Hellas Transalp Forum

Πρόβλημα με τα φλας.

Chtech · 103652

Offline Chtech

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1378
  • Honda XL650V 2004 Black
on: Τρίτη 26 Ιούνιος 2007, 12:07:46 μμ
Έχω ένα transalp 600 μοντέλο 1999 και πριν λίγο καιρό άλλαξα τα πίσω φλας με κάποια άλλα ας πούμε πιο ωραία. Μετα από λίγο τα φλας αρχίσανε να μην δουλεύουν ή μάλλον δουλεύαν όποτε ήθελαν ( μπορεί να ενεργοποιούσα μία πλευρά και να ξεκίναγε μετά από 50 μέτρα ας πούμε). Πρίν από κανένα μήνα τ΄άλλαξα με κάποια άλλου τύπου (άλλο σχέδιο) και δούλευαν μια χαρά , τώρα όμως αντιμετοπίζω το ίδιο πρόβλημα ύστερα από την τοποθέτηση σχάρας πίσω για πλαινές βαλίτσες. Και όχι πως έχουν σχέση οι σχάρες αλλά για την τοποθέτηση ξεβίδωσα το δεξί πίσω φλας. Ακούστε και κάτι τελείως τρελό τις περισσότερες φορές όταν είμαι μόνος πάνω στην μηχανή τα φλας δουλέυουν αλλά όταν έχω και συνεπιβάτη το 90% τα φλας δεν θα δουλέψουν. Για πείτε καμία γνώμη μπας και βγάλω καμία άκρη. Κάπου υπάρχει βραχυκύκλωμα αλλά που;



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #1 on: Τρίτη 26 Ιούνιος 2007, 12:28:55 μμ
Αγιασμο εκανες ?


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #2 on: Τρίτη 26 Ιούνιος 2007, 12:29:28 μμ
Μήπως το πρόβλημα δεν είναι στα φλας αλλά στο ρελέ των φλάς?
Για να φταίει ο ίδιος ο διακόπτης, το βλέπω κάπως πιο σπάνιο (αλλά όχι απίθανο).
Το δικό σου μοντέλο έχει ένα ηλεκτρονικό ρελέ (με 3 ποδαράκια) και βρίσκεται κάτω από το πλαστικό κάλυμα των οργάνων (στη δεξιά πλευρά).

Αν δεν φταίει το ρελέ (τσέκαρε ότι όλα τα βύσματα στα ποδαράκια του κάνουν καλή επαφή), θα πρέπει να τσεκάρεις πάλι όλες τις συνδέσεις που έκανες. Να είναι σωστές και μονωμένες. Και να μην ακουμπάει κάποιο γυμνό καλώδιο σε μέρος του σκελετού. Έχε υπόψη σου επίσης ότι το πράσινο καλώδιο (που φτάνει σε κάθε φλας) είναι η γείωση.

1) Αν αποσυνδέσεις τα πίσω φλας (και αφήσεις κανονικά μόνο τα μπροστινά), τί κάνει τότε?
2) Τα νέα φλας που έβαλες τί λάμπες έχουν μέσα? Κανονικές 12V/21W ή LED?
3) Ασφάλεια έχει κάψει μέχρι τώρα?
« Last Edit: Τρίτη 26 Ιούνιος 2007, 14:01:32 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #3 on: Τρίτη 26 Ιούνιος 2007, 12:34:49 μμ
...τις περισσότερες φορές όταν είμαι μόνος πάνω στην μηχανή τα φλας δουλέυουν αλλά όταν έχω και συνεπιβάτη το 90% τα φλας δεν θα δουλέψουν.

...μετά από τα "έξυπνα σπίτια" έχουμε και τα "έξυπνα ΤΑ"!
Μάλλον η μηχανή σου δεν γουστάρει το συνεπιβάτη!


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Venumis (Mike)

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 832
Reply #4 on: Τρίτη 26 Ιούνιος 2007, 12:44:26 μμ
Ακούστε και κάτι τελείως τρελό τις περισσότερες φορές όταν είμαι μόνος πάνω στην μηχανή τα φλας δουλέυουν αλλά όταν έχω και συνεπιβάτη το 90% τα φλας δεν θα δουλέψουν. Για πείτε καμία γνώμη μπας και βγάλω καμία άκρη. Κάπου υπάρχει βραχυκύκλωμα αλλά που;


Τώρα γι αυτό που γράφεις εμένα με κάνει να υποψιάζομαι ότι η κάποια επαφή
δεν κάθεται καλά η’ σε κάποιο σημείο κάποιο καλώδιο σου  έχει μαγκώσει κάπου με την τοποθέτηση της βάσης ,σχάρας…
για κοίτα όλη την διαδρομή που κάνει το καλώδιο..

Όσο για τα πιο πάνω περίεργα που γράφεις εκεί σε έχει τιμωρήσει ο θεός Τρανσαλπάρας
Γιατί τον έθιξες ! (άκου πιο ωραία φλας απ τις μαμάς !!!!!)


Μετά απο τόσα χρόνια ακόμα ακούω Heavy metal και το γουστάρω τρελά..Μπράβο μου ο μπαγάσας, μου αρέσω !


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #5 on: Τρίτη 26 Ιούνιος 2007, 13:53:43 μμ
Εχω την εντυπωση οτι κατι παιζει με τις λαμπες των φλας. Ειτε δεν εχουν τα σωστα watt ειτε δεν κάνουν γενικα..δε ξερω τι.
Μηπως οταν κάθετε συνεπιβάτης εχεις και τα φωτα ανοιχτα ? Με την επιπλεον κατανάλωση η συμπεριφορά του ρελε
μπορει να ειναι διαφορετική αν ειναι στα όρια της τασης (λογω λαθους λάμπας).

Τωρα που το ξαναδιαβάζω...πολυ πιθανό επισης να υπαρχει θεμα με τη γειωση οπως λεει ο Χρηστος.


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #6 on: Τρίτη 26 Ιούνιος 2007, 13:59:43 μμ
  Όπως το περιγράφεις, το πρώτο που σκέφτηκα ήταν το ρελέ των φλας (ή αλλιώς βαρελάκι ή φλασέρ). Αλλά μόλις διάβασα για το συνεπιβάτη το μυαλό μου πήγε σε κάποια επαφή, που όπως εκτείνεται από το βάρος του συνεπιβάτη δεν ακουμπάει καλά.
  Εκτός αν, όπως είπε ο Χρήστος, το ΤΑ σου δεν γουστάρει το συγκεκριμένο επιβάτη  ;D  ;D




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #7 on: Τρίτη 26 Ιούνιος 2007, 14:00:18 μμ
Τωρα που το ξαναδιαβάζω...πολυ πιθανό επισης να υπαρχει θεμα με τη γειωση οπως λεει ο Χρηστος.

Αν τα φλας (είναι από αυτά τα καινούρια) και έχουν μέσα LED's αντί λάμπες τότε έχει σημασία η πολικότητα των καλωδίων όταν τα συνδέεις. Δεν συνδέονται όπως νά'ναι!

Οι βάσεις των λυχνιών είναι απίθανο να φταίνε και οι δύο μαζί, εκτός και αν είναι τίποτα κινέζικα!


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Chtech

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1378
  • Honda XL650V 2004 Black
Reply #8 on: Τετάρτη 27 Ιούνιος 2007, 09:51:01 πμ
Το μόνο που είναι σίγουρο και μπορώ να σας το απάντήσω με σιγουριά είναι ότι δεν ευθύνεται το φλασέρ για το συγκεκριμένο πρόβλημα διότι το έχουμε βγάλει με τον μηχανικό μου και το έχουμε δοκιμάσει σε ένα αλλό ΤΑ και εκεί δουλέυουν όλα μία χαρά. Φαντάζομαι ότι κάποια επαφή δεν παίζει σωστά και με το βάρος του συνεπιβάτη ζορίζεται χειρότερα. Πάντως και ο αγιασμός είναι μία καλή ιδέα. Ίσως να το δοκιμάσω και αυτό. Τι να πω . Μαλλόν το ΤΑ μου μπορεί να είναι στοιχειωμένο.



Offline Chtech

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1378
  • Honda XL650V 2004 Black
Reply #9 on: Τετάρτη 27 Ιούνιος 2007, 09:54:09 πμ
Μήπως το πρόβλημα δεν είναι στα φλας αλλά στο ρελέ των φλάς?
Για να φταίει ο ίδιος ο διακόπτης, το βλέπω κάπως πιο σπάνιο (αλλά όχι απίθανο).
Το δικό σου μοντέλο έχει ένα ηλεκτρονικό ρελέ (με 3 ποδαράκια) και βρίσκεται κάτω από το πλαστικό κάλυμα των οργάνων (στη δεξιά πλευρά).

Αν δεν φταίει το ρελέ (τσέκαρε ότι όλα τα βύσματα στα ποδαράκια του κάνουν καλή επαφή), θα πρέπει να τσεκάρεις πάλι όλες τις συνδέσεις που έκανες. Να είναι σωστές και μονωμένες. Και να μην ακουμπάει κάποιο γυμνό καλώδιο σε μέρος του σκελετού. Έχε υπόψη σου επίσης ότι το πράσινο καλώδιο (που φτάνει σε κάθε φλας) είναι η γείωση.

1) Αν αποσυνδέσεις τα πίσω φλας (και αφήσεις κανονικά μόνο τα μπροστινά), τί κάνει τότε?
2) Τα νέα φλας που έβαλες τί λάμπες έχουν μέσα? Κανονικές 12V/21W ή LED?
3) Ασφάλεια έχει κάψει μέχρι τώρα?

Δεν έχω δοκιμάσει να τα αποσυνδέσω τα πίσω φλας για πολύ ώρα για να το δοκιμάσω για να σου πω με σιγουριά. Και δεν μου έχει κάψει καμία ασφάλεια ποτέ. Για τις λάμπες δεν το έχω προσέξει πάντως θα τις κοιτάξω και θα σου πω.



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #10 on: Τετάρτη 27 Ιούνιος 2007, 10:14:34 πμ
Δεν έχω δοκιμάσει να τα αποσυνδέσω τα πίσω φλας για πολύ ώρα για να το δοκιμάσω για να σου πω με σιγουριά. Και δεν μου έχει κάψει καμία ασφάλεια ποτέ. Για τις λάμπες δεν το έχω προσέξει πάντως θα τις κοιτάξω και θα σου πω.

Αν δεν έχει κάψει ασφάλεια, τότε δεν βραχυκυκλώνει πουθενά.
Τσέκαρε με αποσυνδεδεμένα τα πίσω φλας και ανέφερε τί λάμπες έχουν μέσα.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Gerostef

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 15
Reply #11 on: Δευτέρα 24 Σεπτέμβριος 2007, 12:09:00 μμ
Χαιρετώ τους πάντες! Ακούστε ένα πρόβλημα που εμφανίστηκε στο δικό μου ΤΑ:

Ανάβεις το δεξί φλας. Όλα κανονικά. Σβήνεις. Ανάβεις το αριστερό. Περιμένεις, περιμένεις... 2-3 δευτερόλεπτα μετά ανάβει. Το σβήνεις. Ξαναανάβεις το αριστερό στο καπάκι. Ανάβει κατευθείαν. Όσες φορές και αν το δοκιμάσεις. Σβήνεις. Αν ανάψεις το δεξί, φτου και από την αρχή... Καλό; Το παραπάνω είχε συμβεί κάποιες φορές μετά από βροχή ή πλύσιμο και σταμάταγε πάρα πολύ γρήγορα. Τώρα όμως που άλλαξε και ο καιρός ελαφρώς του έμεινε μόνιμο χουσούρι. Έριξα λίγο από ένα σπρέι επαφών που έχω αλλά δεν είδα φως. Καμιά ιδέα;


Γεράσιμος Στεφάτος
XL650V


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7324
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #12 on: Δευτέρα 24 Σεπτέμβριος 2007, 12:47:21 μμ
Που έριξες σπρέυ στη φλασιέρα?
Συνήθως αμα βάζει εκεί υγρασία κάνει τέτοια τρελά.
Δε το έχω πάθει στο Τ.Α. αλλά στη jawa το είχα γιατρέψει με σεσουάρ και μετά την κάλυψα όλη με σιλικόνη.


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #13 on: Δευτέρα 24 Σεπτέμβριος 2007, 13:32:39 μμ
Χαιρετώ τους πάντες! Ακούστε ένα πρόβλημα που εμφανίστηκε στο δικό μου ΤΑ:

Ανάβεις το δεξί φλας. Όλα κανονικά. Σβήνεις. Ανάβεις το αριστερό. Περιμένεις, περιμένεις... 2-3 δευτερόλεπτα μετά ανάβει. Το σβήνεις. Ξαναανάβεις το αριστερό στο καπάκι. Ανάβει κατευθείαν. Όσες φορές και αν το δοκιμάσεις. Σβήνεις. Αν ανάψεις το δεξί, φτου και από την αρχή... Καλό; Το παραπάνω είχε συμβεί κάποιες φορές μετά από βροχή ή πλύσιμο και σταμάταγε πάρα πολύ γρήγορα. Τώρα όμως που άλλαξε και ο καιρός ελαφρώς του έμεινε μόνιμο χουσούρι. Έριξα λίγο από ένα σπρέι επαφών που έχω αλλά δεν είδα φως. Καμιά ιδέα;

Μάλλον είναι ο διακόπτης των φλας. Δεν κάνει καλή επαναφορά και επαφή από τη στιγμή και μετά που θα ανάψεις το δεξί. Θέλει λύσιμο ο διακόπτης, καθάρισμα επαφών και ψέκασμα με ειδικό λιπαντικό ηλεκτρικών επαφών.

Αν λυθεί το πρόβλημα, κάνε μετά ένα κόπο να ποστάρεις αν διορθώθηκε.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


costas

  • Guest
Reply #14 on: Δευτέρα 24 Σεπτέμβριος 2007, 15:39:21 μμ
βάλε άλλον συνεπειβάτη και πεσ μας!



Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #15 on: Δευτέρα 24 Σεπτέμβριος 2007, 16:38:48 μμ
Χαιρετώ τους πάντες! Ακούστε ένα πρόβλημα που εμφανίστηκε στο δικό μου ΤΑ:

Ανάβεις το δεξί φλας. Όλα κανονικά. Σβήνεις. Ανάβεις το αριστερό. Περιμένεις, περιμένεις... 2-3 δευτερόλεπτα μετά ανάβει. Το σβήνεις. Ξαναανάβεις το αριστερό στο καπάκι. Ανάβει κατευθείαν. Όσες φορές και αν το δοκιμάσεις. Σβήνεις. Αν ανάψεις το δεξί, φτου και από την αρχή... Καλό; Το παραπάνω είχε συμβεί κάποιες φορές μετά από βροχή ή πλύσιμο και σταμάταγε πάρα πολύ γρήγορα. Τώρα όμως που άλλαξε και ο καιρός ελαφρώς του έμεινε μόνιμο χουσούρι. Έριξα λίγο από ένα σπρέι επαφών που έχω αλλά δεν είδα φως. Καμιά ιδέα;


    Μάλιστα. Το ίδιο ακριβώς είχα κι εγώ πριν μερικές μέρες. Μάλιστα, απαντάται από καιρού εις καιρόν. Οφείλεται στη σκόνη/καυσαέρια που με την υγρασία του αέρα (ή και με τη βροχή) γίνεται λάσπη σιγά-σιγά.
  Ρίχνεις μπόλικο σπρέϊ ηλεκτρικών επαφών και ταυτόχρονα δουλεύεις το διακοπτάκι αρκετά να πιάσει το σπρέϊ. Επιμένεις μέχρι να αποκατασταθεί.




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline Gerostef

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 15
Reply #16 on: Δευτέρα 24 Σεπτέμβριος 2007, 18:34:33 μμ
Το σπρέι που έριξα ήταν για ηλεκτρονικές επαφές (της Phillips). Βέβαια πήγα να το κάνω με τον έυκολο τρόπο, χωρίς να ανοίξω το διακόπτη για να τον καθαρίσω κιόλας. Έριξα σπρέι και έπαιξα λίγο με τα φλας αλλά τίποτα. Θα κάνω την εγχείρηση σωστά αυτή τη φορά. Ελπίζω να προλάβω... Πέμπτη μπαίνω...


Γεράσιμος Στεφάτος
XL650V


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #17 on: Δευτέρα 24 Σεπτέμβριος 2007, 18:43:39 μμ
Το σπρέι που έριξα ήταν για ηλεκτρονικές επαφές (της Phillips). Βέβαια πήγα να το κάνω με τον έυκολο τρόπο, χωρίς να ανοίξω το διακόπτη για να τον καθαρίσω κιόλας. Έριξα σπρέι και έπαιξα λίγο με τα φλας αλλά τίποτα. Θα κάνω την εγχείρηση σωστά αυτή τη φορά. Ελπίζω να προλάβω... Πέμπτη μπαίνω...

  Πρέπει να ρίξεις πολύ. Μάλιστα, η χόντα έχει προβλέψει δίοδο για να φεύγει το υγρό. Αν προσέξεις, από κάτω υπάρχει μια τρυπίτσα/λούκι. Από κει θα πρέπει να το δεις να στάζει. Αν ρίξεις δύο σταγόνες όλες κι όλες δεν κάνεις τίποτα.
  Σου λέω τώρα τι κάνω/έκανα εγώ και πιάνει. Από 'κει και πέρα είναι δικό σου θέμα.




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline Gerostef

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 15
Reply #18 on: Δευτέρα 24 Σεπτέμβριος 2007, 19:17:35 μμ
Θα ξαναρίξω πάλι πριν το ανοίξω... Ευχαριστώ!


Γεράσιμος Στεφάτος
XL650V


Offline Chtech

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1378
  • Honda XL650V 2004 Black
Reply #19 on: Τρίτη 25 Σεπτέμβριος 2007, 13:06:23 μμ
Τελικά το βρήκα που οφειλόταν το πρόβλημα με τα φλας μου. Είχε αλλοιωθεί η καλωδίοση από το διακόπτη μέχρι την φύσα του φλασέρ. Τ΄άλλαξα και είναι όλα ΟΚ.



Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #20 on: Τρίτη 09 Οκτώβριος 2007, 18:04:21 μμ
Εγώ κάποτε έλυσα τον διακόπτη στο Βαραντέρο και πετάχτηκαν κάτι ελατήρια και μετά πήγα σε έναν ηλεκτρολόγο και μου τον συναρμολόγησε...

Αφού έμαθα κάπως να βάζω ένα ούπα, σκέφτηκα, δεν ανοίγω και τον διακόπτη...


ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #21 on: Τρίτη 09 Οκτώβριος 2007, 19:32:09 μμ
Εγώ κάποτε έλυσα τον διακόπτη στο Βαραντέρο και πετάχτηκαν κάτι ελατήρια και μετά πήγα σε έναν ηλεκτρολόγο και μου τον συναρμολόγησε...

Αφού έμαθα κάπως να βάζω ένα ούπα, σκέφτηκα, δεν ανοίγω και τον διακόπτη...

Θέλει πολύ προσοχή στο λύσιμο αυτών των διακοπτών. Έχουν μέσα κάτι μικρές μπιλίτσες και κάτι ελατηριάκια που αν σου πέσουν κάτω ... αρχίζεις το ψάξιμο! Την έχω πάθει μια φορά!


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Gerostef

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 15
Reply #22 on: Κυριακή 28 Οκτώβριος 2007, 19:40:35 μμ
  Πρέπει να ρίξεις πολύ. Μάλιστα, η χόντα έχει προβλέψει δίοδο για να φεύγει το υγρό. Αν προσέξεις, από κάτω υπάρχει μια τρυπίτσα/λούκι. Από κει θα πρέπει να το δεις να στάζει. Αν ρίξεις δύο σταγόνες όλες κι όλες δεν κάνεις τίποτα.
  Σου λέω τώρα τι κάνω/έκανα εγώ και πιάνει. Από 'κει και πέρα είναι δικό σου θέμα.


Έχεις απόλυτο δίκιο! Έριξα μπόλικο WD40 (μα πάρα πολύ!). Δεν χρειάστηκε να γυρίσω το κλειδί για να το δοκιμάσω. Κατάλαβα ότι είχε φτιάξει ο διακόπτης μόνο και μόνο από την αίσθηση που έδινε στα δάχτυλά μου!

Ευχαριστώ για τη βοήθεια!


Γεράσιμος Στεφάτος
XL650V


Offline leroi

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 404
  • Φτιάξε καρδιά μου το δικό σου παραμύθι, αλλιώς...
    • www.pandorasbox.gr
Reply #23 on: Τρίτη 16 Σεπτέμβριος 2008, 19:00:45 μμ
Έχω ένα πρόβλημα με τα φλάς. Τις περισσότερες φορές που θα το ενεργοποιήσω θα κάνει τουλάχιστον 3 δευτερόλεπτα ώστε να λειτουργήσει..μάλιστα υπήρξαν φορές που δεν λειτούργησε τελικά..να φταίνε απλά οι επαφές, δεν έχω ρίξει ακόμα κάποιο αντισκουριακό...να προτιμίσω wd40 ας πουμε, ή κάποια που υπάρχουν και ειναι καθαριστικό αλλά και λιπαντικό επαφων ταυτόχρονα?

ευχαριστώ.


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #24 on: Τρίτη 16 Σεπτέμβριος 2008, 19:07:39 μμ
Στο κάνει και στα 2 φλας ή μόνο στο ένα?
Ρίξε WD40. Και δες το αποτέλεσμα.

Μπορεί όμως να φταίει και το ρελέ των φλας.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.