Hellas Transalp Forum

proswpikh diafhmish

kokomilko · 2331

Offline kokomilko

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 25
    • ο kokomilkο με την μηχανη του σας πανε βολτα
on: Τρίτη 11 Νοέμβριος 2008, 13:11:31 μμ
Εγώ παιδιά βαράτε με όμως για προσωπική διαφήμιση μπήκα.

Έχω φτιάξει αυτό: http://kokomilko.net για την ακρίβεια ακόμα προσπαθώ να το διαμορφώσω.

 Σκέφτηκα λοιπόν αφ’ ενός να σας ενημερώσω ότι υπάρχει, αφ’ ετέρου να σας παροτρύνω να δημιουργήσετε topics.

Μη βιαστείτε να βγάλετε συμπεράσματα απ’ αυτά που βλέπετε με την πρώτη ματιά.

Μετά την εγγραφή έρχεται η χαρά. Ρίχτε του μια ματιά και τα λέμε.


Άσχετα πάντως με το πως σας φαίνετε, θα μ' άρεσε αν δε σας έκανε κόπο, να μου στέλνετε ένα e-mail με το πρόγραμμα σας, να ενημερώνω το ημερολόγιο.

Thank you and... Καλά χιλιόμετρα στις ρόδες μας

kokomilko


Offline Fratello Giovanni

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2647
  • μμμμεεεε..μμμεεεε....
Reply #1 on: Τρίτη 11 Νοέμβριος 2008, 19:42:27 μμ
Σε ενημερώνουμε ότι υπάρχει το transalpforum.

Μη βιαστείς να βγάλεις συμπεράσματα από αυτά που βλέπεις με τη πρώτη ματιά.
Ήδη έχεις κάνει εγγραφή οπότε έρχεται η χαρά. Ρίξε μια ματιά και τα λέμε.  ;)


καλύτερα μια ώρα ελεύθερη βοσκή, παρά σαράντα χρόνια τριφύλλι στο μαντρί



Της καταστροφής οιωνός η περηφάνεια,και της πτώσης,η υπεροψία.