Hellas Transalp Forum

Γειά σας- Νέος στην παρέα σας

Doctor · 8437

Offline Doctor

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 636
on: Τρίτη 29 Σεπτέμβριος 2009, 08:36:41 πμ
Τέτοια ώρα μάλλον καλό ξημέρωμα λέμε... Από καιρό τριγυρνάω και ασχολούμαι με το forum σας, μου έχει λύσει πολλές απορίες.Γι'αυτό αποφάσισα να μπω και εγώ στο χορό...



Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7629
    • eGeorgalas
Reply #1 on: Τρίτη 29 Σεπτέμβριος 2009, 08:42:46 πμ
Καλώς μας Βρήκες Φίλε Dooctor.... :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
Δεν μας είπες το μικρό σου........ ;)

Νέος με 700 έτσι;;;


Καλή συνέχεια στις Περιηγήσεις μέσα στο Forum ;)


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


strofakias

  • Guest
Reply #2 on: Τρίτη 29 Σεπτέμβριος 2009, 15:25:37 μμ
 :welcome: :welcome: :welcome:



Offline Θύμιος

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 128
Reply #3 on: Τρίτη 29 Σεπτέμβριος 2009, 15:54:25 μμ
 :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :welcome: :welcome: :welcome:Doctor :eusa_clap: :eusa_clap:  :eusa_clap:

Καλά όρθια χλμ!!! Τι doctor είσαι; Και πόθεν έρχεσε και πόθεν κατεβένεις; ???



Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #4 on: Τρίτη 29 Σεπτέμβριος 2009, 16:59:38 μμ
Γιατρε μου λιτος πολυ .. ;D..καλως ηρθες βεβαια και καλα να περνας μαζι μας αλλα για πε και κατι παραπανω ετσι να ξερουμε ποιος ειναι απο την αλλη πλευρα του συρματος 8) 8)




Offline Chtech

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1378
  • Honda XL650V 2004 Black
Reply #5 on: Τρίτη 29 Σεπτέμβριος 2009, 17:18:35 μμ
 :welcome: :welcome: :welcome:



Offline thanos_trikala

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1753
Reply #6 on: Τρίτη 29 Σεπτέμβριος 2009, 17:54:02 μμ
Καλως ηρθες doctor στη παρεα μας καλα και ο ορθια χλμ να εχεις!




Offline Doctor

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 636
Reply #7 on: Τρίτη 29 Σεπτέμβριος 2009, 22:24:53 μμ
Καλησπέρα σε όλους

Με λένε  Ρένο  είμαι  32 ετών  και μένω Τήνο(μόνιμος κάτοικος),σχεδιάζω και κατασκευάζω κοσμήματα(Doctor με λένε κάποιοι φίλοι επειδή τους επισκευάζω τα κοσμήματα όταν τα χαλάνε), φέτος φοιτητής του Ε.Α.Π(άντε να δούμε…) Είμαι εδώ και ένα χρόνο κάτοχος δεύτερης σε σειρά TRANSALP 700.Η πρώτη μου ήταν TRANSALP 650 του 2001.Πρώτο βήμα ήταν το forum δεύτερο λέω να γραφτώ και στο  club(θα δείξει...?).
Καλά και πολλά  χιλιόμετρα ,με ασφάλεια.



Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #8 on: Τρίτη 29 Σεπτέμβριος 2009, 22:31:50 μμ
Aσε μας ρε Ρένε και έχουμε Φ.ρ. μπροστά

Δε βλέπεις τι γίνεται..........  :evil5:























 ;DΠλάκα κάνω έτσι...?


 :welcome: Ρένε μας.
Τήνο είχα δυό χρόνια την κυρά ,έχω ερθει αρκετές φορές.
Ερχόμουν με αμάξι και πολύ ζήταγα τη μηχανή αφού γιά τις βόλτες στα χωριά είναι ότι πρέπει.
Νάσαι καλά και πάντα όρθιος.



ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline junior CAESAR

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1309
  • ...¨Οποιος έχει μυαλό το προστατεύει!!
Reply #9 on: Τρίτη 29 Σεπτέμβριος 2009, 23:48:36 μμ
Καλώς μας Βρήκες.
 :welcome: :welcome:


Salonica Iron Club

ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑΞΙ
Η ΑΣΚΟΠΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΠΩΛΕΙΑ ΖΩΗΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΜΑΣ
ΠΡΟΣΟΧΗ!
ΜΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΠΟΤΕ ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΣΟΒΑΡΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ


Offline AGGELOS pireas

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 654
  • ΘΑ ΠΑΩ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΣ
Reply #10 on: Τετάρτη 30 Σεπτέμβριος 2009, 00:18:06 πμ
Καλωσς μας ηρθες καλες διαδρομες  με οδηγο την ΜΕΓΑΛΟΧΑΡΗ



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #11 on: Τετάρτη 30 Σεπτέμβριος 2009, 00:51:35 πμ
Ωραίος Ρένο ! Όμορφο νησί η Τήνος με όμορφα χωριά. Το club πρέπει να κάνει μια εκδρομή εκεί σε κάποια φάση.



Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7278
Reply #12 on: Τετάρτη 30 Σεπτέμβριος 2009, 00:53:15 πμ
Γιατρέ, καλωσόρισες στην μεγάλη παρέα μας. Καλή διασκέδαση!



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #13 on: Τετάρτη 30 Σεπτέμβριος 2009, 01:04:00 πμ
Καλως τον ντοτορα !

Περισυ ηρθα για πρωτη φορα (σκ)
ΠΑΡΑ Πολυ ωραιο νησι...
πισω απο το λιμανι βεβαια, το οποιο το εχουν κανει  χαλια με ολο αυτο το τσιμεντο!


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Dimitris(honda)

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 506
  • 7o ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΡΑΛΛΥ HTC ΦΘΙΩΤΙΔΑ 2012
Reply #14 on: Τετάρτη 30 Σεπτέμβριος 2009, 01:08:29 πμ
 :welcome: :welcome: :welcome:



Offline Αιγαιοπλόος

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 359
Reply #15 on: Τετάρτη 30 Σεπτέμβριος 2009, 01:20:40 πμ
Καλησπέρα σε όλους

Με λένε  Ρένο  είμαι  32 ετών  και μένω Τήνο(μόνιμος κάτοικος),
Καλώστον τον "απέναντι". Από το μπαλκόνι μου βλέπω την Τήνο, μιας και μένω στο λιμάνι της Σύρου.
Καλώς ήλθες. Κι εγώ το 700άρι έχω εδώ κι ένα χρόνο, μετά από πολλά χρόνια με Yamaha XT και XV-250.



Μια αστραπή είν' η ζωή και στ' άναμμα που κάνει, ό,τι προλάβει ο άνθρωπος, τα υπόλοιπα τα χάνει.


Offline myttasio

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 19
Reply #16 on: Τετάρτη 30 Σεπτέμβριος 2009, 04:27:07 πμ
Καλως ηρθες φίλε στη παρέα μας



Offline xamogelo

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2514
  • να ταξιδεύετε πάντα........
Reply #17 on: Τετάρτη 30 Σεπτέμβριος 2009, 14:45:18 μμ
Έλα οι Κυκλάδες, λέμε!!  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:


Καλως ήρθες στην παρέα μας, κοντογειτονάκι!  ;)

Καλά χιλιόμετρα να' χεις πάντα......  :)


...με τη μηχανή σας και τα μάτια της ψυχής σας!!!



Offline panlask

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 72
    • radioamateur
Reply #18 on: Τετάρτη 30 Σεπτέμβριος 2009, 17:04:52 μμ
Καλώς μας ήρθες Ρένο. Πολύ ωραίο νησί η Τήνος(μετά την Λέσβο όμως)!!!



tzeronymo

  • Guest
Reply #19 on: Πέμπτη 01 Οκτώβριος 2009, 01:51:35 πμ
Ρενο  :welcome:



Offline ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ

  • Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3677
  • Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!
    • http://www.biowines.gr/
Reply #20 on: Πέμπτη 01 Οκτώβριος 2009, 02:09:31 πμ
Καλός τον Τυνήσιο!...λάθος από την Τήνο ήθελα να πω….



Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..


Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4162
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #21 on: Πέμπτη 01 Οκτώβριος 2009, 04:46:38 πμ

 :welcome:  Ρενο  !


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


Offline giorgos04

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 102
Reply #22 on: Σάββατο 03 Οκτώβριος 2009, 16:58:31 μμ
 :welcome: :thawave:


πανω απ ολα  η ασφαλεια


Offline Απεναντι

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 210
Reply #23 on: Δευτέρα 05 Οκτώβριος 2009, 19:49:27 μμ
 :welcome: :welcome:



Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #24 on: Τετάρτη 07 Οκτώβριος 2009, 14:49:54 μμ
:moped: :welcome: :welcome: :welcome:


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???