Hellas Transalp Forum

Απ: Νεο μέλος.... Καλος Σας Βρήκα!

g1024 · 11013

Offline g1024

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 13
on: Δευτέρα 16 Απρίλιος 2007, 08:11:38 πμ
Χαιρετω την ολη την ηλεκτρονική παρέα των Transalpaδων.!!

Ειμαι και εγώ νέος οδηγός ΤΑ650 αφου έχει μόλις 1,5 χρονο που την αποκτησα με κόπο και βασάνων.

Και τι θελώ να πώ;.ΟΙ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΙ ΘΑ ΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝΕ.

με λενε Γιώργο και είμαι απο την Θεσσαλονίκη στο επάγγελμα Ηλεκτρονικός , και ασχολούμε πάνω σε τηλ.κέντρα,Networks,
και ότι έχει σχέση με την τεχνολογία

ειμουνα κατοχος μιας SPECIAL250 της YAMAHA μοντελο 83'( :goofy:) αλλα μόλις ανέβηκα στην ΤΑ

κατάλαβα ότι τελικά υπάρχουν και μηχανές που όταν κατεβαίνεις μετα απο 100 χλμ ταξίδη μπορείς και να πάς για καφέ αντι

στην ξαπλώστρα για να σου φύγει το παρκισον.

τέλος πάντων πολλά λέω.Ειμαί χαρουμενος που άνοιξε επιτέλους και το δικό μας Forum και έυχομαι σε όλους μας

ΚΑΛΑ ΤΑΞΙΔΙΑ και Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΦΥΛΑΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΚΟΤΟΠΙΕΣ



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • mods
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #1 on: Δευτέρα 16 Απρίλιος 2007, 10:18:12 πμ
Καλώς ήρθες Γιώργο. Αν μάλιστα διαμορφώσεις και τη σέλα με ειδικό αφρολέξ (σε ειδικό μάστορα) τότε το μόνο που θα σε σταματάει θα είναι για ... βενζίνη και μόνο!
Έχω κάνει το ίδιο στη δική μου σέλα (με 3 εσωτερικά στρώματα αφρολεξ, αντι-ολισθητική επένδυση, αύξηση του πάχους στο εμπρόσθιο τμήμα) και η άνεση είναι 5 αστέρων!


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #2 on: Δευτέρα 16 Απρίλιος 2007, 17:22:14 μμ
 :welcome: Γιωργο!

Αφου εισαι Θεσσαλονικη, ισως να σε ενδιαφερει οτι οι φιλοι εκει συναντιώνται καθε τεταρτη σε καποια καφετερια στην Τουμπα. Περισσοτερες πληροφορίες θα βρεις εδω

Ελπιζουμε να σε δουμε και πο κοντα σε καμια εκδρομη.

Να σαι καλα!


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7278
Reply #3 on: Δευτέρα 16 Απρίλιος 2007, 17:26:56 μμ
Αν μάλιστα διαμορφώσεις και τη σέλα με ειδικό αφρολέξ (σε ειδικό μάστορα) τότε το μόνο που θα σε σταματάει θα είναι για ... βενζίνη και μόνο!

Βρε αθεόφοβε Χρήστο, γιά τις ....σωμάτικές σου ανάγκες έχεις προσαρμόσει καθετηράκι?  ;D ;D

Γιώργο καλως όρισες στην παρέα μας, να περνάς καλά!



Offline g1024

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 13
Reply #4 on: Τρίτη 17 Απρίλιος 2007, 00:42:18 πμ
 ;D Σας ευχαριστώ όλους . όσο για το στέκι στην τουμπά σίγουρα θα τα πουμε κάποια φορά γιατι είμαι και εγώ απο την τριανδρία.!!!!!!!!



Offline ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2675
  • Η τρελα δεν παει στα βουνα....καβαλαει Vara...
Reply #5 on: Τρίτη 17 Απρίλιος 2007, 02:57:18 πμ
Καλώ ήλθες και από μένα Γιώργο, ένας από τους παντρεμένους που πραγματικά σε καταλαβαίνουν...
Καλά να περνάς.



rastabill

  • Guest
Reply #6 on: Τρίτη 17 Απρίλιος 2007, 03:54:08 πμ
Καλώ ήλθες και από μένα Γιώργο, ένας από τους παντρεμένους που πραγματικά σε καταλαβαίνουν...

Γιατί βρε μιά χαρά περνάμε εμείς οι παντρεμένοι :thawave:



Offline ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2675
  • Η τρελα δεν παει στα βουνα....καβαλαει Vara...
Reply #7 on: Τρίτη 17 Απρίλιος 2007, 06:04:30 πμ
μιά χαρά περνάμε εμείς οι παντρεμένοι


Δεν έχω παράπονο, απλώς το ότι πείρα μηχανή, η σύζυγος δεν το δέχτηκε με χαρά (δεν της αρέσουν οι μηχανές, και δεν ανεβαίνει συχνά...) οπότε είμαι εγώ και ο Πήγασος, α, και τα παιδιά μου, που τους αρέσει να τους πηγαίνω βόλτα...
« Last Edit: Τρίτη 17 Απρίλιος 2007, 06:07:18 πμ by ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ »



Offline ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2675
  • Η τρελα δεν παει στα βουνα....καβαλαει Vara...
Reply #8 on: Τρίτη 17 Απρίλιος 2007, 06:12:18 πμ
Α, και ξέχασα να το αναφέρω, όταν αγόρασα τον Πήγασο, είπα στη γυναίκα μου, πίσω θα ανεβαίνουν γυναίκες, θέλεις να είσαι εσύ, καλώς, όχι, δεν πειράζει, θα ανεβαίνουν άλλες... και το δέχθηκε... και ανεβαίνουν... εγώ είμουν ξεκάθαρος... :)  ;) :) ;)



Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #9 on: Τρίτη 17 Απρίλιος 2007, 17:10:54 μμ
Α, και ξέχασα να το αναφέρω, όταν αγόρασα τον Πήγασο, είπα στη γυναίκα μου, πίσω θα ανεβαίνουν γυναίκες, θέλεις να είσαι εσύ, καλώς, όχι, δεν πειράζει, θα ανεβαίνουν άλλες... και το δέχθηκε... και ανεβαίνουν... εγώ είμουν ξεκάθαρος... :)  ;) :) ;)
Χαχαχα! Πολύ καλό Στρατηγέ. Αλλά....δεν ήξερα ότι έχεις Πήγασο!!!! Κι άλλο κοινό στοιχείο μας. Έχω κι εγώ ένα του '90 αυτόν που είχε ψηφιστεί εκείνη τη χρονιά από τους αναγνώστες του ΜΟΤΟ ως η μοτοσυκλέτα της χρονιάς. Πραγματικά καταπληκτικό μηχανάκι. Το ευχαριστήθηκα τρομερά, έζησα τρομερές στιγμές μαζί του, το πήγα σε μέρη που κυριολεκτικά δεν πήγαινε ούτε γάϊδαρος. Τα έκανε όλα πολύ καλά. Από ταξίδι μέχρι σκληρό εντούρο. Φρένα, κρατήματα, γκάζια. Απίστευτο. Είχα αποκλειστεί σε βουνά από καταιγίδα, μέχρι σε πίστα μοτοκρος το είχα βάλει!!! Άλλες εποχές....κι εμείς πιο νέοι....Αααααααχ!!!
 Δυστυχώς όμως οι παλιές αγάπες πάνε στον παράδεισο!

  Όταν έφερα το Τρανσαλπ και τις έβαλα δίπλα-δίπλα ήταν τόσο έντονα φορτισμένη η στιγμή που σχεδόν την άκουσα να κλαίει!!!!!!!!

 
« Last Edit: Τρίτη 17 Απρίλιος 2007, 22:32:54 μμ by M. I. Pagalos »




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #10 on: Τρίτη 17 Απρίλιος 2007, 18:17:58 μμ
Νομιζω Πηγασο ονομαζει το τρανσαλπ του ο Στρατηγος μας.


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2675
  • Η τρελα δεν παει στα βουνα....καβαλαει Vara...
Reply #11 on: Τετάρτη 18 Απρίλιος 2007, 02:30:25 πμ
Σωστός Σωτήρη, Πήγασος είναι το ΤΑ μου, διότι μόνο ένα αρσενικό θα δεχόταν να ανεβάζει στην πλάτη του θυλικά... :D :D :D
Πρέπει να στέκετε κύριος στις υποχρεώσεις του  :P
και φυσικά... να σηκώνετε πάντα για να καθήσουν οι κυρίες.... χαχαχαχα  8) 8) 8)



tzenitzou

  • Guest
Reply #12 on: Παρασκευή 20 Απρίλιος 2007, 03:50:27 πμ
Kαλησπέρα στο καινούργιο μέλος της παρέας.
Τον Στρατηγό εννοώ. Δε με ξέρει αλλά είμαι η Τζένη και έχω μια ΤΑ και εγώ.
Καλά οι παλιοί δεν ενημέρωσαν ότι υπάρχουν και γυναίκες σε αυτή την παρέα¨
Εγώ το ΤΑ μου το ονομάζω ΚΛΑΡΑ.Και αυτή ανεβάζει στη πλάτη της θηλυκά. Αλλά και αρσενικά.
Φυσικά τους ρόλους τους βάζει ο κάθε ιδιοκτήτης. Οπως και αν είναι νομίζω ότι όλοι νοιώθουμε εύτυχισμένοι όταν έχουμε ανάμεσα στα πόδια μας αλλά και στα χέρια μας -για να μη παραξηγηθώ- ένα τέτοιο εργαλείο.



Offline ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2675
  • Η τρελα δεν παει στα βουνα....καβαλαει Vara...
Reply #13 on: Παρασκευή 20 Απρίλιος 2007, 05:35:15 πμ
Τζένη μου καλησπέρα!
Και βέβαια γνωρίζω ότι υπάρχουν και γυναίκες εδώ πέρα, και φυσικά δεν ήθελα να προσβάλω καμία!
Απλώς είμαι λάτρης του θυλικού γένους, είναι η μεγάλη μου αδυναμία, και φυσικά δεν θα θελα ποτέ μα ποτέ να ενοχλήσω ή να στεναχωρίσω μια γυναίκα. Είμουν είμαι και θα είμαι ένας gendlman.



Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #14 on: Παρασκευή 20 Απρίλιος 2007, 05:47:42 πμ
Οπως και αν είναι νομίζω ότι όλοι νοιώθουμε εύτυχισμένοι όταν έχουμε ανάμεσα στα πόδια μας....
Χιχιχιχι! Να δεις πώς το λέγανε οι αρχαίοι.....Γλώττα λανθάνουσα προτρέχει της αληθείας!




ΥΓ: Ας με διορθώσει κανείς...αρχαιομαθής αν το έγραψα λάθος! Τι λέγαμε προηγουμένως για το σεξουαλικό υποκατάστατο που αντιπροσωπεύει η μοτ/τα?
« Last Edit: Παρασκευή 20 Απρίλιος 2007, 05:59:55 πμ by M. I. Pagalos »




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • mods
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #15 on: Παρασκευή 20 Απρίλιος 2007, 08:39:45 πμ
Καλά εσύ το πήγες πολύ μακρυάαααα. Ας αφήσουμε την ψυχολογία! Είναι μακρύ το θέμα!

Ο μεν Στρατάρχης το έθεσε ευγενέστατα και ιπποτικά, η δε αμαζόνα Τζένη το παρουσίασε πάρα πολύ όμορφα, χαριτωμένα και έξυπνα!

ΥΓ: Θανάση πρόσεξες που σου έδωσα και προαγωγή? (Στρατάρχης πια!)


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2675
  • Η τρελα δεν παει στα βουνα....καβαλαει Vara...
Reply #16 on: Παρασκευή 20 Απρίλιος 2007, 15:15:37 μμ
Ευχαριστώ, ευχαριστώ! Τώρα εφθασα στην κορυφή της ιεραρχίας!!!!
(και να σκευθείς ότι στην Ελλάδα δεν έχουμε Στρατάρχη, και ούτε θα αποκτήσουμε βέβαια - εκτώς από μένα πλέων - χαχαχαχαχα)  :D  :D  :D



Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #17 on: Παρασκευή 20 Απρίλιος 2007, 15:47:51 μμ
Καλά εσύ το πήγες πολύ μακρυάαααα. Ας αφήσουμε την ψυχολογία! Είναι μακρύ το θέμα!

  Όλα τα (σοβαρά) θέματα είναι μακρά, εκτός από τα ανέκδοτα που είναι τελείως επιφανειακά και δείχνουν έλλειψη επικοινωνίας. Συνεπώς, δεν βλέπω το λόγο γιατί να αφήσουμε αυτό και όχι το άλλο αφού όλα πάνε μακριά.
  Ο σκοπός του φόρουμ είναι ακριβώς αυτό: η παράθεση απόψεων και η συζήτησή τους με τα άλλα μέλη με κόσμιο πάντα τρόπο και χωρίς να προσβάλλονται-θίγονται πρόσωπα και καταστάσεις, ενίοτε δε και με χιουμοριστικό ύφος.
  Και φυσικά, δεν είναι καθόλου υποχρεωτικό να συμφωνήσει ή απαντήσει κάποιος.




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • mods
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #18 on: Παρασκευή 20 Απρίλιος 2007, 17:12:38 μμ
Τα θέματα και οι συζητήσεις περί ψυχολογίας, πολιτικής και θρησκείας είναι μακροσκελή και δεν εξαντλούνται εύκολα μέσα από ένα φόρουμ (λόγω περιορισμένου χώρου και χρόνου).
Αλήθεια, εκτός από το σεξουαλικό υποκατάστατο που αντιπροσωπεύει η μοτ/τα, τί λέει η ψυχολογία για αυτούς που φυλάνε ή κάνουν συλλογή από όπλα? Μήπως ότι θεωρείται ως προέκταση/αντικατάσταση του πέ*υς από τους άνδρες? Για κάθε κίνηση, πράξη, ενέργεια, σκέψη κλπ κλπ, η ψυχολογία έχει και από μια αλλά και πολλές απόψεις. Και οι απόψεις δεν έχουν τελειωμό (ανάλογα με τη σχολή που τις εκφράζουν)!

Άστο καλύτερα, μια άλλη φορά! Να έχουμε χώρο και χρόνο. Δεν βγαίνει άκρη εύκολα. Δεν πιάνουμε καλύτερα τα ανέκδοτα να ξεσκάμε και λιγάκι? Σε μάς τουλάχιστον (στο γραφείο) έχει πέσει πολύ δουλειά τώρα τελευταία!
« Last Edit: Παρασκευή 20 Απρίλιος 2007, 18:17:20 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7278
Reply #19 on: Παρασκευή 20 Απρίλιος 2007, 20:04:49 μμ
Μιάς και μιλάτε γιά σεξουαλικά υποκατάστατα, δείτε ένα στην φώτο, γιά να γελάσουμε και λίγο που λέει και ο Χρήστος.



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • mods
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #20 on: Παρασκευή 20 Απρίλιος 2007, 21:31:29 μμ
Πολύ καλό! Χαίρε ανεκδιήγητε Αρκά!


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #21 on: Σάββατο 21 Απρίλιος 2007, 04:04:01 πμ
Τα θέματα και οι συζητήσεις περί ψυχολογίας, πολιτικής και θρησκείας είναι μακροσκελή και δεν εξαντλούνται εύκολα μέσα από ένα φόρουμ (λόγω περιορισμένου χώρου και χρόνου).
Πολύ σωστό, αλλά αυτό δεν σημαίνει σε καμμία περίπτωση ότι δεν πρέπει να τα θίγουμε εδώ.  Αλλιώς, σε ένα φόρουμ θα ασχολούμασταν μόνο με ανέκδοτα τα οποία είναι τα μόνα που χωράνε.

Αλήθεια, εκτός από το σεξουαλικό υποκατάστατο που αντιπροσωπεύει η μοτ/τα, τί λέει η ψυχολογία για αυτούς που φυλάνε ή κάνουν συλλογή από όπλα? Μήπως ότι θεωρείται ως προέκταση/αντικατάσταση του πέ*υς από τους άνδρες?
Σωστό κι αυτό, αφού σύμφωνα με τη Φροϋδική σχολή της οποίας είμαι ένθερμος οπαδός, ΚΑΘΕΤΙ στη γη έχει φαλλικό ή αιδοιακό υπονοούμενο. Το μπουκάλι, ας πούμε, παρ' όλο που λόγω σχήματος θα περίμενε κανείς να υπονοεί το φαλλό, εν τούτοις αντιπροσωπεύει το αιδοίο (ως υποδοχείς και τα δύο). Τα όπλα σίγουρα είναι φαλλικά σύμβολα.

Για κάθε κίνηση, πράξη, ενέργεια, σκέψη κλπ κλπ, η ψυχολογία έχει και από μια αλλά και πολλές απόψεις. Και οι απόψεις δεν έχουν τελειωμό (ανάλογα με τη σχολή που τις εκφράζουν)!
Πάρα πολύ σωστό. Το θέμα όμως δεν είναι αυτό. Το θέμα είναι να ψάχνει ο καθένας μας μέσα του και να ξέρει τι του γίνεται και τι σημαίνουν κατά βάθος οι πράξεις του, σκέψεις του, ενέργειές του, όσο αυτό είναι δυνατό. Εγώ δείχνω να ξέρω. Ή μπορεί και όχι αλλά τουλάχιστον το ψάχνω. Εσύ?
« Last Edit: Σάββατο 21 Απρίλιος 2007, 04:28:20 πμ by M. I. Pagalos »




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • mods
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #22 on: Σάββατο 21 Απρίλιος 2007, 06:41:47 πμ
... το ψάχνω, το ψάχνω !!! (αν το βρεί κανείς παιδιά είναι δικό μου, έτσι?)

Καλή η φροϋδική θεωρία αλλά κατά τη γνώμη μου είναι (εν μέρει) ελλειπής αφού ο μεγάλος δάσκαλος στήριξε αποκλειστικά τη θεωρία του στο libido και δεν έλαβε υπόψη του τον πλούσιο κόσμο των συναισθημάτων του ανθρώπου, τα οποία διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στη ζωή.

« Last Edit: Σάββατο 21 Απρίλιος 2007, 16:27:38 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline θανασης

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 5
Reply #23 on: Δευτέρα 23 Απρίλιος 2007, 02:20:12 πμ
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΥΣ



Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #24 on: Δευτέρα 23 Απρίλιος 2007, 02:58:58 πμ
    :D :D :D :D :D Χαχαχαχχαχα...! Χρήστο, ο Θανάσης μας έβαλε τα γυαλιά. Τι θεωρίες και κολοκύθια λέμε τώρα εμείς??? Με πέντε λέξεις όλες κι όλες  απομυθοποίησε με μιας όλο το κεφάλαιο "ψυχολογία"...

  Να 'σαι καλά ρε Θανάση! Μ' έκανες και γέλασα..!!    ;D  ;D   ;D




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!