Hellas Transalp Forum

Εεεεεεεεεεε μπήκα κι εγώ !

traveller · 7265

Offline traveller

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 56
  • 2004 - Νορβηγία
on: Παρασκευή 16 Μάρτιος 2007, 05:19:47 πμ
Φου φου !
Ένα ένα...
Τσκ τσκ...

Testing testing, one two !

Άντε να δούμε πως θα το συνηθίσω το ρημάδι  ;D


In the country where I'm travelling, Tibet, people believe that their walk long distances to holly places,
it purifies the bad deeds they commit; they believe the more difficult the journey,
the greater the depth of purification.

- Heinrich Harrer -


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #1 on: Παρασκευή 16 Μάρτιος 2007, 05:31:45 πμ
Επιτελους...

Νομιζα πως δεν θα ρθεις ποτε !!!


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7278
Reply #2 on: Παρασκευή 16 Μάρτιος 2007, 05:32:48 πμ
Φου φου !
Ένα ένα...
Τσκ τσκ...

Testing testing, one two !

Άντε να δούμε πως θα το συνηθίσω το ρημάδι  ;D

Καλώς τον, και ας άργησες.... Γιά πέρνα μέσα....  :bullwhip:



Offline traveller

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 56
  • 2004 - Νορβηγία
Reply #3 on: Παρασκευή 16 Μάρτιος 2007, 06:47:06 πμ
Καλώς τον, και ας άργησες.... Γιά πέρνα μέσα....  :bullwhip:

Ρε σεις, αυτό παραείναι δύσκολο για τον γερασμένο και προβληματικό μου εγκέφαλο   :banghead:
Αααααχ που είναι οι παλιές καλές εποχές της πρώτης-πρώτης λίστας...  :crybaby:


In the country where I'm travelling, Tibet, people believe that their walk long distances to holly places,
it purifies the bad deeds they commit; they believe the more difficult the journey,
the greater the depth of purification.

- Heinrich Harrer -


Offline labrosg

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 154
    • http://users.hol.gr/~kleolab
Reply #4 on: Παρασκευή 16 Μάρτιος 2007, 07:16:14 πμ
Φου φου !
Ένα ένα...
Τσκ τσκ...

Testing testing, one two !

Άντε να δούμε πως θα το συνηθίσω το ρημάδι  ;D

Τελικά δεν το άντεξες πολύ το "απέξω"... Καλωσήρθες!

Μη νομίζεις και για μένα μπελάς είναι αλλά...:)


Λάμπρος
XLV650 - Red Transalp '00
Honda CR-V Freedom BLACK '06

"Δύο πράγματα είναι άπειρα: το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αν και για το πρώτο, έχω κάποιες αμφιβολίες." Albert Einstein


Offline gianngeor

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 927
  • Ανοίγει νέος κύκλος ... (?)
Reply #5 on: Παρασκευή 16 Μάρτιος 2007, 08:25:28 πμ
Άστον να γκρινιάξει λίγο.   :angry9:
Έτσι κάνουν στην αρχή και τα μικρά παιδιά.  :headache: :bomb:
Μόλις όμως αρχίσουν να το μαθαίνουν το καινούργιο τους παιχνίδι... :blob1: :qriding:  :dancing:


Γιώργος Γιαννόπουλος, ( ORIENT Status 21 ταχ...)


Offline ThoukZ

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 33
  • Νοήμον SCRAT και καλά . . .
Reply #6 on: Παρασκευή 16 Μάρτιος 2007, 19:16:55 μμ
Βρε καλώς τον βρε καλώς τον

Πάρε ένα _ _ _ _ _ και δως τον (Πονηρά μυαλά  :discussion:)



Θα σας σκίσω όλους κάποτε...
Προς το παρόν φάτε τη σκόνη μου !!!!


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #7 on: Παρασκευή 16 Μάρτιος 2007, 19:31:56 μμ
Καλώς τη να την πέρδικα
τη μοσχοναθρεμένη...
που ήσουνα κοκώνα μου
και ήρθες αργοπορημένη ?

Μην ήσουν στο βουνο
και πέρναγες ρυάκια ?
Μην ησουν στο κενό
μετά απο αλματάκια ?

Το ξέρω δε μπορείς
να τους ξεσκίσεις ολους
μα ξέρω πως μπορείς
να μοιζεις με Κοντόλιους....


αέρααααα :opera:


« Last Edit: Παρασκευή 16 Μάρτιος 2007, 19:57:48 μμ by KostasC »




Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
Reply #8 on: Παρασκευή 16 Μάρτιος 2007, 19:55:02 μμ
Επιτέλους εμφανίστηκες!!! Μας έλειψαν οι γνώσεις σου.

Μετέφερα το ποστ σου εδώ, έτσι για να σου δυσκολεύω τη ζωή :bootyshake:


Παύλος Καρούμπης


Offline Ευτύχης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1053
Reply #9 on: Παρασκευή 16 Μάρτιος 2007, 20:13:52 μμ
Καλώς το μου.
Πότε αρχίζεις εκπαίδευση στα νέα όπλα.
Μεταξύ μας τώρα μεγάλη ********* το φόρουμ.


Triumph Tiger 955i '05


Offline traveller

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 56
  • 2004 - Νορβηγία
Reply #10 on: Παρασκευή 16 Μάρτιος 2007, 22:11:28 μμ
Επιτέλους εμφανίστηκες!!! Μας έλειψαν οι γνώσεις σου.

Μετέφερα το ποστ σου εδώ, έτσι για να σου δυσκολεύω τη ζωή :bootyshake:

Κοίτα, επειδή είμαι γεροξεκούτης και χοντρός, θα σε παρακαλούσα να μου τα κάνεις πιο λιανά, μπας και πάρω ποτέ χαμπάρι...
Τί μετέφερες, πού το μετέφερες και σε τί θα με δυσκολέψει ???
Γαμώ τα φόρουμ μου μέσα... :clubbed:


In the country where I'm travelling, Tibet, people believe that their walk long distances to holly places,
it purifies the bad deeds they commit; they believe the more difficult the journey,
the greater the depth of purification.

- Heinrich Harrer -


Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #11 on: Σάββατο 17 Μάρτιος 2007, 03:31:12 πμ
Φου φου !
Ένα ένα...
Τσκ τσκ...

Testing testing, one two !

Άντε να δούμε πως θα το συνηθίσω το ρημάδι  ;D

Καλώς  τον  τέταρτο  μαλλιά  της  παρέας !   ;D
Τηλέμαχε  τί  λές ; 
Εμείς  οι  " αρχαίοι '  κάνουμε  δικιά  μας  ομάδα  για  το  ράλυ ;   ;)


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


Offline traveller

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 56
  • 2004 - Νορβηγία
Reply #12 on: Σάββατο 17 Μάρτιος 2007, 04:09:15 πμ
Καλώς  τον  τέταρτο  μαλλιά  της  παρέας !   ;D
Τηλέμαχε  τί  λές ; 
Εμείς  οι  " αρχαίοι '  κάνουμε  δικιά  μας  ομάδα  για  το  ράλυ ;   ;)

Τί ομάδα ωρέ ?
Δε ξέρω για σας τους τολμηρούς, αλλά εγώ με το ΤΑ ούτε που το σκέφτομαι !
Εκτός που είμαι κουλός, γέρος και κότα, έχω δαπανήσει πολύ χρήμα και (κυρίως) εργασία και φαιά ουσία για να το στήσω όπως γουστάρω και μ' εξυπηρετεί. Άμα το σπάσω τί θα έχω μετά ? Να τραβιέμαι με κατεμέδες και vstrom ? Άσε, δε λέει...

P.S. Συγνώμη σας ζητώ συγχωράτε με για το off topic... :angel3:


In the country where I'm travelling, Tibet, people believe that their walk long distances to holly places,
it purifies the bad deeds they commit; they believe the more difficult the journey,
the greater the depth of purification.

- Heinrich Harrer -


Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #13 on: Σάββατο 17 Μάρτιος 2007, 04:22:54 πμ
Τί ομάδα ωρέ ?
Δε ξέρω για σας τους τολμηρούς, αλλά εγώ με το ΤΑ ούτε που το σκέφτομαι !
Εκτός που είμαι κουλός, γέρος και κότα, έχω δαπανήσει πολύ χρήμα και (κυρίως) εργασία και φαιά ουσία για να το στήσω όπως γουστάρω και μ' εξυπηρετεί. Άμα το σπάσω τί θα έχω μετά ? Να τραβιέμαι με κατεμέδες και vstrom ? Άσε, δε λέει...

P.S. Συγνώμη σας ζητώ συγχωράτε με για το off topic... :angel3:

Μην  τρομάζεις  ωρέ !!!   :alright:

Φωτογραφική  ομάδα  εννοούσα .


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


Offline traveller

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 56
  • 2004 - Νορβηγία
Reply #14 on: Σάββατο 17 Μάρτιος 2007, 05:44:18 πμ
Μην  τρομάζεις  ωρέ !!!   :alright:

Φωτογραφική  ομάδα  εννοούσα .

Αααααα.... Πεύκο...  :iamstupid:


In the country where I'm travelling, Tibet, people believe that their walk long distances to holly places,
it purifies the bad deeds they commit; they believe the more difficult the journey,
the greater the depth of purification.

- Heinrich Harrer -


Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
Reply #15 on: Κυριακή 18 Μάρτιος 2007, 01:44:05 πμ
Κοίτα, επειδή είμαι γεροξεκούτης και χοντρός, θα σε παρακαλούσα να μου τα κάνεις πιο λιανά, μπας και πάρω ποτέ χαμπάρι...
Τί μετέφερες, πού το μετέφερες και σε τί θα με δυσκολέψει ???
Γαμώ τα φόρουμ μου μέσα... :clubbed:

Για να σου λύσω την απορία λοιπόν, είχες ποσταρει στο χώρο των δοκιμών και το μετέφερα στο "Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας".

Απλό έτσι; ;D


Παύλος Καρούμπης