Hellas Transalp Forum

Γειά σας αλάνια!!!

BillyJey · 28590

Offline BillyJey

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 23
  • Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δε πεινούσαν
on: Κυριακή 26 Απρίλιος 2009, 06:50:02 πμ
Παιδιά καλησπέρα σε όλους νέους και νέες. Αν και μηχανόβιος κοντά στα 31 χρόνια (είμαι 52 γαρ) καινούριος στο forum και υποψήφιος για ένα μοντελάκι 400 του 96 ή 600 του 98-99.. Χαιρετώ απαξάπαντες και αν υπάρχει κάποιο εργαλείο από αυτά που προανέφερα περιμένω προσφορές. Thanks to all guys!



DRAKE RAMORE

  • Guest
Reply #1 on: Κυριακή 26 Απρίλιος 2009, 06:55:16 πμ
Καλωσήρθες κοντοχωριανέ.
Εσύ πήρες τηλέφωνο προχτές για το 400αρι;



Offline BillyJey

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 23
  • Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δε πεινούσαν
Reply #2 on: Κυριακή 26 Απρίλιος 2009, 07:01:26 πμ
Γειά σου και απο εδώ αγαπητέ Απόστολε. Αυτό είναι απολύτως ορθόν (περί τηλεφωνήματος). Με "κόλλησε" να πάρω Transalpaki. Καλά λένε ο έρωτας είναι μια στα νιάτα και μια στα γεράματα... (ΛΟΛ)



Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4162
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #3 on: Κυριακή 26 Απρίλιος 2009, 07:58:38 πμ
Με το καλό και σε αλλά τόσα χρόνια και όλα πάνω σε δίτροχο. Πες μας και κανα  όνομα , μέρος .....???


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


Offline BillyJey

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 23
  • Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δε πεινούσαν
Reply #4 on: Κυριακή 26 Απρίλιος 2009, 08:38:43 πμ
Γεια σου αγαπητέ Γιώργο! Χρόνια πολλά. Ευχαριστώ για τις ευχές. Το όνομα Bill (Βασίλης) και η περιοχή Βέροια. Τα γράφει στο προφίλ μου.



Offline labsoft

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 215
  • Γιάννης
Reply #5 on: Κυριακή 26 Απρίλιος 2009, 15:49:13 μμ
 :welcome: :welcome: :pope: :pope: :welcome: :welcome:


Οδηγός Υπερατλαντικής Μοτοσυκλέτας
| :qriding: |


Offline Nikos-Veria

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 213
Reply #6 on: Κυριακή 26 Απρίλιος 2009, 16:31:07 μμ
Γεια σου φιλε Bill!!Καλωσ ηρθες και καλως μας βρηκες!Κανονισε ναρθεις και για εκεινα τα πα΄ι΄δακια πουλεγαμε και θα σε κατατοπισω απο κοντα.Πιστευω τα παιδια εδω μεσα ολο και κατι αξιολογο θα βρουν να σου προτεινουν για να βρεις και εσυ την αγαπημενη σου που ψαχνεις τοσο καιρο!
Καλως ηρθες λοιπον καλη διαμονη στο Forum και με το καλο να βρεις αυτο που ψαχνεις.
 :moped: :welcome: :welcome: :welcome: :moped:



Offline Venumis (Mike)

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 832
Reply #7 on: Κυριακή 26 Απρίλιος 2009, 16:38:03 μμ
Καλώς όρισες Βασίλη και πάντα όρθιος..

Αλήθεια τι μηχανή (ες) έχεις τώρα ?

Θα χαρώ να φτιάξεις ενα νήμα και να βάλεις φωτογραφίες όλα τα αυτοκίνητα που έχεις φτιάξει να τα δούμε... Είσαι φιλο-Ιταλικός αν θυμάμαι καλά ε?
Αν ναι ε τότε έχεις γούστο ( :) :)), κ εγω τα Ιταλικα γουστάρω !!!!

...καλημέρα αν το δεις μέρα
...καλησπέρα αν το δεις νύχτα !!
« Last Edit: Κυριακή 26 Απρίλιος 2009, 16:41:31 μμ by venumis »


Μετά απο τόσα χρόνια ακόμα ακούω Heavy metal και το γουστάρω τρελά..Μπράβο μου ο μπαγάσας, μου αρέσω !


Offline Chtech

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1378
  • Honda XL650V 2004 Black
Reply #8 on: Κυριακή 26 Απρίλιος 2009, 16:48:59 μμ
Καλώς όρισες στην παρέα μας.



Offline Giorgio

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 475
  • Oδηγός? Δεν ξέρω απο δαύτα. Τσαγάκια κερνάω!
Reply #9 on: Κυριακή 26 Απρίλιος 2009, 17:19:24 μμ
Kαλώς ήρθες Βασίλη στη παρέα.  ;)


Εύκολα βλέπουμε τα σφάλματα των άλλων. Τα δικά μας δύσκολα!


Offline Pezos

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 579
Reply #10 on: Κυριακή 26 Απρίλιος 2009, 17:38:42 μμ
Καλώς ήρθες πατριώτη στην παρέα μας.
Είμαι σίγουρος πολύ σύντομα θα είσαι κάτοχος της transalp σου και έτοιμος για βόλτες.

Θα τα λέμε...



Offline panbou

  • Homo-Provatus
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1120
  • Carpe Diem
    • Μένουμε Σούνιο
Reply #11 on: Κυριακή 26 Απρίλιος 2009, 17:42:04 μμ
 :welcome:


Παναγιώτης Μπουρλέσης
www.sounion.gr


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #12 on: Κυριακή 26 Απρίλιος 2009, 17:46:15 μμ
 :welcome: Βασίλη.


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline BillyJey

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 23
  • Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δε πεινούσαν
Reply #13 on: Κυριακή 26 Απρίλιος 2009, 18:41:50 μμ
Καλώς όρισες Βασίλη και πάντα όρθιος..

Αλήθεια τι μηχανή (ες) έχεις τώρα ?

Θα χαρώ να φτιάξεις ενα νήμα και να βάλεις φωτογραφίες όλα τα αυτοκίνητα που έχεις φτιάξει να τα δούμε... Είσαι φιλο-Ιταλικός αν θυμάμαι καλά ε?
Αν ναι ε τότε έχεις γούστο ( :) :)), κ εγω τα Ιταλικα γουστάρω !!!!

...καλημέρα αν το δεις μέρα
...καλησπέρα αν το δεις νύχτα !!




Καλημέρα Μιχάλη αλλά και όλους εδώ. ΜΗ με τσιγκλάς ρε γ@μώτη μου. Ξύνεις πληγές και πονάω... (με το hi-hi). Μάλλον θα θυμάσαι εκείνο το BENELLI 650 (1983) που γύριζες το γκάζι και η μύτη έβγαινε από το σβέρκο στα πρώτα 100 μέτρα... ααααααχ! Τώρα για τη λίστα των μοτο άστο καλύτερα γιατί δε θα φτάσει η χωρητικότητα του server να τα γράψω...



Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #14 on: Κυριακή 26 Απρίλιος 2009, 20:37:30 μμ
Γεια σου Βασίλη. Καλώς μας βρήκες...  :welcome: :welcome: :welcome:


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


Offline apnea_xaos

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1305
  • οι 4 ροδες ταξιδευουν το κορμι, οι 2 την ψυχη!!!
Reply #15 on: Κυριακή 26 Απρίλιος 2009, 20:38:17 μμ
 :welcome: :welcome: Βασιλη!


   


Offline ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ

  • Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3677
  • Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!
    • http://www.biowines.gr/
Reply #16 on: Κυριακή 26 Απρίλιος 2009, 21:38:35 μμ
Καλός τον Billy !
 :welcome:


Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..


Offline BillyJey

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 23
  • Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δε πεινούσαν
Reply #17 on: Κυριακή 26 Απρίλιος 2009, 21:58:18 μμ
Κορίτσια γειά σας και καλή όρεξη! Το απόγευμα (σήμερα Κυριακή) ώρα 7:30' πηγαίνω να δω μια Transalp '98 600. Αν τη βρω σωστή, τη χτυπάω και το βράδυ τα λέμε από άλλο ύψος. Ω..ρε γούστα! Τα ξαναλέμε.
224637_0_Big



Offline BillyJey

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 23
  • Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δε πεινούσαν
Reply #18 on: Κυριακή 26 Απρίλιος 2009, 22:05:17 μμ
Συγκεκριμένα αυτήν!



Offline Pezos

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 579
Reply #19 on: Κυριακή 26 Απρίλιος 2009, 23:00:32 μμ
Ετοιμοπόλεμη την βλέπω :qtank: ...

Μου αρέσει.

Σε βλέπω έτοιμο σε επόμενη εκδρομούλα που θα πάμε  :goofy:



Offline BillyJey

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 23
  • Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δε πεινούσαν
Reply #20 on: Δευτέρα 27 Απρίλιος 2009, 00:33:12 πμ
Φώτη καλησπέρα. Ναι ναι. Ξεκινάω σε λίγο για Θεσ/νίκη. Σύμφωνα με τα λεγόμενα του τύπου δε θα χρειαστεί ούτε 1€ να βάλω. Είναι πανέτοιμη για όλα. Οχι τίποτε άλλο αλλά να είμαι έτοιμος για τη Χαλκιδική τον Ιούνιο. (Ω ρε πλάκες...).



Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #21 on: Δευτέρα 27 Απρίλιος 2009, 00:44:36 πμ
Καλώς ήρθες Βασίλη !

Ρε συ, μήπως κυριολεκτούσε ο τύπος, δηλ. "ούτε ένα = πολλά περισσότερα από ένα ?"   ;D

Κάνουμε και πλάκα εδώ, μην το ξεχνάς...Καλή αγορά και πετυχημένη εύχομαι.  ;)


ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline thanos_trikala

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1753
Reply #22 on: Δευτέρα 27 Απρίλιος 2009, 01:34:37 πμ
καλως ηρθες Βασιλη καλα και ορθια χλμ να εχεις!




Offline Nikos-Veria

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 213
Reply #23 on: Δευτέρα 27 Απρίλιος 2009, 02:04:27 πμ
Ποιανου ειναι ρε Βασιλη?Την ξερεις την μηχανη και ποσο την δινει?



tranten

  • Guest
Reply #24 on: Δευτέρα 27 Απρίλιος 2009, 02:48:59 πμ
καλως μας βρηκες βασιλη,αντε με το καλο να παρεις το εργαλειο.. :eusa_clap:








υ.γ ρε σεις,αυξανονται επικινδυνα οι βορειοι...  ;D