Καλώς όρισες Βασίλη και πάντα όρθιος..
Αλήθεια τι μηχανή (ες) έχεις τώρα ?
Θα χαρώ να φτιάξεις ενα νήμα και να βάλεις φωτογραφίες όλα τα αυτοκίνητα που έχεις φτιάξει να τα δούμε... Είσαι φιλο-Ιταλικός αν θυμάμαι καλά ε?
Αν ναι ε τότε έχεις γούστο (

), κ εγω τα Ιταλικα γουστάρω !!!!
...καλημέρα αν το δεις μέρα
...καλησπέρα αν το δεις νύχτα !!
« Last Edit: Κυριακή 26 Απρίλιος 2009, 16:41:31 μμ by venumis »
Μετά απο τόσα χρόνια ακόμα ακούω Heavy metal και το γουστάρω τρελά..Μπράβο μου ο μπαγάσας, μου αρέσω !