Hellas Transalp Forum

Γειά σας αλάνια!!!

BillyJey · 28592

strofakias

  • Guest
Reply #25 on: Δευτέρα 27 Απρίλιος 2009, 03:04:33 πμ
 :welcome: :welcome:



Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7629
    • eGeorgalas
Reply #26 on: Δευτέρα 27 Απρίλιος 2009, 04:24:23 πμ
Καλώς μας βρήκες Βασίλη, και καλή τύχη στην νέα σου αγάπη…….
Πόσα χιλιόμετρα έχει και τι τιμή το δίνει…..;;

Φαίνεται πολύ καλή……..

Για πες μας …


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline Zan Klon

  • οδηγώντας στους ελληνικούς δρόμους έγινα...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2202
  • μοτοσυκλετιστής παντός καιρού και εδάφους !!!
Reply #27 on: Δευτέρα 27 Απρίλιος 2009, 04:59:44 πμ
τωρα λογικα εισαι με την μηχανη και κανεις βολτες...καλα χλμ και παντα ορθιος.
και αν δεν εκατσε με αυτη μη χαλιεσαι...ηταν να μην σου μπει το μικροβιο...τωρα που σου μπηκε δεν θα μας αφηνεις... :)


Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7278
Reply #28 on: Δευτέρα 27 Απρίλιος 2009, 05:10:11 πμ
Φιλαράκι καλωσόρισες στην παρέα μας. Περιμένουμε να μάθουμε πως πήγε το προξενιό... ;)



Offline kostas larisa

  • XL650V6
  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 273
Reply #29 on: Δευτέρα 27 Απρίλιος 2009, 06:02:44 πμ
 :welcome: Βασίλη.


ΤΟΙΣ ΤΟΛΜΩΣΙΝ Η ΤΥΧΗ


Offline BillyJey

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 23
  • Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δε πεινούσαν
Reply #30 on: Δευτέρα 27 Απρίλιος 2009, 06:09:45 πμ
Καλησπέρα σε όλους παιδιά και ευχαριστώ για τη ζεστή παρέα σας. Πήγα Θεσ/νίκη (Φιλυρο) αλλά  :'( :'( . Όχι ότι  η μηχανή έχει κάτι σοβαρό όμως εγώ δεν είμαι ούτε για ψευτολεπτομέρειες (να τις φτιάξω δηλαδή). Συγκεκριμένα το δεξιά θερμαινόμενο χερούλι είχε μάλλον κομένο καλώδιο και δε λειτουργούσε. Η βάση της μάσκας της βίδας (φαιρινγκ) αριστερά ήταν σπασμένη με αποτέλεσμα να κάθεται λίγο στραβά ο ανεμοθώρακας. Λογικά γδαρσιματάκια στη μάσκα και άπλυτη δυστυχώς οπότε δε μου έκατσε καλά. Πάντως για κάθε ενδιαφερόμενο αναφέρω ότι τη ζητάει στα 2.700 € και σας παραθέτω το λινκ.
 
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/235727

Με πήρε τηλέφωνο και ο Νίκος-Veria και κλαίγαμε παρέα.  :) :) :) .



Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #31 on: Δευτέρα 27 Απρίλιος 2009, 06:13:34 πμ
Μπίλια το θες και ξουρισμένο μου φαίνεται.
Ρε όταν κάποιος αποφασίζει να δώσει τη μηχανή του πάυει πλέον να διορθώνει μικρολεπτομέρειες.
Αντί να κοιτάξεις να κόψεις κανα φράγγο εσύ στράβωσες ?
Πάρτον τηλ γιά 2.300 και άστου το τηλεφωνό σου.
Απόψε.


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline BillyJey

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 23
  • Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δε πεινούσαν
Reply #32 on: Δευτέρα 27 Απρίλιος 2009, 06:52:06 πμ
Χαίρε Θανάση Μέγα! Είμαι και μιας κάποιας ηλικίας ρε γ@μώτο. Αυτά είναι για νέους. Καλύτερα να δώσω κάτι ακόμα και να είναι συμμαζεμένο. Έχει πολλά καλά κομμάτια με 3.000-3500 €υρωπουλάκια.



tzeronymo

  • Guest
Reply #33 on: Δευτέρα 27 Απρίλιος 2009, 07:47:11 πμ
Για παρε αυριο το φιλο μου που πουλαει ενα  600  πηγαινε στις αγγελιες να δεις το τηλ    ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ ειναι



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #34 on: Δευτέρα 27 Απρίλιος 2009, 20:56:01 μμ
Billi οτι σου λέει ο louros.  Μη κολλάς στη λεπτομέρεια που ούτε εσύ θα το είχες φτιάξει.
Τα θέματα που είπες είναι αστεία για επισκευή και με κόστος <10euro.
Το οτι δεν ήταν καθαρή είναι καλό... βλέπεις που και αν χάνει. Τα λούσα να φοβάσαι που προσπαθούν
να σε τυφλώσεις για να μη δεις τα πραγματικά προβλήματα.

Οταν πούλαγα το ΤΑ ο αγοραστής μου είχε πει να μη την πλύνω. Την ήθελε βρώμικη... γούστα είναι αυτά.

με 2.300 είσαι πρώτος αν την πάρεις. Km ,χρονολογία δε μας είπες. Ασε που είναι το πιο ωραίο χρώμα


DRAKE RAMORE

  • Guest
Reply #35 on: Δευτέρα 27 Απρίλιος 2009, 21:03:42 μμ
Εγώ έχω καταλάβει πως δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι τα ίδια κριτηρια όσον αφορά τα μεταχειρισμένα οχήματα.
Υπάρχουν ορισμένοι που δεν θέλουν ούτε ζωγραφιστό να δουν κατσαβίδι και πένσα!
Αγοράζουν μόνο τσίλικα και αγρατζούνιστα, και χέρι βάζει μόνο ο μάστορας πάνω.
Δεν είναι κάτι κακό αυτό βέβαια, αρκεί να μην υπαρχουν τρελές απαιτησεις ως προς τα χρήματα της αγοράς...όταν θέλεις να είναι του κουτιού το πληρώνεις παραπάνω όπως και να 'χει.
Αν πάντως ο Βασίλης είναι απο αυτούς τους ανθρώπους, τότε κακώς ψάχνει για 600 ή 400.Μηχανές 10ετία και 15ετίας είναι 100% σίγουρο πως θα έχουν και τις γρατζουνιές τους , και τα μερεμέτια τους...σε τέτοιας παλαιότητας οχήματα κοιτάμε κινητήρα, αναρτησεις, αλυσίδες, φρένα κλπ, και όχι αν έχει γρατζουνιά στο πλαινό καπάκι ή στην ζελατίνα!
Αν δεν έχει γρατζουνιά να φοβάσαι...πάει να πει πως είναι αλλαγμένα!




Offline azwros

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3928
  • Ερωτας με την πρώτη ματιά!!
Reply #36 on: Δευτέρα 27 Απρίλιος 2009, 21:07:00 μμ
Γειά σου και από μένα Billi
Δεν είναι προβλήματα αυτά που βρήκες στο μηχανάκι είναι λεπτομέρειες. Βόλτα την έκανες;;; Πάει καλα΄στο δρόμο η¨έχει και άλλα προβλήματα που δεςν τα εχεις ΄πάρει ακόμα χαμπάρι;;;
2300 δώσε του του τύπου και άμα θέλει!!!!


Δεν   πλαλάου!!!!
γιατί νουγάου!!!! γκε γκε;;
[img]http://farm3.static.flickr.com[img]


Offline BillyJey

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 23
  • Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δε πεινούσαν
Reply #37 on: Δευτέρα 27 Απρίλιος 2009, 21:18:48 μμ
Billi οτι σου λέει ο louros.  Μη κολλάς στη λεπτομέρεια που ούτε εσύ θα το είχες φτιάξει.
Τα θέματα που είπες είναι αστεία για επισκευή και με κόστος <10euro.
Το οτι δεν ήταν καθαρή είναι καλό... βλέπεις που και αν χάνει. Τα λούσα να φοβάσαι που προσπαθούν
να σε τυφλώσεις για να μη δεις τα πραγματικά προβλήματα.

Οταν πούλαγα το ΤΑ ο αγοραστής μου είχε πει να μη την πλύνω. Την ήθελε βρώμικη... γούστα είναι αυτά.

με 2.300 είσαι πρώτος αν την πάρεις. Km ,χρονολογία δε μας είπες. Ασε που είναι το πιο ωραίο χρώμα
Δεν "κολλάω" ρε Κώστα ακριβώς αλλά ξέρεις αν δεν μου κάτσει καλά χαλιέμαι. Βέβαια αν κατέβαζε τιμή θα το έπαιρνα. Ηλεκτρονικός είμαι στο επάγγελμα οπότε ηλεκτρικά ηλεκτρολογικά τα καταφέρνω καλά, όπως και σε χρήση πολυεστέρα. Μοντέλο 98 φερμένο από Γερμανία, αρκετά ταλαιπωρημένο και λίγο ζωηρούλης ο κάτοχος (δεν ήταν ακριβώς ο ιδιοκτήτης). Χιλιόμετρα 45.000.
Σήμερα όμως πηγαίνω να δω ένα άλλο επίσης Θεσ/νίκη. Ιδιο μοντέλο και χιλιόμετρα. Παραθέτω εικόνα



Offline BillyJey

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 23
  • Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δε πεινούσαν
Reply #38 on: Δευτέρα 27 Απρίλιος 2009, 21:29:14 μμ
Σορρυ παιδες δεν είδα τα άλλα σχόλια... Δεν είμαι ακριβώς έτσι Απόστολε. Τα χέρια μου πιάνουν πολύ καλά τουλάχιστον στα ηλεκτρονικά και ειδικά στις βαριές κατασκευές. Πλακέτες τυπωμένα σασί κουτιά κεραίες πύργους στήριξης κ.λ.π. Στα μηχανολογικά υστερώ λίγο αλλά έχω μεγάλη εμπειρία κατασκευαστικά σε μέταλλα και πλαστικά. Όμως μου φάνηκε (διαίσθηση) ότι δεν πάει καλά. Δεν έπαιρνε εύκολα μπρός (επικαλέσθηκε ότι ήταν σε ακινησία καιρό) πετούσε άκαφτη βενζίνη "εσκανε" κάπου κάπου. Τέτοια πράγματα.



DRAKE RAMORE

  • Guest
Reply #39 on: Δευτέρα 27 Απρίλιος 2009, 21:37:58 μμ
Σορρυ παιδες δεν είδα τα άλλα σχόλια... Δεν είμαι ακριβώς έτσι Απόστολε. Τα χέρια μου πιάνουν πολύ καλά τουλάχιστον στα ηλεκτρονικά και ειδικά στις βαριές κατασκευές. Πλακέτες τυπωμένα σασί κουτιά κεραίες πύργους στήριξης κ.λ.π. Στα μηχανολογικά υστερώ λίγο αλλά έχω μεγάλη εμπειρία κατασκευαστικά σε μέταλλα και πλαστικά. Όμως μου φάνηκε (διαίσθηση) ότι δεν πάει καλά. Δεν έπαιρνε εύκολα μπρός (επικαλέσθηκε ότι ήταν σε ακινησία καιρό) πετούσε άκαφτη βενζίνη "εσκανε" κάπου κάπου. Τέτοια πράγματα.

Δεν είπα δεν μπορούν...δεν θέλουν είπα!

Τα άλλα (προβλήματα) δεν μας τα είχες πει στο προηγούμενο ποστ.
Ότι βλέπουμε σχολιάζουμε, όχι ότι φανταζόμαστε οτι μπορεί να συμβαίνει.



Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #40 on: Δευτέρα 27 Απρίλιος 2009, 21:48:48 μμ
Δεν έπαιρνε εύκολα μπρός (επικαλέσθηκε ότι ήταν σε ακινησία καιρό) πετούσε άκαφτη βενζίνη "εσκανε" κάπου κάπου. Τέτοια πράγματα.
Αυτά δεν είναι καλά πράματα.
Τέλος πάντων καλά έκανες και γω τη διαισθησή μου θ ακολουθούσα σε ανάλογη περίπτωση.
Γιά δε βάζεις κάτι παραπάνω να πάρεις 650 ?
Να μπορείς να το δώσεις αν θέλεις και στο μέλλον.
ΚΑλά τα 600 δε λέω αλλά σε κανα δυό χρόνια και αφού βγει και το 700 σαν μτχ γιά τα καλά πολύ δύσκολα θα φεύγουν.


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #41 on: Δευτέρα 27 Απρίλιος 2009, 22:08:49 μμ
Δεν "κολλάω" ρε Κώστα ακριβώς αλλά ξέρεις αν δεν μου κάτσει καλά χαλιέμαι. Βέβαια αν κατέβαζε τιμή θα το έπαιρνα. Ηλεκτρονικός είμαι στο επάγγελμα οπότε ηλεκτρικά ηλεκτρολογικά τα καταφέρνω καλά, όπως και σε χρήση πολυεστέρα. Μοντέλο 98 φερμένο από Γερμανία, αρκετά ταλαιπωρημένο και λίγο ζωηρούλης ο κάτοχος (δεν ήταν ακριβώς ο ιδιοκτήτης). Χιλιόμετρα 45.000.
Σήμερα όμως πηγαίνω να δω ένα άλλο επίσης Θεσ/νίκη. Ιδιο μοντέλο και χιλιόμετρα. Παραθέτω εικόνα

το συγκεκριμένο δεν είναι ίδιας χρονολογίας με αυτό που είδες πρώτα. Είναι μάλλον 2 ετών πίσω.
Τα 45Κ είναι λίγα, πολύ λίγα για μοντέλο 10ετίας+. Αν μπορείς απο άλλα σημεία να εντοπίσεις την πραγματική φθορά...
 


Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #42 on: Τρίτη 28 Απρίλιος 2009, 01:04:24 πμ
 :welcome: :welcome:   και καλη επιλογη


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???


Offline BillyJey

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 23
  • Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δε πεινούσαν
Reply #43 on: Τρίτη 28 Απρίλιος 2009, 02:36:13 πμ
Αυτά δεν είναι καλά πράματα.
Τέλος πάντων καλά έκανες και γω τη διαισθησή μου θ ακολουθούσα σε ανάλογη περίπτωση.
Γιά δε βάζεις κάτι παραπάνω να πάρεις 650 ?
Να μπορείς να το δώσεις αν θέλεις και στο μέλλον.
ΚΑλά τα 600 δε λέω αλλά σε κανα δυό χρόνια και αφού βγει και το 700 σαν μτχ γιά τα καλά πολύ δύσκολα θα φεύγουν.
Καλησπέρα Θανάση και παλιοπαρέα εδώ. Μόλις επέστρεψα από Θεσ/νίκη. Πολύ πιο χάλια από το προηγούμενο κομμάτι που είδα... Οι μπογιές το κρατούσαν όρθιο. Ερείπιο. Να φανταστείτε κατέβασε την τιμή κατευθείαν στα 2.000 € για να φύγει. Αλλά πολλή σκουριά. Έχει φάει βροχή.....
Και ερχόμενος βλέπω στο Φοίνικα Θεσ/νίκης μια ίδια σε έκθεση καινούριων-μεταχειρισμένων. Έπαθα πλάκα. Τζιτζάκι, κρέμα, ζάχαρι ψιλή σαν καινούρια. Εδώ είμαστε λέω. 3.300 € τελική τιμή, λέει, + μεταβίβαση + τέλη κυκλοφορίας. 6 μήνες εγγύηση μηχανολογικά, ηλεκτρικά. Την έβγαλα και φωτο αλλά δεν της κατέβασα ακόμα στο ΠιΣι. Τις έχω στο τηλέφωνο. Σε λίγο θα τις ανεβάσω....



Offline Pezos

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 579
Reply #44 on: Τρίτη 28 Απρίλιος 2009, 02:45:21 πμ
Άντε μεγάλε, έτοιμο σε βλέπω...
Από τον τρόπο που την περιγράφεις ..νομίζω ότι κάτι σκίρτησε μέσα σου...

Η ώρα η καλή ...   :dancing:



DRAKE RAMORE

  • Guest
Reply #45 on: Τρίτη 28 Απρίλιος 2009, 02:49:58 πμ
Θα σου δώσω μια φιλική συμβουλή επειδη την πάτησα κι εγώ....απο το πολύ ψάξιμο τα λεφτά που θα δώσεις για τα πάνε-έλα σε Θεσ/νικη και σε άλλες κοντινές πόλεις σιγά -σιγά θα σου καλύψουν τις όποιες διαφορές σε χρήματα βρισκεις σε μοντέλα απο την πόλη σου.Λιγο Βενζίνες, λίγο διόδια, λίγο ένας καφές και κάτι να φας θα σου βγει κανα 500 € για να δεις 10 μηχανές!

Πιστεύω η αγορά απο άλλη πόλη και το ψάξιμο αξίζει σε ακριβές και σχετικά φρέσκες μεταχειρισμένες, και όχι σε μοντέλα υπερδεκατίας των 2000-2500€.Αν έψαχνες κανα Βαραντέρο τριετίας ή Τρανσαλπ διετίας ναι...θα άξιζε!

Τώρα για το μοντέλο που λες, με 3300+τέλη+μεταβίβαση μου ακούγονται υπερβολικά πολλά!
αν μπορείς να δώσεις τόσα ψάξου για ΤΑ650...που και λόγο παλαιότητας θα είναι σε καλύτερη κατάσταση όπως και να' χει.

Υ.Γ Ψάξου με τις χρονολογίες...μαυροκόκκινο με μονό δισκόφρενο έχω την εντύπωση πως δεν έβγαινε το 1998...ας μας πει ο Χρήστος για σίγουρα.

 



Offline BillyJey

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 23
  • Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δε πεινούσαν
Reply #46 on: Τρίτη 28 Απρίλιος 2009, 03:02:39 πμ
Θα σου δώσω μια φιλική συμβουλή επειδη την πάτησα κι εγώ....απο το πολύ ψάξιμο τα λεφτά που θα δώσεις για τα πάνε-έλα σε Θεσ/νικη και σε άλλες κοντινές πόλεις σιγά -σιγά θα σου καλύψουν τις όποιες διαφορές σε χρήματα βρισκεις σε μοντέλα απο την πόλη σου.Λιγο Βενζίνες, λίγο διόδια, λίγο ένας καφές και κάτι να φας θα σου βγει κανα 500 € για να δεις 10 μηχανές!

Πιστεύω η αγορά απο άλλη πόλη και το ψάξιμο αξίζει σε ακριβές και σχετικά φρέσκες μεταχειρισμένες, και όχι σε μοντέλα υπερδεκατίας των 2000-2500€.Αν έψαχνες κανα Βαραντέρο τριετίας ή Τρανσαλπ διετίας ναι...θα άξιζε!

Τώρα για το μοντέλο που λες, με 3300+τέλη+μεταβίβαση μου ακούγονται υπερβολικά πολλά!
αν μπορείς να δώσεις τόσα ψάξου για ΤΑ650...που και λόγο παλαιότητας θα είναι σε καλύτερη κατάσταση όπως και να' χει.

Υ.Γ Ψάξου με τις χρονολογίες...μαυροκόκκινο με μονό δισκόφρενο έχω την εντύπωση πως δεν έβγαινε το 1998...ας μας πει ο Χρήστος για σίγουρα.
Ξέρεις τι γίνεται ρε Απόστολε. Δεν έχω ιδιαίτερο πρόβλημα με τα χρήματα. 5 πάνω 5 κάτω εντάξει τα βρίσκουμε. Δε θέλω να πιαστω Κώτσος. Η μούρη και η ποδιά από το XL600 μ' αρέσει πάρα πολύ. Να φανταστείς έχω ένα Mercedes E200 94 μοντέλο εξ αιτίας της λατρείας που είχα γι' αυτό το σκάφος (σειρά 123). Τρέλα. Είχα βρει οικονομικότερα αλλά είχα κολλήσει σ' αυτό και τελικά το χτύπησα. Είμαι πολύ ευχαριστημένος για την επιλογή μου διότι το χαίρομαι πραγματικά. Κάπως έτσι κινούμαι και τώρα. Ας κοστίσει κάτι παραπάνω. Αρκεί να είναι όπως πρέπει και τα λεφτά να είναι της πραγματικής του αξίας.

 



Offline ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ

  • Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3677
  • Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!
    • http://www.biowines.gr/
Reply #47 on: Τρίτη 28 Απρίλιος 2009, 03:06:03 πμ
Billy πρόσεξε μην κάνεις λάθος κίνηση από την κάψα της αγοράς νέας μηχανής.

Μην τσιγκουνευτείς 200 η 500 €, ο Απόστολος έχει δίκιο για τα έξοδα του πήγαινε έλα… ;)


Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..


Offline BillyJey

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 23
  • Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δε πεινούσαν
Reply #48 on: Τρίτη 28 Απρίλιος 2009, 03:11:16 πμ
Δεν ήρθε σωστά η απάντησή μου. Ξαναστέλνω και παραθέτω φωτο...


Ξέρεις τι γίνεται ρε Απόστολε. Δεν έχω ιδιαίτερο πρόβλημα με τα χρήματα. 5 πάνω 5 κάτω εντάξει τα βρίσκουμε. Δε θέλω να πιαστω Κώτσος. Η μούρη και η ποδιά από το XL600 μ' αρέσει πάρα πολύ. Να φανταστείς έχω ένα Mercedes E200 94 μοντέλο εξ αιτίας της λατρείας που είχα γι' αυτό το σκάφος (σειρά 123). Τρέλα. Είχα βρει οικονομικότερα αλλά είχα κολλήσει σ' αυτό και τελικά το χτύπησα. Είμαι πολύ ευχαριστημένος για την επιλογή μου διότι το χαίρομαι πραγματικά. Κάπως έτσι κινούμαι και τώρα. Ας κοστίσει κάτι παραπάνω. Αρκεί να είναι όπως πρέπει και τα λεφτά να είναι της πραγματικής του αξίας.



Offline ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ

  • Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3677
  • Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!
    • http://www.biowines.gr/
Reply #49 on: Τρίτη 28 Απρίλιος 2009, 03:13:40 πμ
Αυτά δεν είναι καλά πράματα.
Τέλος πάντων καλά έκανες και γω τη διαισθησή μου θ ακολουθούσα σε ανάλογη περίπτωση.
Γιά δε βάζεις κάτι παραπάνω να πάρεις 650 ?
Να μπορείς να το δώσεις αν θέλεις και στο μέλλον.
ΚΑλά τα 600 δε λέω αλλά σε κανα δυό χρόνια και αφού βγει και το 700 σαν μτχ γιά τα καλά πολύ δύσκολα θα φεύγουν.

Συμφωνώ με τον Θανάση…


Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..