σωστος ο μαστορας
λογο του v-tech αν δεν απατωμαι?
Οι VTEC βαλβιδες ειναι υδραυλικες με την εννοια οτι πατιενται απο τα εκκεντρα αλλα ανοιγουν μονο οταν το λαδι πιεσει ενα πειρο να "γεμισει" ενα κενο, πραγμα το οποιο γινεται στις 6900σαλ στα παλιοτερα και στις 6500σαλ στα μεταγενεστερα. Δεν ειναι υδραυλικες με την εννοια των υδραυλικων βαλβιδων στα αυτοκινητα που δεν θελουν ρυθμισμα - και δεν μπορουν να ειναι λογω των υψηλων ρυθμων περιστροφης, βλεπω τη βελονα στις 12500σαλ (κοκκινο) τουλαχιστο καθε σ/κ στο δικο μου

Και γι'αυτο το λογο ειναι ολοκληρη ιστορια η ρυθμιση τους καθως χρειαζεται ενας ειδικος αποστατης να παιξει το ρολο του λαδιου. Αλλα επειδη δεν ανοιγουν συνεχεια εχουν λιγοτερη φθορα και επισης η Honda δεινει μεγαλυτερες ανοχες γι'αυτες.