Hellas Transalp Forum

Πρόβλημα με τα φλας.

Chtech · 112269

Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9889
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #100 on: Πέμπτη 24 Ιούνιος 2010, 15:14:54 μμ
με λίγη μονωτική ταινία γύρω από την φίσα και όλα δουλεύουν κανονικά 

Αυτο προβλεπεται απο τις τεχνικες οδηγιες της  Honda ?



Offline Γιάννης Σταυρουλάκης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4154
  • by Jstavrou
Reply #101 on: Πέμπτη 24 Ιούνιος 2010, 16:41:16 μμ
Αυτο προβλεπεται απο τις τεχνικες οδηγιες της  Honda ?
Οχι. Αλλά το συνιστούν:
α) η Hynes (δεν ξέρω αν το έγραψα σωστά, αλλά σίγουρα δεν εννοώ την Heinz)
β) ο Παξινός.


There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V


Offline Nikos Paxinos

  • Παλιά Σχολή
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 647
  • Emperor of Bans
Reply #102 on: Πέμπτη 24 Ιούνιος 2010, 20:38:42 μμ
Αυτο προβλεπεται απο τις τεχνικες οδηγιες της  Honda ?

Οχι  ;D επιβάλλεται όμως από τον μαστρο-Νίκο  :2hysterical: για να μη ξαναπεράσει νερό προς τα λαμάκια...μικρέ !!  :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:


Ετσι κι αλλιώς μόνοι μας ερχόμαστε και μόνοι μας φεύγουμε από αυτή τη ζωή.Ολα τα υπόλοιπα είναι διασκέδαση της μοναξιάς μας και δρόμος...


Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #103 on: Παρασκευή 25 Ιούνιος 2010, 06:57:49 πμ
Αυτο προβλεπεται απο τις τεχνικες οδηγιες της  Honda ?
Αν δεις την ΤΑ μου (αγοραστηκε καινουρια ) υπαρχει μπολικη απο την "μαγικη" ταινια
Απ'το εργοστασιο ετσι?!!!



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9889
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #104 on: Παρασκευή 25 Ιούνιος 2010, 22:37:48 μμ
Σε ενα απο τα Civic που ειχα στις φισες του κινητηρα που ηταν χαμηλα και βρεχοντουσταν υπηρχε ενα ασπρο υλικο σαν γρασο ενα πραμα, αυτο εμποδιζε το νερο να περασει και διατηρουσε τις επαφες καθαρες, αυτο στην συγκεκριμενη περιπτωση δεν παιζει?




Offline dionysis

  • δεν ειμαι οδηγαρα λεμε!!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 607
Reply #105 on: Παρασκευή 25 Ιούνιος 2010, 22:40:29 μμ
Σε ενα απο τα Civic που ειχα στις φισες του κινητηρα που ηταν χαμηλα και βρεχοντουσταν υπηρχε ενα ασπρο υλικο σαν γρασο ενα πραμα, αυτο εμποδιζε το νερο να περασει και διατηρουσε τις επαφες καθαρες, αυτο στην συγκεκριμενη περιπτωση δεν παιζει?


ασπρο;
σαν γρασο;
βρε δεν ντρεπεσε κοτζαμ αντρας :2hysterical: :2hysterical:


παντα ορθιοι παντα ορθοι


Offline Nikos Paxinos

  • Παλιά Σχολή
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 647
  • Emperor of Bans
Reply #106 on: Σάββατο 26 Ιούνιος 2010, 00:18:08 πμ
Σε ενα απο τα Civic που ειχα στις φισες του κινητηρα που ηταν χαμηλα και βρεχοντουσταν υπηρχε ενα ασπρο υλικο σαν γρασο ενα πραμα, αυτο εμποδιζε το νερο να περασει και διατηρουσε τις επαφες καθαρες, αυτο στην συγκεκριμενη περιπτωση δεν παιζει?

Εχω δεί κάτι αντίστοιχο στο αυτοκίνητό μου αλλά σε μοτοσυκλέτα δεν έχω δεί ποτέ.Αυτό που μπορώ να φανταστώ είναι ότι βάζουν κάποιο σπρέϋ επαφών με τεφλόν από τα εργοστάσια.Εχω δεί κάτι αντίστοιχο σε ναυτιλιακά είδη βγάζει κάποιο τέτοιο σπρέϋ η MOTIP για χρήση σε ηλεκτρικά σκαφών...θα το ψάξω και θα σου πώ  ;)

Κατά τα άλλα ότι είπε ο Διονύσης  ;D σα δεν ντρέπεσαι κοτζάμ άντρας  :2hysterical: :2hysterical:


Ετσι κι αλλιώς μόνοι μας ερχόμαστε και μόνοι μας φεύγουμε από αυτή τη ζωή.Ολα τα υπόλοιπα είναι διασκέδαση της μοναξιάς μας και δρόμος...


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9889
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #107 on: Σάββατο 26 Ιούνιος 2010, 15:50:04 μμ
Κατά τα άλλα ότι είπε ο Διονύσης  ;D σα δεν ντρέπεσαι κοτζάμ άντρας  :2hysterical: :2hysterical:
Στην ηλικια μου χρειαζονται και ''βοηθητικα'' γι;α την καλά λειτουργια του κινητηρος.
και τι να πει ο Διονυσης αφου το ''παει'' το γραμμα.....

Και  κατι ακομα για το συγκεκριμενο υλικο ,δεν επηρεαζοταν απο τις θερμοκρασιες δεν ετρεχε δηλαδη και δεν λερωνε τις φισες εξωτερικα, σαν να ηταν νοτισμενες καταλαβαινεις τι εννοω, με αποτελεσμα να μην κολαει βρωμα η σκονη. Δοκιμασα και εγω λευκο γρασο επαφων και επρεπε να καθαριζω τις φισες συνεχεια !! Αποτυχια.



Offline ΓIANNHΣ

  • Γιάννης Αποστόλου
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3763
Reply #108 on: Δευτέρα 05 Ιούλιος 2010, 15:51:55 μμ
Ερώτηση για φλας
Αν μπουν led πίσω αυτά αρχίζουν και αναβοσβήνουν πιο γρήγορα.
Αν μπουν led και μπροστά διορθώνεται το πρόβλημα ή πρέπει να αντικατασταθεί το ρελέ;


Ποτέ μην μαλώνεις με έναν ηλίθιο.
Θα σε ρίξει στο επίπεδο του και θα σε νικήσει λόγω μεγαλύτερης εμπειρίας


Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5163
  • Μπαμπάς * 2
Reply #109 on: Δευτέρα 05 Ιούλιος 2010, 15:57:08 μμ
Αν μπουν και μπροστα δε θα αναβοσβηνουν καθολου. Θα αναβουν συνεχεια...




Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4162
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #110 on: Δευτέρα 05 Ιούλιος 2010, 16:11:49 μμ
Υπαρχει και ρελε ρυθμιζομενο αλλα δεν το εχω δοκιμασει ακομη. Περιμενω ενα Βαρα που του βαλαμε πισω Led να το δοκιμασουμε.


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


Offline ΓIANNHΣ

  • Γιάννης Αποστόλου
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3763
Reply #111 on: Δευτέρα 05 Ιούλιος 2010, 16:13:42 μμ
Αυτό κάνει;

Η θέση του που είναι στη μηχανή; (στο 650)

Υπαρχει και ρελε ρυθμιζομενο αλλα δεν το εχω δοκιμασει ακομη. Περιμενω ενα Βαρα που του βαλαμε πισω Led να το δοκιμασουμε.

Όταν το δοκιμάσεις πες μου.
Έχεις τέτοιο εσύ στο μαγαζί σου;


Ποτέ μην μαλώνεις με έναν ηλίθιο.
Θα σε ρίξει στο επίπεδο του και θα σε νικήσει λόγω μεγαλύτερης εμπειρίας


Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5163
  • Μπαμπάς * 2
Reply #112 on: Δευτέρα 05 Ιούλιος 2010, 19:37:02 μμ
Αυτό κάνει;

Η θέση του που είναι στη μηχανή; (στο 650)


Συμφωνα με τα χαρακτηριστικα του κανει...

Αν θυμαμαι καλα ειναι κατω απο τα οργανα, αριστερα (βγαζεις πλαστικο οργανων δηλαδη... )




Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4162
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #113 on: Τρίτη 06 Ιούλιος 2010, 18:35:58 μμ
Όταν το δοκιμάσεις πες μου.

   ΟΚ!

Έχεις τέτοιο εσύ στο μαγαζί σου;

   Ναι


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9889
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #114 on: Τρίτη 08 Μάρτιος 2011, 23:41:02 μμ
Κατά καιρούς έχω διαβάσει διάφορα για προβλήματα στον αριστερό διακόπτη τιμονιού της XL650 και ειδικά στον διακόπτη των φλάς αλλά και σε αυτόν της αλλαγής της σκάλας του προβολέα. Επειδή είχα και εγώ αυτό το πρόβλημα με τον δεύτερο και είχα χρησιμοποιήσει το WD40 δυο τρείς φορές κάτι που προσωρινά έλυνε το πρόβλημα που όμως επέμενε να ξαναεμφανίζεται. Τελικά πήρα την απόφαση να τον αφαιρέσω και να ''δώ''΄τι πρόβλημα έχει. Ηταν μάλιστα πολύ πιό εύκολο αυτή η δουλειά να γίνει τώρα που η ΤΑ είναι ''naked'' και εχω τη δυνατότητα να τον αφαιρέσω ολόκληρο με την καλωδίωσή του και να δουλέψω στον πάγκο, κάτι που το συνιστώ γιατί η δουλειά δεν είναι και τόσο εύκολη στο ''όρθιο'' και ειδικά για όσους δεν έχουν ενα δικό τους χώρο να δουλέψουν.Αφαιρώντας λοιπόν τον διακόπτη εχουμε δύο ίσα τμήματα που ενώνονται με ενα μακαρόνι από όπου διέρχονται τα καλώδια. Ξεκινάμε με τον διακόπτη των φλάς: Αρχικά αφαιρούμε τα δύο μεταλικά πιαστράκια που συγκρατούν την καλωδίωση στην θέση της, ωστε να μας αφήσει να ανοίξουμε περισσότερο τα δύο τμήματα και να επέμβουμε στο εσωτερικό τους , το ένα είναι αυτό:



Επίσης αφαιρούμε αυτή την λαμαρίνα :



... ωστε να έχουμε πρόσβαση στον διακόπτη των φλάς. Αφαιρώντας την ανωτέρω προστατευτική λαμαρίνα βλέπουμε το μεταλικό λεβιεδάκι του διακόπτη και το μαυρο πιαστράκι της καλωδίωσης:



... ΠΡΟΣΟΧΗ, η μια βίδα που στερεώνει τα δύο μεταλλικά τμήματα στην κοινή τρύπα είναι πιό μακρυά και δεν πρέπει να ξεχάσετε που πάει. Κατόπιν αφαιρούμε τον διακόπτη και με ένα λεπτό κατσαβίδι και μεγάλη προσοχή ανοίγουμε όσο το δυνατόν λιγότερο τα αυτάκια του και αφαιρούμε το μαυρο τμήμα με τα καλώδια και τις επαφές [α] απο το σώμα του διακόπτη [β]. ¨οπως φαίνεται στην φωτό:



Εχοντας στα χέρια μας το λευκό τμήμα του διακόπτη :



Το διαιρούμε εύκολα:



Και καθαρίζουμε καλά με οινόπνευμα τα παλιά γράσσα. Επειτα λιπαίνουμε στα σημεία που ηταν και πρίν με καινούργιο γράσσο. Εγώ χρησιμοποίησα κοινό λεπτό γράσσο γενικής χρήσης αφού δεν εχει να κάνει με ηλεκτρικές επαφές παρά μόνο με καθαρά μηχανική χρήση.Προσοχή χρειάζεται οταν βιδώνετε τις βίδες στα πλαστικά δεν είναι και ... μπουζί! Σημείωση: Οπως φαίνεται στη φωτό οι επαφές του διακόπτη είναι σε άριστη κατάσταση , δεν νομίζω ο προηγούμενος να είχε κάνει τάμα να μήν χρησιμοποιεί φλας, η να έχει αλλαχτεί ο διακόπτης, φαίνεται αρκετά χρησιμοποιημένος, κάτι που δείχνει οτι το πρόβλημα ηταν μηχανικό, και μάλιστα κατά την ταπεινή μου άποψη το πρόβλημα εντοπίζεται στο παλιό γράσσο που είχε γίνει σαν ζελέ και κολούσε πολύ! μην αφήνοντας τον διακόπτη να ''κλειδώσει'' στην σωστή θέση. Η συναρμολόγηση είναι η ανάποδη διαδικασία, αφιερώνοντας υπομονή και προσοχή.

Πάμε τώρα στον διακόπτη της αλλαγής σκάλας που φαίνεται εδώ:



Δεν χρειάζεται να αφαιρέσετε τον διπλανό διακόπτη φωτισμού...



... ούτε να του ξεκολήσετε τα καλώδια όπως εγώ, απλά τον ξεβιδώνετε και αφαιρείτε και εδώ το μαύρο τμήμα με τις επαφές και τα καλώδια ανοίγοντας τα 4 πιαστράκια που το συγκρατούν, δύο κάθε φορά [κάθε πλευρά]:



ΠΡΟΣΟΧΗ τα συγκεκριμένα είναι πολύ λεπτά και σπάνε εύκολα!!! Ηρεμα λοιπόν, κυρίως στην τοποθέτηση που αναγκαστικά ανοίγουν όλα.
Δυστυχώς δεν εχω φωτό από το εσωτερικό του, αλλά αφαιρώντας το μαύρο τμήμα του με προσοχή γιατί πετιέται το ελατήριό του, και ανασηκώνοντας τον άξονα με το κόκκινο κουμπί ...



... θα φανεί ενα συρματάκι σε σχήμα ''S'' που πατάει σε ένα μικρό λαμάκι-ελατήριο που το κρατάει ανασηκωμένο. Καθαρίστε το συρματάκι αφαιρώντας το αν είναι δυνατόν με οινόπνευμα γιατι ο γράσσος σίγουρα θα εχει γίνει ''τζέλ''. Ακολουθεί λίπανση και επανατοποθέτηση, η επανατοποθέτηση γίνεται και με τον διακόπτη συναρμολογημένο αλλά σε πατημένη θέση για μικρότερο μήκος.

 Εύχομαι καλή επιτυχία, δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο, ηρεμία και λίγη προσοχή, ελπίζω να βοήθησα, για τυχόν   απορίες εδώ είμαστε...



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2468
  • XLV650, CRF1000
Reply #115 on: Τετάρτη 09 Μάρτιος 2011, 00:03:52 πμ
Μπραβο Πετρανθρωπε  ;D πολυ καλο  :eusa_clap:  Και μενα μου κολαει ο διακοπτης της μεγαλης σκαλας, βαζω WD40 και φτιαχνει αλλα μετα απο καμποσο καιρο ξανακολαει. Οταν βρω καιρο θα την κανω αυτη τη δουλεια.


" the PouroDuro spirit "


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9889
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #116 on: Τετάρτη 09 Μάρτιος 2011, 14:04:22 μμ
Πάντως εγώ εχω να κάνω τις εξείς παρατηρήσεις:
1.  Οτι οι επαφές σε όλους τους διακόπτες που άνοιξα ηταν σε πολύ καλή κατάσταση,
2. Ακόμα και ο διακόπτης των φλάς που είναι ανοικτός απο παντού και ο πιό εύκολα προσβάσιμος. Δηλαδή μπορείς να τον καθαρίσεις αφαιρώντας απλά την χρυσή κυκλική λαμαρίνα που τον προστατεύει από κάτω, και μάλιστα δεν εχει εξαρτήματα που μπορεί να πεταχτούν και να χαθούν.
3. Για τον διακόπτη των φλάς η διαδικασία γίνεται και πάνω στη μοτό, απο εκει και πέρα και σε ότι αφορά τον διακόπτη για τις σκάλες του  προβολέα καλύτερα η δουλειά να γίνει εκτός μηχανής.
4. Προσοχή: Ο συρόμενος διακόπτης που ανάβει τα φώτα ηταν σε πολύ καλή κατάσταση ηλεκτρικά και ιδιας νοοτροπίας κατασκευής όπως ο διακόπτης των φλάς. Για να αφαιρεθεί όμως πρέπει να βγεί το συρόμενο χερούλι του πράγμα που κρίνω επικίνδυνο γιατί μπορεί να σπάσει. Διαλύεται σε δύο τμήματα αφήνοντας το κινούμενο τμήμα που είναι κουμπωμένο στο χερούλι όπως είναι αλλά μετά δεν μπαίνει η μπίλια του στην θέση της. Εγώ έκανα το σφάλμα και τον ελυσα , χρειάστηκα πάνω από μια ωρα προσπάθειες και μάλιστα στον πάγκο! για να τον δέσω και πάλι.
5. Την μεγαλύτερη ''μάκα'' ειχε ο διακόπτης της κόρνας.



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #117 on: Τετάρτη 09 Μάρτιος 2011, 18:17:24 μμ
Πολυ καλό! Μπραβο!

Θα του ταιριαζε να μπει στο  "φτιάξτο μόνος σου"  ως "συντηρηση διακοπτη φλας/αλλαγης σκάλας προβολέα"  ή οπως αλλιως θες? 

Δεν το ανεβαζεις και εκει ?


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9889
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #118 on: Τετάρτη 09 Μάρτιος 2011, 18:26:46 μμ
Ευχαριστώ νάσαι καλά. Ομολογώ εκεί σκέφτηκα αρχικά να το ανοίξω. Αν δεν μπορείς να το κάνεις copy να το ανοίξω σαν νέο θέμα. 



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #119 on: Πέμπτη 10 Μάρτιος 2011, 12:34:04 μμ
Θα μπορουσα να το κανω copy , αλλα θα φαινεται σαν δικό μου μετα.

Καλύτερα ανοιξε το σαν νεο θεμα εσυ εκει.


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline azwros

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3928
  • Ερωτας με την πρώτη ματιά!!
Reply #120 on: Πέμπτη 10 Μάρτιος 2011, 13:58:32 μμ
Εκανα ακριβώς την ίδια διαδικασία με το δικό μου πριν δυο βδομαδες γιατί δεν είχα φλας!!!


Δεν   πλαλάου!!!!
γιατί νουγάου!!!! γκε γκε;;
[img]http://farm3.static.flickr.com[img]


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #121 on: Πέμπτη 10 Μάρτιος 2011, 14:57:52 μμ
Εκανα ακριβώς την ίδια διαδικασία με το δικό μου πριν δυο βδομαδες γιατί δεν είχα φλας!!!

μονο μασκαρεμενους αθηναιους ξερεις να φωτογραφίζεις εσυ στις διάφορες πίτες  ?

τσιφουτη των φωτογραφιών... 


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline jjokeris

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 290
Reply #122 on: Σάββατο 03 Δεκέμβριος 2011, 19:21:34 μμ
Καλησπερα.Εχω τελικα και εγω το προβλημα με το φλας σε χαμηλες θερμοκρασιες και μαλλον θα το αλλαξω μονος μου το φλασερ.Ξερει κανενας καποιο μαγαζι Φρατζη - Καλλιρροης που να το εχει και σε καλη τιμη?


"The truth is out there"


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9889
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #123 on: Σάββατο 03 Δεκέμβριος 2011, 20:40:22 μμ
Καλησπερα.Εχω τελικα και εγω το προβλημα με το φλας σε χαμηλες θερμοκρασιες και μαλλον θα το αλλαξω μονος μου το φλασερ.Ξερει κανενας καποιο μαγαζι Φρατζη - Καλλιρροης που να το εχει και σε καλη τιμη?

Το φλάσερ θα αλλάξεις η θα καθαρίσεις τον διακόπτη?  http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,16553.0.html



Offline jjokeris

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 290
Reply #124 on: Κυριακή 04 Δεκέμβριος 2011, 23:37:14 μμ
Ανοιξα τον διακοπτη και το καθαρισα (δεν το ελυσα ολο,το ανοιξα στα δυο,εβγαλα το ημικυκλικο μεταλλο απο την κατω πλευρα και τον καθαρισα).Το προβλημα ειναι με το κρυο γι αυτο και κατεληξα οτι ειναι το φλασερ.Σημερα που ειχαμε καλυτερεσ θερμοκρασιες αναβαν μια χαρα.Πεμπτη και Παρασκευη βραδυ ομως αναβαν μετα απο 5-10 δευτερολεπτα


"The truth is out there"