Hellas Transalp Forum

NEOS NEOS NEOSSSSSSSSSSSsSSsssssssssss

nkriaras · 14448

Offline nkriaras

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 117
  • κάνε τα ΘΕΛΩ σου...ΠΡΑΞΗ...
    • η ΔΙΑΤΡΟΦΗ στη ΖΩΗ μας.
on: Τρίτη 13 Οκτώβριος 2009, 21:14:56 μμ
Μια μεγάλη καλησπέρα σε όλους σας.
Ονομάζομαι Κριαράς Νίκος. Μένω αθήνα Ταύρος. Λοιπόν πριν 3 χρόνια δούλευα ντελίβερυ όντας δευτεροετής φοιτητής στην Κρήτη. Ένας φίλος του αφεντικού μου με είδε πως γλυκοκοίταζα την καλή του-->transalp...Μου την έδωσε για μια βόλτα η οποία ήταν διαρκείας για τα συνέχεια της φαντασίας μου. Αγόρασα ένα kle anhelo 250 γτ η οικονομική κρίση με είχε χτυπήσει απο τότε....χαχαχα...χαλάει μετά απο ένα εξάμηνο και πριν ενα 7 μηνο αγόρασα ένα aprilia pegaso, πάει τρελάθηκα με τις  ζημιές να βγαίνει η μία μετά την άλλην Την έδωσα σήμερα σε ένα όπως φαίνεται αγαπητό συνεργείο ΣΤΗΝ Ηλιούπολη στον Φάνη και αγόρασα το ΤΡΑΝΣΑΛΠ TOY 2002. Aύριο θα το έχω εξολοκλήρου στα χέρια μου. Μακάρι αν μην με ταλαιπωρήσει και να με κάνει να το ξανα ερωτευτώ όπως όταν είχα πάρει ένα αδελφάκι του τότε.

ΥΓ: ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΣ ΓΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΦΥΣΕΩΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΕΚΔΡΟΜΗ....
ΠΑΝΤΑ ΟΡΘΙΟΙ...ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΕΣΜΕΝΟΙ ΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΩΡΑΙΑ ΝΟΣΟΚΟΜΑ......

ΚΡΙΑΡΑΣ ΝΙΚΟΣ



Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5166
  • Μπαμπάς * 2
Reply #1 on: Τρίτη 13 Οκτώβριος 2009, 21:21:40 μμ
καλα χιλιομετρα!!




Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #2 on: Τρίτη 13 Οκτώβριος 2009, 21:30:43 μμ
δεν θελω ωραια νοσοκομα ....γιατι δεν μου αρεσει το πεσιμο  ;)

καλως ηρθες στην παρεα ...επιτελους θα κανεις οικονομια ...διοτι το ΤΑ δεν θελει τπτ μονο λαδια και βενζινα
με το καλο η παραλαβη  :eusa_clap: και τα λεμε απο κοντα ;D ;D




Offline nkriaras

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 117
  • κάνε τα ΘΕΛΩ σου...ΠΡΑΞΗ...
    • η ΔΙΑΤΡΟΦΗ στη ΖΩΗ μας.
Reply #3 on: Τρίτη 13 Οκτώβριος 2009, 21:32:20 μμ
a ξέχασα να ρωτη΄σω λέει έχει 38 150 κμ, κάθε πότε να το πηγαίνω για σερβίς? μοντέλο 2002.



Offline Sofia

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 36
  • "...του ονείρου τα ρολόγια κουδουνίζουν δυνατά..."
Reply #4 on: Τρίτη 13 Οκτώβριος 2009, 21:34:19 μμ
γεια σου!γεια σου!!!     θαναι καλη μαζι σου !!!  :moped:


"...του ονείρου τα ρολόγια κουδουνίζουν δυνατά..."


Offline Γιάννης Σταυρουλάκης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4154
  • by Jstavrou
Reply #5 on: Τρίτη 13 Οκτώβριος 2009, 21:46:25 μμ
a ξέχασα να ρωτη΄σω λέει έχει 38 150 κμ, κάθε πότε να το πηγαίνω για σερβίς? μοντέλο 2002.
:welcome: Νίκο.
Ζήτα το βιβλιαράκι των service αν το έχουν.
Για σερβίς θα σου πουν όσοι από την παρέα, έχουν ασχοληθεί με τένις.
Η νέα σου μηχανή χρειάζεται σέρβις κάθε 6.000 χλμ.
Στο βιβλίο συντήρησης (αλλά και με λίγο ψάξιμο θα το βρεις και μέσα σε αυτό το φόρουμ), αναφέρεται ποιές εργασίες πρέπει να γίνουν σε κάθε σέρβις. Απ' ότι θα κατάλαβες υπάρχουν "μικρά" και "μεγάλα" σέρβις, γιατί κάποιες εργασίες δεν γίνονται σε κάθε σέρβις, αλλά κάθε δύο, τρία ή και περισσότερα.
Από μένα, πάντα όρθιος και καλές βόλτες.
Προτιμώ να είναι αρτιμελής όταν παίζω το γιατρό και τη νοσοκόμα. ;)


There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V


Offline Chtech

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1378
  • Honda XL650V 2004 Black
Reply #6 on: Τρίτη 13 Οκτώβριος 2009, 21:58:55 μμ
Καλώς όρισες στην παρέα μας και καλά χλμ να έχεις με το εργαλείο.



Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7629
    • eGeorgalas
Reply #7 on: Τρίτη 13 Οκτώβριος 2009, 22:15:20 μμ
Καλώς μας βρήκες Φίλε με τις πολλές εμπειρίες σου.......

Καλά χιλιόμετρα να έχεις και πάντα όρθιος....... Άσε τις νοσοκόμες για άλλους ;) ;) ;)


Σίγουρα θα την χαρείς την κούκλα σου.....


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5166
  • Μπαμπάς * 2
Reply #8 on: Τρίτη 13 Οκτώβριος 2009, 22:20:30 μμ
.
Η νέα σου μηχανή χρειάζεται σέρβις κάθε 6.000 χλμ...

Αλλαγη λαδιων καθε 6000χλμ για την ακριβεια. Και καθε 12000χλμ λαδια, φιλτρο λαδιου, αντε και μπουζι και φιλτρο αερα.... Αυτα ειναι τα σιγουρα....
Τακακια, οταν φθαρουν... Βαλβιδες ελεγχος καθε 12000 (και περισσοτερο...)...
Αλυσιδα λαδωμα καθε 500χλμ, ή και νωριτερα αναλογα με τις συνθηκες οδηγησης....

Απο εκει και περα... διαβαζοντας και κανοντας παρεα με εμας θα μαθεις πολλα...




Offline kostas larisa

  • XL650V6
  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 273
Reply #9 on: Τρίτη 13 Οκτώβριος 2009, 22:36:22 μμ
 :welcome:


ΤΟΙΣ ΤΟΛΜΩΣΙΝ Η ΤΥΧΗ


Offline panisk

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3729
Reply #10 on: Τρίτη 13 Οκτώβριος 2009, 22:43:13 μμ
Καλώς τον, άργησες αλλά τον βρήκες τον σωστό το δρόμο!!! Το μαγαζί που ψώνισες είναι στη γειτονιά μου και έχει καλό όνομα στα μεταχειρισμένα του, αν και λίγο ακριβότερο από τον ανταγωνισμό. Αν επιτρέπεται πόσα σου αφαίρεσε από την τσέπη η ομορφούλα σου?


Αφού το φως ταξιδεύει γρηγορότερα απο τον ήχο, εγώ γιατί πρώτα ακούω τις μ@λ@κίες και μετά μου ανάβουν τα λαμπάκια;

Live to Drive - Drive to Live


strofakias

  • Guest
Reply #11 on: Τετάρτη 14 Οκτώβριος 2009, 00:36:14 πμ
 :welcome: :welcome: :welcome:



Offline AGGELOS pireas

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 654
  • ΘΑ ΠΑΩ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΣ
Reply #12 on: Τετάρτη 14 Οκτώβριος 2009, 01:53:52 πμ
Καλοστονα και ας αργησε καμια σχεση με την ΑΙΓΙΝΑ ; ??? ???
Καλλα χλμ με ασφαλεια :) :) :)



Offline nkriaras

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 117
  • κάνε τα ΘΕΛΩ σου...ΠΡΑΞΗ...
    • η ΔΙΑΤΡΟΦΗ στη ΖΩΗ μας.
Reply #13 on: Τετάρτη 14 Οκτώβριος 2009, 10:35:44 πμ
Καλώς τον, άργησες αλλά τον βρήκες τον σωστό το δρόμο!!! Το μαγαζί που ψώνισες είναι στη γειτονιά μου και έχει καλό όνομα στα μεταχειρισμένα του, αν και λίγο ακριβότερο από τον ανταγωνισμό. Αν επιτρέπεται πόσα σου αφαίρεσε από την τσέπη η ομορφούλα σου?

ΜΟΥ ΑΦΑΙΡΕΣΕ ΕΝΑ ΧΙΛΙΑΡΙΚΟ ΠΕΡΙΠΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΑΛΛΛΑΓΗ ΟΠΟΤΕ--ΠΛΗΡΩΣΑ 2500..ΔΕΝ ΠΕΙΡΑ<ΕΙ ΕΧΑΣΑ ΠΕΡΙΠΟΘ 900ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝAPRILIA ΑΛΛΑ ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΦΥΓΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ...ΜΑΚΡΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑ....χαχαχαχα  ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΛΑΩΣΩΡΙΣΜΑ.. ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΣΑΣ ΡΩΤΗΣΩ ΕΧΕΙ ΤΑ TRAILWING ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ. ΤΩΡΑ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΕΣΕΙΣ?



Offline Zan Klon

  • οδηγώντας στους ελληνικούς δρόμους έγινα...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2202
  • μοτοσυκλετιστής παντός καιρού και εδάφους !!!
Reply #14 on: Τετάρτη 14 Οκτώβριος 2009, 14:19:02 μμ
NEOS NEOS NEOSSSSSSSSSSSsSSsssssssssss

τον Παλτακη τον ξερεις;;; :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:


 :welcome:καλα χλμ



Offline xamogelo

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2514
  • να ταξιδεύετε πάντα........
Reply #15 on: Τετάρτη 14 Οκτώβριος 2009, 15:21:29 μμ
 Very  :)  :welcome:  :) , my friend!


Κι όπως θα κατάλαβες, ήδη, μακριά από τον Ζαν Κλον Χασαμ'.... Νομίζει πως είναι και τσοπάνος και ωραίος!!!  :2hysterical:


...με τη μηχανή σας και τα μάτια της ψυχής σας!!!



andy

  • Guest
Reply #16 on: Τετάρτη 14 Οκτώβριος 2009, 22:10:54 μμ
...διοτι το ΤΑ δεν θελει τπτ μονο λαδια και βενζινα

γιατί ρε Πάνω διχρονο είναι ;;; ;D


Νίκο καλώς όρισες  :welcome: :welcome:



Offline Dimitris(honda)

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 506
  • 7o ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΡΑΛΛΥ HTC ΦΘΙΩΤΙΔΑ 2012
Reply #17 on: Τετάρτη 14 Οκτώβριος 2009, 22:14:03 μμ
 :welcome: :welcome: :welcome:



Offline Doctor

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 636
Reply #18 on: Πέμπτη 15 Οκτώβριος 2009, 06:22:06 πμ
 :welcome: :welcome: :welcome:



Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4162
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #19 on: Πέμπτη 15 Οκτώβριος 2009, 15:31:02 μμ

 :welcome: :welcome: :welcome:


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


Offline Doctor

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 636
Reply #20 on: Πέμπτη 15 Οκτώβριος 2009, 16:12:55 μμ
:moped: :welcome: :welcome: :welcome:



Offline azwros

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3928
  • Ερωτας με την πρώτη ματιά!!
Reply #21 on: Πέμπτη 15 Οκτώβριος 2009, 16:57:47 μμ
Καλώς όρισες στην παρέα μας!!!!
Ελπίζω να περάσεις καλά μαζί μας εφόσον συμετέχεις και σε κάποια απόπ τις εκδηλώσεις μας.
Καλό θα ήταν να γραφτείς και στο σύλλογο σαν κανονικό μέλος και όχι μόνο στο forum όπως οι περισσότεροι εδώ μέσα!!!!!! >:(
Οσο για τον αν πέσεις ξάπλα ή νοσοκόμα ή οτιδήποτε άλλο επάγγελμα κάνει το κοριτσι που θα έχεις μαζί σου τί σε χαλάει;;;;;;; 8)

Κούκλα η καλή σου!!!!!!!


Δεν   πλαλάου!!!!
γιατί νουγάου!!!! γκε γκε;;
[img]http://farm3.static.flickr.com[img]


Offline junior CAESAR

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1309
  • ...¨Οποιος έχει μυαλό το προστατεύει!!
Reply #22 on: Πέμπτη 15 Οκτώβριος 2009, 17:13:33 μμ
Καλως ορισες και καλα χιλιομετρα να εχεις.
 :welcome: :welcome:


Salonica Iron Club

ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑΞΙ
Η ΑΣΚΟΠΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΠΩΛΕΙΑ ΖΩΗΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΜΑΣ
ΠΡΟΣΟΧΗ!
ΜΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΠΟΤΕ ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΣΟΒΑΡΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ


Offline thanos_trikala

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1753
Reply #23 on: Πέμπτη 15 Οκτώβριος 2009, 18:10:17 μμ
 :welcome: :welcome:




Offline reddragon

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 40
Reply #24 on: Πέμπτη 15 Οκτώβριος 2009, 18:36:55 μμ
Καλως ορισες και απο εμενα, αλλον ενα νεο κατοχο ΤΑ.. Θα δεις οτι ειναι απο τις καλυτερες επιλογες..
Καλα και ασφαλη χιλιομετρα.
Τα ιδια μηχανακια ειχα σκεφτει να παρω και εγω αλλα ευτυχως με φωτισε ο προβολεας του Τα
Θα κανονισουμε μια Τριτη να παμε ολα τα νιουδια στην συναντηση γιατι δεν θα ειμαστε μονο στο φορουμ αλλα και στον συλλογο..

Γιωργος