Hellas Transalp Forum

Νεος (μεσηλικας για την ακριβεια) στην παρεα.

apogee · 7655

Offline apogee

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 1
on: Τετάρτη 23 Σεπτέμβριος 2009, 04:09:53 πμ
Χαιρετιζω ολα τα παιδια στην παρέα.

Ξεκινησα πριν 15 χρονια απο την αναγκη της καθημερινοτητας (παρκαρισα το αυτοκινητο) με ενα παπι 72cc και ακολουθησαν αλλο ενα 100 cc, Piaggio Skipper, Beverly 250, Beverly 500  και τωρα ΤΑ 650.

Στο forum ηρθα για να μαθω περισσοτερα για την καλη μου και ηδη (διαβαζω εδω και καιρο) εχω βοηθηθει πολυ.

Σας ευχαριστω που με δεχθηκατε στην παρεα και ευχομαι σε ολους πολλα-πολλα  ασφαλη και ομορφα χιλιομετρα.




tzeronymo

  • Guest
Reply #1 on: Τετάρτη 23 Σεπτέμβριος 2009, 04:23:41 πμ
Γεια σου Κωστα καλως ηρθες στην παρεα ελπιζω να σε δουμε απο κοντα  σε καποια αποδραση  η καθε τριτη στο  ΣΥΜΟΦΕ
« Last Edit: Τετάρτη 23 Σεπτέμβριος 2009, 04:25:39 πμ by tzeronymo »



Offline ArtOf

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 64
Reply #2 on: Τετάρτη 23 Σεπτέμβριος 2009, 04:38:33 πμ
καλως ηρθες  φιλε στο  :discussion: ,και καλους δρομους να'χεις!! :)


The ArtOf...
Η λοξοδρομηση απο τους σκληρους και αγονους περιορισμους της καθημερινοτητας ..Ι scream ,you scream ,we all scream for an Ice Cream..(Roberto Bennini -"Down by Low")


Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #3 on: Τετάρτη 23 Σεπτέμβριος 2009, 04:50:16 πμ

Κάθε ηλικία είναι ωραία, αρκεί να είσαι αναβάτης και όχι επιβάτης  ;D

Καλώς όρισες.  :eusa_clap:


ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4162
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #4 on: Τετάρτη 23 Σεπτέμβριος 2009, 05:09:27 πμ
:welcome: στην παρεα Κωστα!


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


Offline junior CAESAR

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1309
  • ...¨Οποιος έχει μυαλό το προστατεύει!!
Reply #5 on: Τετάρτη 23 Σεπτέμβριος 2009, 06:28:48 πμ
 Γουελκαμ στην παρεα Κωστα.


Salonica Iron Club

ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑΞΙ
Η ΑΣΚΟΠΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΠΩΛΕΙΑ ΖΩΗΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΜΑΣ
ΠΡΟΣΟΧΗ!
ΜΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΠΟΤΕ ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΣΟΒΑΡΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ


Offline Chtech

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1378
  • Honda XL650V 2004 Black
Reply #6 on: Τετάρτη 23 Σεπτέμβριος 2009, 07:42:21 πμ
Καλώς όρισες στην παρέα μας.



Offline AGGELOS pireas

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 654
  • ΘΑ ΠΑΩ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΣ
Reply #7 on: Τετάρτη 23 Σεπτέμβριος 2009, 08:05:58 πμ
Με την σειρα μου σε καλοσωριζω και εγω Τωρα για το μεσηλικας αστο μην το συζητας  :eusa_naughty:να εισαι οσο ασθανεσε οτι εισαι προ παντων υγεια και ηρεμια με καλες διαδρομες  ;D



Offline panisk

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3729
Reply #8 on: Τετάρτη 23 Σεπτέμβριος 2009, 15:14:25 μμ
 :welcome: :welcome: :welcome:


Αφού το φως ταξιδεύει γρηγορότερα απο τον ήχο, εγώ γιατί πρώτα ακούω τις μ@λ@κίες και μετά μου ανάβουν τα λαμπάκια;

Live to Drive - Drive to Live


Offline xamogelo

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2514
  • να ταξιδεύετε πάντα........
Reply #9 on: Τετάρτη 23 Σεπτέμβριος 2009, 16:18:50 μμ
Κάθε ηλικία είναι ωραία, αρκεί να είσαι αναβάτης και όχι επιβάτης  ;D



+1000  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: στον Νίκο!




Καλως ήρθες στην παρέα μας!!

Μόλις γνωρίσεις το jeronimo θα νιώθεις τζόβενο....  :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:



...με τη μηχανή σας και τα μάτια της ψυχής σας!!!



Offline reddragon

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 40
Reply #10 on: Τετάρτη 23 Σεπτέμβριος 2009, 17:38:54 μμ
Καλως ορισες και καλα χιλιομετρα.

Εγω δηλαδη τι να πω, ανηκω σε ειδικη κατηγορια, νεος ετων 30, πρωτη μηχανη ΤΑ  :2hysterical:

Το μυαλο μας στην θεση του και τουλαχιστον για εμενα πολυ διαβσμα με τα DO and DO NOT.

Γιωργος



Offline apnea_xaos

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1305
  • οι 4 ροδες ταξιδευουν το κορμι, οι 2 την ψυχη!!!
Reply #11 on: Τετάρτη 23 Σεπτέμβριος 2009, 18:02:39 μμ
 :welcome: :welcome:


   


Offline kostas larisa

  • XL650V6
  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 273
Reply #12 on: Τετάρτη 23 Σεπτέμβριος 2009, 18:26:32 μμ
 :welcome:


ΤΟΙΣ ΤΟΛΜΩΣΙΝ Η ΤΥΧΗ


Offline thanos_trikala

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1753
Reply #13 on: Τετάρτη 23 Σεπτέμβριος 2009, 18:41:54 μμ
καλως ηρθες φιλε καλα και ορθια χλμ να εχεις  :welcome:! απο που εισαι?




strofakias

  • Guest
Reply #14 on: Τετάρτη 23 Σεπτέμβριος 2009, 21:47:29 μμ
 :welcome: :welcome: :welcome:



Offline Dimitris(honda)

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 506
  • 7o ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΡΑΛΛΥ HTC ΦΘΙΩΤΙΔΑ 2012
Reply #15 on: Πέμπτη 24 Σεπτέμβριος 2009, 01:26:57 πμ
Καλώς ήρθες στη παρέα μας



Offline Sofia

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 36
  • "...του ονείρου τα ρολόγια κουδουνίζουν δυνατά..."
Reply #16 on: Πέμπτη 24 Σεπτέμβριος 2009, 03:32:08 πμ
Χαιρετιζω ολα τα παιδια στην παρέα.

Ξεκινησα πριν 15 χρονια απο την αναγκη της καθημερινοτητας (παρκαρισα το αυτοκινητο) με ενα παπι 72cc και ακολουθησαν αλλο ενα 100 cc, Piaggio Skipper, Beverly 250, Beverly 500  και τωρα ΤΑ 650.

Στο forum ηρθα για να μαθω περισσοτερα για την καλη μου και ηδη (διαβαζω εδω και καιρο) εχω βοηθηθει πολυ.

Σας ευχαριστω που με δεχθηκατε στην παρεα και ευχομαι σε ολους πολλα-πολλα  ασφαλη και ομορφα χιλιομετρα.


:moped:καλως ηρθες !!


"...του ονείρου τα ρολόγια κουδουνίζουν δυνατά..."


Offline panlask

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 72
    • radioamateur
Reply #17 on: Παρασκευή 25 Σεπτέμβριος 2009, 03:55:54 πμ
Καλωσόρισες και πάντα όρθιος.



Offline myttasio

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 19
Reply #18 on: Παρασκευή 25 Σεπτέμβριος 2009, 05:45:53 πμ
Καλώς ήρθες φίλε..........   



Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #19 on: Τετάρτη 07 Οκτώβριος 2009, 14:41:26 μμ
:moped: :welcome: :welcome: :welcome:


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???


Offline Surfer

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 548
  • Γιάννης
Reply #20 on: Τετάρτη 07 Οκτώβριος 2009, 22:27:16 μμ
 :welcome: :welcome:



Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3379
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #21 on: Δευτέρα 12 Οκτώβριος 2009, 15:48:07 μμ
Καλώς ήρθες Φίλε Κώστα. Όσο για την ηλικία μη σε προβληματίζει γιατί γνωρίζω κάτι κουρασμένα παληκάρια με λιγότερα χρόνια και απο τα δικά σου και απο τα δικά μου..