Hellas Transalp Forum

Νέος μηχανόβιος στο ΗΤC

thleon · 11830

Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #25 on: Τρίτη 28 Ιούλιος 2009, 06:22:15 πμ
Παίρνει καλές βάσεις το παιδί!! Από μικρός θα μάθει να δουλεύει το κατσαβίδι!!! :P :P :P :P :P :P

 :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:




Να σας ζήσει Θεόφραστεεεεεε !!!  :thawave: :thawave:
Γερό, δυνατό και τυχερό να είναι πάντα !!!
:eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


Offline ArtOf

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 64
Reply #26 on: Τρίτη 28 Ιούλιος 2009, 06:55:11 πμ
Του ευχομαι να ζησει μεγαλεια...... :goofy:


The ArtOf...
Η λοξοδρομηση απο τους σκληρους και αγονους περιορισμους της καθημερινοτητας ..Ι scream ,you scream ,we all scream for an Ice Cream..(Roberto Bennini -"Down by Low")


Offline Βάιος ο Βραδύπους_ΤΑ

  • Απο
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2457
  • Tie wrap friendly
Reply #27 on: Τετάρτη 29 Ιούλιος 2009, 17:22:18 μμ
Να σας ζησει ρε φιλε πολυ χαρηκα  αντε νεα εργατικα χερια χερια για το barbagarage





Πάντα να αφήνεις κάποιον άλλον να οργανώνει τις εκδρομές και τα ταξίδια. Μετά θα έχεις κάποιον να βρίζεις.


Offline giorgosxl650v

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 411
  • Παρε μανέτα μαζί σου Γιωργάκι.
Reply #28 on: Τετάρτη 29 Ιούλιος 2009, 17:58:57 μμ
Μπράβο ρε φίλε.Να σας ζήσει και να είναι πάντα ευτυχισμένο.


Γιώργος Κεκές


Offline Βάιος ο Βραδύπους_ΤΑ

  • Απο
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2457
  • Tie wrap friendly
Reply #29 on: Κυριακή 16 Αύγουστος 2009, 16:16:23 μμ
Να σας ζήσει να σας ζήσει ... λεπτομερώς τα είπαμε και τηλεφωνικά.

Επιπλέον η επαφή των παιδιών με τόσους καλούς και σωστούς μηχανόβιους, μόνο θετικά μπορεί να επηρεάσει τη ζωή του.
 


Εννοεις τον Τσερτσ φανταζομαι;;;





Πάντα να αφήνεις κάποιον άλλον να οργανώνει τις εκδρομές και τα ταξίδια. Μετά θα έχεις κάποιον να βρίζεις.