Hellas Transalp Forum

NEOS NEOS NEOSSSSSSSSSSSsSSsssssssssss

nkriaras · 14449

Offline nkriaras

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 117
  • κάνε τα ΘΕΛΩ σου...ΠΡΑΞΗ...
    • η ΔΙΑΤΡΟΦΗ στη ΖΩΗ μας.
Reply #25 on: Σάββατο 17 Οκτώβριος 2009, 04:59:53 πμ
Παίδες καλησπέρα. Μόλις σήμερα την πήρα στα χέρια μου, γτ προχθές ήταν κλειστή η νομαρχία και χθες μου έτυχε ένα προσωπικό γεγονός. Τέλος πάντων , την πήρα σήμερα και κατέβηκα ΤΩΡΑ ΤΩΡΑ αλλά θα ξανα ανέβω λίγο πριν κοιμηθώ....ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΚΑΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΣΤΙΣ 10 ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ 10ΒΡΑΔΥ--> 280 χιλιόμετρα. ΤΟ ΚΑΤΑΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΗΚΑ...ΑΝ Κ ΛΙΓΟ Ο ΣΒΕΡΚΟς ΜΟΥ ΠΑΕΙ ΝΑ ΣΠΑΣΕΙ---ΑΛΛΑ ΧΑΛΑΛΙ ΤΗΣ...ΤΕΛΙΚΑ ΗΜΟΥΝ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΜΙΑΣ Κ ΗΤΑΝ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΜΟΥ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΩΘΕΝ......ή ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΦΟΙΤΗΤΙΩΘΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΕΡΩΤΕΥΤΩ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ...ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΕΓΙΝΕ....ΤΗΝ ΑΓΑΠΑΩ ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΠΟΛΥ...ΛΟΙΠΟΝ ΒΛΕΠΩ ΑΘΛΗΤΙΚΑ--ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΝΕΤ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΜΕΧΡΙ ΚΑΒΟΥΡΙ Κ ΠΙΣΩ ΣΠΙΤΙ(ΤΑΥΡΟΣ) ΓΙΑ ΥΠΝΟ... ΤΕΛΕΙΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΣΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΑΝΕΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΕΣ ΤΙΜΟΝΙΕΣ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ....

ΦΙΛΙΑ..
ΤΟ ΝΟΥ ΣΑΣ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ...ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΕΝΑ ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ: ''Η ΣΙΩΠΗ ΕΙΝΑΙ ΧΡΥΣΟΣ''



Offline Pezos

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 579
Reply #26 on: Σάββατο 17 Οκτώβριος 2009, 05:10:05 πμ
Καλώς ήρθες στην παρέα μας.
Η επιλογή σου τέλεια.
Μέρα με τη μέρα θα την ερωτεύεσαι και θα την αγαπάς όλο και περισσότερο.
Μην βιάζεσαι όλα σε μια μέρα να τα κάνεις. Γερός να είσαι και θα περάσετε πολλά χρόνια μαζί, αρκεί να την προσέχεις.



Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #27 on: Τρίτη 03 Νοέμβριος 2009, 02:19:22 πμ
:moped: :welcome: :welcome: :welcome:


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???