a ξέχασα να ρωτη΄σω λέει έχει 38 150 κμ, κάθε πότε να το πηγαίνω για σερβίς? μοντέλο 2002.

Νίκο.
Ζήτα το βιβλιαράκι των service αν το έχουν.
Για σερβίς θα σου πουν όσοι από την παρέα, έχουν ασχοληθεί με τένις.
Η νέα σου μηχανή χρειάζεται σέρβις κάθε 6.000 χλμ.
Στο βιβλίο συντήρησης (αλλά και με λίγο ψάξιμο θα το βρεις και μέσα σε αυτό το φόρουμ), αναφέρεται ποιές εργασίες πρέπει να γίνουν σε κάθε σέρβις. Απ' ότι θα κατάλαβες υπάρχουν "μικρά" και "μεγάλα" σέρβις, γιατί κάποιες εργασίες δεν γίνονται σε κάθε σέρβις, αλλά κάθε δύο, τρία ή και περισσότερα.
Από μένα, πάντα όρθιος και καλές βόλτες.
Προτιμώ να είναι αρτιμελής όταν παίζω το γιατρό και τη νοσοκόμα.
