on: Κυριακή 19 Ιούλιος 2009, 20:12:38 μμ
Καλημερα σε ολους ,ειμαι ο Σταματης νεο μελος απο σημερα ,χαιρομε που σας βρηκα!!Eλπιζω το 650 μου να χωραει στην παρεα σας

« Last Edit: Κυριακή 19 Ιούλιος 2009, 20:25:30 μμ by ArtOf »
The ArtOf...
Η λοξοδρομηση απο τους σκληρους και αγονους περιορισμους της καθημερινοτητας ..Ι scream ,you scream ,we all scream for an Ice Cream..(Roberto Bennini -"Down by Low")