Hellas Transalp Forum

Εγω, Transalp ποτε χαχαχα Καλως σας βρηκα παιδια.

reddragon · 13504

Offline reddragon

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 40
on: Παρασκευή 18 Σεπτέμβριος 2009, 18:31:32 μμ
 Καλημερα σε ολους και καλως σας βρηκα.

Ακολουθει μεγαλο ποστ οποτε αν βαριεστε να διαβαζετε, δεν πειραζει καλη καρδια.

Ειμαι ο Γιωργος, 30 ετων και απο μικρος με το μικροβιο του αυτοκινητου-μηχανης.
Οι φοβιες των γονιων αλλα και καποιο οδηγικο ταλεντο που διεκριναν καποιοι με εσπρωξε στο αυτοκινητο, το καρτ και τους αγωνες υτοκινητου. Πλεον ομως η κατασταση στους ελληνικους αγωνες και η καθημερινη τρελα που επικρατει στο χαος της Αθηνας με κανανε να ξαναθυμηθω παλιους ερωτες....
 Η σχεση μου με την μηχανη ξεκιναει απο πολυ μικρος (μηχανοβιος θειος) που μου αφηνε το μοτο και το motosport του Πειρανχα (Παπανδρεου) για μελετη.
Η αληθεια ειναι οτι πιτσιρικας ειχα μια αδικαιολογητη αντιπαθεια στο ΤΑ, η οποια ομως εξελιχθηκε με τα χρονια σε εναν σεβασμο γιατι ελεγα, δεν μπορει για να το προτιμα τοσος κοσμος και να υπαρχουν ακομα τοσο παλια ΤΑ στον δρομο κατι παραπανω ξερουν απο εμενα..
Φετος το καλοκαιρι ξεκινησα να λεω θα παρω κατι μικρο και χωματερο το οποιο ομως να μπορω να το κυκλοφορω και καθε μερα. Μετα ομως μου καλοαρεσε η ιδεα και ενα πρωινο οριακα πριν κλεισει το υπουργειο μου την βαραει και με συνοπτικες διαδικασιες βγαζω το μεγαλο διπλωμα.
Μεχρι να ερθει το διπλωμα (πριν 2 εβδομαδες) σκεφτομουνα διαφορα μηχανανακια οπως το dakar και το  καινουριο xt660z. Για καλη μου τυχη ενας καλος μου φιλος πλεον, εχει ΤΑ 650 εδω και χρονια και παρα τους κανιβαλισμος του το ΤΑ εχει αποδειχτει παληκαρι.. Αυτο μαλλον ειχε αποτυπωθει στον σκληρο μου και ετσι ενα πρωινο μεταξυ ψαξιματος για πλακακια (φτιαχνουμε και σπιτι παραλληλα) με την κοπελα μου ξεκινησαμε και ενα ατυπο ψαξιμο για μηχανη. Ειδα διαφορα ΤΑ και F650 τα οποια ηταν απογονοι του γενους χρεποβιτς και οι μαντραδες τα πουλαγανε απο 3500-4000 ως αριστα
Το μεσημερακι σε ασχετη φαση και περισσοτερο αντε να το κανουμε, μπαινουμε σε ενα μαγαζι και ειχε ενα ΤΑ ασημι 650 μοντελο 00-01 το οποιο φαινοταν προσεγμενο αγρατζουνιστο, με καγκελα μπροστα, xenon, καγκελα πισω, kappa βαλιτσα στα 3900. Στον στατικο ελεγχο φαινοταν μια χαρα, αλλα επειδη δεν εχω και μεγαλη ιδεα απο ηχους ΤΑ φωναξα και τον φιλο μου να το κανει μια βολτα, να μου πει την γνωμη του..
Ετσι Τεταρτη το ειδαμε Παρασκευη απογευμα εκανα τα πρωτα μου χλμ κατω απο καταρακτωδη βροχη.
Γραφω μια εβδομαδα μετα για να αφησω να καταλαγιασει ο ενθουσιασμος και δηλωνω οτι δεν θα μπορουσα να παρω καλυτερη και πιο φιλικη μηχανη για πρωτη.
Εννοειται οτι εχει και τα στραβα της αλλα απο εμενα απλα respect.
Για να κλεισω και να μην σας κουραζω αλλο εννοειται και πηρα καλο κρανος και καλο jacket και εννοειται θα τα πουμε και απο κοντα. Το φορουμ σας με βοηθησε αφανταστα οπως και παρα πολυ αλλο κοσμο.

Σας ευχαριστω

Γιωργος.



Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #1 on: Παρασκευή 18 Σεπτέμβριος 2009, 18:39:05 μμ
Γιωργο καλως ηρθες στην παρεα σου ευχομαι το ΤΑ  να μην σε προδωσει στα συναισθηματα γιατι στο δρομο το κοβω δυσκολο εκτος και αν το παραμελεις .
Αν και για 01 νομιζω οτι τα 3900 λιγο τζουζουν σου ευχομαι να ειναι καλοταξιδι και αγρατζουνιστη




Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7629
    • eGeorgalas
Reply #2 on: Παρασκευή 18 Σεπτέμβριος 2009, 18:46:47 μμ
Γιώργο Καλώς μας Βρήκες....... :eusa_clap: :eusa_clap:

Καλή επιλογή σαν μηχανή αλλά μάλλον λίγο ακριβό......

Θα σε αποζημιώσει όμως....

Καλά ταξίδια να έχεις και πάντα όρθιος……. ;)



"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline panisk

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3729
Reply #3 on: Παρασκευή 18 Σεπτέμβριος 2009, 19:01:45 μμ
Γιώργο  :welcome:


Αφού το φως ταξιδεύει γρηγορότερα απο τον ήχο, εγώ γιατί πρώτα ακούω τις μ@λ@κίες και μετά μου ανάβουν τα λαμπάκια;

Live to Drive - Drive to Live


Offline BladeGR

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 98
  • 35000 και μία... στραβάδια... απολύομαι...!!!!
    • Δημιουργία - Κατασκευή Ιστοσελίδων
Reply #4 on: Παρασκευή 18 Σεπτέμβριος 2009, 19:07:45 μμ
Καλως όρισες λοιπον και καλα, πολλά και ορθια χιλιομετρα να κανεις...  :welcome: :welcome: :welcome:


[img width= height= alt=" border="0]http://www.coderules.gr/images/htc/1.jpg[/img]


Offline Chtech

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1378
  • Honda XL650V 2004 Black
Reply #5 on: Παρασκευή 18 Σεπτέμβριος 2009, 19:58:49 μμ
Γίωργο καλώς όρισες στην παρέα μας. Σου εύχομαι πολλά και απροβληαμάτιστα χλμ.



Offline TASOS

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 5912
  • Aν θα μπορουσα τον κοσμο να αλλαζα.....
Reply #6 on: Παρασκευή 18 Σεπτέμβριος 2009, 20:46:28 μμ


Γειά σου ρε Γιώργο.......

Ωραίο "ξεκίνημα"........ :welcome:



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #7 on: Παρασκευή 18 Σεπτέμβριος 2009, 20:49:43 μμ
πολλοί είχαν την ίδια εξέλιξη. Το ΤΑ δεν είναι ούτε μόδα ούτε ανάγκη. Είναι τρόπος ζωής... και όταν τον βρεις, λες τι έχανα τόσο καιρό!
(Και γενικώς τα on-off)

Καλώς ήρθες, να σε δούμε και στις εκδρομές μας.


Offline Διαμαντης

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2816
Reply #8 on: Παρασκευή 18 Σεπτέμβριος 2009, 20:49:52 μμ
Γιώργο καλώς ήρθες.
Τα χρήματα ήταν λίγο παραπάνω από ότι πουλιέται το μοντέλο ηλικιακά σήμερα.
Άμα όμως είναι σε καλή κατάσταση τα αξίζει τα λεφτά του γιατί ΔΕΝ σπάει ΔΕΝ χαλάει.
Καλα χιλιόμετρα.



Offline reddragon

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 40
Reply #9 on: Παρασκευή 18 Σεπτέμβριος 2009, 21:03:34 μμ
Παιδια σας ευχαριστω πολυ για το καλωσορισμα,
Τα λεφτα ηταν οντως αρκετουτσικα, αλλα ηταν το πιο προσεγμενο και οχι απλα φτιασιδομενο για να δειχνει ωραιο στην εκθεση. Δεν ξερω για τον προηγουμενο ιδιωκτητη αλλα φαινοταν οτι γενικα την προσεχε, ξεχασα να πω δε οτι εχει και ψηλη ζελατινα και κεντρικο σταντ..
Και απο κοντα θα με δειτε και σε εκδρομουλες θα τα πουμε

Το μονο που με πληγωνει πολυ ειναι που ολες τις ομορφιες της Αττικης που ειδα με 4x4 και ανυπομονουσα να τις δω και με μηχανη, τις καψανε... :'( :'(




Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #10 on: Παρασκευή 18 Σεπτέμβριος 2009, 21:11:38 μμ
Δυστυχώς αν υπάρχουν ακόμα ομορφιές στην Αττική, μόνο με τα πόδια ή με enduro μπορείς να τις δεις.
Βέβαια με ενα μηχανάκι σαν το ΤΑ μπορείς να φύγεις αρκετά παραέξω και ζήσεις κυριολεκτικά μέσα στη φύση.


Offline kostas larisa

  • XL650V6
  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 273
Reply #11 on: Παρασκευή 18 Σεπτέμβριος 2009, 21:39:16 μμ
 :welcome: Γιώργο.


ΤΟΙΣ ΤΟΛΜΩΣΙΝ Η ΤΥΧΗ


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #12 on: Παρασκευή 18 Σεπτέμβριος 2009, 23:03:37 μμ
Καλως ηρθες στην παρεα μας Γιώργο!

Να την χαρεις την κουκλα!


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Μixail

  • καθυστεριολόγος
  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 303
Reply #13 on: Παρασκευή 18 Σεπτέμβριος 2009, 23:13:55 μμ
Καλωσόρισες Γιώργο  :welcome:


Μάνος Παπακυριακού(χωμάτινος) 1972-2010


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #14 on: Παρασκευή 18 Σεπτέμβριος 2009, 23:14:03 μμ
Καλως όρισες Γιώργη και μεγιά σου.
Τα λεφτά ξέχνα τα πιά το πολύ πολύ κανα δυό τρία  κατόμπαλα κάτω να τόβρισκες σιγά...
Απολαυσέ το όσο μπορείς...
 :welcome:


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


strofakias

  • Guest
Reply #15 on: Παρασκευή 18 Σεπτέμβριος 2009, 23:31:57 μμ
 :welcome: :welcome: :welcome:



Offline Pezos

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 579
Reply #16 on: Σάββατο 19 Σεπτέμβριος 2009, 00:59:55 πμ
Γιώργο καλώς ήρθες.
Από και πέρα να κοιτάς να τη φροντίζεις και να περνάς ώρες μαζί της




Offline Dimitris TA600

  • Μου αρέσει που είμαι...
  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 338
  • δεν με χωραει ο τοπος...
Reply #17 on: Σάββατο 19 Σεπτέμβριος 2009, 01:29:07 πμ
Καλως ηρθες στην παρέα μας Γιώργο.Καλα και απροβληματιστα-που θα ειναι σιγουρα- χιλιομετρα.Βάλε και καμια φωτο το καμαρι σου να το δουμε.


Όποιος φοβάται,πέφτει και κοιμάται.Οι υπόλοιποι καίμε λάστιχα.
Μερικοι φορανε ενα ειδικο κρανος, και νομιζουν οτι κανουν εντουρο, ενω δεν κανουν. Και αυτο ειναι αδικο. Γιαυτο αλλωστε λεγεται και εντουρ - αδικο!

Τυχαιο;Δεν νομιζω!!


Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7278
Reply #18 on: Σάββατο 19 Σεπτέμβριος 2009, 02:06:55 πμ
Καλωσόρισες φίλε. Εκανες καλή επιλογή. Καλά και απροβληματιστα χιλιόμετρα.

Να περάσεις και από ΣΥΜΟΦΕ να τα πούμε και από κοντά.



Offline cbfaras

  • μην πας πισω μου σταματαω αποτομα!!!!!!!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
    • FUN
Reply #19 on: Σάββατο 19 Σεπτέμβριος 2009, 03:21:19 πμ
γουελ καμ !!!

σωστος ο γιωργος αντε και καλα χλμ να εχεις και παντα ορθιος!!!!!!


Μην Πλησιαζεις Ταυρο Απο Εμπρος Γαιδουρι Απο Πισω Και Βλακα Απο Πουθενα           
CBF1000 06' CB900fz 79' RMZ450 K5 Και Παλιος XLV 650


Offline CheGuevara

  • Έλα μωρή οδηγάρα που έγινες και
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2063
  • Ηasta la Victoria Siempre
Reply #20 on: Σάββατο 19 Σεπτέμβριος 2009, 04:35:17 πμ

 Καλως ήρθες και πες μου πως είχες καρτ Κosmic T11 06 με μοτερ Iame Leopard 125!!!


Κι αν πτωχική την βρεις, η Ιθάκη δεν σε γέλασε.
Έτσι σοφός που έγινες, με τόση πείρα,
ήδη θα το κατάλαβες η Ιθάκες τι σημαίνουν.


Offline AGGELOS pireas

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 654
  • ΘΑ ΠΑΩ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΣ
Reply #21 on: Σάββατο 19 Σεπτέμβριος 2009, 04:56:28 πμ
Μεγια μεγια καλλα ταξιδια και με προσοχη στο δρομο :moped: :moped: :moped: :moped: :moped: :moped:



Offline ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ

  • Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3677
  • Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!
    • http://www.biowines.gr/
Reply #22 on: Σάββατο 19 Σεπτέμβριος 2009, 06:34:11 πμ
Γεια χαρά Γιώργο…και γουελκαμ!


Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..


Offline myttasio

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 19
Reply #23 on: Σάββατο 19 Σεπτέμβριος 2009, 07:00:52 πμ
Καλωσόρισες φίλε Γιώργο. Εκανες καλή επιλογή. Καλά χιλιόμετρα      :welcome:



Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4162
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #24 on: Κυριακή 20 Σεπτέμβριος 2009, 00:39:21 πμ
Καλωσόρισες φίλε Γιώργο. Εκανες καλή επιλογή. Καλά χιλιόμετρα      :welcome:
Ακριβως αυτο!


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!