Καλώς τον τέταρτο μαλλιά της παρέας ! 
Τηλέμαχε τί λές ;
Εμείς οι " αρχαίοι ' κάνουμε δικιά μας ομάδα για το ράλυ ; 
Τί ομάδα ωρέ ?
Δε ξέρω για σας τους τολμηρούς, αλλά εγώ με το ΤΑ ούτε που το σκέφτομαι !
Εκτός που είμαι κουλός, γέρος και κότα, έχω δαπανήσει πολύ χρήμα και (κυρίως) εργασία και φαιά ουσία για να το στήσω όπως γουστάρω και μ' εξυπηρετεί. Άμα το σπάσω τί θα έχω μετά ? Να τραβιέμαι με κατεμέδες και vstrom ? Άσε, δε λέει...
P.S. Συγνώμη σας ζητώ συγχωράτε με για το off topic... :angel3:
In the country where I'm travelling, Tibet, people believe that their walk long distances to holly places,
it purifies the bad deeds they commit; they believe the more difficult the journey,
the greater the depth of purification.
- Heinrich Harrer -