Hellas Transalp Forum

ΝΕΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ NSTMANIA (ΠΕΙΡΑΙΩΤΑΚΙ)

nstmania · 17316

Offline nstmania

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 23
on: Παρασκευή 07 Αύγουστος 2009, 04:23:06 πμ
Καλος σας βρήσκω όλους,

Το όνομα μου είναι Νίκος, είμια 34 χρονών και γέννημα θρέμα Πειραιώτης. 

Εχω 2 μέρες που ασχολούμαι με το forum σας (θέλω να πιστεύω και δικό μου απο τώρα) και νομίζω ήταν υπέραρκετές για να με πείσουν να γίνω μέλος.

Πραγματικά δεν ξέρω τι να πω για την παρέα σας! Είσαστε απίστεφταμπαλ παλικάρια και τρομερά δεμένη παρέα και πραγματικά ανυπομονω να γίνω και
εγώ ενας περίφανος ιδιοκτήτης ενός ΤΑ και ενεργό μέλος.  Σχετικό post για αγορά έχει γίνει εδω http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=9061.0.

Είμαι τελείως νέος με τις μηχανές μιας και η μεγαλύτερη μηχανή που είχα ήταν 200cc και τα τελευταία χρόνια κυκλοφορούσα με ένα "καβουρδιστίρι energy 50cc".

Αφου λοιπόν το 50αρι δίχρονο και μέγα φραγκοφάγο μηχανάκη μου έφαγε 2.500 ευρο σε 4 χρόνια αποφάσισα επιτέλους να πάρω μια ΜΗΧΑΝΗ !!!

Εχοντας ακούσει τα καλυτερα για τα ΤΑ με κυριότερο προσον την αξιοπιστία (έχω βαρεθεί τα συνεργία ρε αδέλφια και δεν παίζει μια) θα χρειαστώ πολύ την βοηθειά σας
για να επιλέξη την καλύτερη δυνατη μηχανή με τα λεφτά που διαθέτω (κασερι μεν αλλά΄άλλο ενα δάνειο στην καμπούρα μου δε). Εχω πραγματικά μπλεχτεί με τις τιμές
που παίζουν στην αγορά και επειδή το παλιό ΄καβουρδιστήρι "κόλησε" χωρις λόγο και αιτία(ευτηχώς απο μια άποψη) θέλω μεχρι τέλος Αυγ- αρχές Σεπτ να εχω κάνει την αγορά.

Τα χόμπη μου είναι :

- Οι υπολογιστές (μπορώ να βοηθήσω οποιον θέλεται σε όποιο θέμα θέλεται ... αφιλοκερδός φυσικά)
- Μουσική
_ και σύντομα η μηχανή μου

Θα ήθελα επίσης να ενημερώσω οτι εργάζομαι χρόνια στην δεύτερη μεγαλυτερη Ναυτιλιακή του κόσμου με μεταφορέs container και θα μπορουσά να βοηθήσω οπιονδήποτε έχει βρεί κάτι αξιόλογο στο εξωτερικό και θέλει να το μεταφέρει στην Ελλάδα ( πχ αυτοκίνητο , μηχανή κλπ ) οπώς επίσης και κάθε μορφής βοήθειας στο τελωνείο του Πειραία (πάντα για θαλλάσια μεταφορά με container). ΘΑ ΧΑΡΩ ΠΟΛΥ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΩ γιατί πραγματικά πριν ακόμα να συστήθω εχω βοηθειθεί απίστεφτα απο αυτά που διάβασα και μόνο.

Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας και την βοηθεία σας!!

Μφχ
nstmania



Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #1 on: Παρασκευή 07 Αύγουστος 2009, 04:58:44 πμ
 
Quote
Θα ήθελα επίσης να ενημερώσω οτι εργάζομαι χρόνια στην δεύτερη μεγαλυτερη Ναυτιλιακή του κόσμου με μεταφορέs container και θα μπορουσά να βοηθήσω οπιονδήποτε έχει βρεί κάτι αξιόλογο στο εξωτερικό και θέλει να το μεταφέρει στην Ελλάδα ( πχ αυτοκίνητο , μηχανή κλπ ) οπώς επίσης και κάθε μορφής βοήθειας στο τελωνείο του Πειραία (πάντα για θαλλάσια μεταφορά με container). ΘΑ ΧΑΡΩ ΠΟΛΥ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΩ γιατί πραγματικά πριν ακόμα να συστήθω εχω βοηθειθεί απίστεφτα απο αυτά που διάβασα και μόνο.

  Βρε καλώς τονεεεεεεε! Στον ουρανό σε γύρευα και στη γη σε βρήκα. Μεταφορά μοτοσυκλέτας από Ηνωμένες Πολιτείες (Φλόριντα), τι παίζει?
  Καλώς ήλθες και στο φόρουμ  ;)




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ

  • Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3677
  • Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!
    • http://www.biowines.gr/
Reply #2 on: Παρασκευή 07 Αύγουστος 2009, 05:00:27 πμ
Καλός τον Νίκο τον Πειραιώτη !
Καλή διαμονή και με το καλό το εργαλείο σου!





Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..


Offline mist

  • aka Nrgman
  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 479
Reply #3 on: Παρασκευή 07 Αύγουστος 2009, 05:09:06 πμ
Καλώς ήρθες Συντοπίτη .

Καλή διαμονή και σου εύχομαι να βρείς την "κούκλα" σου και να έχεις πολλά και καλά χιλιόμετρα.


Δεν παίρνεις λογαριασμό ... δεν δίνεις λογαριασμό.


Offline Zan Klon

  • οδηγώντας στους ελληνικούς δρόμους έγινα...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2202
  • μοτοσυκλετιστής παντός καιρού και εδάφους !!!
Reply #4 on: Παρασκευή 07 Αύγουστος 2009, 06:03:51 πμ
τι ομαδα εισαι;;;
για να ξερω πως να σε καλοσορισω... ;D ;D ;D


strofakias

  • Guest
Reply #5 on: Παρασκευή 07 Αύγουστος 2009, 06:38:54 πμ
 :welcome: :welcome: :welcome:



Offline nstmania

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 23
Reply #6 on: Παρασκευή 07 Αύγουστος 2009, 06:44:15 πμ
τι ομαδα εισαι;;;
για να ξερω πως να σε καλοσορισω... ;D ;D ;D

 ;D ;D Aσε και είμαι η ντροπή του Πειραία (με το δαχτύλο με δείχνουν) .... Είμαι ... δεν ξέρω και πως να το πω ..... ΑΕΚΤΖΗΣ  ;D ;D

Τουλάχιστον τα έχω καλα και με τους Γάβρους και με τους Βάζελους. ;D

nst



Offline nstmania

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 23
Reply #7 on: Παρασκευή 07 Αύγουστος 2009, 06:49:06 πμ

  Βρε καλώς τονεεεεεεε! Στον ουρανό σε γύρευα και στη γη σε βρήκα. Μεταφορά μοτοσυκλέτας από Ηνωμένες Πολιτείες (Φλόριντα), τι παίζει?
  Καλώς ήλθες και στο φόρουμ  ;)

Σας ευχαριστώ όλους για την υποδοχή. Φίλε μου το κινητό μου είναι 6944291393 μπορείς να πάρεις πρωινές ώρες να σου δώσω το σταθερό του γραφείου και να μου πεις τι ακριβώς θές.
Ακόμα και εαν δεν μπορώ εγω να σε εξυπηρετήσω σίγουρα θα ξέρω κάποιον να μας κάνει την δουλεία (ολος ο Πειραιάς δικός μας είναι).

Θα χαρώ πολύ!

nst



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #8 on: Παρασκευή 07 Αύγουστος 2009, 08:12:53 πμ
Καλώς ήρθες στην παρέα μας Νίκο .
Καλή διαμονή καλή ανάγνωση και με το καλό να την δεχτεις !



Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #9 on: Παρασκευή 07 Αύγουστος 2009, 11:08:12 πμ
;D ;D Aσε και είμαι η ντροπή του Πειραία (με το δαχτύλο με δείχνουν) .... Είμαι ... δεν ξέρω και πως να το πω ..... ΑΕΚΤΖΗΣ  ;D ;D

Τουλάχιστον τα έχω καλα και με τους Γάβρους και με τους Βάζελους. ;D

nst

Αυτά να τα λες δυνατά για να τα ακούνε κάποιοι γνωστοί-άγνωστοι μέσα εδώ  :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:

Καλώς ήρθες Νίκο!!!


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


Offline thanos_trikala

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1753
Reply #10 on: Παρασκευή 07 Αύγουστος 2009, 13:54:46 μμ
Γεια σου Νικο απο το πειραια και καλως ηρθες στη παρεα μας  :welcome:




Offline Thanosf

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1781
  • Όποιος φοβάται, πέφτει και κοιμάται ...
    • www.zesta.gr
Reply #11 on: Παρασκευή 07 Αύγουστος 2009, 16:05:57 μμ
Καλωσόρισες!!!
Με το καλό να πάρεις και το ΤΑ και να το χαρείς!


. . .


Offline Πανταζής

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 121
Reply #12 on: Παρασκευή 07 Αύγουστος 2009, 16:31:33 μμ
καλωσορισες Νικο και με το καλο να παρεις και το ΤΑ 
που σηγουρα θα το καταευχαριστιθεις :welcome: :welcome: :welcome: :welcome:



Offline Dimitris(honda)

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 506
  • 7o ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΡΑΛΛΥ HTC ΦΘΙΩΤΙΔΑ 2012
Reply #13 on: Παρασκευή 07 Αύγουστος 2009, 16:48:12 μμ
Καλωσόρισες στη παρέα μας Νίκο ΑΕΚΤΖΗ



Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #14 on: Παρασκευή 07 Αύγουστος 2009, 17:01:04 μμ
Νικολα καλως ηρθες στην παρεα ..πολυ γενναιοδωρο σε βλεπω αλλα καλα κανεις  ;D τωρα οσο για την ομαδα  :-X :-X :-X

το μονο που θα ευχηθω ειναι καλη αγορα στο μοτο.Και παντα ανοιχτοχερις ;D ;D




Offline Chtech

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1378
  • Honda XL650V 2004 Black
Reply #15 on: Παρασκευή 07 Αύγουστος 2009, 20:22:34 μμ
Νίκο καλώς όρισες στην παρέα μας. Με το καλό να βρεις και μηχανούλα.



Offline nstmania

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 23
Reply #16 on: Παρασκευή 07 Αύγουστος 2009, 21:00:30 μμ
Νικολα καλως ηρθες στην παρεα ..πολυ γενναιοδωρο σε βλεπω αλλα καλα κανεις  ;D τωρα οσο για την ομαδα  :-X :-X :-X

το μονο που θα ευχηθω ειναι καλη αγορα στο μοτο.Και παντα ανοιχτοχερις ;D ;D

Aνοιχτοχέρης ενοείς στην προσφορά βοήθειας η στα λεφτά που διαθέτω για την αγορά μηχανής? Εαν είναι το
δεύτερο τι σκατά κάνει η καινούργια μου παρεα  ;D θα περιμένω vα με προστατέψει. Εαν είναι για το πρώτο υπήρξα
μέλος πολλών ομάδων (μεσο forum) και νομίζω είναι απαραίτητο να εκμεταλεύεσαι και να αφήνεις να σε εκμευταλεύονται με την καλή ένοια πάντα. Άλλωστε αφού δεν έχω γνώσεις πάνω στις μηχανές κάπου θα πρέπει να βοηθήσω και εγω την παρέα μιας και χωρίς παρεξήγηση μου την σπανε τα κοπρόσκυλα των forums "περάστε σκουπήστε τελείωσαμε)  ;D

Μφχ
nst



Offline kostas larisa

  • XL650V6
  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 273
Reply #17 on: Παρασκευή 07 Αύγουστος 2009, 21:22:45 μμ
 :welcome: Νίκο.


ΤΟΙΣ ΤΟΛΜΩΣΙΝ Η ΤΥΧΗ


Offline labsoft

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 215
  • Γιάννης
Reply #18 on: Παρασκευή 07 Αύγουστος 2009, 21:41:08 μμ
niko  :welcome:


Οδηγός Υπερατλαντικής Μοτοσυκλέτας
| :qriding: |


Offline petros79

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 43
Reply #19 on: Παρασκευή 07 Αύγουστος 2009, 22:04:36 μμ
 :welcome: ΚΙ ΕΓΩ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ! ΠΑΡΕ ΤΗ ΜΗΧΑΝΟΥΛΑ ΣΥΝΤΟΜΑ ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΚΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΜΕΤΑΝΙΩΣΕΙΣ!!!
ΕΙΔΙΚΑ ΜΗΝ ΑΚΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΠΕΕΕΕMW!!!!!



Offline Zan Klon

  • οδηγώντας στους ελληνικούς δρόμους έγινα...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2202
  • μοτοσυκλετιστής παντός καιρού και εδάφους !!!
Reply #20 on: Παρασκευή 07 Αύγουστος 2009, 23:08:54 μμ
;D ;D Aσε και είμαι η ντροπή του Πειραία (με το δαχτύλο με δείχνουν) .... Είμαι ... δεν ξέρω και πως να το πω ..... ΑΕΚΤΖΗΣ  ;D ;D

Τουλάχιστον τα έχω καλα και με τους Γάβρους και με τους Βάζελους. ;D

nst

καλα....υπαρχουν ακομα αεκτζηδες;;; :o :o :o
ειδες...μονο ο memos εμεινε...
τελος παντων... :welcome: ετσι για το τυπικο.... ;D


Offline military

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 159
  • ΛΑΜΙΑ
    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΛΑΜΙΑΣ
Reply #21 on: Παρασκευή 07 Αύγουστος 2009, 23:19:15 μμ
Καλώς μας ήρθες και με το καλό να βρεις μια ΤΑ να αγαπήσεις κι εσύ  ;) ;) ;)


S.K.O.D.A.
Serious Knock Out DamAge

XL-600VV παλιά...τώρα XL1000V MK2.


Offline nstmania

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 23
Reply #22 on: Παρασκευή 07 Αύγουστος 2009, 23:40:54 μμ
 :offtopic:
memo sorry ρε φίλε που δεν είσαι πια μοναδικός  ;D τουλάχιστον θα έχεις υποστήριξη τώρα απένταντι στον φίλο Jan (που τον κόβω είναι βάζελος ;D).

Τι να κάνουμε λιγοι και καλοί.... Αλλοι πάλι μαζεύουν κάθε καρυδιας καρίδι στην ομάδα τους ;D

bohum δέρνουμε ?  :punch: ;D 

Μφχ
nst



Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #23 on: Σάββατο 08 Αύγουστος 2009, 07:42:57 πμ
:offtopic:
memo sorry ρε φίλε που δεν είσαι πια μοναδικός  ;D τουλάχιστον θα έχεις υποστήριξη τώρα απένταντι στον φίλο Jan (που τον κόβω είναι βάζελος ;D).

Τι να κάνουμε λιγοι και καλοί.... Αλλοι πάλι μαζεύουν κάθε καρυδιας καρίδι στην ομάδα τους ;D

bohum δέρνουμε ?  :punch: ;D 

Μφχ
nst


Μην ανησυχείς nstmania… είμαστε πολλοί και έχουμε ένα επίπεδο ΝΑ (με το συμπάθιο). Τι να μας πούνε οι μικροί...  ;D ;D ;D


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


Offline Xenofon

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 24
Reply #24 on: Σάββατο 08 Αύγουστος 2009, 22:50:01 μμ
na eisai kala kai kolos eirthes.
eyhome na ginei pragmatikotita h skepsisoy kai na pareis to transalp poy epitheimeis.
oso gia thn voithia ahriasth na einai alla ean hriastei tha se ehw ipipsin. giati me thn krisei poy ehei h agora me ylepw na kavalaw to transalp kai na thn kanw nihta apo thn ellada.opote bori na me hosei se kanena conteiner 8) 8) 8) 8) :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:


ΑΝ ΟΝΤΩΣ ΠΙΝΑΝ ΝΕΚΤΑΡ ΟΙ ΔΩΔΕΚΑ ΘΕΟΙ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ, ΤΟΤΕ ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΣΑΜΙΩΤΙΚΟ ΚΡΑΣΙ!