Να σας ζήσει να σας ζήσει ... λεπτομερώς τα είπαμε και τηλεφωνικά.
Φιλαράκι, να σας ζήσει ο παίδαρος! θα σε χάσουμε 1-2 χρόνια? θα τα πουμε όταν γυρίσω από Παργα...
Δεν υπάρχει λόγος να χαθεί κάποιος επειδή έκανε παιδί ! Σίγουρα δε μπορείς να έρχεσαι με τη συνεπιβάτη
σε κάθε εκδρομή, αλλά αυτό, εκτός του ότι είναι καλό, μπορείς το αλλάξεις σε αυτοκίνητο για κάποια περίοδο.
Επιπλέον η επαφή των παιδιών με τόσους καλούς και σωστούς μηχανόβιους, μόνο θετικά μπορεί να επηρεάσει τη ζωή του.