Hellas Transalp Forum

Στραβωμένη δισκόπλακα - Ίσιωμα;

azwros · 25106

Offline azwros

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3928
  • Ερωτας με την πρώτη ματιά!!
on: Παρασκευή 04 Απρίλιος 2008, 16:22:08 μμ
Εδω και καιρο οταν φρεναρω με κανει διακοπες και τρεμουλιασμα φερο ο μπροστινος τροχος. Ειμαι σχεδον σιγουρος οτι ευθυνετε ενας απο τους 2 δισκους η΅ ακομη χειροτερα και οι 2. Εχθες το απογευμα τους ξεμονταρισα και σκεπτομε να τους παω σε μηχανουργειο γαι να δει στον τορνο ποιος απο τους 2 ειναι και αν μπορει να τους φερει στα ισια. Παντως με το ματι δεν φαινετε τιποτα
« Last Edit: Δευτέρα 01 Δεκέμβριος 2008, 16:28:51 μμ by Chris_de_Ze »


Δεν   πλαλάου!!!!
γιατί νουγάου!!!! γκε γκε;;
[img]http://farm3.static.flickr.com[img]


Offline REDCHRIS

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 31
  • Το αργό είναι γρηγορότερο!!!
Reply #1 on: Παρασκευή 04 Απρίλιος 2008, 16:27:28 μμ
καλημέρα.αν δεν έχεις πολλά χιλιόμετρα και αν δεν έχεις ξεκινήσει με ξεχασμένο crypto σε κάποια μπροστινή δισκόπλακα τότε δύσκολο να είναι κάποια στραβή...αλλά ποτέ δεν ξέρεις.για αρχή κάνε αυτό πού είπες για τον τόρνο.
καλή δύναμη!!!!


Mouth talk's,action walks!!!


Offline azwros

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3928
  • Ερωτας με την πρώτη ματιά!!
Reply #2 on: Παρασκευή 04 Απρίλιος 2008, 16:29:48 μμ
καλημέρα.αν δεν έχεις πολλά χιλιόμετρα και αν δεν έχεις ξεκινήσει με ξεχασμένο crypto σε κάποια μπροστινή δισκόπλακα τότε δύσκολο να είναι κάποια στραβή...αλλά ποτέ δεν ξέρεις.για αρχή κάνε αυτό πού είπες για τον τόρνο.
καλή δύναμη!!!!
Τα χιλιομετρα ειναι 30000 πολυ λιγα. Και αν δεις τα δισκοφρενα ειναι τοσο καθαρα σαν καινουργια


Δεν   πλαλάου!!!!
γιατί νουγάου!!!! γκε γκε;;
[img]http://farm3.static.flickr.com[img]


Offline azwros

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3928
  • Ερωτας με την πρώτη ματιά!!
Reply #3 on: Παρασκευή 04 Απρίλιος 2008, 16:35:20 μμ
Μηπως γνωριζει κανεις ποσο εχει καινουργια; Αν ειναι στραβωμενη μονο η μια θα χρειαστει παλι να αλλαξω και τις δυο;


Δεν   πλαλάου!!!!
γιατί νουγάου!!!! γκε γκε;;
[img]http://farm3.static.flickr.com[img]


Offline BilLar

  • Σιγα μην εισαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1056
  • XL650V - 01
Reply #4 on: Παρασκευή 04 Απρίλιος 2008, 16:40:18 μμ
Μία από τα ίδια και εγώ.... (σαν να έχει λόξιγκα κανει!)
Όταν έβγαλα την ρόδα στην αλλαγή ελαστικών πριν απο λίγες μέρες,
ο μηχανικός μου έδειξε και σε πιο σημείο ακριβώς, είναι στραβός ο ένας δίσκος (είχε διαφορετικό πάτημα το τακάκι).




Offline azwros

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3928
  • Ερωτας με την πρώτη ματιά!!
Reply #5 on: Παρασκευή 04 Απρίλιος 2008, 16:54:56 μμ
Μία από τα ίδια και εγώ.... (σαν να έχει λόξιγκα κανει!)
Όταν έβγαλα την ρόδα στην αλλαγή ελαστικών πριν απο λίγες μέρες,
ο μηχανικός μου έδειξε και σε πιο σημείο ακριβώς, είναι στραβός ο ένας δίσκος (είχε διαφορετικό πάτημα το τακάκι).
Δηλαδη Παμε για καινουργιο;


Δεν   πλαλάου!!!!
γιατί νουγάου!!!! γκε γκε;;
[img]http://farm3.static.flickr.com[img]


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #6 on: Παρασκευή 04 Απρίλιος 2008, 17:01:37 μμ
Η στραβή δισκόπλακα διακρίνεται συνήθως με τον τροχό στον αέρα γύρνα τη ρόδα και δες αν κάνει οχτάρια.
Από πότε στο κάνει? Δε στραβώνει από μόνη της κάτι έφταιξε.
Στη θέση σου θα άλλαζα πρώτα τακάκια να δώ τι γίνεται αλήθεια τακάκια πότε άλλαξες?
 Αν διαπιστώσεις ότι πράγματι είναι στραβιά προσπάθησε να τη φέρεις με χτύπημα (το έχω κάνει και δούλεψε)
« Last Edit: Παρασκευή 04 Απρίλιος 2008, 17:30:03 μμ by louros tana »


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline BilLar

  • Σιγα μην εισαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1056
  • XL650V - 01
Reply #7 on: Παρασκευή 04 Απρίλιος 2008, 17:15:54 μμ
Δεν πρόκειται να αγοράσω καινούρια, δεν με ενοχλεί ιδιαίτερα, άσε που η δισκόπλακα εχει πολυ ψωμι ακόμα.
Θα ρωτήσω τον μηχανικό μου πρώτα αν μπορεί να κάνει κάτι.
Αυτή η λύση με το χτύπημα, μου άρεσε... μιας και ξέρω το σημείο.




Offline Chris the Loutrinos

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 893
Reply #8 on: Παρασκευή 04 Απρίλιος 2008, 17:28:13 μμ
Το θεμα ειναι μηπως με το χτυπημα γινει χειροτερα!
Αν δεν εχεις προβλημα στο φρεναρισμα αστο καλυτερα ετσι, αλλιως προχωρα σε αλλαγη.


Μάνος Παπακυριακού
1972-2010


Offline jon t

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 546
Reply #9 on: Παρασκευή 04 Απρίλιος 2008, 17:34:53 μμ
Κατά την γνώμη μου βάλε καινούργια.

Ακόμα και αν σου φαίνεται οτι δεν έχεις πρόβλημα στο φρενάρισμα, ενδέχεται σε φρενάρισμα ανάγκης να έχεις απρόβλεπτη συμπεριφορά στο μπροστινό.

Για τόρνο από αυτά που έχω ακούσει καλύτερα να τον αποφύγεις.

Για το κτύπημα δεν ξέρω. Μάλλον όμως θα είναι δύσκολο να επανέλθει 100%.
Το καλό είναι ότι μπορείς να δοκιμάσεις και μετά βλέπεις τί θα κάνεις ανάλογα με το αποτέλεσμα.



Offline BilLar

  • Σιγα μην εισαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1056
  • XL650V - 01
Reply #10 on: Παρασκευή 04 Απρίλιος 2008, 18:44:39 μμ
Το περίεργο είναι, ότι το "κλώτσημα" είναι πιο έντονο, στα ήπια φρεναρίσματα. Σε δυνατά φρεναρίσματα και με πολλά χιλιόμετρα, που το έχω δοκιμάσει, δεν παρουσιάζει ανωμαλία στο φρενάρισμα.




Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #11 on: Παρασκευή 04 Απρίλιος 2008, 21:08:35 μμ
Αν αλλάξεις μόνο τη μία, φρόντισε μόνο να είναι από το ίδιο υλικό (αν όχι ίδια μάρκα) όπως και η άλλη.
Στην αγορά κυκλοφορούν stainless steel και cast iron. Του ΤΑ είναι το πρώτο.
Επίσης καλό είναι να αλλάξεις και τα τακάκια (τα υπάρχοντα θα έχουν κάνει άλλο πάτημα με τη στραβή δισκόπλακα)
« Last Edit: Παρασκευή 04 Απρίλιος 2008, 21:11:29 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline nassosxlvbros

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 161
  • χτυπάει 200 το ΤΑ;.....χεχε...
Reply #12 on: Δευτέρα 07 Απρίλιος 2008, 03:39:17 πμ
βρίσκεις afer market στο Θεοδόση-λέγεμε brake shop-σε τιμές που αγοράζεις μόνο τη μια μαμά γνώμη μου με τα φρένα μην παίζεις αλλαγή και στις 2 αν δεν έρθει με ίσιωμα...και προσοχή!το ίσιωμα γίνεται στη πρέσσα και όχι με το σφυρί !!  ;)


FERRO NOSCENTIUS AURUM


Offline babis

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 68
Reply #13 on: Δευτέρα 07 Απρίλιος 2008, 04:09:09 πμ
45ευρο η δισκοπλακα με το ιδιο τα τακακια το σετ δεν παιζουμε με τα φρενα...



Offline azwros

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3928
  • Ερωτας με την πρώτη ματιά!!
Reply #14 on: Τρίτη 08 Απρίλιος 2008, 23:16:48 μμ
Αν αλλάξεις μόνο τη μία, φρόντισε μόνο να είναι από το ίδιο υλικό (αν όχι ίδια μάρκα) όπως και η άλλη.
Στην αγορά κυκλοφορούν stainless steel και cast iron. Του ΤΑ είναι το πρώτο.
Επίσης καλό είναι να αλλάξεις και τα τακάκια (τα υπάρχοντα θα έχουν κάνει άλλο πάτημα με τη στραβή δισκόπλακα)
Aπο οτι καταλαβα καλα ειναι να τις αλλαξω και τις 2 αν ειναι για ημιτασιον. Που μπορω να τις βρω και ποσο θα μου στοιχισουν; γιατι εδω στη Λαρισα δεν εχω και πολλες ακρες.


Δεν   πλαλάου!!!!
γιατί νουγάου!!!! γκε γκε;;
[img]http://farm3.static.flickr.com[img]


Offline azwros

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3928
  • Ερωτας με την πρώτη ματιά!!
Reply #15 on: Τρίτη 08 Απρίλιος 2008, 23:49:13 μμ
Απο οτι εχω ρωτησει καινουργιες εχουν 130 euro εκαστη γνησιες Honda


Δεν   πλαλάου!!!!
γιατί νουγάου!!!! γκε γκε;;
[img]http://farm3.static.flickr.com[img]


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #16 on: Τετάρτη 09 Απρίλιος 2008, 00:10:34 πμ
Aπο οτι καταλαβα καλα ειναι να τις αλλαξω και τις 2 αν ειναι για ημιτασιον. Που μπορω να τις βρω και ποσο θα μου στοιχισουν; γιατι εδω στη Λαρισα δεν εχω και πολλες ακρες.

Δες για Brembo (είναι όμως cast iron και πρέπει να τις αλλάξεις και τις δύο).
Υπάρχει ένα μαγαζί στη Λ. Αθηνών 60 που έχει Brembo (SPARE SERVICE, 210-5220-555). Έχω πάρει αυτοκινήτου απο εκεί. Ρώτα αν έχει και για μηχανές.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #17 on: Τρίτη 15 Απρίλιος 2008, 02:07:24 πμ
Φίλε μου πριν από μία εβδομάδα άλλαξα δισκόπλακες μπρος-πίσω γιατί οι παλιές είχαν φτάσει στα 2 χιλιοστά (ίσως και λίιιιιιγο λιγότερο).

Αγορά από μεταχειρισμένα 60+60 και η τοποθέτηση 30 στο σύνολο 150 ευρώ και είναι σαν καινούργιες.
Η πίσω δισκόπλακα είναι από 650 ΤΑ (εγώ έχω 400 ΤΑ) και είναι μια χαρά.

Το κακό με τα μεταχειρισμένα είναι ότι μπορεί να σου πάρει λίγο καιρό μέχρι να βρεις αυτό που θέλεις.
Εγώ δεν ήθελα να βάλω μαμάς γιατί θα μου έβγαινε το "κουστούμι" στα 300-350 ευρώ και η μοτό που έχω είναι ένα ΤΑ 400 του΄94 με 130.00 χλμ. στην "πλάτη" του.

Υ.Γ. Μαζί με τις δισκόπλακες άλλαξα και τα τακάκια (καινούργια) φυσικά. +60 ευρώ
« Last Edit: Σάββατο 19 Απρίλιος 2008, 06:59:34 πμ by memos »


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


Offline haniotis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 610
Reply #18 on: Τρίτη 15 Απρίλιος 2008, 03:50:42 πμ
Υπάρχουν επιλογές. Άλλαξα πίσω δισκόπλακα με καινούργια ανοξείδωτη με 60 €.


Success is just like being pregnant.
Everybody congratulates you,
but nobody knows how many times you were F****D


Offline azwros

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3928
  • Ερωτας με την πρώτη ματιά!!
Reply #19 on: Σάββατο 19 Απρίλιος 2008, 01:59:26 πμ
Τελικα αλλαξα και την δισκοπλακα και ησυχασα!!! Μπρος δεξια δισκοπλακα και σετ τακακια και για τις δυο 180 ευροπουλα!!! απο Honda αντιπροσωπια μανισια.
Γιατι οπως εγραψε και ποιο πριν ενας φιλος δεν παιζουμε με τα φρενα,εχουμε και οικογενεια.
Πανετοιμος για Παργα.


Δεν   πλαλάου!!!!
γιατί νουγάου!!!! γκε γκε;;
[img]http://farm3.static.flickr.com[img]


Offline helias

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 209
Reply #20 on: Σάββατο 29 Νοέμβριος 2008, 01:02:21 πμ
Η εμπρός δεξιά δισκόπλακα, μου κάνει κάποιο ελαφρύ τσίμπημα στο φρένο, παρατήρησα δε ότι από τη μια πλευρά έχει κάνει μικρή πατούρα ,ενώ από την άλλη όχι.
Στο συνεργείο μου είπε ότι την βγάζει και την ισιώνει  ???
Να το τολμήσω ;;;
ΙΣΙΩΝΕΙ Η ΔΙΣΚΟΠΛΑΚΑ ;;; ???



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #21 on: Σάββατο 29 Νοέμβριος 2008, 02:12:14 πμ
Πώς θα την ισιώσει; Αυτό ρώτα.
Κάποιο πρόβλημα πρέπει να έχει η δαγκάνα σου (κυλινδράκια, πλεύση κλπ). Πρέπει να τη φτιάξεις αλλιώς θα στο ξανακάνει (αν βέβαια η δισκόπλακα ήταν εξ αρχής ίσια).
« Last Edit: Σάββατο 29 Νοέμβριος 2008, 07:03:52 πμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Thanosf

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1781
  • Όποιος φοβάται, πέφτει και κοιμάται ...
    • www.zesta.gr
Reply #22 on: Σάββατο 29 Νοέμβριος 2008, 03:56:26 πμ
Στον τόρνο θα την βάλει???



. . .


Offline helias

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 209
Reply #23 on: Σάββατο 29 Νοέμβριος 2008, 22:36:19 μμ
Τη μηχανή την πήρα μετ/νη, από την αρχή έκανε αυτό το τσίμπημα στο μπροστινό φρένο.

Είδα την άνιση φθορά της δισκόπλακας και υπέθεσα ότι ο προηγούμενος θα την είχε πατήσει με καμιά ξεχασμένη κλειδαριά δισκόπλακας, γιαυτό και το στραβοπάτημα. Μην φαντάζεσαι και τίποτα σπουδαίο στράβωμα, ελάχιστο αλλά και εκνευριστικό και επικίνδυνο .

Τώρα για το ίσιωμα δεν ξέρω ... θα ρωτήσω. Λέει 30 ευρώ και θέλει ένα πρωινό. Μήπως τη βγάζει και τη κτυπάει λίγο λίγο ; ???



Offline ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ

  • Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3677
  • Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!
    • http://www.biowines.gr/
Reply #24 on: Κυριακή 30 Νοέμβριος 2008, 00:15:47 πμ
Μην επιχειρήσεις τίποτα από τόρνους και τέτοια κόλπα. Πολύ δύσκολο να έρθει στα κανονικά επίπεδα, και ο τόρνος θα σου την λεπτύνει κιόλας που δεν είναι και ότι το καλύτερο. Αγόρασε μια καινούργια γιατί με τα φρένα δεν παίζουν.
« Last Edit: Κυριακή 30 Νοέμβριος 2008, 00:24:39 πμ by ΓΙΑΝΝΗΣ XL700 »


Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..