Χαιρετιζω ολα τα παιδια στην παρέα.
Ξεκινησα πριν 15 χρονια απο την αναγκη της καθημερινοτητας (παρκαρισα το αυτοκινητο) με ενα παπι 72cc και ακολουθησαν αλλο ενα 100 cc, Piaggio Skipper, Beverly 250, Beverly 500 και τωρα ΤΑ 650.
Στο forum ηρθα για να μαθω περισσοτερα για την καλη μου και ηδη (διαβαζω εδω και καιρο) εχω βοηθηθει πολυ.
Σας ευχαριστω που με δεχθηκατε στην παρεα και ευχομαι σε ολους πολλα-πολλα ασφαλη και ομορφα χιλιομετρα.