Hellas Transalp Forum

HELLO

ArtOf · 12374

Offline ArtOf

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 64
on: Κυριακή 19 Ιούλιος 2009, 20:12:38 μμ
Καλημερα σε ολους ,ειμαι ο Σταματης νεο μελος απο σημερα ,χαιρομε που σας βρηκα!!Eλπιζω το 650 μου να χωραει στην παρεα σας ;)
« Last Edit: Κυριακή 19 Ιούλιος 2009, 20:25:30 μμ by ArtOf »


The ArtOf...
Η λοξοδρομηση απο τους σκληρους και αγονους περιορισμους της καθημερινοτητας ..Ι scream ,you scream ,we all scream for an Ice Cream..(Roberto Bennini -"Down by Low")


Offline mist

  • aka Nrgman
  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 479
Reply #1 on: Κυριακή 19 Ιούλιος 2009, 20:41:02 μμ
 :welcome: :welcome: :welcome:



Δεν παίρνεις λογαριασμό ... δεν δίνεις λογαριασμό.


Offline ArtOf

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 64
Reply #2 on: Κυριακή 19 Ιούλιος 2009, 21:28:06 μμ
Nα'σαι καλα Mist καλως σε βρηκα... :) :) :) ;)


The ArtOf...
Η λοξοδρομηση απο τους σκληρους και αγονους περιορισμους της καθημερινοτητας ..Ι scream ,you scream ,we all scream for an Ice Cream..(Roberto Bennini -"Down by Low")


Offline Panoulis_ser

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 443
  • Σεργετζής Παναγιώτης
Reply #3 on: Κυριακή 19 Ιούλιος 2009, 22:20:26 μμ
 :welcome: Σταμο και βέβαια χωράει το TA στην παρέα




Offline ArtOf

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 64
Reply #4 on: Κυριακή 19 Ιούλιος 2009, 22:22:54 μμ
Thanks Panouli ;)


The ArtOf...
Η λοξοδρομηση απο τους σκληρους και αγονους περιορισμους της καθημερινοτητας ..Ι scream ,you scream ,we all scream for an Ice Cream..(Roberto Bennini -"Down by Low")


Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4162
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #5 on: Κυριακή 19 Ιούλιος 2009, 22:37:41 μμ
Καλώς μας βρήκες Σταμάτη! Όλοι οι καλοί χωράνε! Τις ευχαριστίες άσε τις για το τέλος θα βαρεθείς  ;D


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


Offline ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ

  • Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3677
  • Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!
    • http://www.biowines.gr/
Reply #6 on: Δευτέρα 20 Ιούλιος 2009, 08:20:29 πμ
 :welcome: :welcome:


Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..


Offline thanos_trikala

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1753
Reply #7 on: Δευτέρα 20 Ιούλιος 2009, 10:09:15 πμ
 :welcome:




Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #8 on: Δευτέρα 20 Ιούλιος 2009, 15:46:00 μμ
Καλώστον και το Σταμάτη.
 :welcome:


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


strofakias

  • Guest
Reply #9 on: Δευτέρα 20 Ιούλιος 2009, 16:52:32 μμ
 :welcome: :welcome: :welcome:



Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #10 on: Δευτέρα 20 Ιούλιος 2009, 17:55:01 μμ
Γεια σου Σταματη και βεβαια χωρας στην παρεα οπως ολοι οι καλοι  ;D




Offline xamogelo

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2514
  • να ταξιδεύετε πάντα........
Reply #11 on: Δευτέρα 20 Ιούλιος 2009, 18:34:10 μμ
 :welcome: :thumbright:


...με τη μηχανή σας και τα μάτια της ψυχής σας!!!



Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7629
    • eGeorgalas
Reply #12 on: Δευτέρα 20 Ιούλιος 2009, 18:57:55 μμ
Σταμάτη καλώς μας βρήκες



"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline Dimitris(honda)

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 506
  • 7o ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΡΑΛΛΥ HTC ΦΘΙΩΤΙΔΑ 2012
Reply #13 on: Δευτέρα 20 Ιούλιος 2009, 19:03:28 μμ
Καλώς μας ήρθες



Offline azwros

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3928
  • Ερωτας με την πρώτη ματιά!!
Reply #14 on: Δευτέρα 20 Ιούλιος 2009, 19:06:20 μμ
Eλπιζω το 650 μου να χωραει στην παρεα σας ;)

Γιατί να μην χωράει;;; Πόσα κιλά ειναι;;;; :goofy:

Καλώς τον και ελπίζω και από κοντά σε κάποια από τις συναντήσεις μας!!


Δεν   πλαλάου!!!!
γιατί νουγάου!!!! γκε γκε;;
[img]http://farm3.static.flickr.com[img]


Offline ArtOf

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 64
Reply #15 on: Δευτέρα 20 Ιούλιος 2009, 21:10:15 μμ
 :-* :-* :-*Να εισαστε καλα ολοι ,κι ελπιζω να τα πουμε κι απο κοντα συντομα( 28 Ιουλη ειναι καλα??)...


The ArtOf...
Η λοξοδρομηση απο τους σκληρους και αγονους περιορισμους της καθημερινοτητας ..Ι scream ,you scream ,we all scream for an Ice Cream..(Roberto Bennini -"Down by Low")


Offline Πανταζής

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 121
Reply #16 on: Δευτέρα 20 Ιούλιος 2009, 21:21:06 μμ
 :welcome: :welcome: :welcome: καλως ηρθες  Σταματη



Offline Surfer

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 548
  • Γιάννης
Reply #17 on: Δευτέρα 20 Ιούλιος 2009, 21:54:11 μμ
Καλώς ήρθες :welcome:



Offline kostas larisa

  • XL650V6
  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 273
Reply #18 on: Δευτέρα 20 Ιούλιος 2009, 22:26:38 μμ
 :welcome: Σταμάτη.


ΤΟΙΣ ΤΟΛΜΩΣΙΝ Η ΤΥΧΗ


Offline Μixail

  • καθυστεριολόγος
  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 303
Reply #19 on: Τρίτη 21 Ιούλιος 2009, 02:34:25 πμ
Γειά σου Σταμάτη :welcome:


Μάνος Παπακυριακού(χωμάτινος) 1972-2010


Offline ArtOf

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 64
Reply #20 on: Τρίτη 21 Ιούλιος 2009, 16:11:19 μμ
υποκλινομαι.. 8) :)


The ArtOf...
Η λοξοδρομηση απο τους σκληρους και αγονους περιορισμους της καθημερινοτητας ..Ι scream ,you scream ,we all scream for an Ice Cream..(Roberto Bennini -"Down by Low")


Offline mariost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 674
Reply #21 on: Τρίτη 21 Ιούλιος 2009, 22:35:21 μμ
 :welcome: :welcome: :welcome: :welcome: :welcome: :welcome:


"Βάλαμε φωτιά στα φρένα
Και μας έμεινε το γκάζι...."


Offline junior CAESAR

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1309
  • ...¨Οποιος έχει μυαλό το προστατεύει!!
Reply #22 on: Τετάρτη 22 Ιούλιος 2009, 06:23:20 πμ
Alo Stamatis. γουελκαμ μαζι με την καλη σου.


Salonica Iron Club

ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑΞΙ
Η ΑΣΚΟΠΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΠΩΛΕΙΑ ΖΩΗΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΜΑΣ
ΠΡΟΣΟΧΗ!
ΜΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΠΟΤΕ ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΣΟΒΑΡΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ


Offline likos69

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 671
  • ούϊ μάναμ!
    • θα έβαζα αν είχα
Reply #23 on: Παρασκευή 24 Ιούλιος 2009, 07:08:38 πμ
καλώς ήρθες  Σταμάτη  :welcome: :welcome: :welcome:




Offline Απεναντι

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 210
Reply #24 on: Παρασκευή 24 Ιούλιος 2009, 22:50:04 μμ
 :welcome: :welcome: