naughty: :eusa_naughty:
αυτο δεν ειναι απολυτο.
σου ειχα πει καποια στιγμη οτι
τα motul 300V competition που βαζαμε καποτε στα αυτοκινητα μας μια παρεα(και πολλοι αλλοι) μαλλον δεν ειχαν καθαριστικα.

δεν μπορω να ξερω αν ολα τα racing λαδια ειναι ετσι.
παντως τα competition τοτε το πολυ καθε 2000 χλμ τα αλλαζαμε.
ειχαν και ενα χαρακτηριστικο,μεσα σε κινηση και γενικα σε ηρεμη και χαλαρη οδηγηση με χαμηλες ταχυτητες το βεντιλατερ δουλευε σχεδον συνεχεια.
οταν το αυτοκινητο δουλευε σχεδον κοφτες (πραγμα σχεδον μονιμο για το αυτοκινητο τοτε) ποτε δεν ειχαμε καποο προβλημα,ποτε δεν εκαιγε λαδι και ποτε δεν σηκωνε θερμοκρασια,το "προβλημα" το ειχε οταν πηγαινες σαν ανθρωπος.  ;D


επισης δεν ειναι αγωνιαρικα ολα τα racing λαδια. ;)
« Last Edit: Δευτέρα 17 Οκτώβριος 2016, 19:08:16 μμ by trackler »




Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #1028 on: Παρασκευή 04 Νοέμβριος 2016, 21:42:26 μμ
Ψάχνω τα Prohonda GN4 σε 10/40 , υπάρχουν? εχει κάποιος χρησιμοποιήσει λάδια Honda?



Offline maintenance

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 198
  • κονιόρδος
Reply #1029 on: Δευτέρα 07 Νοέμβριος 2016, 17:40:30 μμ
καλά..... 42 σελίδες δεν εκατσα να διαβασω, αλλα ....... συγνωμη και πάλι αλλα.... για transalp δεν ειναι όλη αυτη η κουβέντα?

Αν λέγαμε για ΚΤΜ πόσες σελίδες για λαδια θα αναπτύσαμε με κατι 10-60 που υπάρχουν για τα Αυστριακά μοτέρ?

Συγνωμη και πάλι δηλαδή, με καμιά μομφή ειρωνείας ή προσβολής.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #1030 on: Δευτέρα 07 Νοέμβριος 2016, 19:54:07 μμ
καλά..... 42 σελίδες δεν εκατσα να διαβασω, αλλα ....... συγνωμη και πάλι αλλα.... για transalp δεν ειναι όλη αυτη η κουβέντα?

Καλά κατάλαβες ...

 
Αλλά εγώ ψάχνω τα Prohonda GN4 σε 10/40 , υπάρχουν? εχει κάποιος χρησιμοποιήσει λάδια Honda?
« Last Edit: Δευτέρα 07 Νοέμβριος 2016, 19:57:40 μμ by Stoneman »



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #1031 on: Τρίτη 08 Νοέμβριος 2016, 07:37:08 πμ
καλά..... 42 σελίδες δεν εκατσα να διαβασω, αλλα ....... συγνωμη και πάλι αλλα.... για transalp δεν ειναι όλη αυτη η κουβέντα?

Αν λέγαμε για ΚΤΜ πόσες σελίδες για λαδια θα αναπτύσαμε με κατι 10-60 που υπάρχουν για τα Αυστριακά μοτέρ?

Συγνωμη και πάλι δηλαδή, με καμιά μομφή ειρωνείας ή προσβολής.
Τι να γίνει, είμαστε βλέπεις του "ξεζουμίσματος". Πρέπει ένα θέμα να το αναλύσουμε υπερδιεξοδικά... :2hysterical: :2hysterical:


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline ΛΥΚΟΝΙ

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 30
Reply #1032 on: Σάββατο 06 Ιανουάριος 2018, 13:16:26 μμ
καλη χρονια σε ολους
ειπα να μην ανοιξω αλλο θεμα
λοιπον πηρα ενα λαδι MOTUL 10W40 [4100 turboligth] απο βιασυνη
δεν το εχω βαλει ακομα γιατι με μια γρηγορη ερευνα στο ιντερνετ δεν βρησκω κατι να αναφερεται για μοτοσυκλετες
και μαλλον προοριζεται για τουρμπο κινητηρες
να το παω πισω να παρω αλλο?
τι λετε?



john lk

  • Guest
Reply #1033 on: Σάββατο 06 Ιανουάριος 2018, 14:10:25 μμ
Καλη σου Χρονια!!
Η γνωμη μου ειναι να ΜΗΝ το βαλεις, λαδια αυτοκινητου δεν πρεπει να μπαινουν σε μοτο (διαφερουν στις ιδιοτητες τους, προσθετα κλπ).



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #1034 on: Σάββατο 06 Ιανουάριος 2018, 15:53:55 μμ
να το παω πισω να παρω αλλο?

Εννοειται οπως ειπε κι'ο Γιαννης απο πανω, θελεις το 5100 σε Motul. Και θαλεγα να προτιμησεις ιξωδες 15w-50 αντι για 10w-40.


" the PouroDuro spirit "


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2746
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #1035 on: Σάββατο 06 Ιανουάριος 2018, 16:37:12 μμ
Τι να κάνουν 42 σελίδες πόνημα άμα στο μαγαζί ψωνίζεις βιαστικά;


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline ΛΥΚΟΝΙ

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 30
Reply #1036 on: Σάββατο 06 Ιανουάριος 2018, 16:51:22 μμ
παιδια τωρα ειδα τις απαντησεις...μαλακια μεγαλη...ειναι αργα τωρα τα εβαλα
και μετα απο μια βολτουλα ειδα οτι δουλευει καλλητερα το μοτερ και κουμπονουν πιο καλα οι ταχυτητες
να  τα ξαναβγαλω?
θα γινει κατι κακο στο μοτερ αν τα αφησω αυτα?  εστω για λιγες μερες γιατι δεν προλαβαινω λογο δουλειας



Offline giamar4

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2025
Reply #1037 on: Σάββατο 06 Ιανουάριος 2018, 18:26:17 μμ
Θα αναγκαστείς να τα βγάλεις γιατί θα πατηναρει το μηχανάκι.



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2746
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #1038 on: Σάββατο 06 Ιανουάριος 2018, 19:29:14 μμ
...θα γινει κατι κακο στο μοτερ αν τα αφησω αυτα? 

Αν δεν πατινάρει, άφησέ τα. Δεν έγινε και η συντέλεια του κόσμου.



Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline stefosg

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 565
Reply #1039 on: Σάββατο 06 Ιανουάριος 2018, 21:23:21 μμ
παιδια τωρα ειδα τις απαντησεις...μαλακια μεγαλη...ειναι αργα τωρα τα εβαλα
και μετα απο μια βολτουλα ειδα οτι δουλευει καλλητερα το μοτερ και κουμπονουν πιο καλα οι ταχυτητες
να  τα ξαναβγαλω?
θα γινει κατι κακο στο μοτερ αν τα αφησω αυτα?  εστω για λιγες μερες γιατι δεν προλαβαινω λογο δουλειας
Τη ζημιά την έκανες ήδη. Αν δεν έχει ήδη, θα ξεκινήσει να.σου πατιναρει ο δίσκος. 

Sent from my Redmi Pro using Tapatalk




Online Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1437
Reply #1040 on: Κυριακή 07 Ιανουάριος 2018, 09:41:10 πμ
Όλα τα λάδια συνοδεύουν ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ για να βγούν στην αγορά...

Η Honta για το Transalp δίνει προδιαγραφές λαδιού API = SE, SF ή SG σε ιξώδες 10W40.
Το λάδι που έβαλε το Λυκόνι είναι προδιαγραφών SM που δεν ενδείκνυται για αυτόν τον κινητήρα.

Quote
APISL / CF. Η συγκεκριμένη σήμανση απευθύνεται σε γενικής χρήσης λάδια, κατάλληλα τόσο για πολυβάλβιδους υπερσυμπιεζόμενους κινητήρες ντίζελ, όσο και σε ντίζελ κινητήρες διαφορετικών σχεδιασμών. Το συγκεκριμένο προϊόν παρέχει αυξημένη προστασία στους κινητήρες που λειτουργούν με λεπτό μίγμα καυσίμου-αέρα και αποτρέπει το σχηματισμό επικαθίσεων άνθρακα, όταν χρησιμοποιούνται καύσιμα με περιεκτικότητα σε τέφρα άνω του 0,5%.

ACEA A3 / B4. Σημαίνει ότι το λιπαντικό είναι κατάλληλο για χρήση σε βαρέως τύπου συνθήκες, βοηθά στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και δεν απαιτεί συχνή αντικατάσταση. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε υψηλών επιδόσεων κινητήρες βενζίνης και ντίζελ.

Προσωπικά δεν θα το άφηνα να δουλέψει στον κινητήρα, φοβούμενος αυτό που ειπώθηκε για πατινάρισμα κλπ....



«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline george2411

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 130
Reply #1041 on: Κυριακή 07 Ιανουάριος 2018, 10:06:56 πμ
οπως ειπαν και οι συμφορουμιτες, παντα λαδι μηχανης με τις προδιαγραφες του κατασκευαστη.
Εγω φοραω bel ray 10w40 ημισυνθετικο και ειμαι πολυ ευχαριστημενος. Ειδικα το σασμαν εκτος απο νεκρα σε 1η δουλευει βουτυρο.



Offline Βαγγέλης

  • Ζήσε με την Υγεία σου, μην παίζεις με αυτήν, θα χάσεις πολλά
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3987
Reply #1042 on: Κυριακή 07 Ιανουάριος 2018, 18:32:37 μμ
. δουλευει καλλητερα το μοτερ και κουμπονουν πιο καλα οι ταχυτητες
Αν νομίζεις πως κουμπώνουν καλύτερα αφησε τα για λίγο
να  τα ξαναβγαλω?
περιμενε να δεις το αποτέλεσμα
θα γινει κατι κακο στο μοτερ αν τα αφησω αυτα?  εστω για λιγες μερες γιατι δεν προλαβαινω λογο δουλειας
Το μόνο κακό που θα γίνει ειναι λογω των διαφορετικών προσθετων (πιο λιπαρά) ειναι να αρχίσει το πατινάρισμα δισκων, όπως ανέφερε ο ΓΚ δεν έγινε και η συντέλεια του κόσμου

όσον αφορά τις νεότερες προδιαγραφές......δεν σημαίνει πως δεν κάνουν, απλά υπερκαλύπτουν τις παλαιότερες, μην τον κάνουμε τον Άνθρωπο να ξεπατώσει τα μαλλιά του, απλά αν αρχίσουν να πατινάρουν οι δίσκοι θα αναγκαστει να τα βγάλει !!!



Offline ΛΥΚΟΝΙ

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 30
Reply #1043 on: Κυριακή 07 Ιανουάριος 2018, 18:59:36 μμ
ευχαριστω παιδια!!!
οταν λεμε θα πατιναρει ο δισκος,ενοουμε οτι θα επανελθει οταν αλλαξω λαδια? 'η τον καταστρεφει?
κ επειδη πονανε λιγο τα 30 ευρω...πρεπει αμεσα να τα αλλαξω η δεν ειναι τοσο τραγικα τα πραγματα?



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #1044 on: Κυριακή 07 Ιανουάριος 2018, 19:13:58 μμ
....απλά αν αρχίσουν να πατινάρουν οι δίσκοι θα αναγκαστει να τα βγάλει !!!

Και αν τα αλλάξει θα σταματήσει το πατινάρισμα η θα θέλει κ ενα καθαριστικό λαδιού?



Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7324
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #1045 on: Δευτέρα 08 Ιανουάριος 2018, 15:34:40 μμ
Παλιά δεν είχε λάδια για μηχανάκια , σιγά.


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline nikosr

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 810
Reply #1046 on: Πέμπτη 18 Ιανουάριος 2018, 15:02:56 μμ
Γεια σας.
...παει καιρος...
Ελπίζω όλοι να είστε καλά .
Επειδή ασχολούμαι επαγγελματικά με τα λιπαντικά,
Να πω τα εξής:
Αντιτριβικά  και καθαριστικά έχουν όλα τα auto moto λάδια.
Τα αντιτριβικά των μοτοσικλετών είναι έτσι σχεδιασμένα που να μην αφήνουν τους δίσκους να πατινάξουν.

Συνήθως αν κάνεις λάθος και βάλεις λάδια αυτοκινήτου στην μοτο, αν - και λέω αν γιατί μάλλον ανάλογα τα πρόσθετα θα πατινάρει- θα στρώσει.  Μετά την δεύτερη αλλαγή συνήθως. Δεν είναι απόλυτο όμως λόγω διαφόρων τύπων πρόσθετων που υπάρχουν στην αγορά. Δεν ήρθε και η συντέλεια του κόσμου.
Διαφωνώ για το καθαριστικό λαδιού σε χρήση μοτοσυκλέτας....πολύ απορρυπαντικό!

Για το transalp και Africa λάδι Μοτο 10w 40,ή 15w 40 ημισυνθετικό JASO MA αρκεί.
Προσοχή Όχι MB.
Τα συνθετικά δεν του κάνουν κακό αλλά είναι περιττό έξοδο και μάλλον θα καούν γιατί είναι πιο λεπτόρευστα και οι κινητήρες αυτοί έχουν τεράστιες ανοχές για το 2018. Σχεδιάστηκαν περίπου το 1986 αν δεν κάνω λάθος.

Stoneman χρωστάω 3λτ μότο λάδια. ....ποτέ δεν είναι αργά...
Στείλε pm και θα επανορθώσω.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #1047 on: Πέμπτη 18 Ιανουάριος 2018, 20:02:27 μμ
Stoneman χρωστάω 3λτ μότο λάδια. ....ποτέ δεν είναι αργά...
Στείλε pm και θα επανορθώσω.

Ολα θα γίνουν , να ''ανοίξει'' λίγο ο καιρός κ θα τα πούμε.

Πάντως εγώ το γρασάκι σου το τίμησα http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=17047.175  .
Να δούμε τι θα γίνει οταν τσουλήσει ο πάπος. ;D



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #1048 on: Σάββατο 10 Νοέμβριος 2018, 16:43:56 μμ
Εχω γραψει αλλου για τα λαδια που εχω χρησιμοποιησει στα Τρανσαλπ 650 που εχω, αλλα τα γραφω κι'εδω για να ειναι πληρες αυτο το θεμα.


Στο εδω Τρανσαλπ που κανω commuting ολο το χειμωνα με κρυα, χιονια/αλατια και χαμηλες θερμοκρασιες, βαζω απο τοτε που το πηρα Motul 5100 10w-40. Τοτε ειχε 9800χμ πραγματικα και τωρα εχει 55000χμ. Δεν ειχα ποτε κανενα προβλημα, ο κινητηρας και το κιβωτιο δουλευουν παντα μια χαρα, και ειδικα σε χαμηλες θερμοκρασιες (<10'C) που αλλα λαδια εχουν θεμα. Τα αλλαζω καθε 6000χμ οταν κανω και μεγαλα ταξιδια και καθε 5000χμ οταν εχω κανει κυριως μονο commuting.

Μια φορα μονο το γυρισα σε Bell Ray EXP 10w-40 EXP και δεν μου αρεσε καθολου σε χαμηλες θερμοκρασιες, το κιβωτιο ειχε αισθηση σαν να ειχε μεσα "αμμο". Μαλιστα τα αλλαξα πριν την ωρα τους περσι το χειμωνα στα 4000χμ επειδη ειχα σπαστει με την αισθηση του κιβωτιου  >:( Να αναφερω επισης οτι σημερα που αλλαξα τα Motul που ειχα μεσα στα 5000χμ, το κιβωτιο ειχε αισθηση μια χαρα. Και κατι αλλο: απο αλλαγη σε αλλαγη δεν καιει ακομη απολυτως τιποτα, τσεκαρα kai σημερα το δεικτη πριν τα αλλαξω και ητανε ακριβως στο πανω σημειο. Ενα + των Motul εδω ειναι οτι τα βρισκω πανευκολα σε εξαιρετικη τιμη (32 λιρες ή 37€ το 5λιτρο, δηλ. 7.5€ το λιτρο). Επισης Motul βαζουν και πολλοι αντιπροσωποι Χονδα, πχ. εκει που πηρα το CRF1000.


Στο Τρανσαλπ της Ελλαδας που εχω απο καινουργιο και εχει τωρα 177000χμ εβαζα αρχικα επισης Motul 5100, 10w-40 οσο το ειχα στο Νησι (2002-04, 2010-12) και 15w-50 στην Ελλαδα. Σ'αυτο τα αλλαζω παντα καθε 6000χμ επειδη δεν πολυ-χρησιμοποιειται σε πολη. Αρχισε να καιει λιγο λαδακι μετα τα 100000χμ, αλλα οχι τοσο που να χρειαζεται συμπληρωμα ενδιαμεσα, εκτος αν το κυνηγαγα λιγο. Καπου στα 145000χμ αρχισε να θελει συμπληρωμα και ενδιαμεσα, και απο τα 148000χμ αρχισα να βαζω Bell Ray EXP 15w-50 μηπως και μειωσω την καταναλωση - ειχα σκοπο να δοκιμασω και το Thumper αλλα το Tenere 660 ενος φιλου το επινε και δεν το δοκιμασα. Με το EXP η καταναλωση λαδιου ανεβηκε αισθητα αντι να πεσει, και ετσι στα 172000χμ το γυρισα σε Liqui Molly Street 15w-50, το οποιο βρηκα πολυ καλο και το οποιο μειωσε την καταναλωση (περιπου στα 300μλ / 1000χμ πιεζοντας το σε εθνικες και χωμα).


Hands up λοιπον απο μενα σε Motul 5100 (απορω με καποια πραγματα που ακουω, ισως ειναι νοθευμενα στην Ελληνικη αγορα) και Liqui Moly Street.


" the PouroDuro spirit "


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9807
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #1049 on: Τρίτη 08 Δεκέμβριος 2020, 20:17:09 μμ
Ας το ξεθάψουμε ..

Περί ελαίου ο λόγος.

Αρχικά να πώ οτι διαβαζοντας το τελευταίο πόστ του σύντροχου Γεώργιου οτι δοκίμασα με την ΤΑ τα Μοτούλ, τα Καστρολ, τα Αμσόιλ, κ τελος βρήκα το λάδι μου στα Μπελρέι, ολα αυτα σαν ημισυνθετικά κ στα 10/40 , ενώ στα Μοτούλ πήγα κ στα 15/50 , ενώ τα Αμσόιλ  στα 20/50 αφου τότε δεν έβρισκα 10/40, αλλά ούτε κ 15/50.

Στο θέμα μας τώρα :

Σε μια διαφήμιση στο ΦΒ η  αντιπροσωπεία των Αμσόιλ απο ότι είδα φέρνει κ 10/40 αλλά εδώ κ κάτι μήνες δεν το έχει διαθέσιμο, αλλά ξεκίνησε κ το 15/50.

Εντύπωση μου έκανε κ το AMS 15W60 SYNTHETIC V-TWIN MOTORCYCLE OIL  που στην περιγραφή του αναφέρει οτι είναι για χρήση σε  μεγάλου κυβισμού, αερόψυκτους και χαμηλόστροφους V-κινητήρες.
Δεν ξέρω αν αυτό θα ηταν ιδανικό για τις ΤΑ.

Το θέμα είναι οτι στο 10/40 εχει ενα  SYNTHETIC METRIC MOTORCYCLE OIL στα 15 ευρώ  μη διαθέσιμο κ ένα SYNTHETIC PERFORMANCE OIL στα 9 ευρώ που είναι διαθέσιμο.

Και τα δύο πρέπει να είναι καλά λάδια , αλλά εχω δύο απορίες,
αξίζουν τα 45 ευρώ + το φίλτρο 8.5 για μια αλλαγή λάδια , όταν μας εχουν μέσα καραντινιασμένους , η όταν πχ η Χόντα λέει αλλαγή λάδια στις 12000χλμ κ η Αμσόιλ συνιστά για το METRIC  να τα διπλασιάσουμε? Τη στιγμή που εγώ κάνω 3-5000χλμ το χρόνο?
Αφού αν ισχύει η προειδοποίηση θα πρέπει να τα αλλάξω εστω μια φορά το χρόνο αφου δεν πιάνουν το όριο χιλιομέτρων?

Και στην τελική , ποιός θα χρησιμοποιήσει τόσο ακριβά λάδια , τι θα περιμένει αυτός απο τα λάδια του δλδ ?