Εγώ παιδιά βαράτε με όμως για προσωπική διαφήμιση μπήκα.
Έχω φτιάξει αυτό:
http://kokomilko.net για την ακρίβεια ακόμα προσπαθώ να το διαμορφώσω.
Σκέφτηκα λοιπόν αφ’ ενός να σας ενημερώσω ότι υπάρχει, αφ’ ετέρου να σας παροτρύνω να δημιουργήσετε topics.
Μη βιαστείτε να βγάλετε συμπεράσματα απ’ αυτά που βλέπετε με την πρώτη ματιά.
Μετά την εγγραφή έρχεται η χαρά. Ρίχτε του μια ματιά και τα λέμε.
Άσχετα πάντως με το πως σας φαίνετε, θα μ' άρεσε αν δε σας έκανε κόπο, να μου στέλνετε ένα e-mail με το πρόγραμμα σας, να ενημερώνω το ημερολόγιο.
Thank you and... Καλά χιλιόμετρα στις ρόδες μας
kokomilko