Καλησπέρα σε όλους
Με λένε Ρένο είμαι 32 ετών και μένω Τήνο(μόνιμος κάτοικος),σχεδιάζω και κατασκευάζω κοσμήματα(Doctor με λένε κάποιοι φίλοι επειδή τους επισκευάζω τα κοσμήματα όταν τα χαλάνε), φέτος φοιτητής του Ε.Α.Π(άντε να δούμε…) Είμαι εδώ και ένα χρόνο κάτοχος δεύτερης σε σειρά TRANSALP 700.Η πρώτη μου ήταν TRANSALP 650 του 2001.Πρώτο βήμα ήταν το forum δεύτερο λέω να γραφτώ και στο club(θα δείξει...?).
Καλά και πολλά χιλιόμετρα ,με ασφάλεια.