Απο τοτε που αλλαξα δισκους συμπλεκτη δεν ειχα οδηγησει σοβαρα το μηχανακι το οποιο ειχα αφησει στη χειμερια του ναρκη στο γκαραζ των Τρικαλων. Αλλα το εκανα τραμπα με το VFR την Κυριακη και πηγα Τρικαλα-Βολο και χθες Τρικαλα-Αθηνα με τις κλασικες αθλοπαιδιες στο Δομοκο
Ε λοιπον, σχεδον αλλο μηχανακι
ειχε τετοιο αρπαγμα που ενοιωθα οτι πηρε 3-4 αλογακια
Ο συμπλεκτης φθειρεται σιγα-σιγα, εμενα αρχισε να ψιλοπατιναρει απο τα 90Κ χιλιομετρα μεχρι που τον αλλαξα στα 114Κ. Ητανε και το μηχανακι τελεια ρυθμισμενο (εκανα βαλβιδες / συγχρονισμο καρμπς) και πηγαινε τον κ@λο του, οποτε ..no need για πειραγματα με ζιγκλερ κλπ.
Ειλικρινα την ευχαριστηση που ενοιωσα οδηγωντας το χθες ειχα να τη νοιωσω χρονια, αφου ψιλο-καγκουριασα αρκετα
Συμπερασμα: φερνουμε το μηχανακι σε τελεια λειτουργικη κατασταση πριν αρχισουμε τις μετατροπες αυξησης αποδοσης (αααν χρειαζεται)