Hellas Transalp Forum

Από που θα πάρω παροχή ρεύματος? (προσαρμογή αντάπτορα)

επισκέπτης · 36187

Offline ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2675
  • Η τρελα δεν παει στα βουνα....καβαλαει Vara...
Reply #50 on: Παρασκευή 13 Ιούνιος 2008, 17:40:34 μμ
οκ, θα τραβηξω φωτο και θα ανεβασω



Offline Τάκης

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 341
Συγνώμη για την ασχετοσύνη μου αλλά η ασφαλειοθήκη ανάμεσα στην μπαταρία και στην πρίζα τι ρόλο παίζει;  Είναι μόνο για να βγάζεις την ασφάλεια όταν δεν θες να έχει ρεύμα η πρίζα ή εξυπηρετεί και στο να καεί η ασφάλεια αν συνδέσεις κάτι που δεν πρέπει στην πρίζα έτσι ώστε να προστατεύσεις την μπαταρία και τα υπόλοιπα ηλεκτρικά της μηχανής;


Ταρρός Ιγνάτιος, Πετρούπολη, Αθήνα
XLV 650, 08/2005 Μαύρο


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #52 on: Δευτέρα 28 Ιούλιος 2008, 14:40:13 μμ
Είναι για προστασία από περίπτωση βραχυκυκλώματος ή υψηλού ρεύματος, στη συσκευή που θα συνδέσεις (αν κάτι δεν πάει καλά).
Όσο για το αν χρειάζεται: απλώς επιβάλλεται!
« Last Edit: Δευτέρα 28 Ιούλιος 2008, 14:41:49 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline K.man

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 31
    • the Ivory Tower
Εκτός αν τη θές για walkman κλπ, οπότε παίρνεις ρεύμα από (ειδικό σημείο ) στην ασφαλειοθήκη  του ΤΑ.


Γιατρέ :eusa_clap:ξέρεις ποιό και που είναι το συγκεκριμένο σημείο?
Ενα navigator εκεί θα πρέπει να συνδεθεί?



" Shine On The Ivories"


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #54 on: Πέμπτη 31 Ιούλιος 2008, 06:24:38 πμ
To TA650 έχει 5 ασφάλειες (4 Χ 10Α + 1 Χ 15Α) μέσα στην ασφαλειοθήκη και άλλη 1 κεντρική 30Α δίπλα στο ρελέ της μίζας. Επίσης, μέσα στο κουτάκι της ασφαλειοθήκης, 1 ή 2 ασφάλειες είναι βοηθητικές (δηλ. απλώς κουμπώνουν εκεί αλλά δεν συνδέονται πουθενά).

Αν κάνεις τη σύνδεση απευθείας με τη μπαταρία (πάντα μέσω ξεχωριστής ασφαλειοθήκης και ασφάλειας 5Α) θα έχεις μόνιμα παροχή 12V.
Αν η σύνδεση γίνει απευθείας σε μια υπάρχουσα ασφάλεια στην ήδη υπάρχουσα ασφαλειοθήκη του ΤΑ (πάλι πάντα μέσω ξεχωριστής ασφαλειοθήκης και ασφάλειας 5Α) θα έχεις 12V μόνο όταν γυρίζεις το κεντρικό κλειδο-διακόπτη. Σε αυτή την περίπτωση, συνέδεσε την θετική (+) παροχή 12V στην 15άρα (η οποία είναι για: πίσω φως, κόρνα, φλας, καντράν). Η 15άρα από τη μια μεριά της συνδέεται με τις υπόλοιπες διπλανές 10άρες ασφάλειες. Η σύνδεση της παροχής να γίνει από την άλλη μεριά της 15άρας (δηλ. εκείνη που δεν συνδέεται κοινά με τις άλλες διπλανές 10άρες ασφάλειες).




« Last Edit: Πέμπτη 31 Ιούλιος 2008, 06:28:27 πμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline K.man

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 31
    • the Ivory Tower
 :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:


" Shine On The Ivories"


Offline ankouts

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 167
  • Θέλω ΤΑ 600 :)
Reply #56 on: Παρασκευή 09 Ιανουάριος 2009, 17:49:44 μμ
Παιδιά, υπάρχει κάποιος που θα μπορούσε να μου φτιάξει πρίζα 12V και το σύστημα των ALARM Φλας? Εννοώ επί πληρωμή, μαγαζί ή άλλος γνώστης?


<a href="http://www.spritmonitor.de/en/detail/310849.html" target="_blank">Spritmonitor.de" border="0[/url]


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7629
    • eGeorgalas
Reply #57 on: Παρασκευή 09 Ιανουάριος 2009, 21:35:55 μμ
Παιδιά, υπάρχει κάποιος που θα μπορούσε να μου φτιάξει πρίζα 12V και το σύστημα των ALARM Φλας? Εννοώ επί πληρωμή, μαγαζί ή άλλος γνώστης?

Βασίλης Λινάρδος, Κυβέλης 15 Γαλάτσι.
τηλ. 2102925003

Εχω την εντύπωση πως το έχουμε ξανά αναφέρει. Είναι πολύ καλό παιδί και μάστορας....


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline jimaras.

  • Traveler
  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 66
Reply #58 on: Τρίτη 13 Ιανουάριος 2009, 20:01:43 μμ
Στο XLV πέρασα μία μόνιμη παροχή ρεύματος με δυο καλώδια (+/-) κατευθείαν από την μπαταρία. Στο (έτοιμο) καλώδιο + υπάρχει θήκη  μαχαιρωτής ασφάλειας.Στο τέλος της παροχής καταλήγουν δυο κλασικοί στρόγγυλοι ρευματοδότες ένας κόκκινος (+) και ένας μαύρος (-) και είναι τοποθετημένη κάτω από τη σέλα. Από εκεί συνδέω  π.χ. επέκταση σε πρίζα 12V που καταλήγει στο GPS στη διαφάνεια του bagster ή μία επέκταση σπιτιού για να ηλεκτροδοτήσω την σκηνή και να φορτίσω τα συναφή…., μιας και το φις (όχι σούκο)ταιριάζει στους πιο πάνω ρευματοδότες. Επίσης μπορώ να φορτίσω μία μπαταρία 12V χωρίς να ανοίξω το χρονοβόρο καπάκι της δικιά μου μπαταρίας.         



Offline Nikos 122s

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 356
Reply #59 on: Δευτέρα 06 Απρίλιος 2009, 21:45:46 μμ
καλησπέρα  αποφάσισα και εγώ να βάλω την πολυπόθητη μπρίζα αγόρασα την πριζούλα πέρασα και το θετικό (+) καλώδιο απο την μπαταρία με ασφάλεια μέχρι τη μπρίζα, και ιδού το ερώτημα : το ηλεκτρικό σύστημα τις μηχανής είναι σαν του αυτοκινήτου? δηλ το αρνητικό(-) είναι γειωμένο με το σασί οπότε το αρνητικό (-) της μπρίζας απλά το βάζουμε σε μια βίδα πάνω στο σκελετό της μηχανης και τελιώνουμε, η πρέπει να τραβήξω άλλο καλώδιο απο το (-) της πρίζας μέχρι το (-) της μπαταρίας ??? ευχαριστώ προκαταβολικά..



Offline ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ

  • Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3677
  • Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!
    • http://www.biowines.gr/
Reply #60 on: Δευτέρα 06 Απρίλιος 2009, 21:50:30 μμ
καλησπέρα  αποφάσισα και εγώ να βάλω την πολυπόθητη μπρίζα αγόρασα την πριζούλα πέρασα και το θετικό (+) καλώδιο απο την μπαταρία με ασφάλεια μέχρι τη μπρίζα, και ιδού το ερώτημα : το ηλεκτρικό σύστημα τις μηχανής είναι σαν του αυτοκινήτου? δηλ το αρνητικό(-) είναι γειωμένο με το σασί οπότε το αρνητικό (-) της μπρίζας απλά το βάζουμε σε μια βίδα πάνω στο σκελετό της μηχανης και τελιώνουμε, η πρέπει να τραβήξω άλλο καλώδιο απο το (-) της πρίζας μέχρι το (-) της μπαταρίας ??? ευχαριστώ προκαταβολικά..
Νίκο βάλε και ρελέ…


Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..


Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #61 on: Δευτέρα 06 Απρίλιος 2009, 21:51:35 μμ
Νικο βαλε το - στο σασι αλλα το + αν το παιρνεις απο μπαταρια κατευθειαν τοτε με κλειστο διακοπτη θα εχει ρευμα συνεχεια παρε ρευμα  καλυτερα απο τα φωτα πορειας οπου σταματα η τροφοδοσια με το κλεισιμο του διακοπτη




Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #62 on: Δευτέρα 06 Απρίλιος 2009, 21:52:31 μμ
Νίκο βάλε και ρελέ…
Γιαννη δεν θελει ρελε η πριζα




Offline ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ

  • Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3677
  • Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!
    • http://www.biowines.gr/
Reply #63 on: Δευτέρα 06 Απρίλιος 2009, 22:01:56 μμ
Αν βάλει και ρελέ θα μπορεί στο μέλλον από την ίδια παροχή να συνδέσει  και θερμαινόμενα grips η προβολάκια,  μια φορά θα το φτιάξει και να το κάνει σωστά.


Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..


Offline Nikos 122s

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 356
Reply #64 on: Δευτέρα 06 Απρίλιος 2009, 22:08:04 μμ
το ξερω οτι θα έχει ρεύμα συνέχεια γι'αυτό πήρα ασφαλειοθήκη στεγανή που αφαιρείται πολύ εύκολα και γρήγορα η ασφάλεια, την έβαλα κάτω απο το κάθισμα και όταν δεν χρειάζομαι την μπρίζα θα βγάζω την ασφάλεια και θα κόβω το ρέυμα ασε που λέω να βάλω 5 Α ασφάλεια οπότε αν γίνει στραβή θα καεί στα μπαμ η ασφαλειουλά (καΪμένη ασφαλειούλα που πας να μπλέξεις!!!! χεχεχε)  τώρα αν βαρεθώ το βγάλε βάλε ασφάλεια θα βάλω ρελέ με τον διακόπτη να κόβετε μόνο του το ρεύμα..



Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #65 on: Δευτέρα 06 Απρίλιος 2009, 22:09:08 μμ
δεν ξερω Γιαννη αν ειναι σωστο αυτο που λες διοτι το ρελε θα ειναι συνεχεια κολημενο για να δινει ρευμα στην πριζα εκτος αν μου διαφευγη κατι




Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #66 on: Δευτέρα 06 Απρίλιος 2009, 22:11:26 μμ
δλδ Νικο καθε φορα που σταματας θα βγαζεις τη σελα και την ασφαλεια ........λιγο κουραστικο μου φαινεται




Offline Nikos 122s

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 356
Reply #67 on: Δευτέρα 06 Απρίλιος 2009, 22:16:21 μμ
την βασική απορεία μου την λύσατε ευχαριστώ! τώρα αν τα θερμαινόμενα grips εχουν δικό τους διακόπτη θέλουν ρεύμα συνέχεια όταν δουλέυει η μηχανή οπότε νομίζω οτι καλά τα λεέι ο γίαννης... με ενα σπάρο δύο τριγόνια και μην σου πω τρία χαχαχα
 ναι είναι λιγο φασαρία βγάλε βάλε αλλά ποντάρω στο ότι δεν θα χρειάζομαι συχνά την πρίζα
« Last Edit: Δευτέρα 06 Απρίλιος 2009, 22:20:59 μμ by nikos122s »



Offline ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ

  • Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3677
  • Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!
    • http://www.biowines.gr/
Reply #68 on: Δευτέρα 06 Απρίλιος 2009, 22:19:22 μμ
δεν ξερω Γιαννη αν ειναι σωστο αυτο που λες διοτι το ρελε θα ειναι συνεχεια κολημενο για να δινει ρευμα στην πριζα εκτος αν μου διαφευγη κατι
Σου διαφεύγει… 
Εννοείτε ότι θα τον συνδέσει με τον διακόπτη ετσι ώστε όταν τον ανοίγει / κλείνει θα δουλεύει και αυτός ανάλογα. Θεωρώ ότι το ξέρει αυτό γιαυτό το έγραψα.


Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..


Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #69 on: Δευτέρα 06 Απρίλιος 2009, 22:22:23 μμ
ετσι ναι τη δουλεια την κανει ο διακοπτης ο Νικος εγραψε κατευθειαν απο μπαταρια οκ τελος μην το κουραζω αλλο Νικο καλη εγκατασταση
 ;) ;D




Offline Nikos 122s

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 356
Reply #70 on: Δευτέρα 06 Απρίλιος 2009, 22:25:24 μμ
Σας ευχαριστώ πολύ για την άμεση ανταπόκριση !



Offline iannag

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 214
Τελικά που συνδέεται, κατευθείαν στην μπαταρία ή που αλλού; Μπερδεύτηκα


XL400V '92  DL650 K5


Offline daha

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 139
  • Θεριό ανήμερο!
Reply #72 on: Τετάρτη 05 Αύγουστος 2009, 17:57:18 μμ
Έχω πάρει όλα τα απαιτούμενα για να τοποθετήσω τον αναπτήρα, αλλά έχω κολλήσει στο τι ρελε να αγοράσω.. Ξέρω οτι χρειάζεται 12V αλλά πρέπει να είναι κάποιος συγκεκριμένος; Μπορεί να με διαφωτίσει κάποιος;


Κι έχω ένα τσίρκο ηλεκτρικό μες στο μυαλό μου που έχει όρια και μια ελευθερία ζόρικια.


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #73 on: Δευτέρα 31 Αύγουστος 2009, 13:14:18 μμ
Σε μαγαζί με ηλεκτρολογικά αυτοκινήτου ζήτησε έναν καλής ποιότητας (κατά προτίμηση Bosch) 12V/10A.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.