Χαιρετω την ολη την ηλεκτρονική παρέα των Transalpaδων.!!
Ειμαι και εγώ νέος οδηγός ΤΑ650 αφου έχει μόλις 1,5 χρονο που την αποκτησα με κόπο και βασάνων.
Και τι θελώ να πώ;.ΟΙ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΙ ΘΑ ΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝΕ.
με λενε Γιώργο και είμαι απο την Θεσσαλονίκη στο επάγγελμα Ηλεκτρονικός , και ασχολούμε πάνω σε τηλ.κέντρα,Networks,
και ότι έχει σχέση με την τεχνολογία
ειμουνα κατοχος μιας SPECIAL250 της YAMAHA μοντελο 83'(

) αλλα μόλις ανέβηκα στην ΤΑ
κατάλαβα ότι τελικά υπάρχουν και μηχανές που όταν κατεβαίνεις μετα απο 100 χλμ ταξίδη μπορείς και να πάς για καφέ αντι
στην ξαπλώστρα για να σου φύγει το παρκισον.
τέλος πάντων πολλά λέω.Ειμαί χαρουμενος που άνοιξε επιτέλους και το δικό μας Forum και έυχομαι σε όλους μας
ΚΑΛΑ ΤΑΞΙΔΙΑ και Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΦΥΛΑΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΚΟΤΟΠΙΕΣ