Hellas Transalp Forum

Νέοπας XL600 V - Καλώς σας βρήκα !!!!

vagman1 · 8235

Offline vagman1

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 7
on: Πέμπτη 30 Ιούλιος 2009, 15:11:43 μμ
Καλημέρα !!! Με λένε Βαγγέλη. 5 χρόνια καβαλάω την 600άρα γιαγιούλα του '91 και είμαι πολύ ευχαριστημένος από την αξιοπιστία αλλά απόδοση της !!! Μακάρι να την είχα από γεννησιμιού της αλλά κάλιο αργά παρά ποτέ !!! Χαίρομαι που μπαίνω στην παρέα και έτσι θα μπορέσω να μάθω αλλά και να μοιραστώ πληροφορίες και εμπειρίες με όλους εσάς !!!

 
« Last Edit: Πέμπτη 30 Ιούλιος 2009, 15:13:54 μμ by vagman1 »



Offline Dimitris(honda)

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 506
  • 7o ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΡΑΛΛΥ HTC ΦΘΙΩΤΙΔΑ 2012
Reply #1 on: Πέμπτη 30 Ιούλιος 2009, 15:24:05 μμ
Καλώς ήρθες :welcome:



Offline Thanosf

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1781
  • Όποιος φοβάται, πέφτει και κοιμάται ...
    • www.zesta.gr
Reply #2 on: Πέμπτη 30 Ιούλιος 2009, 16:06:36 μμ
Γειά σου Βαγγέλη,
Καλωσόρισες.


. . .


Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #3 on: Πέμπτη 30 Ιούλιος 2009, 16:31:38 μμ
Καλως ηρθες Βαγγελη για πες που την καβαλας την γρια και την πας βολτες ;D
Και οταν δεν την καβαλας με τι ασχολεισαι ;D




Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4162
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #4 on: Πέμπτη 30 Ιούλιος 2009, 16:42:00 μμ
Καλώς μας βρήκες Βαγγέλη. Καλές βόλτες.


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


strofakias

  • Guest
Reply #5 on: Πέμπτη 30 Ιούλιος 2009, 18:14:02 μμ
 :welcome: :welcome: :welcome:



Offline Chtech

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1378
  • Honda XL650V 2004 Black
Reply #6 on: Πέμπτη 30 Ιούλιος 2009, 20:41:53 μμ
 :welcome: :welcome: :welcome:



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #7 on: Πέμπτη 30 Ιούλιος 2009, 21:00:55 μμ
Καλως ηρθες Βαγγελη με την γριουλα.
Τις αγαπάμε ιδιαίτερα τις ηλικιωμενες εδω μεσα !


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7629
    • eGeorgalas
Reply #8 on: Πέμπτη 30 Ιούλιος 2009, 21:46:56 μμ
Καλώς μας βρήκες Βαγγέλη με την καλή σου..... :eusa_clap: :eusa_clap:




"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #9 on: Πέμπτη 30 Ιούλιος 2009, 22:23:54 μμ
Τις αγαπάμε ιδιαίτερα τις ηλικιωμενες εδω μεσα !
E ναι , καθότι νεαρούληδες οι περσότεροι...... ::)


Βαγγέλη ... :welcome:


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline likos69

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 671
  • ούϊ μάναμ!
    • θα έβαζα αν είχα
Reply #10 on: Πέμπτη 30 Ιούλιος 2009, 22:31:57 μμ
καλώς ήρθες Βαγγέλη...  και μην μασας η γριά η κότα έχει του ζουμί ;)




Offline Γιάννης Σταυρουλάκης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4154
  • by Jstavrou
Reply #11 on: Πέμπτη 30 Ιούλιος 2009, 22:53:20 μμ
καλώς ήρθες Βαγγέλη...  και μην μασας η γριά η κότα έχει του ζουμί ;)

Ναι, αλλά .... αφού τη βράσεις! ;D
 :welcome: κι από μένα Βάγγο.


There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V


Offline panlask

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 72
    • radioamateur
Reply #12 on: Πέμπτη 30 Ιούλιος 2009, 22:57:14 μμ
Καλως μας ηρθες Βαγγέλη! Νεοπας και εγω εδω!



Offline thanos_trikala

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1753
Reply #13 on: Πέμπτη 30 Ιούλιος 2009, 23:29:04 μμ
 :welcome: στη παρεα μας Βαγγελη καλα και ορθια χλμ να εχεις




Offline vagman1

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 7
Reply #14 on: Παρασκευή 31 Ιούλιος 2009, 18:41:57 μμ
Παιδιά σύντομα θα βάλω και φώτο της γιαγιούλας (η μπλέ η 600άρα η κλασική του '91). Πρώτα όμως θα την πλύνω και θα την καλοπίσω για να μην είναι ότι και ότι...... Το προηγούμενο αφεντικό της πριν την δώσει στο κατάστημα για πώληση (με τι καρδιά το έκανε θεέ μου......) οφείλω να παραδεχτώ ότι την είχε σε άριστη κατάσταση. Το κοντέρ έδειχνε τότε αν θυμάμαι καλά 72000 και σήμερα είναι στα 9000 (μηδένισε εννοείται). Πολύ χρήση στην πόλη και λίγα αλλά καλά ταξιδάκια εκτός. Την έχω ζορίσει αρκετά και κάποια ίχνη ταλαιπωρίας τα κουβαλάει πάνω της (είτε εμφανισιακά-είτε μηχανολογικά), είναι και τα χρονάκια που κουβαλάει στην πλάτη της αλλά ότι και να γίνει ξέρω ότι δύσκολα θα ''παραδώσει'' !!! Προς το παρόν την ετοιμάζω για άλλα δύο ταξίδια, αύριο ξημερώματα Σαββάτου γύρω στις 4:00 φεύγω με τον κολλητό μου (αυτός με v-strom 650) για Κατερίνη (Κορινό) και ενδιάμεσα θα περάσουμε μία βόλτα όλο το Πήλιο και γυρνάω Παρασκευή 7/8 για να ξαναφτιάξω τα πράγματα μου και να φύγω την επόμενη 8/8 για Χανιά (ξέρω θα της δώσω ντραμαμίνες στο καράβι). Έτσι θα σας ''ξαναδώ'' παίδες σίγουρα το ΠαρασκευοΣάββατο και μετά όταν γυρίσω στις 18/8. Είμαι διπλά χαρούμενος και γιατί φεύγω διακοπές αλλά και γιατί αντιλαμβάνομαι ήδη ότι πέτυχα πολύ καλή παρέα στο forum !!! Καλές διακοπές σε όλους, τα ξαναλέμε σύντομα !!!! :eusa_clap:



Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #15 on: Παρασκευή 31 Ιούλιος 2009, 18:44:01 μμ
Παιδιά σύντομα θα βάλω και φώτο της γιαγιούλας (η μπλέ η 600άρα η κλασική του '91). Πρώτα όμως θα την πλύνω και θα την καλοπίσω για να μην είναι ότι και ότι...... Το προηγούμενο αφεντικό της πριν την δώσει στο κατάστημα για πώληση (με τι καρδιά το έκανε θεέ μου......) οφείλω να παραδεχτώ ότι την είχε σε άριστη κατάσταση. Το κοντέρ έδειχνε τότε αν θυμάμαι καλά 72000 και σήμερα είναι στα 9000 (μηδένισε εννοείται). Πολύ χρήση στην πόλη και λίγα αλλά καλά ταξιδάκια εκτός. Την έχω ζορίσει αρκετά και κάποια ίχνη ταλαιπωρίας τα κουβαλάει πάνω της (είτε εμφανισιακά-είτε μηχανολογικά), είναι και τα χρονάκια που κουβαλάει στην πλάτη της αλλά ότι και να γίνει ξέρω ότι δύσκολα θα ''παραδώσει'' !!! Προς το παρόν την ετοιμάζω για άλλα δύο ταξίδια, αύριο ξημερώματα Σαββάτου γύρω στις 4:00 φεύγω με τον κολλητό μου (αυτός με v-strom 650) για Κατερίνη (Κορινό) και ενδιάμεσα θα περάσουμε μία βόλτα όλο το Πήλιο και γυρνάω Παρασκευή 7/8 για να ξαναφτιάξω τα πράγματα μου και να φύγω την επόμενη 8/8 για Χανιά (ξέρω θα της δώσω ντραμαμίνες στο καράβι). Έτσι θα σας ''ξαναδώ'' παίδες σίγουρα το ΠαρασκευοΣάββατο και μετά όταν γυρίσω στις 18/8. Είμαι διπλά χαρούμενος και γιατί φεύγω διακοπές αλλά και γιατί αντιλαμβάνομαι ήδη ότι πέτυχα πολύ καλή παρέα στο forum !!! Καλές διακοπές σε όλους, τα ξαναλέμε σύντομα !!!! :eusa_clap:
Καλες διακοπες και σε σενα καλα  ασφαλη χλμ
..




Offline mariost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 674
Reply #16 on: Παρασκευή 31 Ιούλιος 2009, 23:47:14 μμ
 :welcome: :welcome: :welcome: :welcome: :welcome: :welcome:


"Βάλαμε φωτιά στα φρένα
Και μας έμεινε το γκάζι...."


Offline kostas larisa

  • XL650V6
  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 273
Reply #17 on: Σάββατο 01 Αύγουστος 2009, 05:50:01 πμ
 :welcome: Βαγγέλη.


ΤΟΙΣ ΤΟΛΜΩΣΙΝ Η ΤΥΧΗ


Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #18 on: Πέμπτη 20 Αύγουστος 2009, 06:04:12 πμ
:moped: :welcome: :welcome: :welcome:


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???