Hellas Transalp Forum

Εκδρομή στα Μέθανα 1-2 Μαρτίου 2008

KostasC · 66372

Poll

Θα έρθετε στα Μέθανα ?

Ναι , μονός- δήλωσα συμμετοχή
5 (26.3%)
Ναι , δύο άτομα, δικλινο - δήλωσα συμμετοχή
13 (68.4%)
Ναι πάνω απο 2 άτομα - δήλωσα συμμετοχή
1 (5.3%)

Total Members Voted: 16

Offline thleon

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 836
  • Transalp GS Forum
Reply #25 on: Κυριακή 17 Φεβρουάριος 2008, 18:02:48 μμ
και εμείς 2 άτομα Θεόφραστος - Ελεάνα



okeanos

  • Guest
Reply #26 on: Κυριακή 17 Φεβρουάριος 2008, 18:27:35 μμ
ίσως να έρθω σάββατο βράδυ να σας βρω αν υπάρχει δωμάτιο να μείνω ή κυριακή πρωί για τη βόλτα...
Σταύρος-1 άτομο (όχι σίγουρα)



Offline ΛΟΥΛΟΥΔΗΣ

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 545
  • Πάω αργά γιατί......δε μπορώ να πάω πιο γρήγορα
Reply #27 on: Κυριακή 17 Φεβρουάριος 2008, 20:36:14 μμ
Καλημέρα!!!

Μέσα και εμείς Κωνσταντίνος - Γαρυφαλία. Δεν είμαι μέλος του club πειράζει;

Μόνο που εγώ δε ξεκινάω απο Αθήνα! Είμαι Ξυλόκαστρο! Αν δεν υπάρχει πρόβλημα με τη συμετοχή μας, περιμένω οδηγίες συνάντησης!!

Αναμένω φύλλο πορείας   :salut: :salut: :salut: :dancing: :dancing: :dancing:


ΦΟΒΑΜΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΡΑ ΜΗΠΩΣ ΜΕ ΑΦΗΣΟΥΝ ΟΛΟΙ KAI......
            ΜΕΙΝΟΥΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ !!!!!!!!!
     

XL600V HONDA-FJR 1300 YAMAHA-P200E VESPA PIAGGIO


Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #28 on: Κυριακή 17 Φεβρουάριος 2008, 21:44:14 μμ
Μέσα και εμείς Κωνσταντίνος - Γαρυφαλία. Δεν είμαι μέλος του club πειράζει;

Μόνο που εγώ δε ξεκινάω απο Αθήνα! Είμαι Ξυλόκαστρο! Αν δεν υπάρχει πρόβλημα με τη συμετοχή μας, περιμένω οδηγίες συνάντησης!!

Μα και φυσικά δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.

Όλοι οι φίλοι του transalp μπορούν να συμμετάσχουν.


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


Offline ΛΟΥΛΟΥΔΗΣ

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 545
  • Πάω αργά γιατί......δε μπορώ να πάω πιο γρήγορα
Reply #29 on: Κυριακή 17 Φεβρουάριος 2008, 22:00:52 μμ
Μα και φυσικά δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.

Όλοι οι φίλοι του transalp μπορούν να συμμετάσχουν.

Μέμο ανυπομονώ να σας γνωρίσω όλους απο κοντά!!!


ΦΟΒΑΜΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΡΑ ΜΗΠΩΣ ΜΕ ΑΦΗΣΟΥΝ ΟΛΟΙ KAI......
            ΜΕΙΝΟΥΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ !!!!!!!!!
     

XL600V HONDA-FJR 1300 YAMAHA-P200E VESPA PIAGGIO


Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #30 on: Κυριακή 17 Φεβρουάριος 2008, 22:03:18 μμ
Μέμο ανυπομονώ να σας γνωρίσω όλους απο κοντά!!!

12 και σήμερα . . . .


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


Offline DOROS

  • Μέλος HTC
  • οδηγός τρίκυκλου
  • ***
    • Posts: 25
Reply #31 on: Δευτέρα 18 Φεβρουάριος 2008, 00:45:53 πμ
δυο ατομα απο σύρο θοδωρής - αννα



Offline trelonis

  • D.j.
  • Μέλος HTC
  • Οδηγάρα
  • ***
    • Posts: 271
Reply #32 on: Δευτέρα 18 Φεβρουάριος 2008, 02:32:49 πμ
Γεια σε ολους τους παλιοφιλους του ΤΑ club  και απο τον τρελωνη

Λογω εγκυμοσυνης (ειμαστε στον 7ο μηνα αισιως )  απεχουμε  με την Ελενη απο τις εκδρομες και τις συναντησεις μας
ομως στα Μεθανα θα ερθω να κανω κανα χλμ γιατι μπαφιασα με το αυτοκινητο τοσους μηνες.
Επισης πουλησα το παλιο ΤΑ 650 και πηρα κατι μεγαλυτερο οπου ειναι ευκαιρια να το δοκιμασω

Ετσι λοιπον:

Ενας ακομη για διανυκτερευση θα τα πουμε Σαββατο πρωι


Λώνης


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #33 on: Δευτέρα 18 Φεβρουάριος 2008, 02:37:26 πμ
ωραία... μαζευόμαστε. Μπράβο παίδες... αντε να ζωντανέψουμε λιγο

Τρελώνη... καλά χιλιόμετρα με το νέο εργαλείο !!!


axidous

  • Guest
Reply #34 on: Δευτέρα 18 Φεβρουάριος 2008, 15:50:14 μμ
Και εγω μέσα ενα ατομο !! Αληθεια η διαμονη ποσο θα παει ?? εχετε κλεισει κατι ???

Ελπιζω ο καιρος να ειναι καλος

φιλικα



Offline gianngeor

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 927
  • Ανοίγει νέος κύκλος ... (?)
Reply #35 on: Δευτέρα 18 Φεβρουάριος 2008, 17:55:50 μμ
Παρών και αξούριστος  8)

Μαγειρεύω να κάνω και "απιστία" στο αφρικανάκι...  :-[


Γιώργος Γιαννόπουλος, ( ORIENT Status 21 ταχ...)


Offline xiliometrofagos

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 107
Reply #36 on: Δευτέρα 18 Φεβρουάριος 2008, 21:41:32 μμ
Γεια σε ολους τους παλιοφιλους του ΤΑ club  και απο τον τρελωνη

Λογω εγκυμοσυνης (ειμαστε στον 7ο μηνα αισιως )  απεχουμε  με την Ελενη απο τις εκδρομες και τις συναντησεις μας
ομως στα Μεθανα θα ερθω να κανω κανα χλμ γιατι μπαφιασα με το αυτοκινητο τοσους μηνες.
Επισης πουλησα το παλιο ΤΑ 650 και πηρα κατι μεγαλυτερο οπου ειναι ευκαιρια να το δοκιμασω

Ετσι λοιπον:

Ενας ακομη για διανυκτερευση θα τα πουμε Σαββατο πρωι


καλοτάξιδο με πολλά και ασφαλή χιλιόμετρα το καινούριο σου εργαλείο (γιαπωνέζικο αλλα δεν βαριέσαι) οι καλοί οδηγοί όλα τα πάνε
καλά βρε si τώρα που δεν μπορεί να ανεβεί η ελένη το πήρες?


ΝΙΚΟΣ ΩΡΩΠΟΣ
BMW GS1200 (TO ΧΡΩΜΑ ΤΩΝ ΤΡΕΛΩΝ)


Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
Reply #37 on: Δευτέρα 18 Φεβρουάριος 2008, 23:17:18 μμ
δυο ατομα απο σύρο θοδωρής - αννα

Θα μας τρελάνεις εσύ τελείως. Μπράβο Θοδωρή


Παύλος Καρούμπης


Offline trelonis

  • D.j.
  • Μέλος HTC
  • Οδηγάρα
  • ***
    • Posts: 271
Reply #38 on: Τρίτη 19 Φεβρουάριος 2008, 04:19:35 πμ
καλοτάξιδο με πολλά και ασφαλή χιλιόμετρα το καινούριο σου εργαλείο (γιαπωνέζικο αλλα δεν βαριέσαι) οι καλοί οδηγοί όλα τα πάνε
καλά βρε si τώρα που δεν μπορεί να ανεβεί η ελένη το πήρες?

Nικολακη αφου δεν ειπα τι πηρα πως εισαι σιγουρος οτι ειναι γιαπωνεζικο ?

οσο για την Ελενη καλα το λες δεν θα ανεβει αν δεν το στρωσω γιατι ειναι new και θα παει μονοκαβαλο για λιγους μηνες

πρεπει να το βρει στρωμενο η μικρη μπουμπου που περιμενουμε και να το ¨¨σκισει,, μετα και η η μαμα της στις βολτες  πως  με βλεπεις?


Λώνης


Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
Reply #39 on: Τρίτη 19 Φεβρουάριος 2008, 17:58:01 μμ
Nικολακη αφου δεν ειπα τι πηρα πως εισαι σιγουρος οτι ειναι γιαπωνεζικο ?

οσο για την Ελενη καλα το λες δεν θα ανεβει αν δεν το στρωσω γιατι ειναι new και θα παει μονοκαβαλο για λιγους μηνες

πρεπει να το βρει στρωμενο η μικρη μπουμπου που περιμενουμε και να το ¨¨σκισει,, μετα και η η μαμα της στις βολτες  πως  με βλεπεις?

Καλοτάξιδο Λώνη και με το καλό κ η κοράκλα  :D


Παύλος Καρούμπης


Offline gianngeor

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 927
  • Ανοίγει νέος κύκλος ... (?)
Reply #40 on: Τρίτη 19 Φεβρουάριος 2008, 18:17:06 μμ
Καλοτάξιδο Λώνη και με το καλό κ η κοράκλα  :D


+1  ;)


Γιώργος Γιαννόπουλος, ( ORIENT Status 21 ταχ...)


Offline trelonis

  • D.j.
  • Μέλος HTC
  • Οδηγάρα
  • ***
    • Posts: 271
Reply #41 on: Τρίτη 19 Φεβρουάριος 2008, 19:03:08 μμ

+1  ;)

ευχαριστω για τα καλοριζικα θα τα πουμε και απο κοντα Παυλο και Γιωργο


Λώνης


Offline trelonis

  • D.j.
  • Μέλος HTC
  • Οδηγάρα
  • ***
    • Posts: 271
Reply #42 on: Τετάρτη 20 Φεβρουάριος 2008, 04:43:03 πμ
 Κωστα βαλε και μια συμμετοχη για τον Τακη αν εχει δικλινο βαλε μας μαζι.
Αληθεια εχει και τρικλινα να μαζευτουμε οι μονοι να εχουμε παρεα?


Λώνης


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #43 on: Τετάρτη 20 Φεβρουάριος 2008, 06:00:00 πμ
Κωστα βαλε και μια συμμετοχη για τον Τακη αν εχει δικλινο βαλε μας μαζι.
Αληθεια εχει και τρικλινα να μαζευτουμε οι μονοι να εχουμε παρεα?

Θα ανακοινωθούν λεπτομέρειες στο προσεχές μέλλον.


Offline xiliometrofagos

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 107
Reply #44 on: Πέμπτη 21 Φεβρουάριος 2008, 04:30:42 πμ
Nικολακη αφου δεν ειπα τι πηρα πως εισαι σιγουρος οτι ειναι γιαπωνεζικο ?

οσο για την Ελενη καλα το λες δεν θα ανεβει αν δεν το στρωσω γιατι ειναι new και θα παει μονοκαβαλο για λιγους μηνες

πρεπει να το βρει στρωμενο η μικρη μπουμπου που περιμενουμε και να το ¨¨σκισει,, μετα και η η μαμα της στις βολτες  πως  με βλεπεις?


για το αν είναι γιαπωνέζικο έχω τις πληροφορίες μου και έγκυρες μπορεί να είμαι μακριά αλλα όχι απών
όσο για το σκίσιμο μια χαρά σε βρίσκω


ΝΙΚΟΣ ΩΡΩΠΟΣ
BMW GS1200 (TO ΧΡΩΜΑ ΤΩΝ ΤΡΕΛΩΝ)


Offline georgakis

  • GERRARD
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 564
Reply #45 on: Πέμπτη 21 Φεβρουάριος 2008, 18:55:15 μμ
είπαμε παιδιά... όνομα και άτομα.
 
ΚΩΣΤΑ ΜΕΧΡΙ ΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΗΛΩΣΟΥΜΕ?


ΖΩΝΙΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ-ΙΛΙΟΝ-TRANSALP 650


Offline giorgosxl650v

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 411
  • Παρε μανέτα μαζί σου Γιωργάκι.
Reply #46 on: Δευτέρα 25 Φεβρουάριος 2008, 15:51:23 μμ
μεσα κ εγω ενα ατομο


Γιώργος Κεκές


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #47 on: Δευτέρα 25 Φεβρουάριος 2008, 16:43:46 μμ
ΚΩΣΤΑ ΜΕΧΡΙ ΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΗΛΩΣΟΥΜΕ?

Μέχρι Τετάρτη. Μετά δεν μπορούμε να εξασφαλίσουμε δωμάτια εμείς.


Offline Γιάννης Σταυρουλάκης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4154
  • by Jstavrou
Reply #48 on: Δευτέρα 25 Φεβρουάριος 2008, 20:15:34 μμ
Μέχρι Τετάρτη. Μετά δεν μπορούμε να εξασφαλίσουμε δωμάτια εμείς.


Επειδή δυστυχώς δεν θα ξέρω παρά λίγες ώρες πριν (αργά το απόγευμα της Παρασκευής), αν θα μπορώ να σας ακολουθήσω, πιστεύεις οτι εάν έρθουμε "χύμα", δεν θα βρούμε κάπου να μείνουμε τέτοια εποχή?
« Last Edit: Δευτέρα 25 Φεβρουάριος 2008, 20:22:08 μμ by Γιάννης Σταυρουλάκης »


There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #49 on: Δευτέρα 25 Φεβρουάριος 2008, 20:28:32 μμ
δε πιστεύω οτι θα υπάρχει πρόβλημα. Αν το πιθανότερο είναι να έρθετε, δήλωσε συμμετοχή και ενημέρωσε μας
οταν μάθεις οτι ΔΕΝ μπορείς.