Καλημέρα !!! Με λένε Βαγγέλη. 5 χρόνια καβαλάω την 600άρα γιαγιούλα του '91 και είμαι πολύ ευχαριστημένος από την αξιοπιστία αλλά απόδοση της !!! Μακάρι να την είχα από γεννησιμιού της αλλά κάλιο αργά παρά ποτέ !!! Χαίρομαι που μπαίνω στην παρέα και έτσι θα μπορέσω να μάθω αλλά και να μοιραστώ πληροφορίες και εμπειρίες με όλους εσάς !!!