Hellas Transalp Forum

Νέος μηχανόβιος στο ΗΤC

thleon · 11832

Offline thleon

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 836
  • Transalp GS Forum
on: Πέμπτη 23 Ιούλιος 2009, 01:53:58 πμ
Απο το Σάββατο 18/7/09 και ώρα 10:45 έχουμε νέο μέλλος στο club

Γεννήθηκε 2.950 κιλά και ήδη ψάχνει για μηχανάκι ...





« Last Edit: Πέμπτη 23 Ιούλιος 2009, 01:59:10 πμ by thleon »



Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #1 on: Πέμπτη 23 Ιούλιος 2009, 01:57:54 πμ
Τεο να σας ζησει ο μπεμπης να ειναι γεματος υγεια ευτυχια και επιτυχιες στη ζωη του και ο θεος να σας δινει υγεια και δυναμη να  τον γαλουχησετε με τις αρετες σας  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:








Του πουλαω το δικο μου αν θες  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D




Offline TASOS

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 5912
  • Aν θα μπορουσα τον κοσμο να αλλαζα.....
Reply #2 on: Πέμπτη 23 Ιούλιος 2009, 02:00:39 πμ


Μπράβο ρε φίλε..........!!!!!!!!

Να σας ζήσει και να είναι πάντα ευτυχισμένο......... :-* :-* :-* :-*




Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #3 on: Πέμπτη 23 Ιούλιος 2009, 02:11:40 πμ
Χα Χα!
Κουκλος!


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline thanos_trikala

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1753
Reply #4 on: Πέμπτη 23 Ιούλιος 2009, 02:14:55 πμ
Να σας ζησει ο κουκλος  :eusa_clap:




Offline Μixail

  • καθυστεριολόγος
  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 303
Reply #5 on: Πέμπτη 23 Ιούλιος 2009, 02:19:15 πμ
Nα σας ζήσει πατερούλη ο κούκλος


Μάνος Παπακυριακού(χωμάτινος) 1972-2010


Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4162
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #6 on: Πέμπτη 23 Ιούλιος 2009, 02:33:03 πμ
Να σας ζησει ο μπεμπης!!! :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:











Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


Offline azwros

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3928
  • Ερωτας με την πρώτη ματιά!!
Reply #7 on: Πέμπτη 23 Ιούλιος 2009, 02:34:51 πμ
Για σου μικρούλη, ομορφούλη, μηχανοβιούλη!!!!
Να ζήσεις, μία όμορφη και χαρούμενη ζωή! :)


Δεν   πλαλάου!!!!
γιατί νουγάου!!!! γκε γκε;;
[img]http://farm3.static.flickr.com[img]


Offline Amazona

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 13
Reply #8 on: Πέμπτη 23 Ιούλιος 2009, 02:55:51 πμ
Να χαίρεστε το όμορφο μωράκι σας και να ¨στε πάντα ευτυχισμένοι!!!!!



Offline georgakis

  • GERRARD
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 564
Reply #9 on: Πέμπτη 23 Ιούλιος 2009, 03:12:11 πμ
ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΟ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ.


ΖΩΝΙΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ-ΙΛΙΟΝ-TRANSALP 650


Offline ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ

  • Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3677
  • Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!
    • http://www.biowines.gr/
Reply #10 on: Πέμπτη 23 Ιούλιος 2009, 03:43:42 πμ
Να σας ζησει ο μπεμπης!!!

Να τον κάνεις HONDAκια!


Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..


Offline Dimitris(honda)

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 506
  • 7o ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΡΑΛΛΥ HTC ΦΘΙΩΤΙΔΑ 2012
Reply #11 on: Πέμπτη 23 Ιούλιος 2009, 03:56:19 πμ
Να σας ζήσει ο μπέμπης και να τον καμαρώσετε όπως επιθυμείτε.

 



Offline Bluepetros

  • Θα ήθελα να ήμουν
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1186
  • Free your mind and Dive
Reply #12 on: Πέμπτη 23 Ιούλιος 2009, 04:20:24 πμ
Να σας ζήσει και καλότυχος!!!!!!


Η ευτυχία είναι ένα ταξίδι όχι ένας προορισμός.
Δεν υπάρχει μονοπάτι προς την ευτυχία, το μονοπάτι είναι η ευτυχία.


Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
Reply #13 on: Πέμπτη 23 Ιούλιος 2009, 16:30:20 μμ
Να είναι πάντα τυχερός και υγιείς και να τον καμαρώσετε όπως.....αυτός θα θελήσει :2hysterical:





Κι εσύ να μη βιάζεσαι στους δρόμους  ;)


Παύλος Καρούμπης


Offline Tassos (Chios)

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1398
Reply #14 on: Πέμπτη 23 Ιούλιος 2009, 17:18:47 μμ
Να σας ζήσει ο παίδαρος

Γιά φέρε τον κι από το νησί να αναλάβει ο Χότζας τη διατροφή του  :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:



Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7278
Reply #15 on: Πέμπτη 23 Ιούλιος 2009, 18:11:53 μμ
Φιλαράκι, να σας ζήσει ο παίδαρος!  θα σε χάσουμε 1-2 χρόνια? θα τα πουμε όταν γυρίσω από Παργα...



Offline Γιάννης Σταυρουλάκης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4154
  • by Jstavrou
Reply #16 on: Πέμπτη 23 Ιούλιος 2009, 18:23:57 μμ
Μπράβο παιδιά. Να σας ζήσει !!! Κάθε ευτυχία !!!
Εχετε και τις ευχές της Αννας.
Αυξάνονται και τα μέλη της Κ.Τ.
Κανονίστε με τον πίθηκα, μόλις πάρει κάτι μεγαλύτερο του Οδυσσέα, να σας δώσει το Ducati!  :goofy:


There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V


Offline likos69

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 671
  • ούϊ μάναμ!
    • θα έβαζα αν είχα
Reply #17 on: Παρασκευή 24 Ιούλιος 2009, 07:07:23 πμ
να σας ζήσει φίλε μου και να είστε πάντα όλοι καλά και ευτιχισμένοι!  :eusa_clap: :eusa_clap:




Offline xamogelo

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2514
  • να ταξιδεύετε πάντα........
Reply #18 on: Παρασκευή 24 Ιούλιος 2009, 20:14:19 μμ
 :love4: ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΖΗΣΕΙ ΣΑΝ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ...  :love4:

                                 ΚΑΙ

 :moped: ΝΑ ΟΔΗΓΕΙ ΣΑΝ ΤΟΝ ΜΠΑΜΠΑ...  :moped:

 ;)


...με τη μηχανή σας και τα μάτια της ψυχής σας!!!



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #19 on: Παρασκευή 24 Ιούλιος 2009, 20:45:15 μμ
Να σας ζήσει να σας ζήσει ... λεπτομερώς τα είπαμε και τηλεφωνικά.

Φιλαράκι, να σας ζήσει ο παίδαρος!  θα σε χάσουμε 1-2 χρόνια? θα τα πουμε όταν γυρίσω από Παργα...

Δεν υπάρχει λόγος να χαθεί κάποιος επειδή έκανε παιδί ! Σίγουρα δε μπορείς να έρχεσαι με τη συνεπιβάτη
σε κάθε εκδρομή, αλλά αυτό, εκτός του ότι είναι καλό, μπορείς το αλλάξεις σε αυτοκίνητο για κάποια περίοδο.

Επιπλέον η επαφή των παιδιών με τόσους καλούς και σωστούς μηχανόβιους, μόνο θετικά μπορεί να επηρεάσει τη ζωή του.
 


Offline kostas larisa

  • XL650V6
  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 273
Reply #20 on: Παρασκευή 24 Ιούλιος 2009, 21:53:19 μμ
Να σας ζήσει και να είναι καλότυχο.


ΤΟΙΣ ΤΟΛΜΩΣΙΝ Η ΤΥΧΗ


Offline Zan Klon

  • οδηγώντας στους ελληνικούς δρόμους έγινα...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2202
  • μοτοσυκλετιστής παντός καιρού και εδάφους !!!
Reply #21 on: Παρασκευή 24 Ιούλιος 2009, 21:54:11 μμ
 :2hysterical:

γρηγορα να τον χαρεις...Rossi και πανω... ;D


Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #22 on: Σάββατο 25 Ιούλιος 2009, 04:24:27 πμ
Να σας ζήσει το νέο μέλος


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???


Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #23 on: Δευτέρα 27 Ιούλιος 2009, 21:31:26 μμ
Ο μικρός είναι ήδη κάγκουρας! Για να το σώσω από την Ιαπωνική γρίπη το παιδί, του πήρα το πρώτο του μηχανάκι. Είναι τρελόγκαζο και παρκαρισμένο πάνω από την κούνια του, ένα μπλε ΚΤΜ Playmobil!  :P


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline xplast

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3652
Reply #24 on: Δευτέρα 27 Ιούλιος 2009, 21:35:36 μμ
Ο μικρός είναι ήδη κάγκουρας! Για να το σώσω από την Ιαπωνική γρίπη το παιδί, του πήρα το πρώτο του μηχανάκι. Είναι τρελόγκαζο και παρκαρισμένο πάνω από την κούνια του, ένα μπλε ΚΤΜ Playmobil!  :P

Παίρνει καλές βάσεις το παιδί!! Από μικρός θα μάθει να δουλεύει το κατσαβίδι!!! :P :P :P :P :P :P