Hellas Transalp Forum

Από που θα πάρω παροχή ρεύματος? (προσαρμογή αντάπτορα)

επισκέπτης · 36172

rastabill

  • Guest
Βρήκα τελικά σε κατάστημα που πουλάει αξεσουάρ σκαφών,παροχή ρεύματος με ασφαλειοθήκη στην τιμή 6,5 euro.Σε ανάλογο κατάστημα για moto ζητούσαν πάνω από 30 euro.Οταν κάνω την τοποθέτηση θα κατεβάσω foto.
« Last Edit: Πέμπτη 01 Μάρτιος 2007, 20:08:39 μμ by rastabill »



Offline Γιάννης Σταυρουλάκης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4154
  • by Jstavrou
Γειά σας.
Την περασμένη βδομάδα που βρισκόμουν στον Πειραιά για μια δουλειά μπήκα σε ένα μαγαζί που πουλάει ηλεκτρικά κλπ. για σκάφη και πήρα μία πρίζα - αναπτήρα 12V αδιάβροχη.
Σήμερα το απόγευμα που πέρασα από ένα φίλο ηλεκτρολόγο για να τη βάλουμε στη μηχανή, αλλά μου έφερε αντιρρήσεις.
Δεν ήθελε να τη βάλει κατευθείαν πάνω στη μπαταρία (εννοείται ότι έχω πάρει και ασφαλειοθήκη).
Επέμενε να πάω στη Honda γιατί αυτοί ξέρουν από θα πάρουν ρεύμα και από εκεί που θα πάρουν θα διακόπτεται η παροχή όταν το κλειδί - διακόπτης είναι στο OFF, πράγμα που υποστηρίζει οτι είναι πολύ σημαντικό.

Εχει χρειαστεί κάποιος από εσάς να πάρει ρεύμα και αν ναι από που το έχει πάρει?
Μπορεί κάποιος να βοηθήσει?

Ευχαριστώ πολύ.


There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Μιχάλη αυτο που σου ειπε ο ηλεκτρολόγος ισχύει στην περίπτωση που εχεις εκτεθημένη τη μπρίζα.
(εκει που το παρκάρεις... βαζει ο αλλος ενα αλουμινόχαρτο... και παει η μπαταρία, ή φορτίζει το τριαξονικό του )
βεβαια λογικά θα καεί η ασφάλεια...

αν ειναι κάτω απο τη σέλα ή καπου κρυμένο δεν υπάρχει λογος να μπλεκεις με καλωδιώσεις που μαλλον ειναι πιο risky..

 


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Γιάννη, πές μας για τί χρήση θέλεις να βάλεις την πρίζα?
Θα τη χρησιμοποιείς εν κινήσει ή εν στάσει?
Από αυτό εξαρτάται πού θα τη συνδέσεις.

Εχω βάλει πρίζα με ασφάλεια απευθείας στους πόλους της μπαταρίας. Η χρήση είναι καθαρά για να φορτίζω (με μόνιμο φορτιστή) την μπαταρία όταν την παρκάρω το χειμώνα για μέρες.

Μπορείς να κάνεις και αυτό που λέει ο ηλεκτρολόγος. Δηλ. να έχεις ρεύμα μόνο αν γυρίζεις το κλειδί στο διακόπτη. Τότε όμως θέλεις διαφορετική συνδεσμολογία με ένα ρελέ (για να μην πέφτει η τάση στο υπόλοιπο κύκλωμα της μηχανής καθώς θα τραβάς ρεύμα από τη πρίζα). Εκτός αν τη θές για walkman κλπ, οπότε παίρνεις ρεύμα από (ειδικό σημείο ) στην ασφαλειοθήκη  του ΤΑ.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Γιάννης Σταυρουλάκης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4154
  • by Jstavrou
Ευχαριστώ Κώστα για την τόσο γρήγορη απάντησή σου.

Ξέρεις σκεφτόμουν να βάλω την πρίζα στο μαύρο πλαστικό που βρίσκεται μπροστά απ' το τιμόνι γύρω από τον πίνακα οργάνων, ώστε να μπορώ να τροφοδοτήσω ένα GPS, όποτε μου δανείσει ο αδερφός μου το δικό του μέχρι να πάρω. Το να βάλω την πρίζα κάτω από τη σέλα το βρίσκω ασφαλές μεν για αλουμινόχαρτα κλπ, αλλά προβληματικά και πάλι όσον αφορά τη χρήση της πρίζας εν κινήσει. Από που θα περνάνε τα καλώδια? Θα πρέπει να κάθομαι πάνω τους όταν οδηγάω, ίσως και να ανοίξω τρύπα στη σέλα που δεν θα το ήθελα.

Μήπως δεν κατάλαβα κάτι καλά? Πάντως τώρα που το σκέφτομαι έχεις δίκιο για τον κίνδυνο από την εκτεθειμένη  πρίζα, οπότε εάν κρύψω ένα διακόπτη κάτω από τη σέλα που τον έχω συνήθως στο OFF, αυτό μου φαίνεται πιο λογικό. Μπορείς να μου προτείνεις εσύ κάτι?

Και πάλι ευχαριστώ.

Υ.Γ. Εδώ και 38 χρόνια με έχουν εκπαιδεύσει να ακούω στο όνομα Γιάννης. Εχω κι ένα δεύτερο όνομα, αλλά αυτό είναι το Χρήστος, επειδή η μάνα μου με είχε τάξει στο Χριστούλη επειδή την είχα παιδέψει. Το Μιχάλης δεν μου το έχουν ξαναπεί, αλλά εάν αποκτήσω και τρίτο όνομα, θα με περνάνε για μέλος του υποκόσμου... ;D


There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V


Offline Γιάννης Σταυρουλάκης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4154
  • by Jstavrou
Γιάννη, πές μας για τί χρήση θέλεις να βάλεις την πρίζα?
Θα τη χρησιμοποιείς εν κινήσει ή εν στάσει?
...
Εκτός αν τη θές για walkman κλπ, οπότε παίρνεις ρεύμα από (ειδικό σημείο ) στην ασφαλειοθήκη  του ΤΑ.
Σκεφτόμουν να τη χρησιμοποιήσω για τροφοδοσία GPS εν κινήσει.
Το σημείο αυτό στην ασφαλειοθήκη μπορείς να μου το προσδιορίσεις κάπως καλύτερα?

Ευχαριστώ.


There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Γιάννη, τί ρεύμα περ. τραβάει το GPS? (θα το βρείς στο manual του ή στο φυλλάδιό του).
Έχει είσοδο για 12V τάση? (παίζει ρόλο)


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2675
  • Η τρελα δεν παει στα βουνα....καβαλαει Vara...
Παιδιά, επιδεί με ενδιαφέρει πάρα πολύ το θέμα, θέλω να ρωτήσω:
- Γιάννη, πόσο την πείρες την πρϊζα; εγώ βρήκα από τον κολητό μου (έχει την αντιπροσωπία της Kymco) μία έτοιμη για το 500 της Kymco στα 12€ αλλά δεν είναι αδιάβροχη.
- Προσανατολίζομαι να την τοποθετήσω κάτω από το κάθησμα, δίπλα στον συναγερμό, αλλά πως θα βγάζω προς τα έξω τα καλώδια; χωρίς να τα ΅κόψω΅όταν θα κάθομαι;
- εκτώς από κάτω από το κάθησμα, που αλλού μπορώ να το τοποθετήσω, (σε μη εμφανή σημείο φυσικά)
ευχαριστώ εκ των προτέρων



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Αδιάβροχες πρίζες βρίσκεις κυρίως στα είδη ναυτιλίας.
Για να μπεί η πρίζα πρέπει να αφαιρεθεί η σέλα και να περαστούν τα καλώδια από κάτω της.

Ως εναλλακτική λύση, υπάρχουν πρίζες (στα είδη αυτοκινήτου) που είναι σαν και την υποδοχή του αναπτήρα (που υπάρχει στα αυτοκίνητα). Με το επιπλέον όμως χαρακτηριστικό ότι η υποδοχή έχει και μια πλαστική τάπα για να μην μπαίνει νερό όταν δεν χρησιμοποιείται. Αυτή η υποδοχή μπορεί να στερεωθεί με δεματικά σε κάποιο μέρος του σκελετού στο πλάι της μηχανής.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Γιάννης Σταυρουλάκης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4154
  • by Jstavrou
- Γιάννη, πόσο την πείρες την πρϊζα; εγώ βρήκα από τον κολητό μου (έχει την αντιπροσωπία της Kymco) μία έτοιμη για το 500 της Kymco στα 12€ αλλά δεν είναι αδιάβροχη.
Καλησπέρα. Πήγα στο Σακιώτη. Σαχτούρη 16.
Ασφάλεια στεγανή 0.5 ευρώ +φπα. Πρίζα που περιγράφεται ως "Socket with external flange" στα 4,65 +φπα. Το κουτάκι με τις 5 ασφάλειες 0,42 τελική τιμή.
« Last Edit: Δευτέρα 14 Μάιος 2007, 10:25:23 πμ by Γιάννης Σταυρουλάκης »


There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Καλύτερα είναι να πάρετε ασφαλειοθήκη με μαχαιρωτές ασφάλειες (ίδιες δηλ. με αυτές που παίρνει το ΤΑ) ώστε να μην κουβαλάτε 2 ειδών ασφάλειες μαζί σας και να μπορούν να εναλλάσονται. Υπάρχει τέτοια ασφαλειοθήκη με καπάκι πλαστικό (στα ηλεκτρικά είδη αυτοκινήτου)


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Γιάννης Σταυρουλάκης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4154
  • by Jstavrou
Γιάννη, τί ρεύμα περ. τραβάει το GPS? (θα το βρείς στο manual του ή στο φυλλάδιό του).
Έχει είσοδο για 12V τάση? (παίζει ρόλο)
Μάλλον θα ξέρω το βράδυ, γιατί ο αδερφός μου βαριέται να βρει το μάνιουαλ. Το τροφοδιτικό του cradle πάντως, έχει έξοδο 2A στα 5V ήτοι 10 watt. Ξέρω πάντως οτι έχει στο κουτί και καλώδιο που συνδέεται στην πρίζα του αναπτήρα του αυτοκινήτου, απλά δεν ξέρω τι τραβάει από εκεί. Πάντως, εάν βάλω την πρίζα, θα ήθελα πολύ να πάρω και μία ηλεκτρική τρόμπα για το στρώμα, για την κατασκήνωση στις εκδρομές του HTC. Είχα δει στον Δημητριάδη τέτοιες και είναι απίστευτα μικρές σε σχέση με τις άλλες του ποδιού, οπότε βολεύει πολύ στο να κουβαλάω την ηλεκτρική.
Χρήστο αν μπορείς, βοήθησέ με σε κάτι που δεν κατάλαβα. Ο ηλεκτρολόγος μου είπε οτι εάν πάρω κατευθείαν από τη μπαταρία και γίνει κάποιο βραχυκύκλωμα, μπορεί να κάψω και την ηλεκτρονική (ανάφλεξη). Δεν κατάλαβα πως θα μπορούσε να γίνει κάτι τέτοιο. Γνωρίζεις κάτι εσύ?
Ευχαριστώ πολύ.



There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V


Offline jkoyr

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 502
  • There is no replacement for displacement
Νομίζω πως θα πρέπει να συνδεθεί με τέτοιο τρόπο που να μην επιρρεάζει την CDI .
Η CDI είναι συνδεμένη σχεδόν με τα πάντα στο μηχανάκι (μίζα , διακόπτης , HISS , kill switch , όργανα και άλλα πολλά) .
Στα βορειοευροπαϊκά μοντέλα έχουν Carburator Heat , αλλά σε εμάς όχι . Αυτό πέρνει ρεύμα από το alternator (βασικά από το ρυθμιστή ) , περνά από ασφαλειοθήκη και το kill switch και δεν επιρρεάζει τίποτα άλλο . Με αυτή τη συνδεσμολογία πρέπει να δουλεύει ο κινητήρας για να λειτπουργήσει και το heater .
ΙΔΕΑ ! Εφόσον υπάρχει πρόβλεψη για τοποθέτηση από τον κατασκευαστή γιατί να μην χρησιμοποιηθεί αυτή η λύση ?
« Last Edit: Δευτέρα 14 Μάιος 2007, 11:34:41 πμ by jkoyr »


We are the Pilgrims master
we shall go always a little further
it may be beyond the last blue mountain
barred with snow,
Across that angry or that glimmering sea


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Αφού θα βάλεις (καλή) ασφαλειοθήκη στην παροχή δεν θα υπάρξει πρόβλημα. Οι ηλεκτρονικές δεν καίγονται τόσο εύκολα. Έχουν δική τους εσωτερική προστασία στην τροφοδοσία τους (εκτός και αν κάνεις κάτι παράλογο).

Για τα 2Α του GPS μπορείς να πάρεις ρεύμα και μετά το διακόπτη.

Αλλά οι τρόμπες (γενικά) τραβάνε πολύ ρεύμα! Εκεί θα χρειαστείς είτε απευθείας σύνδεση με τη μπαταρία, είτε μέσω ρελέ αν πάρεις μετά το διακόπτη. Και βέβαια για όσο χρησιμοποιείς την τρόμπα καλό είναι να είναι εν λειτουργία ο κινητήρας ΑΛΛΑ ΟΧΙ παραπάνω από 10-12 λεπτά (αφού θα είσαι σταματημένος)!

Για να συνδυάσεις και τα δύο, η καλύτερη λύση είναι:

Παροχή απευθείας από τη μπαταρία αλλά με προσθήκη ρελέ ο οποίος να ενεργοποιείται από το διακόπτη. Δηλ. θα παίρνεις απευθείας από τη μπαταρία, αλλά χωρίς αναμένο το διακόπτη δεν θα έχεις παροχή ρεύματος. Αυτή η λύση όμως είναι λίγο πιο πολύπλοκη από τη 2η (απλή) εναλλακτική που είναι:

Παροχή απευθείας από τη μπαταρία.

 


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Δεν κατάλαβα το point του Γιάννη Κ.
Όλα τα ηλεκτρικά παίρνουν παροχή από τη  μπαταρία (μέσω ασφαλειών, διακοπτών).
Δεν υπάρχει σημείο που να μην "επηρεάζεται" (με την έννοια του Γιάννη Κ) η CDI όταν λειτουργεί η μηχανή!
Και ρεύμα για τη CDI περνάει από το kill switch!


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline jkoyr

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 502
  • There is no replacement for displacement
Σωστά . Η ιδέα είναι να "περνάει" από την ασφαλεια του kill switch .
Έτσι πιστεύω πως παρακάμπτεται η CDI . Anyway μου φάνηκε βιώσιμη και λειτουργική λύση όπως την βλέπω από τη θεωρητική πλευρά . Έτσι όπως είναι τα σημερινά μηχανάκια (και αυτοκίνητα) δύσκολα επεμβαίνεις στα ηλεκτρικά - ηλεκτρονικά χωρίς να κάνεις ζημιά . Φίλος με ιταλικό γνωστής μάρκας  ;) στην προσπάθειά του να αλλάξει led οργάνων έκαψε τη μονάδα ψεκασμού ........ Βγάλε άκρη .......


We are the Pilgrims master
we shall go always a little further
it may be beyond the last blue mountain
barred with snow,
Across that angry or that glimmering sea


Offline ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2675
  • Η τρελα δεν παει στα βουνα....καβαλαει Vara...
Reply #16 on: Πέμπτη 13 Δεκέμβριος 2007, 23:55:19 μμ
Πρόσφατα έβαλα στον Πήγασο, μαζί με τα φώτα xenon, και τον κλασικό αντάπτορα για αναπτήρα, για να φορτίζω ή φουσκώνω οτιδήποτε. αυτό που δεν σκέφτηκα όμως, είναι ότι όλα όσα βγαίνουν γιαυτού του είδους τον αντάπτορα (πχ φόρτιση κινητού τηλ.) είναι για 24 volt (αν δεν κάνω λάθος). και αν δεν κάνω λάθος πάλι, η μπαταρια του ΤΑ είναι 12 volt. Θα πρέπει δηλαδή να ψάχνω συσκευές που φορτίζουν στα 12 volt (αν βρω) και το ίδιο και σε lentάκια... μήπως τελικά άδικα το έβαλα;;;;



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #17 on: Παρασκευή 14 Δεκέμβριος 2007, 00:03:33 πμ
Όλες οι συσκευούλες και οι φορτιστές που αναφέρεις και κυκλοφορούν στο εμπόριο, είναι για 12V.
24V έχουν μόνο τα φορτηγά! Πήγασος, είναι το φορτηγό σου?

Αυτό με τα λεντάκια δεν το κατάλαβα! Θέλεις να αλλάξεις τις λάμπες και να βάλεις LED?
« Last Edit: Παρασκευή 14 Δεκέμβριος 2007, 09:32:51 πμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline siflis (Σταυρος)

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 462
Reply #18 on: Παρασκευή 14 Δεκέμβριος 2007, 08:29:39 πμ
Οι πιο πολοι φορτιστες για κινητα ειναι  12ν και 24v ταυτοχρονα.Αλλα μην τρελενεσε τα πιο πολλα gaget εχουν φορτιστες 12v,για εμας τουσ φορτηγατζιδες δεν βγαινουν πολλα πραγματα.


The transact side of life
The TRANSALP side of life


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #19 on: Παρασκευή 14 Δεκέμβριος 2007, 09:37:34 πμ
Παντού στην αγορά έχω δει να κυκλοφορούν ως επί το πλείστον 12βολτες συσκευούλες! Δύσκολα να βρεις 24βολτες ή 6βολτες!

Σταύρο, για εσάς πάντως δεν έχουν προνοήσει ή μάλλον δεν είστε η πλειονότητα του αγοραστικού κοινού οπότε και δεν τους συμφέρει ένα τέτοιο προιόν.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline giorgosxl650v

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 411
  • Παρε μανέτα μαζί σου Γιωργάκι.
Reply #20 on: Παρασκευή 14 Δεκέμβριος 2007, 10:18:08 πμ
Παιδιά  καλημέρα εγώ την πρίζα την πήρα από Λ. Ποσειδώνος -Λ. Αμφιθεας και Αριστοτέλους 3 Αλιμο από κατάστημα με ναυτιλιακά με 5,50€ 12v αλλά από ότι είδα έχει και 24v ριχτέ μια ματιά www.marcruising.com


Γιώργος Κεκές


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #21 on: Παρασκευή 14 Δεκέμβριος 2007, 10:31:24 πμ
Τα μεγάλα σκάφη έχουν 24βολτες μπαταρίες. Αρα ο Γιώργος πολύ σωστά έχει υποδείξει και ένα άλλο "χώρο" όπου μπορεί κανείς να βρεί 24βολτα καλούδια!


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline giorgosxl650v

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 411
  • Παρε μανέτα μαζί σου Γιωργάκι.
Reply #22 on: Παρασκευή 14 Δεκέμβριος 2007, 10:58:03 πμ
Χρήστο αν θυμάμαι καλά η χοντα την έχει γύρο στα 25€ εγώ έχω πάρει την πρώτη στη σελίδα 5,50€ είναι και αδιάβροχη νομίζω είναι μια χαρά. Τι λες;


Γιώργος Κεκές


Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #23 on: Παρασκευή 14 Δεκέμβριος 2007, 11:03:16 πμ
Βρήκα τελικά σε κατάστημα που πουλάει αξεσουάρ σκαφών,παροχή ρεύματος με ασφαλειοθήκη στην τιμή 6,5 euro.Σε ανάλογο κατάστημα για moto ζητούσαν πάνω από 30 euro.Οταν κάνω την τοποθέτηση θα κατεβάσω foto.

Ρε συ Βασίλη ακόμα να βάλεις εκείνη την παροχή ρεύματος;

Ή σου τελείωσε το φίλμ στην ψηφιακή μηχανή και δεν ανέβασες φωτό!


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #24 on: Παρασκευή 14 Δεκέμβριος 2007, 11:08:13 πμ
Πολύ καλή.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.